PojawiÅ‚ siÄ™ 6 epizod BlizzCast. Karune rozmawia tam z Samwise’m Didierem i Dustinem Bowderem (Głównym projektantem SC2) o drodze jednostek, od projektu do grywalnej postaci.
Cytat:
Wpadamy na pomysÅ‚ jednostki, którÄ…Â… wszyscy lubimy, a potem okazuje siÄ™, że jest zbyt silna lub trudna w utrzymaniu – wtedy trafia do Single Player, do którego ogólnie tworzymy sporo rzeczy. Np. Jackal, który teraz chyba przechrzczony zostaÅ‚ na Helliona – robimy różne warianty tej jednostki: malujemy na czarno, dodajemy pÅ‚omienie i staje siÄ™ wtedy cywilnym pojazdem.
Pojawiły się też nowe ilustracje: animacje portretów Mutaliska, Maraudera i Thora oraz nowy screen, prezentują…cy aktualną… wizualizację ataku Nullifiera. Można je obejrzeć TUTAJ.
Ciekawa wypowiedź Dustina Browdera w odpowiedzi na poniższe pytanie:
Karune: Czy w StarCrafcie 2 są… jakieś jednostki albo jakiekolwiek inne rzeczy, których ludzie dotą…d nie widzieli?
Dustin Browder: Prawdopodobnie chodzi o takie coś: latają…cy dwugłowy Ultralisk, który zieje ogniem. On pojawi się jako następny na stronie.
Źródło: SC Legacy
TÅ‚umaczenie: Deimos0 |