O tym fakcie huczało już od rana (albo i wczorajszego wieczora). Chodzi mianowicie o błąd w grze, umożliwiający ultra szybki Zergling rush. Okazuje się bowiem, że rozpoczynając produkcję Dronów, Hatchery jednocześnie uzupełnia limit larw - kiedy skasujemy mutację, otrzymujemy z powrotem użyte larwy oraz dodatkowo te, które zregenerowało Hatchery. Pozwala to w ciągu ok. 2 minut na produkcję nawet 12 Zerglingów. Cały proces najlepiej obrazuje poniższy filmik:
Podziękowania za informacje dla borus87
avatar
1
borus87
2010-04-23 23:44:38
I komentarzy zero... ale jak tak klucz dostać to w godzinę 120 postów się nazbiera.... shame :/
avatar
2
borus87
2010-04-23 23:49:46
Beta betą, ale należy mieć świadomość, że owa kiedyś się zakończy. Patche natomiast wychodzić będą i po niej. Teraz kiedy trwa beta i o reset nie trudno to nie problem, ale osobiście zadaję sobie pytanie czy takie "krzaczki" nie zepsują gry/rankingów po wydaniu gry. W sumie przyjdzie nam sporo za nią zapłacić. Na tyle, że nie ma tu chyba miejsca na patche typu: popraw 10 rzeczy spartol 1 ale konkretną.... zaczynam się martwić...
avatar
3
siomer
2010-04-24 09:33:18
Nie ma czym się martwić. Blizzard już zauważył ten błąd i gdy dzisiaj odpalałem grę pojawiło się okienko z aktualizacją tego błędu ;)
avatar
4
Deimos
2010-04-24 10:40:39
Fakt, błąd został już naprawiony, tak jak i problem z rally pointami niektórych jednostek Zerga :) Blizzard trochę się miota w gąszczu poprawek, a co najbardziej mnie dziwi to polityka osłabiania - jeśli coś nie działa, to zmniejszają statystyki albo zabierają zdolność - to takie pójście na łatwiznę i zobaczymy, czy będzie to miało pozytywny skutek.