Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Vulture
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Karune udziela kolejnych odpowiedziKarune udziela kolejnych odpowiedzi
Wtorek, 01.09.2009, 22:51 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 01.09.2009, 22:51 :: deimos :: komentarze (0)

Po dłuższej chwili milczenia mamy kolejne porcje newsów od Karune. Głównie są to potwierdzenia, uściślenia lub zaprzeczenia pewnych spekulacji, lecz i tak warto zapoznać się z treścią tych wypowiedzi, szczególnie tym, którzy są na bakier z aktualnymi informacjami o stanie niektórych elementów gry. Zapraszam więc do krótkiej, lecz treściwej lektury.

Pytanie: Mam jedno, bezpośrednie pytanie: Czy High Templar odzyskał umiejętność Phase Shift na BlizzCon, czy też ma on teraz inną, wzorowaną na Time Bomb?
Karune: Obecnie HT posiada właśnie Phase Shift oprócz Psi Storm i Archon Merge. Sama zdolność usuwa wybrany cel z pola bitwy i wygląda na to, że zespół projektowy jest zadowolony z efektu do pojawienia się bety. Wszystko jednak może ulec zmianie.

Pytanie: Czy Battle.net 2.0 jest zwolniony od opłat...? I czy opłaty planowane są za funkcje, których niekoniecznie będzie się używać?
Karune: Jak już wspominano, gracze będą mogli korzystać z Bnet 2.0 za darmo po kupieniu gry. W tej kwestii zmian nie ma.

Pytanie: Znów to ostrożne wyrażanie stanowiska firmy. Czy możesz uściślić tę kwestię? Jeśli Blizzard uzna, że "nie kupiłeś pełnej wersji StarCrafta 2" (jakkolwiek to wykryć - a ten temat jest przeznaczony na kolejne pytanie), co stanie się wtedy? Czy może w takim razie umyka mi coś bardziej skomplikowanego?
Karune: Lol - oto jeden, prosty scenariusz: Gdy kupisz grę w sklepie, będziesz mógł grać na Battle.net za darmo. Nie będzie to darmowa wersja tymczasowa. Jeśli zaś nie zakupisz gry, będzie oznaczało to pozyskanie jej z nielegalnego źródła, a w takim przypadku nie podłączysz się do serwera.

Pytanie: Czy pojawi się możliwość dodania śledzenia wyników dla map darmowych i premiowanych? Coś w rodzaju prywatnych ladderów dla map i ich uaktualnień. Czy mapa ze strefy premium będzie musiała spełnić konkretne warunki, by została zaliczona do tego grona (np. unikalne modele jednostek)? Czy uważasz, że możliwe będzie stworzenie w edytorze gry akcji 2D w stylu Street Fighter?
Karune: Śledzenie statystyk i prywatne laddery będą możliwe do stworzenia, choć niekoniecznie możliwości te udostępnione zostaną zaraz w dniu premiery gry. Mapy premium będą musiały spełnić pewne wymagania, ale te nie zostały jeszcze określone. Wygląda na to, że chcesz stworzyć StarCraft Street Fighter... możesz liczyć na to, że to ściągnę.

Pytanie: Probe zadający 2 obrażeń nieco mnie zszokował. Możesz wyjaśnić tę kwestię, ponieważ nie jestem w 100% pewny?
Karune: Probe zadaje 5 obrażeń.

Pytanie: Wcześniej, Dustin wspominał że Zergowie byli najsłabsi wobec innych ras. Zastanawia mnie więc, czy Twoim zdaniem moja ulubiona rasa powróciła do gry w kwestii balansu? Rozumiem, że kilka godzin gry podczas BlizzCon nie daje możliwości pełnej oceny, dlatego pytam Ciebie.
Karune: Balans, do którego odnoszą się twórcy jest bardzo płynny. 90% graczy zapewne nie odczuje różnic, a my staramy się dopracować rozgrywkę na najwyższym poziomie umiejętności - duża część tych prac zostanie ukierunkowana podczas bety, kiedy grę będzie mogło przetestować wielu graczy. W skrócie - nie martw się, zbalansujemy to również z pomocą graczy.

Pytanie: Na pewnej stronie pojawiły się pogłoski, że Roach może poruszać się, gdy jest zakopany. Potwierdzisz, czy zaprzeczysz?
Karune: Zespół eksperymentuje obecnie z Roachem, który potrafi poruszać się pod ziemią. Jednostka ta otrzyma również ulepszenie prędkości, które pozwoli poruszać się (bazowe tempo wynosi mniej więcej tyle, ile Zealota bez Szarży)tak szybko, jak Stalkerzy. Obecnie Roach pod ziemią ma połowę swojej bazowej szybkości. Rozwiązanie to, powinno przysporzyć ciekawych rozwiązań taktycznych, gdyż rolą Roacha jest przyjmowanie na siebie obrażeń.

Porcja informacji, udzielonych przez Karune być może nie jest rewolucyjna ani przytłaczająca. Dobrze jednak, że mimo powtarzających się pytań nie brakuje chęci, by w większości znane już kwestie uściślać. Graczy preferujących Zergów z pewnością zadowoli nowy projekt dotyczący Roacha, Protossi natomiast już mogą zastanawiać się jaki użytek można zrobić z Phase Shift - zdolności bardzo ograniczonej, jednak z cała pewnością umożliwiającą efektywne jej wykorzystanie.


Źródło: StarCraft Wire
TÅ‚umaczenie: Deimos0

Battle News
LanCraft Summer 2k9 zakończonyLanCraft Summer 2k9 zakończony
Wtorek, 01.09.2009, 13:02 :: Negro :: komentarze (4)Wtorek, 01.09.2009, 13:02 :: Negro :: komentarze (4)

LanCraft

Dwa dni temu zakończył się LanCraft Summer 2009. Jako, że niektórzy mogą nie wiedzieć co to za impreza już śpieszę z wyjaśnieniami. Otóż jest to największy turniej offline'owy w Czechach. Impreza ta zrzesza przedstawicieli trzech największych RTS'owych platform - StarCrafta, WarCrafta oraz DotA. W imprezie tej udział bierze cała czołówka czeskiej i słoweńskiej sceny gamingowej (rozgrywane są tu też mistrzostwa Czech i Słowenii), a ponadto wielu reprezentantów naszego kraju. Turniej rozgrywany jest w ciągu jednego weekendu, w tym roku były to dni 28 i 29 sierpnia.
Więcej na temat LanCraftu, jak również jej historię przeczytać można na oficjalnej stronie imprezy, w całości po polsku.

Przejdźmy jednak do konkretów, czyli turnieju 1v1 oraz 2v2 SC:BW. Mówiąc krótko - Polacy zdominowali całą imprezę. Ze wszystkich miejsc na podium w obydwu turniejach (1v1 oraz 2v2) jedynie miejsce trzecie w rozgrywkach 2v2 zdobyli gracze czescy. Podium w całej okazałości wygląda tak:

Turniej 1v1:
1 miejsce - iG.kogeT
2 miejsce - eX-v1o)MaNa
3 miejsce - MistrZZZ

Turniej 2v2:
1 miejsce - iG.kogeT / ieS.Tarson
2 miejsce - iG.AerO / eX-v1o)MaNa
3 miejsce - (rs)Streetwalker / (rs)KrOOdeR

Jak widać nasi gracze po raz kolejny udowodnili, że na scenie międzynarodowej jesteśmy jedną z najsilniejszych ekip. Dla samych graczy natomiast była to dobra "rozgrzewka" przed finałami WCG (większość naszych finalistów startowała w LanCrafcie), które odbędą się już za niecały miesiąc.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany dokładnym przebiegiem turnieju to może sobie przestudiować tabele z meczy grupowych i drabinki finałowe:

Dostępny jest również kompletny Reppack z całego turnieju oraz galeria zdjęć:


Źródła: LanCraft RTS Summer 2k9 | GosuGamers

Blizzard News
GamesCom 2009 - filmy z BlizzCon Live StreamGamesCom 2009 - filmy z BlizzCon Live Stream
Åšroda, 26.08.2009, 14:07 :: Negro :: komentarze (0)Åšroda, 26.08.2009, 14:07 :: Negro :: komentarze (0)

Z lekkim opóźnieniem, ale są. Prezentujemy wam wideorelację Spychiego, prezentującą Live Stream z BlizzConu, jaki miał miejsce na GamesCom 2009. W filmach, prócz Spychiego "występują" Phoenix, Belial oraz Sigmar z serwisu Battlenet.pl. Jako, że nie ma sensu się na ten temat rozpisywać - zapraszamy do obejrzenia filmów.


Jako, że filmów jest sporo podamy tylko linki do nich:

A na dokładkę jeszcze mała galeria zdjęć:

SC2 News
Blizzcon 2009 - Art Panel i Edytor mapBlizzcon 2009 - Art Panel i Edytor map
Wtorek, 25.08.2009, 15:41 :: Negro :: komentarze (1)Wtorek, 25.08.2009, 15:41 :: Negro :: komentarze (1)

Nie dawno publikowaliśmy tłumaczenia dwóch paneli dyskusyjnych z BlizzConu - dotyczących fabuły oraz gampeplay'a. Jak jednak wiadomo, na BlizzConie odbył się jeszcze trzeci panel dotyczący StarCrafta 2, dotyczący rozwiązań wizualnych, czyli tak zwany Art Panel.
Serwis GameSpot.com opublikował nagranie z tej prezentacji. Zachęcamy do obejrzenia filmików. Można tu zobaczyć jak bardzo unikalne są teraz wszystkie planety, jak wyglądają animacje jednostek i ich śmierci, oraz interaktywne elementy otoczenia. na sam koniec - mała niespodzianka.



Na dokładkę prezentujemy wam trochę spóźnione nagranie prezentujące możliwości edytora map, jaki zaimplementowany będzie w StarCraft 2. Możliwości nowego programu oszałamiają. To trzeba zobaczyć.


Źródło: StarCraft2.net.pl

WCG News
Eliminacje zakończoneEliminacje zakończone
Wtorek, 25.08.2009, 13:24 :: Negro :: komentarze (4)Wtorek, 25.08.2009, 13:24 :: Negro :: komentarze (4)

WCG

W dniu wczorajszym zakończyły się eliminacje w StarCrafcie do polskich finałów WCG. W miniony weekend rozegrana została druga tura eliminacji, która pozwoliła wyłonić trzech ostatnich finalistów. Mimo, iż trójkę zwycięzców, którymi są Koget, User, Tarson znaliśmy już w niedzielę, dopiero wczorajszy finał pozwolił ustalić ich końcową kolejność (a jest to o tyle ważne, że zwycięzca będzie w finałach startował z lepszym rozstawieniem).

Tak więc na finałach 19-20 września w Warszawie zagrają:

  • Krzysztof "Draco" Nalepka - zwyciÄ™zca polskich eliminacji WCG 2008
  • Tomasz "Sawyer" Więłocha - zwyciÄ™zca preeliminacji reprezentacji Polski
  • Dawid "ZZZero" Paździora - I miejsce w pierwszej turze eliminacji online
  • RafaÅ‚ "ParanOid" Kontowicz - II miejsce w pierwszej turze eliminacji online
  • JarosÅ‚aw "Yayba" Pociecha - III miejsce w pierwszej turze eliminacji online
  • Grzegorz "User" MuÅ›ko - I miejsce w drugiej turze eliminacji online
  • Marcin "Koget" Nowak - II miejsce w drugiej turze eliminacji online
  • Tomasz "Tarson" BoroÅ„ - III miejsce w drugiej turze eliminacji online

Najbardziej zaskakuje tutaj brak Mistrza oraz Dreivena, który wygrał wszystkie mecze w swojej grupie eliminacyjnej. Cieszy natomiast fakt, że mamy dość mocno zróżnicowany skład pod względem ras - zazwyczaj polskie finały WCG zdominowane były przez Protossów.

Szczegółowa relacja z drugiej tury eliminacyjnej oraz duża liczba Vodów z meczy dostępne są na stronie Terran.TV.

Mamy dla was róznież małą niespodziankę. Otóż udało nam się przeprowadzić wywiad z jednym z finalistów - Zero. Poruszyliśmy tam kilka "niestandardowych" kwestii, ale mam nadzieję, że rozmowa będzie się wam podobać.

Wywiad z Dawidem "ZZZero" Paździorem


Źródła: Terran.TV | WCG Polska

SC2 News
Press Tour / BlizzCon / Gamescom - PodsumowaniePress Tour / BlizzCon / Gamescom - Podsumowanie
Poniedziałek, 24.08.2009, 20:33 :: Negro :: komentarze (0)Poniedziałek, 24.08.2009, 20:33 :: Negro :: komentarze (0)

SC2 Logo

Ubiegły tydzień upłynął nam pod znakiem StarCrafta 2 - chyba jeszcze nigdy do tej pory nie było tak wielkiego wysypu informacji w tak krótkim czasie. Na początku tygodnia zakończyło się NDA dotyczące lipcowej konferencji prasowej w siedzibie Blizzarda, co zaowocowało wysypem artykułów i innych materiałów dotyczących trybu single player w Wings of Liberty. Jeszcze dobrze nie ochłonęliśmy po tych informacjach a zaczął się Gamescom, czego konsekwencją były kolejne opisy najnowszego buildu StarCrafta 2, w tym głównie single playera. Z końcem tygodnia natomiast zaczął się BlizzCon, gdzie zaprezentowany został nowy Battle.net.

W tak dużym natłoku informacji bardzo łatwo mogło wam coś umknąć. Dlatego też prezentujemy wam listę wszystkich artykułów i materiałów z ubiegłego tygodnia.

Lipcowy Press Tour

Gamescom 2009

BlizzCon 2009

Inne materiały


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona