| Niespodziewanie szybko wprowadzono kolejną łatkę , mającą za zadanie usprawnić i zbalansować StarCrafta 2. Blizzard wydaje się być wyjątkowo czujny, gdy chodzi o poprawianie odkrytych błędów. Wydaje się więc, że to nie ostatni patch wydany tak szybko (bo na pewno nie ostatni w ogóle). Lista zmian jest znów dość spora i szczegółowa, o czym możecie przekonać się sami czytając najnowszą historię zmian. Link znajdziecie poniżej:
Historia zmian - Patch 2
Wymieniając najważniejsze zmiany, wspomnieć należało by o:
- Nexus - skrócono działanie Chrono Boost.
- Mothership - wydłużono czas produkcji i zmniejszono tarcze oraz punkty zdrowia.
- Terrańskie budynki - dużej części z nich skrócono czas budowy
- Reaperzy - wydłużono czas produkcji.
- Corruptor - zwiększono obrażenia.
Po raz kolejny osłabiono Mothership, co jeszcze bardziej upodabnia tę jednostkę do Arbitera, choć nie jest to chyba wymarzony dla Protossów kierunek zmian. Daje się zauważyć, że stosunkowo mało zmian dotyka Zergów, mimo iż parę kwestii wymaga zmian (na co wskazują sami gracze, również ci rozgoryczeni osłabieniami Protossów). Jeśli chodzi natomiast o Terran, krótszy czas stawiania budynków wydaje się faworyzować rushe (niestety Reaperzy mogą stracić na skuteczności, skoro pojawią się na polu bitwy później). Pozostaje więc czekać na kolejne patche.
Źródło: Forum StarCraft II Beta - wersja angielska (Ameryka Północna) | |