Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Lurker
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Blizzard News
Battle.net 2.0 - kr贸tkie Q&A oraz filmBattle.net 2.0 - kr贸tkie Q&A oraz film
Sobota, 22.08.2009, 20:53 :: Negro :: komentarze (0)Sobota, 22.08.2009, 20:53 :: Negro :: komentarze (0)

BlizzCon trwa w najlepsze i mimo wielu relacji oraz sta艂ego nap艂ywu informacji nie mog艂o zabrakn膮膰 tej najbardziej klasycznej formy uzyskania szczeg贸艂owych wiadomo艣ci, czyli zestawu pyta艅 i odpowiedzi.

  1. Czy macie jakie艣 plany odno艣nie for贸w, stron fanowskich i sieci spo艂eczno艣ciowych?

    Tak, mamy troch臋 projekt贸w z tym zwi膮zanych po wydaniu gry.

  2. Je艣li chodzi o osi膮gni臋cia (achievements) - co z graniem offline? Np. brakiem mo偶liwo艣ci po艂膮czenia przez dwa tygodnie? Czy zostanie to uwzgl臋dnione w nowym battle.necie?

    Nie. Je艣li pozwolimy, 偶eby poza sieciowe gry wlicza艂y si臋 do osi膮gni臋膰, by艂o by to pozwoleniem na hackowanie systemu.

Czytaj dalej - Reszta pyta艅 i odpowiedzi.

Prezentujemy r贸wnie偶 nagranie z prezentacji Battle.net 2.0, o kt贸rej pisali艣my w poprzednim newsie.


Ale to nie wszystko. Mamy dla was r贸wnie偶 filmik zaprezentowany podczas BlizzConu. Przedstawia on kr贸tka wycieczk臋 po Blizzardzie i pokazuje, w jakich warunkach powstaje StarCraft 2.


Na zako艅czenie prezentujemy wam bardzo d艂ugi wywiad z Chrisem Sigaty, jaki przy okazji czerwcowej konferencji prasowej przeprowadzi艂 serwis StarCraft 2 Source. Mimo i偶 wywiad nie jest najnowszy a cz臋艣膰 informacji jakie zawiera by艂a ju偶 publikowana b膮d藕 si臋 zdeaktualizowa艂a warto tekst ten przeczyta膰, gdy偶 zawiera na prawd臋 du偶o interesuj膮cych wiadomo艣ci.

Wywiad z Chrisem Sigaty


殴r贸d艂o: BlizzLive.com
T艂umaczenie: Deimos0

Blizzard News
Battle.net 2.0 ujawniony!Battle.net 2.0 ujawniony!
Sobota, 22.08.2009, 16:35 :: Negro :: komentarze (3)Sobota, 22.08.2009, 16:35 :: Negro :: komentarze (3)

screen01

Podczas BlizzConu 2009 Blizzard ujawni艂 informacje dotycz膮ce nowego Battle.net 2.0. Najwi臋ksz膮 zmian膮 jest to, 偶e teraz b臋dziemy mie膰 tylko jedno konto, kt贸re pozwoli kontrolowa膰 nasze ID we wszystkich nowych (i niekt贸rych obecnych) grach Blizzarda. Aktualnie na Battle.net jest 7 "lig", kt贸re pozwol膮 na rozdzielenie noob贸w od zaawansowanych graczy. Co wi臋cej - nowy Battle.net swoj膮 funkcjonalno艣ci膮 mocno przypomina portal spo艂eczno艣ciowy.

Aby obejrze膰 galeri臋 wszystkich screen贸w i dowiedzie膰 si臋 wi臋cej - przejd藕 do strony pod poni偶szym linkiem.

Battle.net 2.0 - Screeny


殴r贸d艂o: Starfeeder

SC2 News
GamesCom - Nowe Screeny z Single PlayerGamesCom - Nowe Screeny z Single Player
Pi膮tek, 21.08.2009, 12:23 :: Negro :: komentarze (4)Pi膮tek, 21.08.2009, 12:23 :: Negro :: komentarze (4)

Par臋 minut temu serwis StarCraft2.net.pl opublikowa艂 siedem nowych screen贸w z rozgrywki single player. Screeny pochodz膮 z trwaj膮cego aktualnie GamesCom 2009.

Na screenach tych zobaczy膰 w akcji mo偶emy w akcji mi臋dzy innymi Vulture'y, poduszkowce DiamondBack, czy nawet Goliathy (przedostatni screen). Ostatni obrazek przedstawia ekran wyboru i opisu kolejnej misji.
Wszystkie nowe screeny znajdziecie poni偶ej.

screen01 screen02
screen03 screen04
screen05 screen06
screen07

殴r贸d艂o: StarCraft2.net.pl

SC2 News
GamesCom - gameplay z misjiGamesCom - gameplay z misji
Czwartek, 20.08.2009, 22:15 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 20.08.2009, 22:15 :: deimos :: komentarze (0)

Serwis Multiplayer.it udost臋pni艂 nagranie HD z GamesCom zawieraj膮ce fragment rozgrywki kampanii Single player o nazwie "Evacuation of Agria". Jest to kolejny raz, kiedy mo偶emy zobaczy膰 StarCraft 2 w akcji z perspektywy fabularnej.
Tak, jak poprzednim razem, ca艂o艣膰 wygl膮da bardzo okazale, lecz o tym najlepiej przekona膰 si臋 ogl膮daj膮c filmik samemu. Tym milej przedstawia si臋 rozgrywka, 偶e tw贸rcy nie zapomnieli o obietnicy udost臋pnienia w kampanii jednostek, znanych z poprzedniej ods艂ony StarCrafta - my艣l臋, 偶e bez trudu rozpoznacie o jakich oddzia艂ach mowa w tym wypadku. StarCraft 2 dost臋pny jest na GamesCom 2009, odbywaj膮cym si臋 w Kolonii, co z kolei stanowi膰 zapewne b臋dzie kolejne 藕r贸d艂o relacji i wra偶e艅 z rozgrywki.

Tegoroczny BlizzCon jest tu偶 tu偶, nale偶y wi臋c przypomnie膰 o relacjach prowadzonych w zwi膮zku z tym wydarzeniem. Na StarCraft Wire, gdzie udost臋pniony zostanie ca艂odobowy chat, na kt贸rym obecni na BlizzCon redaktorzy umieszcza膰 b臋d膮 naturalnie 艣wie偶e relacje, jak i odbiera膰 pytania ze strony u偶ytkownik贸w, na kt贸re postaraj膮 si臋 znale藕膰 odpowied藕 u 藕r贸de艂, czyli u pracownik贸w Blizzard Entertainment. Nie zabraknie te偶 relacji wideo, gdy偶 ju偶 zapowiedziano obecno艣膰 z udzia艂em kamery.


殴r贸d艂a: StarCaft Legacy | StarCaft Wire

SC2 News
Blizzard Press Tour - kolejne artyku艂yBlizzard Press Tour - kolejne artyku艂y
Poniedzia艂ek, 17.08.2009, 23:45 :: Negro :: komentarze (2)Poniedzia艂ek, 17.08.2009, 23:45 :: Negro :: komentarze (2)

Zgodnie z tym, co obiecywali艣my przy pierwszym newsie w dniu dzisiejszym prezentujemy wam t艂umaczenia kolejnych artyku艂贸w z serwis贸w zagranicznych. S膮 to:

Wszystkim osobom, kt贸re pomaga艂y przy t艂umaczeniach, czyli Spychiemu, Lino, Muziemu oraz Negro bardzo dzi臋kujemy.

Tym, kt贸rzy przeoczyli przypominamy r贸wnie偶, 偶e ju偶 wcze艣niej publikowali艣my wywiad z panami Sigatym i Browderem oraz kilka innych artyku艂贸w. Wszystkie materia艂y z opisywanej konferencji prasowej dost臋pne s膮 TUTAJ.


Przy okazji chcia艂bym poinformowa膰, 偶e na najbli偶szym GamesComie b臋dziemy mie膰 swojego cz艂owieka. Postaramy si臋 w miar臋 mo偶liwo艣ci zdoby膰 jak najwi臋cej i jak najlepszych materia艂贸w. Zapraszamy wi臋c do odwiedzania naszej strony.

Blizzard News
Blizzard o zako艅czeniu wspierania trybu LANBlizzard o zako艅czeniu wspierania trybu LAN
Poniedzia艂ek, 17.08.2009, 15:31 :: Negro :: komentarze (5)Poniedzia艂ek, 17.08.2009, 15:31 :: Negro :: komentarze (5)

Odk膮d Blizzard og艂osi艂, 偶e tryb multiplayer w StarCraft 2 nie b臋dzie dzia艂a艂 po sieci LAN, spo艂eczno艣膰 graczy otwarcie skrytykowa艂a t臋 decyzj臋, tworz膮c petycj臋 pod kt贸r膮 podpisa艂o si臋 ju偶 prawie 100 tysi臋cy os贸b (http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?LANSC2). Mo偶na na ten temat przeczyta膰 w sieci kilka artyku艂贸w opowiadaj膮cych si臋 za i przeciw temu rozwi膮zaniu, jest te偶 kilka neutralnych. Ka偶dy gracz ma w艂asne przemy艣lenie, ale w艂a艣ciwie dlaczego tw贸rcy gry zabrali nam LAN?

Podczas konferencji prasowej, kt贸ra odby艂a si臋 w lipcu w siedzibie g艂贸wnej Blizzarda serwis Starcraft-Source.com dosta艂 na ten temat kilka informacji.

Jak mo偶liwo艣膰 grania przez LAN wp艂ywa艂a na odbi贸r Starcrafta?

Granie po sieci by艂o cz臋艣ci膮 tego 艣wiata. Najwyra藕niej mo偶na by艂o to dostrzec na r贸偶nych turniejach, i LAN-party. Pierwszy StarCraft umo偶liwia艂 instalacj臋 kopii gry na wielu komputerach i granie przez LAN u偶ywaj膮c tylko jednego egzemplarza gry. Nic dziwnego, 偶e gracze s膮 zasmuceni brakiem LANu w drugiej cz臋艣ci gry.

Rob Pardo
Nie jeste艣my zaskoczeni petycj膮 o przywr贸cenie LANu w StarCrafcie 2. To by艂a naprawd臋 bardzo ci臋偶ka decyzja. Temat by艂 kilkakrotnie odrzucany i ponownie przedstawiany przez ponad rok zanim w ko艅cu podj臋li艣my decyzj臋, 偶e granie tylko przez Battle.net jest odpowiednim krokiem dla nas, a granie tylko przez Internet b臋dzie nied艂ugo standardem w przemy艣le growym. My艣l臋, 偶e LAN nied艂ugo trafi do naszej historii, tam, gdzie teraz jest DOS.

Dlaczego wi臋c ko艅czycie z LANem?

Rob i Dustin wyra藕nie stwierdzili, 偶e mimo i偶 brak LANu przyczyni si臋 do zmniejszenia skali piractwa nie jest to g艂贸wny pow贸d ich decyzji. G艂贸wnym czynnikiem motywuj膮cym by艂 poziom interakcji, kt贸ry Blizzard osi膮gnie mi臋dzy trybem dla jednego gracza i Battle.netem. Mi臋dzy innymi osi膮gni臋cia (ang. achievements), ale tak偶e inne, jeszcze nieznane mo偶liwo艣ci.

Przy pierwszym StarCrafcie Battle.net s艂u偶y艂 jedynie jako platforma do rozgrywania meczy. Teraz dodano do niego serwis spo艂eczno艣ciowy, a kto wie co Blizzard dodatkowo testuje i co nied艂ugo zobaczymy na serwerach?

Jak brak LANu da si臋 we znaki turniejom i innym imprezom, kt贸re z niego korzystaj膮?

Brak LANu to wielki problem dla rozgrywek wymagaj膮cych szybkiego po艂膮czenia. Rodzi to pytanie, czy Blizzard pami臋ta o eSporcie i powa偶nych turniejach, gdzie jakiekolwiek op贸藕nienia s膮 nie do zaakceptowania. Dustin Bowder powiedzia艂 jednak, 偶e serwery Battle.net dosta艂y kilka mocnych ulepsze艅 i ca艂a infrastruktura ma ju偶 lepiej sobie radzi膰 z op贸藕nieniami.

Dustin Browder
Zamierzamy zrobi膰 wszystko co w naszej mocy, by uczyni膰 rozgrywk臋 najlepsz膮 dla prawdziwie wymagaj膮cych graczy eSportu, czy du偶ych turniej贸w. B臋dziemy pracowa膰 bardzo ci臋偶ko, by granie na Battle.necie nie r贸偶ni艂o si臋 niczym od grania przez LAN.

Bior膮c pod uwag臋 wszystkie te zapewnienia i nowe informacje o mo偶liwo艣ciach Battle.netu, jakie s膮 wasze opinie o braku LANu w Starcrafcie 2? Czy nadal uwa偶acie, 偶e LAN jest tej grze niezb臋dny?


殴r贸d艂o: StarCraft-Source
T艂umaczenie: Miko艂aj "Pobe" 艁ukasik


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona