Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protosss Probe
Zobacz opis
SC2 News
Nowi pracownicy Blizzarda odpowiadaj膮 na pytaniaNowi pracownicy Blizzarda odpowiadaj膮 na pytania
Wtorek, 15.12.2009, 17:49 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 15.12.2009, 17:49 :: deimos :: komentarze (0)

Niedawno wyp艂yn臋艂a wiadomo艣膰 o pojawieniu si臋 dw贸ch nowych twarzy w ekipie Blizzarda, odpowiedzialnej za kontakt ze spo艂eczno艣ci膮. Szcz臋艣liwcami s膮 Avarius i Zhydaris. Ci, kt贸rzy oczekiwali, 偶e zmiana ta zwi臋kszy ilo艣膰 udost臋pnianych informacji, nie zawiedli si臋 - pojawi艂y si臋 ju偶 pierwsze wypowiedzi u艣ci艣laj膮ce par臋 kwestii.

Smart Casting - wszyscy wiedz膮, 偶e w Brood War wybranie np. kilku High Templar贸w i nakazanie im rzucenia Psionic Storm ko艅czy艂o si臋 zu偶yciem energii u wszystkich Templariuszy. StarCraft 2 ma to zmieni膰:
Jak wspomniano wcze艣niej - pojedyncze wci艣ni臋cie klawisza spowoduje przej艣cie wszystkich czo艂g贸w w Siege Mode. Jest jeszcze kilka przyk艂ad贸w, dla jasno艣ci sytuacji: Blink, Burrow, Defensive Matrix, Exploda Banelinga i zdolno艣膰 Vikinga do zmiany formy potrzebowa艂y b臋d膮 tylko jednego wci艣ni臋cia klawisza skr贸tu dla ca艂ej grupy jednostek (uwa偶ajcie z Banelingami). Psionic Storm, Force Field i mutacje (np. z Zerglinga w Banelinga) korzysta膰 b臋d膮 z mechanizmu smart casting - aktywowa膰 b臋dzie trzeba zdolno艣膰 dla ka偶dej jednostki z osobna. (Czyli w przypadku kilku High Templar贸w, trzeba b臋dzie wcisn膮膰 przycisk tyle razy, ile mamy zaznaczonych jednostek - dop. Deimos0)

Obja艣niono te偶, kt贸re jednostki Zerg贸w aktywuj膮 wzmocnione tarcze Immortali:
Sporo jednostek Zerg贸w musi mierzy膰 si臋 ze wzmocnionymi tarczami. Dotyczy to szczeg贸lnie Roachy, Ultralisk贸w i Spine Crawler贸w. Poza tym wygl膮da na to, 偶e Psionic Storm i pocisk nuklearny nie wywo艂uj膮 uruchomienia tych tarcz - Immortal, kt贸rego potraktowa艂em atakiem j膮drowym wyparowa艂.

Na koniec ma艂a informacja, dotycz膮ca bety (nie, niestety nie chodzi o termin jej uruchomienia). Karune wspomnia艂, 偶e gracze b臋d膮 mieli do dyspozycji Roache w fazie testowej:
Najprawdopodobniej Roach znajdzie si臋 w grze - wiele element贸w balansu rozgrywki zosta艂o zako艅czonych pomy艣lnie, sprawiaj膮c, 偶e jednostka ta spe艂nia si臋 w roli "poch艂aniacza" obra偶e艅. W trakcie wprowadzania poprawek, zesp贸艂 testowa艂 Roacha na r贸偶ne sposoby, zwracaj膮c uwag臋 na tempo regeneracji, szybko艣膰 poruszania i nawet mo偶liwo艣膰 ruchu pod ziemi膮. 呕adna z aktualizacji nie jest naturalnie ostateczna, musimy wi臋c trzyma膰 r臋k臋 na pulsie w miar臋 zbli偶ania si臋 do uruchomienia bety.

Jak widzimy 艣wie偶a krew zdecydowanie wysz艂a na dobre tak graczom, jak i bardziej do艣wiadczonym pracownikom, kt贸rzy zostali odrobin臋 odci膮偶eni w nat艂oku prac przy becie SC 2. Oby zmiany przynios艂y nam jeszcze wi臋cej wie艣ci.


殴r贸d艂o: SC Legacy | SC Wire
T艂umaczenie: Deimos0

Nick: 
E-mail:  (Nie b臋dzie widoczny na stronie)
Tre艣膰:  (max. 1500 znak贸w)
Antyspam:  [poka偶/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (du偶ymi literami). Pozostaw tylko du偶e litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona