Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Observer
Zobacz opis
FANSITE Q&A - STARFEEDER

Podobnie jak w przypadku pierwszego fanowskiego Q&A r贸wnie偶 i tym razem nie wszystkie pytania doczeka艂y si臋 odpowiedzi. Tym razem odrzuconych zosta艂o a偶 6 pyta艅.

T艂umaczenie pyta艅 i odpowiedzi:

  1. Jaka jest minimalna rozdzielczo艣膰 ekranu obs艂ugiwana przez StarCraft 2?

    Aktualnie minimaln膮聟 rozdzielczo艣ci膮聟 jest 1024x768x32 bity.

  2. Istnieje wiele obaw o to, 偶e ZvZ stanie si臋 rozgrywk膮聟 polegaj膮聟c膮聟 na micro Roachami jako, 偶e zadaj膮聟 one podw贸jne obra偶enia jednostkom biologicznym, s膮聟 jednostkami poziomu pierwszego i maj膮聟 szybk膮聟 regeneracj臋. Czy to prawda? Je偶eli nie, to w jaki spos贸b mo偶na w ZvZ odeprze膰 rush Roachy?

    Gry Zerg kontra Zerg s膮聟 jednym z najbardziej problematycznych matchup贸w do zbalansowania. Odno艣nie pojedynk贸w Roache vs Roache wszystko co mog臋 w tej chwili powiedzie膰, to to, 偶e nadal to balansujemy – kilka rzeczy zosta艂o ju偶 zmienionych i b臋dzie to wp艂ywa膰 na skuteczno艣膰 Roacha w tych pojedynkach. Jedn膮聟 z takich rzeczy jest sprowadzenie Hydraliska z powrotem na poziom 1.5 i zwi臋kszenie jego roli jako podstawowej jednostki atakuj膮聟cej z zasi臋gu.

  3. Jak daleko posun臋艂y si臋 wewn臋trzne testy rozgrywek na mapach z wyspami w StarCraft 2? Czy mo偶esz opisa膰 jaki艣 przyk艂adowy build i/lub taktyk臋 dla takich rozgrywek?

    Wszystkie rasy s膮聟 teraz bardziej mobilne ni偶 w przypadku oryginalnego StarCrafta czego przek艂adem s膮聟 Vikingi, Medivaki, Nydus Wormy czy te偶 Warp-In. Wykorzystuj膮聟c te nowe techniki gracze maj膮聟 teraz wi臋cej mo偶liwo艣ci atakowania wysp, czynienia gry szybsz膮聟 i bardziej ekscytuj膮聟c膮聟. Z powodu tych nowych mo偶liwo艣ci du偶o trudniejsze b臋dzie "zapuszkowanie si臋".

  4. Czy stackowanie (nak艂adadanie) Mutalisk贸w w StarCraft 2 ma limit rozmiaru lub jaki艣 inny?

    Stackowanie Mutalisk贸w b臋dzie mo偶liwe, jednak b臋d膮聟 one mia艂y sk艂onno艣ci do rozdzielania si臋 podczas ruchu i ataku.

  5. Czy s膮聟 jeszcze jakie艣 nowe jednostki, kt贸re b臋d膮聟 pokazane? Np. ci臋偶ka jednostka powietrzna Zerg贸w?

    Zerg ma now膮聟 ci臋偶k膮聟 jednostk臋 lataj膮聟c膮聟 nazywan膮聟 Brood Lordem. Zdecydowanie lepiej nadaje si臋 do zastraszenia przeciwnika ni偶 Guardian i nadal jest ona morfowana z Mutaliska. Jednostka ta zast膮聟pi wcze艣niej prezentowanego Swarm Guardiana, jej wygl膮聟d zosta艂 przeprojektowany. Aktualnie jednostka ma 350 HP i zasi臋g ataku r贸wny 9, zadaje 25 obra偶e艅 i z ka偶dym atakiem wytwarza Broodlingi, kt贸re 偶yj膮聟 tylko kilka sekund i zadaj膮聟 obra偶enia typu melee.

  6. Jak du偶y jest wasz wewn臋trzny zesp贸艂 testowy StarCrafta 2? Czy s膮聟 specjalni testerzy, kt贸rzy zajmuj膮聟 si臋 tylko tym?

    Aktualnie przeprowadzamy wewn臋trzne testy alfa, w kt贸rych udzia艂 bior膮聟 nasi wszyscy pracownicy.

  7. Jaka jest rola zespo艂u E-sportowego? Czy Blizzard zamierza wesprze膰 gr臋 poprzez w艂asn膮聟 oficjaln膮聟 lig臋? Czy te偶 odpowiedzialne za to b臋d膮聟 podmioty trzecie, takie jak strony fanowskie?

    Rol膮聟 zespo艂u e-sportowego jest przeprowadzanie turniej贸w i innych konkurs贸w zwi膮聟zanych z grami Blizzarda. Wi臋cej informacji na temat naszych plan贸w zwi膮聟zanych z turniejami StarCrafta 2 udzielimy, gdy b臋dziemy bli偶ej wydania gry

  8. Na pierwszym Battle-report widzieli艣my liczniki jednostek oraz minera艂贸w jako graficzne nag艂贸wki w trakcie gry. Czy jest wi臋cej tego typu funkcji, kt贸rych jeszcze nie widzieli艣my, a kt贸re przeznaczone s膮聟 dla obserwuj膮聟cych gr臋?

    Wi臋cej informacji na temat interfejsu powt贸rek mo偶ecie znale藕膰 w ostatnim Q&A. Mo偶ecie te偶 zobaczy膰 panele informacyjne takie jak rozmiar armii, nap艂yw surowc贸w, surowce aktualnie posiadane czy te偶 aktualnie przeprowadzane badania.

  9. Gdzie ekipa odpowiedzialna za StarCrafta 2 pojedzie na wakacje, gdy ju偶 gra zostanie wydana?

    Szczerze m贸wi膮聟c, prawdopodobnie b臋dziemy razem z wami gra膰 w SC2 na Battle.necie.


Pytania odrzucone:

  1. Bnet 2.0 posiada wersj臋 pulpitow膮聟? Np. co艣 takiego jak Steam, czy b臋dzie oparty jedynie o technologie webowe?

  2. Czy b臋dzie jakie艣 wsparcie dla nagrywania audio i video w systemie repaly’贸w? Czy te偶 komentatorzy nadal b臋d膮聟 musieli polega膰 na zewn臋trznym oprogramowaniu?

  3. Jakie rodzaje narz臋dzi b臋d膮聟 mogli wykorzysta膰 map makerzy aby tworzy膰 filmiki? Czy b臋d膮聟 mogli kr臋ci膰 scenki filmowe? Wy艂膮聟cza膰 艣cie偶ki d藕wi臋kowe?

  4. Czy b臋dzie mo偶liwe wykrywanie pasywnych lub automatycznie wykorzystywanych umiej臋tno艣ci do uaktywniania trigger贸w?

  5. Czy kiedykolwiek stworzyli艣cie model Omegaliska? Je艣li tak to czy b臋dzie mo偶liwe u偶ycie go we w艂asnych mapach?

  6. Czy b臋dzie mo偶liwe przechowywanie wielu map w jednym pliku? Na przyk艂ad je偶eli zrobi臋 kampani臋 w edytorze ze w艂asnymi modelami jednostek/tekturami, scenkami filmowymi oraz wieloma poziomami to czy b臋dzie mo偶liwa jej dystrybucja w jednym pliku, co jest bardziej przejrzyste i wygodniejsze w u偶yciu dla publiki?


T艂umaczenie: Negro
殴r贸d艂o: Starfeeder


Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona