Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Ultralisk
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Beta SC2 Patch #17Beta SC2 Patch #17
艢roda, 14.07.2010, 20:54 :: deimos :: komentarze (0)艢roda, 14.07.2010, 20:54 :: deimos :: komentarze (0)

Zostaje coraz mniej czasu do premiery StarCrafta 2, nie ustaj膮 wi臋c kolejne patche. Tym razem 艂atka przywraca statystyki sprzed wy艂膮czenia serwer贸w - ponowne uruchomienie przynios艂o troch臋 tymczasowych zmian, kt贸re by艂y wy艂膮cznie testowe. Je艣li wi臋c narzekali艣cie na wyd艂u偶ony czas budowy Koszar lub jednostek - teraz wszystko wraca do normy. O zmianach mo偶ecie oczywi艣cie przeczyta膰 TUTAJ.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net

WCG News
Polskie fina艂y WCG - podsumowanie konferencji prasowejPolskie fina艂y WCG - podsumowanie konferencji prasowej
Poniedzia艂ek, 12.07.2010, 13:36 :: Negro :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 12.07.2010, 13:36 :: Negro :: komentarze (0)

wcg2010

Tu偶 przed godzin膮 13:00 zako艅czy艂a si臋 trwaj膮ca niemal godzin臋 konferencja prasowa dotycz膮ca polskich fina艂贸w World Cyber Games. Przedstawiamy wam podsumowanie najwa偶niejszych informacji, jakie podane zosta艂y w trakcie rozmowy.

Na pocz膮tek warto wspomnie膰 o g艂贸wnych partnerach imprezy. S膮 nimi:
=> Samsung
=> Euro RSCG 4D
=> HeadShot Media
=> Cropp Town
=> Multikino

Z ostatnim z wymienionych partner贸w wi膮偶e si臋 r贸wnie偶 lokalizacja tegorocznych fina艂贸w. Polskie fina艂y WCG odb臋d膮 si臋 22 sierpnia (niedziela) w Multikinie w Z艂otych Tarasach (Warszawa). Wcze艣niejsza w por贸wnaniu z poprzednimi latami data wynika z wcze艣niejszych ni偶 zwykle fina艂贸w 艣wiatowych, kt贸re odb臋d膮 si臋 w dniach 30 wrze艣nia - 3 pa藕dziernika w Los Angeles. Drug膮 innowacj膮 jest to, 偶e w tym roku polskie fina艂y rozegrane zostan膮 w ci膮gu jednego dnia.

Konsekwencj膮 skr贸cenia czasu rozgrywek jest zmniejszenie liczby meczy, jakie rozegrane zostan膮 na fina艂ach. W tym roku we wszystkich konkurencjach rozegrane zostan膮 jedynie p贸艂fina艂y oraz fina艂y, czyli w Warszawie zobaczymy tylko 4 graczy / 4 dru偶yny w ka偶dej z konkurencji.
A konkurencji (platform) w tym roku jest pi臋膰:
=> StarCraft: Brood War
=> WarCraft III: The Frozen Throne
=> Counter-Strike 1.6
=> TrackMania
=> FIFA 10

W trakcie konferencji wyra藕nie zaznaczone zosta艂o, 偶e strefa dla kibic贸w b臋dzie ca艂kowicie odizolowana od graczy, aby ci ostatni mieli ca艂kowity spok贸j w trakcie rozgrywek. Nie oznacza to, 偶e kibice zostan膮 ca艂kowicie od graczy odci臋ci. Rozgrywkom towarzyszy膰 b臋d膮 kamery, tak偶e wszyscy zainteresowani b臋d膮 mogli zobaczy膰 nie tylko przebieg gry ale r贸wnie偶 zawodnik贸w.
Organizatorzy wielokrotnie podkre艣lali, 偶e w tym roku kibice maj膮 by膰 dopieszczeni. Z tego powodu zorganizowanych zostanie wiele imprez i atrakcji towarzysz膮cych, w tym r贸wnie偶 konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, przy czym du偶a cz臋艣膰 imprez towarzysz膮cych ma by膰 niespodziank膮.

Lokalizacja tegorocznych fina艂贸w daje organizatorom wi臋ksze mo偶liwo艣ci logistyczne, co prze艂o偶y膰 si臋 ma na wi臋ksze korzy艣ci zar贸wno dla prasy jak i wszystkich kibic贸w. Mi臋dzy innymi poprawione w stosunku do poprzedniego roku ma by膰 informowanie o aktualnych wynikach. Inna sprawa, 偶e ju偶 mniejsza liczba graczy automatycznie eliminuje du偶膮 cz臋艣膰 zamieszania, z jakim spotykali艣my si臋 w zesz艂ym roku. Dla wygody kibic贸w do transmisji meczy wykorzystane maj膮 by膰 r贸wnie偶 obszerne sale kinowe.

Rozszerzaj膮c temat po za fina艂y WCG organizatorzy poinformowali, 偶e chc膮 zwi臋kszy膰 zainteresowanie spo艂ecze艅stwa e-sportem, kt贸ry w Polsce nadal zbyt popularny nie jest. W tym celu planowane jest wyj艣cie z informacjami o WCG po za media bran偶owe. (Czy偶by podsumowanie rozgrywek w wieczornych Wiadomo艣ciach?) R贸wnie偶 na oficjalnej polskiej stronie WCG ma znale藕膰 si臋 wi臋cej informacji dla os贸b mniej obytych ze scen膮 gamingow膮. Przyk艂adem mog膮 by膰 sylwetki polskich graczy.

Na koniec kilka s艂贸w o tym co przed fina艂ami. Eliminacje online rozpoczn膮 si臋 one ju偶 19 lipca i potrwaj膮 3 tygodnie. Eliminacje podzielone zostan膮 na 3 tury, ka偶da trwa膰 b臋dzie tydzie艅. Dwa dni wcze艣niej rozpocz臋te zostan膮 zapisy do danej tury - zapisy do tury I rozpoczynaj膮 si臋 17 lipca. Nale偶y pami臋ta膰 偶e liczba miejsc mimo wszystko b臋dzie ograniczona i liczy si臋 kolejno艣膰 zg艂osze艅.

To tyle je偶eli chodzi o dzisiejsz膮 konferencj臋 prasow膮. Oczywi艣cie je偶eli macie jakie艣 pytania zach臋camy do ich zadawania - tak w komentarzach jak i indywidualnie (np. mailowo). Oczywi艣cie, podobnie jak w zesz艂ym roku nasza redakcja obecna b臋dzie na fina艂ach, sk膮d postaramy si臋 wam mo偶liwie najlepiej relacjonowa膰 rozgrywki.

Wszystkich spragnionych dodatkowych informacji o WCG zapraszamy ju偶 dzi艣 na pierwszy WCG Raport Specjalny, kt贸ry transmitowany b臋dzie na stronie HeadShot Media.

SC2 News
Aktualizacja oficjalnej strony - prezentacja HyperionaAktualizacja oficjalnej strony - prezentacja Hyperiona
Niedziela, 11.07.2010, 02:05 :: Negro :: komentarze (0)Niedziela, 11.07.2010, 02:05 :: Negro :: komentarze (0)

hyperion

"Podczas kluczowych moment贸w kampanii dla jednego gracza w StarCraft II: Wings of Liberty, r贸偶ne postacie b臋d膮 dawa膰 Ci dost臋p do jednostek i ulepsze艅, kt贸re b臋dziesz m贸g艂, drogi graczu, wykupi膰. Te unikalne usprawnienia b臋dzie mo偶na znale藕膰 w zbrojowni, kantynie (najemnicy) i laboratorium, na pok艂adzie Hyperiona. Ka偶de z tych miejsc dodaje do rozgrywki nowe i unikalne opcje, takie jak zatrudnianie wyspecjalizowanych najemnik贸w, czy te偶 kupowanie ulepsze艅 do posiadanych technologii, budynk贸w i jednostek. "

mostekW艂a艣nie takim wst臋pem rozpocz臋ty zosta艂 przedpremierowy pokaz Hyperiona - artyku艂u, a jaki w dniu dzisiejszym wzbogacona zosta艂a oficjalna strona gry, StarCraft2.com. Dziwi jedynie fakt, 偶e pomimo kompletnego polskiego t艂umaczenia, jakie znajduje si臋 ju偶 na serwerze artyku艂 ten nie jest jeszcze (w momencie publikowania tego newsa) podlinkowany na g艂贸wnej stronie polskoj臋zycznej wersji StarCraft2.com.

Mimo, i偶 du偶a cz臋艣膰 informacji przedstawionych w artykule by艂a ju偶 prezentowana warto si臋 z nim zapozna膰 i przy okazji zobaczy膰 kilka nowych screen贸w. Oto czego mo偶emy dowiedzie膰 si臋 z tego artyku艂u.

ZBROJOWNIA

W Zbrojowni rz膮dzi Rory Swann. Za zarobione w trakcie wykonywanych misji kredyty zakupi膰 tutaj mo偶emy ulepszenia dla jednostek czy budynk贸w. Ka偶da jednostka posiada dwa mo偶liwe ulepszenia, wi臋c przy ograniczonych finansach wykupienie wszystkiego mo偶e by膰 trudne. Nowe technologie odblokowywane s膮 po kolejnych misjach. Przyk艂ady ulepsze艅 dla Marines, jakie mo偶emy wykupi膰 w zbrojowni:

Stymulant: Zwi臋ksza szybko艣膰 ataku i poruszania si臋 Marines kosztem punkt贸w 偶ycia.

Tarcza bojowa: Zwi臋ksza og贸ln膮 liczb臋 punkt贸w 偶ycia Marines.



KANTYNA

Poprzez rozmow臋 z Gravenem Hillem uzyskujemy dost臋p do bazy najemnik贸w. Najemnicy to specjalnie wzmocnione jednostki, kt贸re kosztem kredyt贸w wynajmujemy, by mie膰 mo偶liwo艣膰 wybudowania ich w trakcie misji. Nale偶y zauwa偶y膰 偶e ilo艣膰 najemnik贸w, jak膮 mo偶emy wybudowa膰 w ka偶dej misji jest 艣ci艣le limitowana. W zale偶no艣ci od tego, ile r贸偶nych grup wynajmiemy mo偶emy p贸藕niej grupy najemnik贸w 艂膮czy膰 w trakcie misji, by dostosowa膰 je do konkretnych zada艅.


LABORATORIUM

Egona Stetmann jest technikiem laboratoryjnym na Hyperionie. To w艂a艣nie on, wykorzystuj膮c zebrane przez nas w trakcie misji artefakty opracowuje istotne ulepszenia dla naszego sprz臋tu bojowego. Kilka przyk艂ad贸w takich ulepsze艅:

Wie偶yczka Shrike (Badania nad Zergami): Wyposa偶a wszystkie bunkry w wie偶yczki Shrike, montowane na dachach.

Wie偶yczka Zatracenie (Badania nad Zergami): Wie偶yczka miotaj膮ca p艂omienie i automatycznie chowaj膮ca si臋 pod ziemi膮, gdy w jej pobli偶u nie ma wrog贸w.

Ultra-Kondensatory (Badania nad Protosami): Ulepszenie broni w zbrojowni i stacji in偶ynieryjnej zwi臋ksza zadawane obra偶enia i pr臋dko艣膰 ataku o 5%.
(W polskim t艂umaczeniu podana jest z艂a nazwa!)

Zautomatyzowana rafineria (Badania nad Protosami): Rafinerie nie wymagaj膮 ERK do wydobywania gazu.



To tyle s艂owem skr贸tu. Z ca艂ym tekstem zapozna膰 mo偶ecie si臋 TUTAJ.
Jak wida膰 rozgrywka w kampanii zapowiada si臋 ciekawie i zdecydowanie nie b臋dzie ona monotonna i liniowa. Przy tak wielu opcjach ka偶dorazowe przej艣cie kampanii mo偶e wygl膮da膰 zupe艂nie inaczej. Miejmy tylko nadziej臋, 偶e w praktyce wszystko to b臋dzie tak ciekawe i funkcjonalne jak przedstawiaj膮 to opisy.


殴r贸d艂o: StarCraft2.com

SC2 News
Ruszy艂a druga faza beta test贸wRuszy艂a druga faza beta test贸w
Sobota, 10.07.2010, 13:44 :: Negro :: komentarze (0)Sobota, 10.07.2010, 13:44 :: Negro :: komentarze (0)

sc2beta

W dniu dzisiejszym wreszcie ruszy艂a druga faza Beta test贸w StarCrafta II. Co prawda Europa jest nieznacznie op贸藕niona w tej kwestii w por贸wnaniu z pozosta艂ymi regionami, ale nie ma co z tego powodu narzeka膰.
Ca艂kowicie uzasadnione s膮 jednak narzekania z drugiego powodu. Ot贸偶 zaraz po wznowieniu bety serwery Battle.netu zosta艂y wy艂膮czone. Wynika to prawdopodobnie z problem贸w technicznych, jakie wynik艂y po masowych zalogowaniach zaraz po wznowieniu test贸w. Blizzard zapewnia, 偶e ca艂y czas pracuj膮 nad problemem i prosz膮 o cierpliwo艣膰.

Dla wszystkich, kt贸rzy chc膮 sobie wreszcie pogra膰 i co chwil臋 loguj膮 si臋 w celu sprawdzenia dost臋pno艣ci Battle.netu mamy ma艂e u艂atwienie. Serwis TeamLiquid rozpocz膮艂 monitorowanie stanu serwer贸w. Informacje na ten temat, aktualizowane co minut pojawiaj膮 si臋 TUTAJ.

Blizzard News
Blizzard wycofuje si臋 z powszechnej funkcji Real ID na forachBlizzard wycofuje si臋 z powszechnej funkcji Real ID na forach
Sobota, 10.07.2010, 10:15 :: deimos :: komentarze (0)Sobota, 10.07.2010, 10:15 :: deimos :: komentarze (0)

Mo偶na by艂o si臋 spodziewa膰, 偶e wprowadzenie us艂ugi Real ID na forach battle.netu wywo艂a negatywn膮 reakcj臋 co najmniej cz臋艣ci spo艂eczno艣ci. Najwyra藕niej odzew by艂 tak du偶y, i偶 g艂os w tej sprawie zabra膰 musia艂 sam Mike Morhaime - wsp贸艂za艂o偶yciel Blizzarda. Oto fragment jego wypowiedzi, podsumowuj膮cy w膮tpliwo艣ci graczy:

(...)Chcia艂em was zapewni膰, i偶 nasze plany dla forum r贸偶ni膮 si臋 od systemu Real ID, obecnego w World of Warcraft i StarCraft 2. Wierzymy, 偶e pot臋偶ne mo偶liwo艣ci komunikacji, umo偶liwione przez Real ID (takie jak rozmowy mi臋dzy u偶ytkownikami r贸偶nych gier i region贸w), uczyni膮 z Battle.netu miejscem spotka艅 znajomych z codziennego 偶ycia i rodziny. Nadal oczywi艣cie b臋dzie mo偶na pozosta膰 anonimowym, je艣li gracz tego sobie 偶yczy w przypadku znajomo艣ci z innymi osobami. Z czasem dodawa膰 b臋dziemy nowe funkcje, o korzystaniu z kt贸rych zadecyduj膮 sami gracze.

Blizzard widocznie bierze pod uwag臋 bardzo istotn膮 kwesti臋 prywatno艣ci online, kt贸ra dla niekt贸rych graczy jest zapewne jednym z kluczowych kryteri贸w udzia艂u w rozgrywce. Dobrze wi臋c, 偶e daje si臋 wyb贸r, co do sposobu organizacji os贸b, z kt贸rymi komunikujemy si臋 na platformie.


殴r贸d艂o: Forum battle.net

SC2 News
Druga faza bety i patch #16Druga faza bety i patch #16
Czwartek, 08.07.2010, 19:48 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 08.07.2010, 19:48 :: deimos :: komentarze (0)

Ju偶 jest! A wraz z reaktywacj膮 bety nowy patch. Je艣li w艂膮czali艣cie ju偶 swojego klienta, zauwa偶yli艣cie z pewno艣ci膮 nowy ekran pobierania:

Serwery wprawdzie dopiero si臋 rozkr臋caj膮, ale wiadomo ju偶, 偶e dodano nowe grafiki, zmieniono cz臋艣膰 d藕wi臋k贸w. G艂贸wne zmiany wprowadza jednak patch, o kt贸rym mo偶ecie poczyta膰 TUTAJ. Nam tymczasem pozostaje czeka膰, a偶 beta ponownie zostanie w pe艂ni dost臋pna, dzi臋ki czemu b臋dzie mo偶na dotrwa膰 do dnia premiery.


殴r贸d艂o: Forum battle.net


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona