Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Ultralisk
Zobacz opis
SC2 News
Warp Prism - buff ProtossaWarp Prism - buff Protossa
艢roda, 29.05.2013, 14:54 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 29.05.2013, 14:54 :: nAiL :: komentarze (0)

Na pewno wy te偶 to zauwa偶yli艣cie - wygl膮da na to, 偶e ostatnimi czasy protosi radz膮 sobie nieco gorzej w rozgrywkach na najwy偶szym poziomie, zw艂aszcza w Korei i Europie. Zebrali艣my mn贸stwo opinii i sugestii od was na ten temat. Zdania w kwestii s艂abo艣ci protos贸w s膮 podzielone.

Jednak偶e - na wypadek, gdyby protosi w istocie byli os艂abieni i jako 偶e troch臋 gorzej wypadaj膮, postanowili艣my opublikowa膰 map臋 do testowania balansu, aby w razie potrzeby m贸c przygotowa膰 zmiany i wprowadzi膰 je w przysz艂o艣ci podczas kolejnych aktualizacji. Nie planujemy 偶adnych aktualizacji tego typu w najbli偶szym czasie, ale chcemy wypr贸bowa膰 pewne zmiany, aby sprawdzi膰, jak wp艂yn膮 one na gr臋 protos贸w.

Jak ju偶 wielokrotnie wcze艣niej wspominali艣my - naszym celem jest wci膮偶 jak najwi臋ksze urozmaicenie rozgrywki i uczynienie jej mo偶liwie najbardziej dynamiczn膮. Uwa偶amy, 偶e jedn膮 z g艂贸wnych zalet takiego posuni臋cia jest fakt, 偶e ogl膮danie wielu star膰 tych samych ras jest o wiele bardziej emocjonuj膮ce, poniewa偶 nigdy nie wiadomo, co si臋 wydarzy. Je艣li podczas meczu nieustannie co艣 si臋 dzieje, mamy do czynienia z mniej lub bardziej trafnymi decyzjami graczy i skutkami tych偶e decyzji - za ka偶dym razem efekt ko艅cowy jest zupe艂nie inny. Por贸wnajmy t臋 sytuacj臋 z dominuj膮cym w zesz艂ym roku trendem w starciach protos贸w z terranami, gdzie gracze maksymalnie rozbudowywali ekonomi臋, osi膮gali limit zaopatrzenia, po czym 艣cierali si臋 raz lub dwa w centrum mapy. Dlatego w艂a艣nie chcieliby艣my wprowadzi膰 dla protos贸w jakie艣 wzmocnienie, kt贸re pozwoli艂oby tej rasie na bardziej agresywn膮 gr臋 - nie za艣 os艂abia膰 silne jednostki n臋kaj膮ce, jak na przyk艂ad promy medyczne.

Wzmocnieniem, kt贸re chcieliby艣my wypr贸bowa膰 najpierw, s膮 pryzmaty nadprzestrzenne tworzone od razu z ulepszon膮 pr臋dko艣ci膮 (ulepszenie to nie wymaga ju偶 opracowywania). To zach臋ci protos贸w do bardziej agresywnej rozgrywki od znacznie wcze艣niejszego etapu gry. Chcemy zobaczy膰, jakie b臋d膮 konsekwencje takiej zmiany - a przede wszystkim, czy nie dadz膮 zbytniej przewagi we wczesnych atakach typu all-in. Je艣li po testach takie wzmocnienie oka偶e si臋 krokiem we w艂a艣ciwym kierunku, lecz daj膮cym zbyt du偶膮 przewag臋, mo偶emy podj膮膰 decyzj臋 o wprowadzeniu jego nieco os艂abionej wersji, czyli np. mo偶emy jedynie lekko zwi臋kszy膰 szybko艣膰 ruchu pryzmat贸w i utrzyma膰 dotychczasow膮 warto艣膰 pr臋dko艣ci po ulepszeniu.

Zapraszamy was do dzielenia si臋 z nami opiniami i sugestiami. Postaramy si臋 opublikowa膰 map臋 do testowania balansu jak najwcze艣niej - mo偶e jeszcze w tym tygodniu.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net

Nick: 
E-mail:  (Nie b臋dzie widoczny na stronie)
Tre艣膰:  (max. 1500 znak贸w)
Antyspam:  [poka偶/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (du偶ymi literami). Pozostaw tylko du偶e litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona