Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Rasy - Protoss
Zobacz opis
SC2 News
SC: BW a SC2 - zmiany w gameplayuSC: BW a SC2 - zmiany w gameplayu
艢roda, 24.02.2010, 17:29 :: Negro :: komentarze (6)艢roda, 24.02.2010, 17:29 :: Negro :: komentarze (6)

chrono boost

Zn贸w dwa dni przerwy, jednak i tym razem mam nadziej臋, 偶e poni偶szy tekst jako艣 to zrekompensuje. Tym razem chcia艂bym napisa膰 kilka s艂贸w o tym, jak rozgrywka w StarCraft 2 zmieni艂a si臋 w stosunku do tej, kt贸r膮 znamy z Brood Wara. Nie chc臋 tu jednak opisywa膰 zmian jednostek czy umiej臋tno艣ci, bo to wida膰 od razu. Skupi臋 si臋 raczej na zmianach w samym sposobie gry, kt贸rych nie wida膰 na screenach, na tym, co b臋dzie odczuwalne podczas przesiadki z SC: BW na now膮 cz臋艣膰 serii. Jednocze艣nie uprzedzam, 偶e tekst ten b臋dzie mocno subiektywny, pisany jedynie na podstawie moich w艂asnych do艣wiadcze艅, przy czym b臋d膮 to g艂贸wnie do艣wiadczenia zdobyte podczas gry Protossami.

Tutaj mia艂 si臋 znajdowa膰 tekst, do kt贸rego wst臋p jest powy偶ej, jednak troszeczk臋 si臋 rozpisa艂em, tote偶 postanowi艂em wrzuci膰 tekst jako samodzielny artyku艂. Dost臋pny jest on pod poni偶szym linkiem.

SC: BW a SC2 - zmiany w gameplayu


Po poprzednim tek艣cie, dotycz膮cym Chrono Boost pojawi艂o si臋 kilka pyta艅, tote偶 korzystaj膮c z okazji chcia艂bym na nie odpowiedzie膰. I tak:
=> Pocz膮tkowo Nexus posiada energi臋 na poziomie zero. Regeneruje si臋 ona z pr臋dko艣ci膮 ok 10 punkt贸w na 13 sekund przy pr臋dko艣ci Faster (b臋dzie to ok. 1 pkt energii na 2 sekundy przy pr臋dko艣ci Normal). Tak wi臋c po raz pierwszy Chrono Boosta u偶y膰 mo偶emy po ok 30 sekundach gry (na Faster oczywi艣cie).
=> Chrono Boost dzia艂a jedynie na budynki, w kt贸rych mo偶na co艣 wybudowa膰 lub ulepszy膰. Z tego powodu nie ma mo偶liwo艣ci rzucenia go na: Pylon, Assimilator, Photon Cannon oraz Dark Shrine. Jak podaje serwis StarCraft2.net.pl Chrono Boost nie dzia艂a tak偶e na Warp Gate.
Umiej臋tno艣膰 ta wp艂ywa jedynie na szybko艣膰 produkcji, nie oddzia艂uje na szybko艣膰 regeneracji os艂on i energii.


Na koniec dodam, 偶e uzupe艂nione zosta艂y statystyki wszystkich ju偶 jednostek Terran. Jednostki ras pozosta艂ych - wkr贸tce.

StarCraft 2 Beta - Jednostki


avatar 1chwiej2010-02-24 18:14:11
艢wietny artyku艂!

Nie ma to jak us艂ysze膰 opinie "starego starcraft-owca". Gratulacje za pomys艂, oraz podej艣cie do tematu SC2 okiem gracza BW. Przyznam 偶e nie zauwa偶y艂em, aby kto艣 do tej pory to zrobi艂.

Czekam z niecierpliwo艣ci膮 na dalsze relacje z gry.

Pozdrawiam
avatar 2Der_SpeeDer2010-02-25 00:53:04
Wszystko jest naprawd臋 super, jedno mnie tylko zdziwi艂o, w opisie Yamato Cannon u Battlecruisera konkretnie. Przecie偶 Yamato to nie jest bro艅 plazmowa - chyba 偶e zasz艂y jakie艣 zmiany czysto merytoryczne.
avatar 3Negro2010-02-25 01:42:13
T艂umaczenie oryginalnego opisu, kt贸ry brzmi:

"Blasts a target with a devastating plasma cannon, causing 300 damage."

Innego t艂umaczenia nie widz臋.
avatar 4Der_SpeeDer2010-02-25 02:13:50
No to zmienili chyba diametralnie zasad臋 dzia艂ania Yamato - wcze艣niej to dzia艂o generowa艂o eksplozj臋 nuklearn膮, utrzymuj膮c j膮 w ryzach dzi臋ki polom magnetycznym, a potem uwalnia艂o t臋 si艂臋 w formie strumienia cz膮stek.
avatar 5Mardok2010-02-26 16:53:49
Czemu偶by ten strumie艅 cz膮stek nie m贸g艂 by膰 w plazmatycznym stanie skupienia? Poza tym tak fajniej brzmi :P
avatar 6Der_SpeeDer2010-02-27 16:08:28
No, nie - przecie偶 bro艅 plazmowa, a bro艅 strumieniowa / strumie艅 cz膮steczek to s膮 dwie zupe艂nie r贸偶ne klasy uzbrojenia w SF.
Nick: 
E-mail:  (Nie b臋dzie widoczny na stronie)
Tre艣膰:  (max. 1500 znak贸w)
Antyspam:  [poka偶/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (du偶ymi literami). Pozostaw tylko du偶e litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona