Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Scourge
Zobacz opis
SC2 News
Karune o Colossususie, Nullifierze, NighthawkuKarune o Colossususie, Nullifierze, Nighthawku
Wtorek, 28.10.2008, 13:44 :: Lukin :: komentarze (0)Wtorek, 28.10.2008, 13:44 :: Lukin :: komentarze (0)

Co sprawia, że Colossus jest wart swojej ceny? Czy Lance Termiczne są… silniejsze niż się to wydaje?

Moim zdaniem, Colossus jest najbardziej efektywny, gdy wystÄ™puje w iloÅ›ci wiÄ™kszej niż jeden. Trzy „sztuki” zdajÄ…Â… siÄ™ być dobrym rozwiÄ…Â…zaniem, szczególnie przeciw Terranom. Medivaki leczÄ…Â… w bardzo szybkim tempie, lecz tylko jeden cel w danej chwili. Przeciwko grupie Marines ze wsparciem Medivaca, pojedynczy Colossus nie zdziaÅ‚a wÅ‚aÅ›ciwie nic, gdyż obrażenia bÄ™dÄ…Â… szybko leczone. Z trzema Colossusami, Marines zginÄ…Â… od jednego ataku, uniemożliwiajÄ…Â…c skuteczne leczenie. Jeden Colossus jest dobry w zmiÄ™kczaniu celów, lecz ze wzglÄ™du na szybkie leczenie z Medivaców i regeneracjÄ™ Roachy, to może nie wystarczyć. W takich wypadkach, musisz zabijać jednostki jednym „pociÄ…Â…gniÄ™ciem”. Gdy to osiÄ…Â…gniesz, bÄ™dziesz mógÅ‚ zadać poważne obrażenia każdej armii, szczególnie z ulepszeniem zasiÄ™gu.

Co myślisz o mechanice ataku Colossusa? Statystyki można dopasować do balansu, lecz istnieją… obawy o to, że obecna forma ataku jest zbyt sytuacyjna. Czy Twój zespół rozważał wzmocnienie jej w jakikolwiek sposób lub dodanie większej dawki kontroli do sposobu ataku?

Mimo, że obecnie promień wizualnie prezentuje się w różnych wariantach, obrażenia zadawane są… wszystkim jednostkom w prostej linii, w tym samym czasie. Linia ta, zależeć będzie od pozycji, z której atakujesz, więc Colossusowi należy poświęcić sporo uwagi. Nie powiedziałbym również, że jest to jednostka sytuacyjna, gdyż sprawdza się zarówno w matchupie z Zergiem, jak i z Terranem. Gdy gracze będą… dostosowywać i kontrować wrogie strategie w tych matchupach, Colossus z pewnością… będzie obecny na polu bitwy.

Jak działa Molekularna Dyslokacja (Molecular Displacement) Nullfiera? Słyszałem, że wystrzeliwuje wią…zkę energii i zadaje dodatkowe obrażenia jednostkom tego samego typu. Możesz podać jakieś szczegóły?

Molekularny Rozrywacz jest nowÄ…Â… umiejÄ™tnoÅ›ciÄ…Â…, testowanÄ…Â… u Nullifiera. Jednostka ta strzela psionicznym pociskiem, który przeskakuje miÄ™dzy jednostkami tego samego typu maksymalnie 10 razy, zadajÄ…Â…c 10 punktów obrażeÅ„ przy każdym uderzeniu. Czyli używajÄ…Â…c tej zdolnoÅ›ci na 2 Marines (40HP każdy, bez ulepszenia), obaj szybko by zginÄ™li. Gdyby byÅ‚o 3 Marines, 1 by zginÄ…Â…Å‚, a pozostawiÅ‚ 2 kolejnych z 10HP. Obecnie zdolność „kosztuje” 125 energii.

Wcią…ż sÅ‚yszÄ™ o Sejsmicznym Uderzeniu (Seismic Thumper) – zdolnoÅ›ci Nighthawka (Jestem pewny, że nigdy tego nie widziaÅ‚em). Prawdopodobnie zdolność ta, ma powstrzymywać Zergów przed zagrzebywaniem siÄ™. JakieÅ› detale?

Sejsmiczne Uderzenie nie jest już dostępne w multiplayer, lecz wstępnie zdolność ta spowalniała jednostki w swoim zasięgu o 50% (nawet sojusznicze). Jedynym sposobem na powstrzymanie tego, było poczekanie, aż Sejsmiczne Uderzenie zniszczy się samo.

Czy Drony Celownicze majÄ…Â… ograniczony czas życia? WyglÄ…Â…dajÄ…Â… również na niewidoczne – czy namierzona jednostka jest jakoÅ› szczególnie wyróżniona, by móc stwierdzić, że zostaÅ‚a nacelowana?

Dron Celowniczy jest podobny do Auto-Wieżyczki (Auto Turret) pod tym wzglÄ™dem, że nie ma ograniczonego czasu życia. W chwili obecnej jego koszt to 50 p. energii, a liczba punktów życia – 120 (wszystko to oczywiÅ›cie jest balansowane). Dron może namierzyć naraz tylko jednÄ…Â… jednostkÄ™, zwiÄ™kszajÄ…Â…c o 50% otrzymywane przez niÄ…Â… obrażenia. Dwa Drony nie mogÄ…Â… celować w tÄ…Â… samÄ…Â… jednostkÄ™. Jako, że unoszÄ…Â… siÄ™ w powietrzu, sÄ…Â… niewidoczne i nieruchome, mogÄ…Â… stanowić dobre wsparcie obrony przyczółka, wzmacniajÄ…Â…c siÅ‚Ä™ ataku wieżyczek. Mimo, że drony sÄ…Â… niewidzialne, bÄ™dzie można zobaczyć czerwony laser ustawiony na danym celu i w ten sposób zorientować siÄ™, że te jednostki sÄ…Â… używane.


Zapraszamy do dyskusji na forum: http://forum.scarea.website.pl/index.php?topic=62


Źródło: SC2 Armory
TÅ‚umaczenie: Deimos0

Nick: 
E-mail:  (Nie bÄ™dzie widoczny na stronie)
Treść:  (max. 1500 znaków)
Antyspam:  [pokaż/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (dużymi literami). Pozostaw tylko duże litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na górę Następna strona