Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Dark Templar
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Prowizoryczny edytor SC2 i pierwsza custom mapProwizoryczny edytor SC2 i pierwsza custom map
Wtorek, 23.03.2010, 20:44 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 23.03.2010, 20:44 :: deimos :: komentarze (0)

Informacje o dost臋pnych modyfikacjach StarCrafta 2 pojawiaj膮 si臋 ju偶 od jakiego艣 czasu. Zacz臋艂o si臋 od mo偶liwo艣ci edytowania tekstur jednostek (zmiana kolor贸w). To jednak spo艂eczno艣ci nie wystarczy艂o, szczeg贸lnie ze wzgl臋du na du偶e oczekiwania wobec edytora Galaxy. Kwesti膮 czasu by艂o wi臋c pojawienie si臋 wst臋pnej wersji modyfikacji, pozwalaj膮cej ingerowa膰 w kszta艂t SC2. Oto cz艂onkowie sc2mapster.com uraczyli nas edytorem (cho膰 to mo偶e zbyt du偶e s艂owo) MilkyWay. Efekty jego dzia艂ania mo偶ecie sprawdzi膰 na poni偶szym filmiku:


Robi wra偶enie, prawda? To jednak dopiero pocz膮tek i rozwoju tego typu samodzielnych projekt贸w nie powstrzyma zapewne nawet udost臋pnienie oczekiwanego Galaxy Editor - ten (wzorem StarEdit) tak偶e mo偶e okaza膰 si臋 stawia膰 w pewnym momencie ograniczenia tw贸rcom, co wymusi powstanie niezale偶nej aplikacji. Tak czy inaczej - po raz kolejny spo艂eczno艣膰 udowodni艂a, 偶e nie istniej膮 granice kreatywno艣ci, gdy chodzi o ukochane dziecko graczy - SC2


殴r贸d艂o: SC Legacy

SC2 News
Statystyki jednostek Protoss贸w, kilka ciekawostekStatystyki jednostek Protoss贸w, kilka ciekawostek
Niedziela, 21.03.2010, 20:46 :: Negro :: komentarze (0)Niedziela, 21.03.2010, 20:46 :: Negro :: komentarze (0)

Na pocz膮tek ma艂a informacja odno艣nie konkursu, w kt贸rym wygra膰 mo偶na Klucz do bety SC2. Jako, ze wymagania, jakie trzeba spe艂ni膰 s膮 mimo wszystko dosy膰 czasoch艂onne postanowili艣my konkurs nieco przed艂u偶y膰. Ostateczny termin nadsy艂ania prac up艂ywa w czwartek 25 marca o godzinie 24:00. Dla tych, kt贸rzy jeszcze o konkursie nie wiedz膮 - wszelkie informacje pod poni偶szym linkiem:

Konkurs - wygraj klucz do Bety SC2!

Przy okazji przypominam, aby wszelkie zg艂oszenia mailowe opatrzone by艂y tematem dok艂adnie takim, jaki podany jest w wymaganiach, bez dodatkowych kropek, apostrof贸w czy spacji. Nie chcieli by艣my, aby jakie艣 zg艂oszenie przez przypadek zosta艂o pomini臋te. Mo偶liwe jest oczywi艣cie wysy艂anie kilku zg艂osze艅 aby zwi臋kszy膰 swoj膮 szans臋 na wygran膮.

Je偶eli jednak chcecie zwiekszy膰 swoje szanse na klucz jeszcze bardzej - odsy艂am r贸wniez do konkursu, jaki zorganizowany zosta艂 na Terran.pl. Do wygrania tam s膮 a偶 3 klucze wi臋c jest o co walczy膰. Szczeg贸艂y pod linkiem poni偶ej.

A偶 trzy klucze do wygrania w konkursie na jednostk臋 w SC2!



Odno艣nie newsa w艂a艣ciwego: Po pierwsze przygotowane zosta艂y kompletne statystyki wszystkich jednostek Protoss贸w. Troch臋 to niestety trwa艂o, zdecydowanie wi臋cej ni偶 by艣my chcieli, ale najwa偶niejsze 偶e ju偶 s膮. Znale藕膰 je mo偶ecie w dziale z jednostkami bety SC2, do kt贸rego prowadzi poni偶szy link.

StarCraft 2 Beta - Jednostki

Przy okazji zaktualizowane zosta艂y statystyki jednostek Terran, co by zgodne by艂y z najnowsz膮 wersj膮 gry. Na karcie ka偶dej jednostki dodana zosta艂a r贸wnie偶 lista zmian, jakie wprowadzi艂y w jej statystykach kolejne patche.
Mam nadziej臋, 偶e statystyki Zerg贸w pojawi膮 si臋 na dniach.


Dwa - chcia艂bym przedstawi膰 Wam te偶 kilka spostrze偶e艅 i ciekawostek dotycz膮cych StarCrafta 2:

Nie jest ju偶 mo偶liwe zaznaczenie Interceptora. O ile w przypadku StarCraft: Brood War mogli艣my jednostk臋 ta uchwyci膰 na mapie i podejrze膰 jej statystyki, w SC2 w chwili obecnej nie jest to mo偶liwe. Nie oznacza to jednak 偶e jest to w jaki艣 spos贸b jednostka okrojona - posiada kompletne statystyki oraz mo偶e by膰 zestrzelona przez jednostki przeciwnika (auto-atak).

Nie mo偶na wyda膰 rozkazu Larwie Zerg贸w. W tym przypadku co prawda jest ju偶 mo偶liwe wybranie tej jednostki, jednak wszelkie pr贸by wydania jej rozkazu przemieszczania si臋 "nagradzane" s膮 komunikatem o b艂臋dnej akcji. To r贸wnie偶 jest zmiana w stosunku do SC: BW, gdzie mogli艣my mimo wszystko zmusi膰 larwy, by przesz艂y na wybran膮 stron臋 Hatchery.

Immortale s膮 nieprawdopodobnie skuteczne w walce z jednostkami opancerzonymi. Ju偶 bazowy atak robi wra偶enie, ale gdy dodamy do tego bonus a偶 30 obra偶e艅 zadawanych jednostkom opancerzonym okazuje si臋 偶e, 偶e jest to jednostka nadzwyczaj silna. Przy tak du偶ym ataku wystarcz膮 dos艂ownie 3 strza艂y by pozby膰 si臋 Stalkera. Bardzo podobnie jest z budynkami - wystarczy zaledwie kilka Immortali by w ci膮gu minuty zr贸wna膰 z ziemi膮 baz臋 przeciwnika.

System Obserwator贸w gry jest niemal idealny. Mamy do dyspozycji dos艂ownie wszystkie opcje, jakie s膮 w systemie powt贸rek, w艂膮cznie z mo偶liwo艣ci膮 ogl膮dania meczu z perspektywy wybranego gracza. Jedyn膮 opcj膮 obecn膮 w systemie rep贸w, jakiej tutaj nie u艣wiadczymy jest mo偶liwo艣膰 przewijania meczu, jednak jest to z oczywistych wzgl臋d贸w zrozumia艂e.
W przeciwie艅stwie do SC: BW obserwator贸w mo偶e by膰 bardzo wielu. Co prawda nie sprawdzali艣my tego w praktyce, ale naliczy艂em a偶 14 slot贸w przeznaczonych dla obserwator贸w.
S膮 dwa typy obserwator贸w gry: widz (spectator) oraz s臋dzia (referee). O ile pod wzgl臋dem dost臋pnych opcji nie ma tu r贸偶nicy, to nie bez znaczenia jest mo偶liwo艣膰 komunikacji z graczami. Widzowie maj膮 w艂asny niezale偶ny chat do komunikacji mi臋dzy sob膮 i nie maj膮 mo偶liwo艣ci pisania do graczy. S臋dzia natomiast domy艣lnie pisa膰 mo偶e do wszystkich. Ka偶demu obserwatorowi mo偶emy indywidualnie przypisa膰 widza lub s臋dziego w lobby przed gr膮.



Na koniec ciekawy artyku艂, jaki wygrzeba艂 redakcyjny kolega ze strony StarCraft2.net.pl. Mianowicie znalaz艂 on artyku艂, w kt贸rym swoje wra偶enia z gry opisuje Przemek Wado艅, wi臋kszo艣ci znany jako "Paladyn" - jeden z czo艂owych polskich graczy w WarCrafta 3. Warto artyku艂 przeczyta膰 aby zobaczy膰, jak SC2 widzi gracz WarCrafta, czyli przedstawiciel drugiej grupy docelowej Blizzarda (po starych wyjadaczach SC).

Starcraft II beta oczami Paladyna cz.1. Przygotowania do ownowania

Starcraft II beta oczami Paladyna cz.2. Imba

Starcraft II beta oczami Paladyna cz.3. Zerg i nie tylko


殴r贸d艂a: Terran.pl - Konkurs | StarCraft2.net.pl

SC2 News
T艂umaczenie FAQ dotycz膮cego lig i ladder贸wT艂umaczenie FAQ dotycz膮cego lig i ladder贸w
Czwartek, 18.03.2010, 19:44 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 18.03.2010, 19:44 :: deimos :: komentarze (0)

Od pocz膮tku uruchomienia bety pojawia艂o si臋 wiele pyta艅 zwi膮zanych z systemem rankingowym battle.net. Ostatnio nareszcie tw贸rcy SC2 wyja艣nili niekt贸re najcz臋艣ciej pojawiaj膮ce si臋 pytania. Pe艂ne t艂umaczenie znajdziecie na StarCraft2.net.pl.

Warty wzmianki jest r贸wnie偶 fakt, i偶 zapowiadany jest reset kont battle.net. Wymazane zostan膮 dane dotycz膮ce:

  • Zdobyte punkty;
  • Miejsce w rankingu;
  • Profil, nazwa oraz id konta;
  • Lista znajomych.

Brak jednak danych kiedy proces resetowania si臋 rozpocznie. Dlatego te偶 korzystajcie z okazji, by m贸c potem pochwali膰 si臋 osi膮gni臋ciami w poszczeg贸lnych dywizjach.


殴r贸d艂o: SC2.net.pl

SC2 News
Nominacje pisarzy uniwersum StarCrafta i koniec problem贸w ze sterownikami NVidiiNominacje pisarzy uniwersum StarCrafta i koniec problem贸w ze sterownikami NVidii
Czwartek, 18.03.2010, 19:18 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 18.03.2010, 19:18 :: deimos :: komentarze (0)

Pierwsz膮 wiadomo艣ci膮 jest zg艂oszenie 5 pisarzy, maj膮cych na koncie ksi膮偶ki powi膮zane ze StarCraftem do literackich nagr贸d. Nominowani tw贸rcy to:

  1. Christie Golden (trylogia "Mrocznego Templariusza");
  2. Keith R.A. DeCandido (Starcraft: Ghost Nova);
  3. Aaron Rosenberg (Starcraft: Kr贸lowa Ostrzy);
  4. William C. Dietz (Starcraft: Heaven's Devils);
  5. Kevin J. Anderson (Starcraft: W cieniu Xel'Nagi)

Scribe Awards przyznawane jest najlepszym powie艣ciom powi膮zanym z filmami, grami lub serialami telewizyjnymi. Og艂oszenie wynik贸w odb臋dzie si臋 podczas ceremonii na Comic-Con 22-25 lipca w San Diego. Miejmy nadziej臋, 偶e w艣r贸d nagrodzonych znajdzie si臋 kt贸ry艣 z wymienionych wy偶ej pisarzy.

Drugim istotnym newsem jest fakt poprawienia sterownik贸w kart graficznych NVidia. Przypominam, i偶 wersja 196.75 powodowa艂a powa偶ne b艂臋dy w funkcjonowaniu podzespo艂u. Producent postara艂 si臋 wi臋c o nowy pakiet, oznaczony numerem 197.13. Ten zestaw nie powinien ju偶 powodowa膰 偶adnych utrudnie艅. Linki do sterownik贸w znajdziecie poni偶ej:


殴r贸d艂a: SC Wire nominacje | SC Wire informacja o sterownikach
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Konkurs - wygraj klucz do Bety SC2!Konkurs - wygraj klucz do Bety SC2!
Czwartek, 18.03.2010, 16:13 :: Negro :: komentarze (3)Czwartek, 18.03.2010, 16:13 :: Negro :: komentarze (3)

konkurs

Z wielk膮 przyjemno艣ci膮 zapraszamy Was do wzi臋cia udzia艂u w pierwszym konkursie, w kt贸rym do wygrania jest Klucz do Bety StarCraft 2. Ponadto za drugie i trzecie miejsce oferujemy "nagrod臋 pocieszenia" - klucz do beta test贸w innej gry. Jaka to gra, niech pozostanie niespodziank膮.

Aby mie膰 szans臋 na wygranie wspomnianego klucza trzeba wykaza膰 si臋 odrobin膮 kreatywno艣ci. Dok艂adniej nale偶y napisa膰 artyku艂 (nie musi by膰 d艂ugi) lub wykona膰 grafik臋 / filmik dotycz膮cy oczywi艣cie StarCrafta - tak oryginalnego jak i drugiego. Tematyka jest dowolna - dzie艂o mo偶e dotyczy膰 fabu艂y, 艣wiata, jakiego艣 bohatera, rozgrywki czy nawet sceny e-sportowej. mo偶e tez by膰 to jakie艣 opowiadanie.

Wszystkie prace, wraz z imieniem i nazwiskiem prosimy przesy艂a膰 mailem na adres negro.dw@gmail.com. W przypadku film贸w mo偶e to by膰 link do YouTuba lub do pliku hostowanego na jakim艣 serwerze.
W tytule maila nale偶y wpisa膰 Konkurs - SC2 Beta.

Termin nadsy艂ania zg艂osze艅 up艂ywa w poniedzia艂ek 22 marca, o godzinie 24:00.
Wszystkie zwyci臋skie prace zostan膮 opublikowane na naszej stronie. Dodatkowo je偶eli kto艣 chcia艂by, aby jego dzie艂o zosta艂o opublikowane r贸wnie偶 w przypadku nie wygrania - prosimy o dopisanie takiej notki w mailu.

Wszystkim ch臋tnym 偶yczymy powodzenia.

SC2 News
T艂umaczenie Developer ChataT艂umaczenie Developer Chata
Poniedzia艂ek, 15.03.2010, 00:14 :: Negro :: komentarze (1)Poniedzia艂ek, 15.03.2010, 00:14 :: Negro :: komentarze (1)

Wczorajszej nocy, na Twitterze odby艂 si臋 pierwszy chat z developerami StarCrafta 2. Ka偶dy m贸g艂 zada膰 pytanie, na kt贸re odpowiedzi udzielali Dustin Browder oraz Chris Sigaty. Ca艂a konwersacja toczy艂a si臋 oczywi艣cie w j臋zyku angielskim, jednak redaktorzy serwisu StarCraft2.net.pl przygotowali pe艂ne t艂umaczenie ca艂ej rozmowy, kt贸re znajdziecie pod poni偶szym linkiem.

Developer Chat - t艂umaczenie

Mimo, i偶 tekst jest dosy膰 d艂ugi zach臋cam do zapoznania si臋 z nim. Mimo i偶 rozmowa dotyczy艂a g艂贸wnie Beta test贸w i takich informacji jest tam najwi臋cej, to znale藕膰 mo偶na tam te偶 kilka ciekawych informacji zar贸wno dotycz膮cych edytora map, nowych rozwi膮za艅, jakie wprowadzone b臋d膮 w przysz艂o艣ci czy te偶 przysz艂ych dodatk贸w.


殴r贸d艂o: StarCraft2.net.pl


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona