Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Corsair
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Antena w SC2 oraz Lego BattleCruiserAntena w SC2 oraz Lego BattleCruiser
Czwartek, 31.12.2009, 13:52 :: Negro :: komentarze (1)Czwartek, 31.12.2009, 13:52 :: Negro :: komentarze (1)

Po raz kolejny Blizzard stara si臋 umili膰 nam czas oczekiwania na StarCrafta 2. W dniu wczorajszym na koncie Twitterowym StarCrafta opublikowany zosta艂 kolejny doodad kt贸rym jest Antena. Jak to wygl膮da zobaczy膰 mo偶ecie poni偶ej.


Jednak nie tylko Blizzard bawi si臋 w projektowanie nowych modeli, nie pr贸偶nuj膮 r贸wnie偶 fani. Tym razem swoje umiej臋tno艣ci zaprezentowa艂 Jerac. Zbudowa艂 on z klock贸w Lego okaza艂y model BattleCruisera:

Wi臋cej zdj臋膰 zobaczy膰 mo偶na na koncie flickr Jeraca.

Dla por贸wnania inny BattleCruiser zbudowany z Lego, kt贸rego autorem jest Vana:

Kt贸ry waszym zdaniem jest lepszy?

Przy okazji chcieli by艣my z艂o偶y膰 wszystkim najlepsze 偶yczenia noworoczne. Aby kolejny rok okaza艂 si臋 jeszcze lepszy od minionego, czego 偶yczymy zar贸wno wam jak i sobie.

Szcz臋艣liwego Nowego Roku!


殴r贸d艂a: StarCraft Twitter, Starfeeder

Site News
Weso艂ych 艣wi膮t!Weso艂ych 艣wi膮t!
Czwartek, 24.12.2009, 17:03 :: deimos :: komentarze (1)Czwartek, 24.12.2009, 17:03 :: deimos :: komentarze (1)

Z okazji 艣wi膮t Bo偶ego Narodzenia za艂oga StarCraft Area pragnie z艂o偶y膰 Wam najserdeczniejsze 偶yczenia szcz臋艣cia, zdrowia i spokoju. Niech nie zabraknie zr臋czno艣ci d艂oni, a APM zawsze si臋ga powy偶ej 200. Fanom Protoss贸w 偶yczymy mniej pasywnych terra艅skich przeciwnik贸w, fanom Terran 偶yczymy przeciwnik贸w, kt贸rzy zapominaj膮 czym s膮 Mutaliski, Lurkery oraz Shuttle. Fani Zerg贸w natomiast niech w tych szczeg贸lnych dniach nie obawiaj膮 si臋 atak贸w Dark Templar贸w, ani Science Vesseli. Oby ten czas mija艂 bez zak艂贸ce艅 oraz obfitowa艂 w okazje do relaksu i 艣wi膮tecznego objadania si臋 (z umiarem naturalnie). Wszystkim natomiast 偶yczymy rych艂ej premiery StarCrafta 2 lub przynajmniej uruchomienia wersji beta.

WESO艁YCH 艢WI膭T!


SC2 News
Kolejny FansiteQ&A!Kolejny FansiteQ&A!
艢roda, 16.12.2009, 18:01 :: deimos :: komentarze (0)艢roda, 16.12.2009, 18:01 :: deimos :: komentarze (0)

Kolejna porcja wyj膮tkowo ciekawych wie艣ci o StarCrafcie 2 - tym razem serwis Starcraft 2 Source mia艂 szans臋 zada膰 szereg pyta艅, dzi臋ki czemu obraz wci膮偶 oczekiwanej gry staje si臋 nieco wyra藕niejszy. Pytania by艂y naprawd臋 przemy艣lane i z pewno艣ci膮 dostarcz膮 temat贸w do kolejnych dyskusji, a niekt贸re spory po przedstawionych wyja艣nieniach powinny zosta膰 zako艅czone. Zapraszam wi臋c do zapoznania si臋 z tym zestawem pyta艅 i odpowiedzi.

  • Projektujecie jeszcze nowe jednostki, czy obecna ilo艣膰 jest wystarczaj膮ca i skupiacie si臋 bardziej na zbalansowaniu ras?

    Motywem przewodnim naszych dzia艂a艅 zawsze by艂o utrzymywanie pewnej 艣cis艂ej liczby jednostek, by utrzyma膰 rozgrywk臋 w dobrym tempie - jeste艣my wi臋c zadowoleni z obecnego stanu. W trakcie bety przyjrzymy si臋 naturalnie ka偶demu oddzia艂owi i by膰 mo偶e dodamy lub usuniemy niekt贸re, w zale偶no艣ci od odzewu.

Pe艂ne t艂umaczenie znajdziecie TUTAJ


殴r贸d艂o: SC Legacy | Starcraft 2 Source
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Nowi pracownicy Blizzarda odpowiadaj膮 na pytaniaNowi pracownicy Blizzarda odpowiadaj膮 na pytania
Wtorek, 15.12.2009, 17:49 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 15.12.2009, 17:49 :: deimos :: komentarze (0)

Niedawno wyp艂yn臋艂a wiadomo艣膰 o pojawieniu si臋 dw贸ch nowych twarzy w ekipie Blizzarda, odpowiedzialnej za kontakt ze spo艂eczno艣ci膮. Szcz臋艣liwcami s膮 Avarius i Zhydaris. Ci, kt贸rzy oczekiwali, 偶e zmiana ta zwi臋kszy ilo艣膰 udost臋pnianych informacji, nie zawiedli si臋 - pojawi艂y si臋 ju偶 pierwsze wypowiedzi u艣ci艣laj膮ce par臋 kwestii.

Smart Casting - wszyscy wiedz膮, 偶e w Brood War wybranie np. kilku High Templar贸w i nakazanie im rzucenia Psionic Storm ko艅czy艂o si臋 zu偶yciem energii u wszystkich Templariuszy. StarCraft 2 ma to zmieni膰:
Jak wspomniano wcze艣niej - pojedyncze wci艣ni臋cie klawisza spowoduje przej艣cie wszystkich czo艂g贸w w Siege Mode. Jest jeszcze kilka przyk艂ad贸w, dla jasno艣ci sytuacji: Blink, Burrow, Defensive Matrix, Exploda Banelinga i zdolno艣膰 Vikinga do zmiany formy potrzebowa艂y b臋d膮 tylko jednego wci艣ni臋cia klawisza skr贸tu dla ca艂ej grupy jednostek (uwa偶ajcie z Banelingami). Psionic Storm, Force Field i mutacje (np. z Zerglinga w Banelinga) korzysta膰 b臋d膮 z mechanizmu smart casting - aktywowa膰 b臋dzie trzeba zdolno艣膰 dla ka偶dej jednostki z osobna. (Czyli w przypadku kilku High Templar贸w, trzeba b臋dzie wcisn膮膰 przycisk tyle razy, ile mamy zaznaczonych jednostek - dop. Deimos0)

Obja艣niono te偶, kt贸re jednostki Zerg贸w aktywuj膮 wzmocnione tarcze Immortali:
Sporo jednostek Zerg贸w musi mierzy膰 si臋 ze wzmocnionymi tarczami. Dotyczy to szczeg贸lnie Roachy, Ultralisk贸w i Spine Crawler贸w. Poza tym wygl膮da na to, 偶e Psionic Storm i pocisk nuklearny nie wywo艂uj膮 uruchomienia tych tarcz - Immortal, kt贸rego potraktowa艂em atakiem j膮drowym wyparowa艂.

Na koniec ma艂a informacja, dotycz膮ca bety (nie, niestety nie chodzi o termin jej uruchomienia). Karune wspomnia艂, 偶e gracze b臋d膮 mieli do dyspozycji Roache w fazie testowej:
Najprawdopodobniej Roach znajdzie si臋 w grze - wiele element贸w balansu rozgrywki zosta艂o zako艅czonych pomy艣lnie, sprawiaj膮c, 偶e jednostka ta spe艂nia si臋 w roli "poch艂aniacza" obra偶e艅. W trakcie wprowadzania poprawek, zesp贸艂 testowa艂 Roacha na r贸偶ne sposoby, zwracaj膮c uwag臋 na tempo regeneracji, szybko艣膰 poruszania i nawet mo偶liwo艣膰 ruchu pod ziemi膮. 呕adna z aktualizacji nie jest naturalnie ostateczna, musimy wi臋c trzyma膰 r臋k臋 na pulsie w miar臋 zbli偶ania si臋 do uruchomienia bety.

Jak widzimy 艣wie偶a krew zdecydowanie wysz艂a na dobre tak graczom, jak i bardziej do艣wiadczonym pracownikom, kt贸rzy zostali odrobin臋 odci膮偶eni w nat艂oku prac przy becie SC 2. Oby zmiany przynios艂y nam jeszcze wi臋cej wie艣ci.


殴r贸d艂o: SC Legacy | SC Wire
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Kolejny Q&A ju偶 dost臋pny!Kolejny Q&A ju偶 dost臋pny!
艢roda, 18.11.2009, 23:26 :: deimos :: komentarze (0)艢roda, 18.11.2009, 23:26 :: deimos :: komentarze (0)

Spiesz膮c z kolejnymi informacjami nadarzy艂a si臋 艣wietna okazja, ukaza艂 si臋 bowiem nowy zestaw Q&A. Pyta艅, tak jak poprzednio, jest 7 i tym razem dotycz膮 bardziej og贸lnych temat贸w, zwi膮zanych ze StarCraftem 2. Mimo wi臋c, 偶e nie ma informacji o szczeg贸艂ach rozgrywki, kwestie takie jak konwersja map, wprowadzenie nowych graczy do fabu艂y SC 2, s膮 r贸wnie istotne. Tym bardziej zach臋cam do lektury, szczeg贸lnie wobec wie艣ci o przesuni臋ciu bety na 2010 rok. Jako, 偶e brak tym razem rozmowy z tw贸rcami, oto jedno z pyta艅:

Nie wszyscy potencjalni nabywcy SC 2 grali w pierwowz贸r, mog膮 wi臋c mie膰 problem ze zrozumieniem fabu艂y . Czy mo偶liwe jest wi臋c granie kampanii bez znajomo艣ci wcze艣niejszych wydarze艅? Czy przypomnicie pewne wydarzenia, aby nowi gracze mogli uzyska膰 wystarczaj膮co du偶o informacji?

Planujemy w艂膮czy膰 elementy, przedstawiaj膮ce w skr贸cie najwa偶niejsze wydarzenia i przygotowa膰 graczy w ten spos贸b na histori臋, opowiedzian膮 w StarCrafcie 2. Podczas procesu instalacji wy艣wietla膰 si臋 b臋dzie te偶 podsumowanie fabu艂y. My艣l臋 jednak, 偶e bez wzgl臋du na znajomo艣膰 poprzedniej cz臋艣ci, gracze b臋d膮 zadowoleni z SC 2.

Ca艂o艣膰 Q&A znajdziecie TUTAJ. My艣l臋, 偶e nawet taka porcja wiadomo艣ci podtrzyma apetyt na now膮 pozycj臋 Blizzarda.


殴r贸d艂o: SC Legacy
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Cydra odpowiada na pytaniaCydra odpowiada na pytania
艢roda, 04.11.2009, 22:31 :: deimos :: komentarze (0)艢roda, 04.11.2009, 22:31 :: deimos :: komentarze (0)

Poza dobr膮 wiadomo艣ci膮, jak膮 z pewno艣ci膮 by艂 krok KeSPY, mamy dzisiejszego dnia jeszcze jednego newsa - tym razem dotyczy on StarCrafta 2. Okaza艂o si臋 bowiem, 偶e Cydra odpowiedzia艂 na kilka pyta艅 dotycz膮cych Sensor Tower i szczeg贸艂贸w rozgrywki. Wypowiedzi naturalnie mo偶ecie przeczyta膰 poni偶ej.

  1. W艂a艣ciw膮 nazw膮 jest Sensor Tower, czy Radar Tower?

    Sensor Tower.

  2. Schemat dzia艂ania pochodzi od Sensor Tower, Radar Tower, czy te偶 jest to jakie艣 zupe艂nie nowe rozwi膮zanie?

    Sensor Tower posiada pasywn膮 zdolno艣膰 Radaru - wykrywa ruchy wrogich wojsk w ramach okre艣lonego zasi臋gu.

  3. Jak przedstawiaj膮 si臋 statystyki (P呕, pancerz, koszt)?

    Koszt wynosi 125 minera艂贸w i 100 gazu. Czas budowy to 25. Struktura posiada 200 HP i domy艣lnie jej pancerz wynosi 0. Mo偶na jednak zwi臋kszy膰 to do 2 dzi臋ki ulepszeniom w Engineering Bay.

  4. Czy jednostki niewidzialne, b膮d藕 zakopane r贸wnie偶 zostan膮 uwidocznione w zasi臋gu radaru?

    Nie, tego typu oddzia艂贸w nie b臋dzie mo偶na wykry膰 w ten spos贸b.

  5. Czy Wie偶a Radarowa spe艂nia jeszcze jakie艣 inne funkcje, posiada zdolno艣ci specjalne?

    Nie.

  6. Czy mo偶na spieni臋偶y膰 t臋 struktur臋?

    Tak, je艣li jednak nie zdecydujesz si臋 na ni膮 otrzymasz 100% zwrot surowc贸w.

  7. (W trakcie odpowiedzi, Cydra pomin膮艂 wyja艣nienie kwestii, czy w zasi臋gu radaru b臋dzie wida膰 jednostki zakamuflowane - sta艂o si臋 tak ze wzgl臋du na przecz膮c膮 odpowied藕, na pytanie #4. Szkoda natomiast, 偶e bez wyja艣nienia pozosta艂 temat wielko艣ci zasi臋gu radaru - dop. Deimos0)

  8. Czy przytrzymanie klawisza Alt sprawi, 偶e pod艣wietlone zostan膮 paski 偶ycia jednostek i budynk贸w, tak jak w WarCrafcie 3?

    Tak i jest to opcja, kt贸r膮 mo偶na dostosowa膰 w menu: w trybie Normal paski pojawi膮 si臋 tylko po przytrzymaniu klawisza Alt, Selected - pod艣wetli statystyki jednostek aktualnie zaznaczonych prez gracza i Always - paski punkt贸w 偶ycia widoczne s膮 ca艂y czas.


Mimo, 偶e temat wydawa膰 si臋 mo偶e b艂ahy, dobrze 偶e i tak drobne w膮tpliwo艣ci zostaj膮 rozwiewane. Same informacje o Sensor Tower mog膮 jednak przygotowa膰 ju偶 graczy, ch臋tnych do wypr贸bowania Terran w SC2 na pewne ograniczenia. Z drugiej jednak strony zbyt rozleg艂e mo偶liwo艣ci Wie偶y Radarowej mog艂y by zaburzy膰 r贸wnowag臋 si艂, co oznacza dobre posuni臋cie ze strony programist贸w Blizzarda.


殴r贸d艂o: SC Legacy
T艂umaczenie: Deimos0


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona