Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran SCV
Zobacz opis
SC2 News
StarCraft 2 Beta - Patch #11StarCraft 2 Beta - Patch #11
Pi膮tek, 07.05.2010, 02:48 :: Negro :: komentarze (3)Pi膮tek, 07.05.2010, 02:48 :: Negro :: komentarze (3)

W nocy z 6 na 7 maja wypuszczony zosta艂 11 ju偶 patch do bety SC2. W przeciwie艅stwie jednak do ostatniego (nie licz膮c 10, kt贸ry poprawia艂 tylko b艂臋dy wynik艂e po wprowadzeniu 9) nie jest to 偶aden content pack, tote偶 偶adnych nowych funkcjonalno艣ci spodziewa膰 si臋 nie nale偶y. Wprowadzono natomiast bardzo du偶o zmian w balansie - zmieni艂y si臋 statystyki wielu jednostek i budynk贸w. Ponadto poprawiono ca艂kiem spor膮 ilo艣膰 b艂臋d贸w.

Kompletna lista wszystkich zmian dost臋pna jest pod poni偶szym linkiem:

Historia zmian - patch 11

Dodatkowo, pr贸cz zmian wypisanych na powy偶szej stronie zmieni艂o si臋 bardzo du偶o skr贸t贸w klawiszowych. Lista ta dost臋pna jest w j臋zyku angielskim TUTAJ.


殴r贸d艂o: Forum StarCraft II Beta - wersja polska

avatar 1KuG2010-05-07 13:55:50
Stanowczo przesadzaja z tym nerfem protossa w early game - terek ma Marudery, zerg ma Roache, kt贸re to zjadaja wszystkie jednostki z gatewaya, a oni jeszcze zmniejszaja dmg Sentry! Zeby zatrzymac pusch tych jednostek toss musi sie wykazac duzo wiekszymi umiejetnosciami od przeciwnika i mikrowa膰. Kontra pojawia sie za pozno (Gateway,Cybernetickore,Robotics Facility - w kosztach 150+150+200/100, u terka Barack + Tech Lab - w kosztach 150+50, przy roachach podobnie) i jest stanowczo za droga - koszt 1 immortala to 250/100 (dla porownania koszt 3 maruderow ktora i tak zjadaja immortala to 300/75). Przeciez to jest smieszne! ....
avatar 2Eksodus2010-05-07 18:51:45
W og贸le jest dla mnie pewno kwestia dotycz膮ca roacha i hydraliska, bo roach kosztuje 75/25(tyle co hydra w SC1) ma 145 hp, 16 dmg, i szybko si臋 regeneruje po zakopaniu, a hydra? Jest dost臋pna dopiero po Lair, kosztuje 100/100, a ma tylko 12 dmg, 90 hp lepszy zasi臋g i AA, czy AA i troch臋 lepszy zasi臋g s膮 warte dodatkowe 25/75 do tego fakt 偶e hydra ma mniej dmg i hp i brak regeneracji dodatkowej po zakopaniu(i po upie nawet poruszaniu si臋 pod ziemi膮!)? Ja si臋 zastanawiam... Czy to hydra jest beznadziejnie s艂aba czy roach bardzo silny? Jak patrze na odpowiednika u terran贸w(tj. maraudera bo podobna klasa w dmg i hp) to my艣l臋 偶e to hydra jest bardzo pokrzywdzona... I gdzie oni schowali lurkera?(btw Marauder to jest jak bio goliath bez AA i z mniejszym dmg... a reszta to to samo...)
avatar 3Deimos2010-05-07 20:38:42
Nerf Sentry mo偶na jeszcze wyt艂umaczy膰 pozostawieniem FF w stanie nienaruszonym (dopiero by艂by flame gdyby pr贸bowali ruszy膰 force field...), ale reszta jest zastanawiaj膮ca. Moving shot Phoenixowi si臋 raczej nie przyda (to wci膮偶 nie jest Corsair), a splash Archona nadal pozostawia wiele do 偶yczenia, szczeg贸lnie patrz膮c na to, jak stackuj膮 si臋 mutaliski. Cieszy buff Ultrali, bo faktycznie narzeka艅 na nie by艂o sporo.
Nick: 
E-mail:  (Nie b臋dzie widoczny na stronie)
Tre艣膰:  (max. 1500 znak贸w)
Antyspam:  [poka偶/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (du偶ymi literami). Pozostaw tylko du偶e litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona