Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Dropship
Zobacz opis
FANSITE Q&A - SC2 ARMORY

Mimo coraz bli偶szej bety Blizzard nie ustaje w publikowaniu odpowiedzi na kolejne zestawy pyta艅 zadawanych przez fan贸w. 28.05.2009 ukazuje si臋 kolejny, pi膮聟ty ju偶 zestaw Exclusive Fansite Q&A. Tym razem Blizzard odpowiedzia艂 na pytania SC2 Armory.

T艂umaczenie pyta艅 i odpowiedzi:

  1. Jakie jest wasze zdanie, co do u偶ycia Proton Charge / MULE'a i macrowania jako systemu dodatkowych surowc贸w? Wiem, 偶e nic nie jest jeszcze przes膮聟dzone i sko艅czone, ale czy te mechanizmy maj膮聟 du偶e prawdopodobie艅stwo na pojawienie si臋 w ostatecznej wersji gry? - Voan

    Chcieliby艣my zachowa膰 t臋 mechanik臋, je艣li to b臋dzie mo偶liwe. Poniewa偶 gra nie jest jeszcze w fazie beta, mog膮聟 pojawia膰 si臋 zmiany i ulepszenia tej mechaniki. Jednak偶e oczekujemy a偶 gracze wypr贸buj膮聟 to wszystko w becie. B臋dziemy kontynuowa膰 testy macro mechaniki. Chcieliby艣my zobaczy膰, czy gracze b臋d膮聟 u偶ywa膰 jej w swoich rozgrywkach.

  2. Z Missile Barrage i Yamato Cannon Battlecruisery radz膮聟 sobie z wi臋kszo艣ci膮聟 zagro偶e艅. Moje pytanie brzmi: jak bardzo efektywny mo偶e by膰 Battlecruiser? Czy Hydraliski, Void Raye i Vikingi b臋d膮聟 dobre przeciwko Missile Barrage? - Camelmeat

    Hydraliski s膮聟 podstawowymi naziemnymi jednostkami Zerg贸w przeciwko jednostkom powietrzym, w艂膮聟czaj膮聟c w nie Battlecruisery. Void Raye ze skupionym ogniem s膮聟 dobrym wyborem na Battlecruisery, gdy偶 ich obra偶enia b臋d膮聟 zwi臋ksza膰 si臋 z czasem. Terra艅ski Viking w trybie Fighter zadaje +10 dodatkowych obra偶e艅 przeciwko silnie opancerzonym jednostkom, takim jak Battlecruisery.

  3. Micro Mutaliskami jest bardzo wa偶nym aspektem w grach ZvT w Brood Warze. Podobno chcieli艣cie zaimplementowa膰 kilka form Mutalisk贸w jako ca艂ej "zestackowanej", zbitej grupki. Moje pytanie brzmi: jak dobrze Terranie radz膮聟 sobie z grupami Mutalisk贸w, gdy w grze nie ma ju偶 Irradiate, Medycy s膮聟 jednostkami wy偶szego poziomu, a pojedyncza grupa Mutalisk贸w mo偶e sk艂ada膰 si臋 wi臋cej ni偶 z 11 ich sztuk, jak to ma miejsce obecnie z Brood Warze? - Ursus

    Snipe Shot Ghosta, kt贸ry zadaje 60 punkt贸w obra偶e艅 (i ignoruje pancerz) jednostkom biologicznym takim jak Mutalisk, mo偶e by膰 dobr膮聟 umiej臋tno艣ci膮聟 obronn膮聟. Przeciw-powietrzny atak Thora tak偶e ma +2 do obra偶e艅 przeciwko lekkiemu pancerzowi Mutalisk贸w. Dodatkowo rakieta Hunter Seeker Nighthawka ma splash damage, co oznacza, 偶e Mutaliski s膮聟 dla niego 艣wietnym celem. Bior膮聟c pod uwag臋 to, 偶e taka rakieta zadaje 150 punkt贸w obra偶e艅 wystarczy jeden strza艂, aby pozby膰 si臋 ca艂ej grupy Mutalisk贸w, je艣li tylko Zerg nie b臋dzie pr贸bowa艂 unikn膮聟膰 rakiety. Nawet pomimo tego, i偶 gracze mog膮聟 stackowa膰 wi臋cej ni偶 12 Mutalisk贸w, to dwa razy pomy艣l膮聟, zanim u偶yj膮聟 ich do ataku na Terrana. W ko艅cu rakieta Hunter Seeker na polu bitwy po co艣 jest.

  4. Kiedy Corruptor atakuje wrog膮聟 jednostk臋 zamienia j膮聟 w dzia艂ko. Czy obra偶enia tego dzia艂ka zale偶膮聟 od typu jednostki, np. czy dzia艂o Mutaliska b臋dzie s艂absze ni偶 dzia艂ko Battlecruisera czy Mothershipa? - Warchamp

    Wszystkie dzia艂ka b臋d膮聟 zadawa膰 takie same obra偶enia.

  5. Czy gdy Zerg Infestor u偶yje Neural Parasite na jakiej艣 jednostce, to czy zachowa ona swoje upgrady i zdolno艣ci, je艣li gracz je wcze艣niej wynalaz艂? - 5c012ch3d

    Tak, zainfekowane jednostki zachowaj膮聟 wszystkie ulepszenia i zdolno艣ci.

  6. W SC:BW Goliath korzysta艂 z ulepszenia Charon Boosters. Teraz zosta艂 on zast膮聟piony przez Vikinga (w trybie powietrznym) jako jednostka powietrze-powietrze. Czy Vikingi maj膮聟 jakie艣 ulepszenie zasi臋gu dla swoich rakiet, czy te偶 wychodzicie z za艂o偶enia, 偶e nie b臋dzie im potrzebne, bo przecie偶 s膮聟 to jednostki lataj膮聟ce? - Scourge

    Obecnie nie ma ulepszenia zasi臋gu dla Vikinga. Jednak偶e Viking mo偶e wycofywa膰 si臋 i powraca膰 do walki poprzez zmian臋 tryb贸w. Viking b臋dzie du偶o lepszy ni偶 Goliath z SC z powodu swojej umiej臋tno艣ci transformacji.

  7. Kiedy m贸wili艣cie, 偶e EMP zosta艂o usuni臋te spo艣r贸d umiej臋tno艣ci Ghosta nie powiedzieli艣cie, czy zast膮聟pi j膮聟 jaka艣 inna umiej臋tno艣膰. Poza tym, czy b臋dzie mo偶liwo艣膰 ujrzenia w grze EMP jako umiej臋tno艣ci Ghosta lub jakiej艣 innej jednostki? - Dillinger

    Ghost zn贸w dosta艂 umiej臋tno艣膰 EMP i teraz zadaje ona 100 punkt贸w obra偶e艅 protosskim os艂onom i wysysa ca艂膮聟 energi臋 z jednostek zar贸wno wroga, jak i gracza, kt贸re znajd膮聟 si臋 w terenie ra偶enia.

  8. Czy mo偶ecie powiedzie膰, na jakiej zasadzie dzia艂a teraz umiej臋tno艣膰 Hallucination? By艂o powiedziane, 偶e mo偶e ona stworzy膰 8 fa艂szywych Probe'贸w. Ile innych jednostek mo偶e ona stworzy膰 (Zealot贸w, Stalker贸w, Immortali, jednostek powietrznych)? Czy mo偶e by膰 u偶ywana na sojusznikach (Zergach i Terranach)? - spartan198

    Zu偶ywaj膮聟c 100 energii mo偶esz stworzy膰 jeden z nast臋puj膮聟cych zestaw贸w: 2 Zealoty, 2 Stalkery, 1 Immortal, 2 High Templary, 1 Archon, 1 Void Ray, 1 Phoenix, 1 Warp Prism, 1 Colossus. Mo偶esz stworzy膰 tylko Protosskie jednostki.


T艂umaczenie: Lukin
殴r贸d艂o: SC2 Armory


Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona