Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Corsair
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
StarCraft News
Patch 1.16.0Patch 1.16.0
Wtorek, 02.12.2008, 11:33 :: Lukin :: komentarze (5)Wtorek, 02.12.2008, 11:33 :: Lukin :: komentarze (5)

Ju偶 jaki艣 czas temu ukaza艂 si臋 patch 1.16.0. Zamie艣cili艣my linki do niego ju偶 wcze艣niej, jednak dopiero teraz dostajecie spis tego, co ten patch konkretnie robi.

Og贸lne zmiany:

  • rozmowy prowadzone podczas trwania gry, b臋d膮聟 zapisywane w powt贸rkach (nie dotyczy to wiadomo艣ci prywatnych)
  • naci艣ni臋cie klawisza ESC w oknie rozm贸w, spowoduje wyczyszczenie pola tekstowego
  • komenda "/reply" (lub po prostu "/r") spowoduje wys艂anie wiadomo艣ci prywatnej do osoby, kt贸ra pisa艂a do nas najcz臋艣ciej

Naprawione b艂臋dy:

  • naprawiono problemy lokalizacyjne z "from" oraz "to" w wiadomo艣ciach prywatnych
  • StarCraft b臋dzie od teraz u偶ywa艂 tylko tyle zasob贸w procesora ile jest konieczne

B艂臋dy rozgrywki:

  • naprawiono b艂膮聟d umo偶liwiaj膮聟cy Zergom zdobywanie minera艂贸w poprzez mutacje
  • naprawiono b艂膮聟d umo偶liwiaj膮聟cy Zergom odzyskiwanie ulepszaj膮聟cego si臋 budynku
  • naprawiono b艂膮聟d umo偶liwiaj膮聟cy Zergom rozszerzanie creepu przy pomocy Dron贸w
  • naprawiono b艂膮聟d umo偶liwiaj膮聟cy Zergom przemieszczanie Dron贸w poprzez niedost臋pny teren
  • naprawiono b艂膮聟d umo偶liwiaj膮聟cy Terranom zrzucenie nuke'a gdziekolwiek na mapie
  • naprawiono b艂膮聟d umo偶liwiaj膮聟cy graczom zatrzymanie gry podczas trwania poprzedzaj膮聟cego j膮聟 lobby

Download:


T艂umaczenie: Rohdegar

SC2 News
BlizzCast Epizod 6BlizzCast Epizod 6
Pi膮聟tek, 21.11.2008, 10:46 :: Lukin :: komentarze (5)Pi膮聟tek, 21.11.2008, 10:46 :: Lukin :: komentarze (5)

Pojawi艂 si臋 6 epizod BlizzCast. Karune rozmawia tam z Samwise’m Didierem i Dustinem Bowderem (G艂贸wnym projektantem SC2) o drodze jednostek, od projektu do grywalnej postaci.

Cytat: Wpadamy na pomys艂 jednostki, kt贸r膮聟 wszyscy lubimy, a potem okazuje si臋, 偶e jest zbyt silna lub trudna w utrzymaniu – wtedy trafia do Single Player, do kt贸rego og贸lnie tworzymy sporo rzeczy. Np. Jackal, kt贸ry teraz chyba przechrzczony zosta艂 na Helliona – robimy r贸偶ne warianty tej jednostki: malujemy na czarno, dodajemy p艂omienie i staje si臋 wtedy cywilnym pojazdem.

Pojawi艂y si臋 te偶 nowe ilustracje: animacje portret贸w Mutaliska, Maraudera i Thora oraz nowy screen, prezentuj膮聟cy aktualn膮聟 wizualizacj臋 ataku Nullifiera. Mo偶na je obejrze膰 TUTAJ.


Ciekawa wypowied藕 Dustina Browdera w odpowiedzi na poni偶sze pytanie:

Karune: Czy w StarCrafcie 2 s膮聟 jakie艣 jednostki albo jakiekolwiek inne rzeczy, kt贸rych ludzie dot膮聟d nie widzieli?

Dustin Browder: Prawdopodobnie chodzi o takie co艣: lataj膮聟cy dwug艂owy Ultralisk, kt贸ry zieje ogniem. On pojawi si臋 jako nast臋pny na stronie.


殴r贸d艂o: SC Legacy
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Q & A 46Q & A 46
艢roda, 19.11.2008, 17:58 :: Lukin :: komentarze (13)艢roda, 19.11.2008, 17:58 :: Lukin :: komentarze (13)

Karune na pocz膮聟tku nowego Q&A wspomina o tempie gry:

SC2 zdecydowanie staje si臋 gr膮聟 bardziej intensywn膮聟 ni偶 pierwowz贸r, dzi臋ki zwi臋kszonej mobilno艣ci jednostek, przekraczaniem klif贸w, jak i nowymi zdolno艣ciami transportowania.

1. Planterana Twierdza Terran zosta艂a wzmocniona, zadaj膮聟c splash damage atakuj膮聟cym jednostkom, w odpowiedzi na zwi臋kszone mo偶liwo艣ci harassu. Czy w SC2 b臋dzie friendly fire? (Xigon, Battle.net)

Tak, friendly fire wci膮聟偶 jest obecny w SC2. Mo偶na w ten spos贸b niszczy膰 ukryte jednostki, nacelowuj膮聟c w艂asne oddzia艂y. Np. graj膮聟c Zergiem, mo偶na zabi膰 DT poprzez atak Banelingiem na w艂asne Hatchery w okolicy, gdzie Dark Templar stoi.

2. Czy kolejne cz臋艣ci Trylogii stanowi膰 b臋d膮聟 wst臋p, rozwini臋cie i zako艅czenie, czy b臋dzie to ta sama historia opowiedziana z r贸偶nych punkt贸w widzenia? (Lolod, Battle.net)

Fabu艂a b臋dzie sekwencyjna. Kampania Zerg贸w zacznie si臋 w momencie, gdzie zako艅czy Terran , a Protoss贸w – Zerg贸w.

3. Czy pojawi膮聟 si臋 specjalne animacje dla bezczynnych od d艂u偶szego czasu jednostek? (StarCraft 2 Source)

B臋dzie wiele animacji w takich wypadkach.

4. Jak optymalnie wykorzystywa膰 mechanik臋 gazu? Czy gracz powinien korzysta膰 z obu gejzer贸w na raz i w razie wyczerpania zasob贸w, przekazywa膰 robotnik贸w do wydobycia minera艂贸w? A mo偶e wydobywa膰 z jednego gejzera i rozdziela膰 robotnik贸w mi臋dzy drugi? (StarCraft2 Forums)

Jest to ca艂kowicie zale偶ne od wybranej strategii. Np. mo偶na wydobywa膰 z obu, podwajaj膮聟c zasoby gazu, by szybko techowa膰 lub wytrenowa膰 okre艣lony sk艂ad armii. Lub te偶, je艣li potrzebujesz ci膮聟g艂ego i statecznego przyp艂ywu surowca, mo偶esz wymienia膰 robotnik贸w mi臋dzy gejzerami.

5. Kt贸ra jednostka Protoss贸w najlepiej radzi sobie obecnie z du偶ymi zgrupowaniami jednostek powietrznych? Phoenix straci艂 zdolno艣膰 przeci膮聟偶enia, kt贸ra obok Psi Storm by艂a jedyn膮聟 zdolno艣ci膮聟 ze splash damage. (StarCraft 2 Forums)

Przeciwko jednostkom powietrznym Zerg贸w (np. M utaliski), wci膮聟偶 najlepsz膮聟 kontr膮聟 s膮聟 Stormy i Archoni. Je艣li za艣 chodzi o Terran (Viking, Banshee), Protossi mog膮聟 koncentrowa膰 ogie艅 Phoenix贸w. Obecnie Viking zadaje dodatkowe obra偶enia wi臋kszym jednostkom.

6. Jaki rodzaj obra偶e艅 zadaj膮聟 zakl臋cia? Czy istnieje typ ataku „Spell”? (StarCraft 2 Source)

Nie ma takiego typu obra偶e艅, ale niekt贸re zdolno艣ci zwi臋kszaj膮聟 obra偶enia istniej膮聟cych rodzaj贸w. Np. Pocisk Psi Ghosta zadaje dodatkowo 40p obra偶e艅 jednostkom psionicznym. S膮聟 jednak przypadki szczeg贸lne, gdzie Psionic Storm natychmiastowo zabijaj膮聟 halucynacje i Dzia艂o Yamato nie aktywuje wzmocnionych tarcz Immortali.


Pytanie dotycz膮聟ce Zerg贸w. Czyta艂em wywiad o MBS. Powiedziano wtedy, 偶e maj膮聟c zgrupowane np. 3 koszary, nale偶y nacisn膮聟膰 ‘m’ 3 razy by trenowa膰 3 marines. Powiedzmy wi臋c, 偶e mam 3 Hatchery, czy mam wi臋c nacisn膮聟膰 'z' trzy razy na Zerglingi, czy dla ka偶dej larwy z osobna – 9 razy? (Shaytan, USEast)

Je艣li 3 Hatchery przypisane s膮聟 do jednej grupy, naciskaj膮聟c ‘s’ zaznaczysz wszystkie larwy. Natomiast ‘z’ naciska si臋 tyle razy, ile ma powsta膰 Zergling贸w. Je艣li b臋dzie 9 larw, trzeba nacisn膮聟膰 ‘z’ 9 razy.

Na koniec informacja o u偶yteczno艣ci automatycznej produkcji Interceptor贸w, oszcz臋dzaj膮聟cej w ten spos贸b niepotrzebnego klikania.

W obecnym stadium, naprawa przez SCV, uleczanie Medivaca i produkcja Interceptor贸w Carriera mo偶e by膰 ustawiona na automatyczne u偶ycie.


殴r贸d艂o: SC Legacy
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Odg艂osy Raynora i Kerrigan w SC2Odg艂osy Raynora i Kerrigan w SC2
Pi膮聟tek, 14.11.2008, 15:16 :: Lukin :: komentarze (5)Pi膮聟tek, 14.11.2008, 15:16 :: Lukin :: komentarze (5)

Serwis Blizzplanet.com otrzyma艂 informacj臋, 偶e Blizzard otworzy艂 casting na g艂osy Jima Raynora i Sary Kerrigan. Wygl膮聟da na to, 偶e g艂os Jima Raynora u偶yty w trailerze by艂 tylko zast臋pczy lub te偶 Blizzard zadecydowa艂 w ostatniej chwili na zmian臋 aktora.

Wszystko wskazuje na to, 偶e StarCraft II: Skrzyd艂a Wolno艣ci (Wings of Liberty) jest w fazie kryzysu. G艂osy aktor贸w s膮聟 podstawow膮聟 rzecz膮聟, na kt贸rej opiera si臋 rozgrywka w trybie Single Player. Jak wielu z was zapewne pami臋ta, tw贸rcy gry podczas WWI w Pary偶u (28-29 czerwiec) powiedzieli, 偶e zosta艂a uko艅czona jedna trzecia kampanii Single Player.

By艂o to prawie 5 miesi臋cy temu. Po Blizzconie wiemy, 偶e StarCraft II b臋dzie trylogi膮聟. W skr贸cie: fani spekuluj膮聟, czy to oznacza, 偶e zosta艂a zrobiona ju偶 1/3 ca艂ej gry, czyli cz臋艣膰 Wings of Liberty czy te偶 mo偶e dopiero 1/3 tej偶e cz臋艣ci.

Czy doczekamy si臋 StarCrafta II: Wings of Libery w rocznic臋, dnia 1 kwietnia2009? Musimy poczeka膰 i zobaczy膰.

Serwis Blizzplanet prosi was o wypowiedzenie si臋 w sprawie g艂os贸w w StarCrafcie. Czy Blizzard powinien zartudni膰 aktor贸w z oryginalnego SC - Glynnis Talken (Kerrigan) i Roberta Clotworthy'ego (Raynor)? Komentarze mo偶ecie pisa膰 TUTAJ. I to w艂a艣ciwie od nas - fan贸w zale偶y, czy chcemy us艂ysze膰 dawnych aktor贸w, czy te偶 nie.

Robert ClotworthyGlynnis Talken
Robert Clotworthy
(Raynor)
Glynnis Talken
(Kerrigan)

殴r贸d艂o: Blizzplanet.com

Blizzard News
Aktualizacja polityki ban贸w na Battle.necieAktualizacja polityki ban贸w na Battle.necie
Czwartek, 13.11.2008, 15:47 :: Lukin :: komentarze (1)Czwartek, 13.11.2008, 15:47 :: Lukin :: komentarze (1)

GFraizer opublikowa艂 now膮聟 polityk臋 ban贸w na Battle.necie. Blizzard w艂a艣nie zbanowa艂 300 000 kont Battle.netowych, z kt贸rych oszukiwano w grach Diablo II i StarCraft. Jest to silne przes艂anie do tych, kt贸rzy ci膮聟gle oszukuj膮聟 lub planuj膮聟 to robi膰, jak r贸wnie偶 do tych, kt贸rzy planuj膮聟 gra膰 w StarCrafta II i Diablo III na nowym serwerze Battle.net 2.0, gdzie restrykcje dotycz膮聟ce oszukiwania b臋d膮聟 surowsze.

W艂o偶yli艣my wiele wysi艂ku w celu zapewnienia uczciwej i zabawnej rozgrywki dla wszystkich graczy Battle.netu. W tym celu do艂o偶yli艣my wszelkich stara艅, aby usun膮聟膰 oszust贸w ze StarCrafta i Diablo II. Zidentyfikowali艣my i zamkn臋li艣my ponad 350 000 kont, przy kt贸rych zauwa偶ono u偶ywanie hack贸w.

Przez oko艂o 30 dni granie na Battle.necie b臋dzie zabronione dla graczy u偶ywaj膮聟cych CD-key贸w z Diablo II powi膮聟zanych z zamkni臋tymi kontami. Je艣li pr贸by oszukiwania powt贸rz膮聟 si臋, kolejne konta zostn膮聟 usuni臋te, a CD-keye zbanowane na sta艂e.

Jako przypomnienie, zastrzegamy sobie prawa do zamykania kont i banowania CD-key贸w graczy, kt贸rzy zostan膮聟 przy艂apani na oszustwie na Battle.necie. Cheatowanie odbiera ca艂膮聟 przyjemno艣膰 i do艣wiadczenie czerpane z gry przez graczy, kt贸rzy graj膮聟 uczciwie. Nie b臋dziemy tolerowa膰 takich zachowa艅.


殴r贸d艂o: Blizzplanet.com

SC2 News
Uaktualnienia dotycz膮聟ce tarcz, Dropship贸w i Nydus WormaUaktualnienia dotycz膮聟ce tarcz, Dropship贸w i Nydus Worma
Pi膮聟tek, 07.11.2008, 14:33 :: Lukin :: komentarze (0)Pi膮聟tek, 07.11.2008, 14:33 :: Lukin :: komentarze (0)

Karune zn贸w da艂 nam zapozna膰 si臋 ze szczeg贸艂ami, dotycz膮聟cymi zmian w obecnym stanie SC2.

Najpierw post na temat u偶ywania Dropship贸w:

艁adowanie jednostek do Dropshipa jest natychmiastowe, lecz wy艂adowywanie odbywa si臋 z przerw膮聟 pomi臋dzy kolejnymi jednostkami. Warto zauwa偶y膰, 偶e pr臋dko艣膰 wy艂adunku i tak jest do艣膰 du偶a, poza tym mass dropy i tak zwykle oznaczaj膮聟 u偶ycie kilku Dropship贸w.

Je艣li za艣 chodzi o tarcze (tak, Protossi, to do was:P i do mnie):

Tempo regeneracji tarcz zosta艂o znacznie zwi臋kszone w por贸wnaniu do SC1, lecz b臋dzie to sta艂a warto艣膰, nie zwi臋kszaj膮聟ca si臋 z czasem. Tarcze nie zregeneruj膮聟 si臋, dop贸ki dana jednostka nie wycofa si臋 z walki. Wszystko to jest mierzone przez X * liczba sekund, podczas kt贸rych jednostka nie atakowa艂a, ani nie by艂a atakowana. Wsp贸艂czynnik X jest przedmiotem balansowania.

I na koniec par臋 zda艅 o Nydus Wormie, w zwi膮聟zku z postem jednego z u偶ytkownik贸w forum Battle.net, kt贸ry zaniepokojony by艂 najnowsz膮聟 animacj膮聟, wygl膮聟daj膮聟c膮聟 na "nudn膮聟". Oto, co na to Karune:

Obecny model jest zast臋pczy. W jednym, z poprzednich build贸w, by膰 mo偶e tym z WWI, nim pojawi艂 si臋 Nydus Worm, p臋ka艂a wok贸艂 tego miejsca ziemia. Prawdopodobnie p贸jdziemy w tym kierunku.


殴r贸d艂o: SC2 Armory
T艂umaczenie: Deimos0


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona