Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Raszagal
Zobacz opis
SC2 News
SC: BW a SC2 - zmiany w gameplayuSC: BW a SC2 - zmiany w gameplayu
Åšroda, 24.02.2010, 17:29 :: Negro :: komentarze (6)Åšroda, 24.02.2010, 17:29 :: Negro :: komentarze (6)

chrono boost

Znów dwa dni przerwy, jednak i tym razem mam nadzieję, że poniższy tekst jakoś to zrekompensuje. Tym razem chciałbym napisać kilka słów o tym, jak rozgrywka w StarCraft 2 zmieniła się w stosunku do tej, którą znamy z Brood Wara. Nie chcę tu jednak opisywać zmian jednostek czy umiejętności, bo to widać od razu. Skupię się raczej na zmianach w samym sposobie gry, których nie widać na screenach, na tym, co będzie odczuwalne podczas przesiadki z SC: BW na nową część serii. Jednocześnie uprzedzam, że tekst ten będzie mocno subiektywny, pisany jedynie na podstawie moich własnych doświadczeń, przy czym będą to głównie doświadczenia zdobyte podczas gry Protossami.

Tutaj miał się znajdować tekst, do którego wstęp jest powyżej, jednak troszeczkę się rozpisałem, toteż postanowiłem wrzucić tekst jako samodzielny artykuł. Dostępny jest on pod poniższym linkiem.

SC: BW a SC2 - zmiany w gameplayu


Po poprzednim tekście, dotyczącym Chrono Boost pojawiło się kilka pytań, toteż korzystając z okazji chciałbym na nie odpowiedzieć. I tak:
=> Początkowo Nexus posiada energię na poziomie zero. Regeneruje się ona z prędkością ok 10 punktów na 13 sekund przy prędkości Faster (będzie to ok. 1 pkt energii na 2 sekundy przy prędkości Normal). Tak więc po raz pierwszy Chrono Boosta użyć możemy po ok 30 sekundach gry (na Faster oczywiście).
=> Chrono Boost działa jedynie na budynki, w których można coś wybudować lub ulepszyć. Z tego powodu nie ma możliwości rzucenia go na: Pylon, Assimilator, Photon Cannon oraz Dark Shrine. Jak podaje serwis StarCraft2.net.pl Chrono Boost nie działa także na Warp Gate.
Umiejętność ta wpływa jedynie na szybkość produkcji, nie oddziałuje na szybkość regeneracji osłon i energii.


Na koniec dodam, że uzupełnione zostały statystyki wszystkich już jednostek Terran. Jednostki ras pozostałych - wkrótce.

StarCraft 2 Beta - Jednostki


avatar 1chwiej2010-02-24 18:14:11
Świetny artykuł!

Nie ma to jak usłyszeć opinie "starego starcraft-owca". Gratulacje za pomysł, oraz podejście do tematu SC2 okiem gracza BW. Przyznam że nie zauważyłem, aby ktoś do tej pory to zrobił.

Czekam z niecierpliwością na dalsze relacje z gry.

Pozdrawiam
avatar 2Der_SpeeDer2010-02-25 00:53:04
Wszystko jest naprawdę super, jedno mnie tylko zdziwiło, w opisie Yamato Cannon u Battlecruisera konkretnie. Przecież Yamato to nie jest broń plazmowa - chyba że zaszły jakieś zmiany czysto merytoryczne.
avatar 3Negro2010-02-25 01:42:13
Tłumaczenie oryginalnego opisu, który brzmi:

"Blasts a target with a devastating plasma cannon, causing 300 damage."

Innego tłumaczenia nie widzę.
avatar 4Der_SpeeDer2010-02-25 02:13:50
No to zmienili chyba diametralnie zasadę działania Yamato - wcześniej to działo generowało eksplozję nuklearną, utrzymując ją w ryzach dzięki polom magnetycznym, a potem uwalniało tę siłę w formie strumienia cząstek.
avatar 5Mardok2010-02-26 16:53:49
Czemużby ten strumień cząstek nie mógł być w plazmatycznym stanie skupienia? Poza tym tak fajniej brzmi :P
avatar 6Der_SpeeDer2010-02-27 16:08:28
No, nie - przecież broń plazmowa, a broń strumieniowa / strumień cząsteczek to są dwie zupełnie różne klasy uzbrojenia w SF.
Nick: 
E-mail:  (Nie bÄ™dzie widoczny na stronie)
Treść:  (max. 1500 znaków)
Antyspam:  [pokaż/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (dużymi literami). Pozostaw tylko duże litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na górę Następna strona