Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Battle News
Dylar Cup - druga edycjaDylar Cup - druga edycja
Poniedzia艂ek, 13.09.2010, 21:44 :: Negro :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 13.09.2010, 21:44 :: Negro :: komentarze (0)

Ekipa Strefy Starcraft wywi膮zuje si臋 ze swojej obietnicy i zgodnie z zapowiedziami organizuje drug膮 edycj臋 turnieju Starcraft II - Dylar Cup #2! Tym razem do wygrania jest koszulka z wybranym przez zwyci臋zce wzorem ufundowana przez firm臋 playspot.pl.

Je艣li masz ochot臋 sprawdzi膰 swoje umiej臋tno艣ci i zagra膰 o "lansiarsk膮" koszulk臋 z SC2 zapisz si臋 do turnieju i walcz! Dok艂adne informacje znajdziesz na stronie Strefa StarCraft.

SC2 News
Blizzard poprawi system dobierania przeciwnik贸wBlizzard poprawi system dobierania przeciwnik贸w
Czwartek, 09.09.2010, 19:18 :: deimos :: komentarze (1)Czwartek, 09.09.2010, 19:18 :: deimos :: komentarze (1)

Wszyscy graj膮cy powa偶niej w SC2 zauwa偶yli zapewne, 偶e tzw. matchmaking nie nale偶y do idealnych - trudne do osi膮gni臋cia promocje do wy偶szej ligi, utrudnione spadki w razie d艂u偶szego braku formy - wszystko to doprowadza niekt贸rych graczy do szewskiej pasji. Okaza艂o si臋 jednak, i偶 r贸wnie powa偶ny problem maj膮 zawodnicy dru偶ynowi. Chodzi bowiem o tryb dobierania graczy oraz promocji do kolejnych lig. Blizzard to zauwa偶y艂 i ju偶 bierze si臋 do pracy:

(...)Znale藕li艣my mechanizmy, kt贸re zmusza艂y graczy do d艂u偶szego czasu oczekiwania na znalezienie dru偶yny. Poprawili艣my to, co powinno skr贸ci膰 czas, bez wp艂ywu na jako艣膰 dopasowania zespo艂贸w.

Swoj膮 drog膮, wci膮偶 czekamy na d艂ugo (przez niekt贸rych)wyczekiwany patch poprawiaj膮cy balans. Szczeg贸lnie zergowie zdaj膮 si臋 wyczekiwa膰 go jak zbawienia, miejmy nadziej臋, 偶e ukoi on wszelkie 偶ale poszczeg贸lnych frakcji.

Kolejnym newsem wartym uwagi jest fakt, i偶 StarCraft 2 sprzeda艂 si臋 do tej pory w olbrzymiej ilo艣ci 3 milion贸w egzemplarzy. Wci膮偶 te偶 pozostaje najlepiej sprzedaj膮c膮 si臋 gr膮 w 2010 roku pod wzgl臋dem dost臋pno艣ci w pierwszych 24h od premiery (1 milion kopii).

Na koniec mniej przyjemna informacja - na zachodnich forach wzgl臋dnie cz臋sto pojawiaj膮 si臋 informacje i ostrze偶enia o nowych hackach do SC2. Ostatnim "krzykiem mody" w tym wzgl臋dzie by艂 przypadek warpowania Immortali. W tej sytuacji naprawd臋 czas ju偶, by ruszy艂 tzw. "banhammer" Blizzarda. Dziwi natomiast fakt, i偶 ludzie wci膮偶 gotowi s膮 zaryzykowa膰 $60 dla paru zwyci臋stw.


殴r贸d艂a: SC Legacy - sprzeda偶 SC2 | SC Legacy - matchmaking

SC2 News
Transmisje GSL b臋d膮 p艂atne!Transmisje GSL b臋d膮 p艂atne!
Czwartek, 02.09.2010, 17:42 :: deimos :: komentarze (1)Czwartek, 02.09.2010, 17:42 :: deimos :: komentarze (1)

Wszyscy z Was, oczekuj膮cy na zbli偶aj膮ce si臋 rozgrywki Ro64 GSL zmartwi zapewne fakt, i偶 Gom TV zrezygnowa艂o z darmowych us艂ug transmisji rozgrywek. Ostatnie informacje m贸wi膮, i偶 cena za sezon to odpowiednio 20$ dla rozgrywek ogl膮danych na 偶ywo oraz 30$ w przypadku VOD.

Kwestia ta jest ju偶 zamkni臋ta i narzekania nie zmieni膮 decyzji kierownictwa. Mo偶na jedynie mie膰 nadziej臋 na popularyzacj臋 rozgrywek i przyci膮gni臋cie sponsor贸w w przysz艂o艣ci, co umo偶liwi艂oby zniesienie op艂at. Przykre to wie艣ci dla wszystkich, kt贸rzy przyzwyczaili si臋 do mo偶liwo艣ci ogl膮dania poprzednich turniej贸w Gom za darmo. Pozostaje wi臋c poczeka膰, albo wysup艂a膰 偶膮dan膮 kwot臋.

UPDATE: Wygl膮da na to, 偶e GOM jednak ugi膮艂 si臋 pod naporem niezadowolenia graczy i zmieni艂 zasady ogl膮dania GSL. Obecnie dost臋pny b臋dzie darmowy stream o jako艣ci 250k (bez dost臋pu do VOD) oraz p艂atny 500k - 20$ oraz dost臋p do VOD. Takie warunki wywo艂uj膮 zdecydowanie bardziej pozytywne reakcje, wi臋c mo偶na spodziewa膰 si臋, i偶 GSL dotrze do du偶ej rzeszy widz贸w, popularyzuj膮c SC 2.


殴r贸d艂o: TL.net

WCG News
WCG 2010 Polska - PODSUMOWANIE I ZDJ臉CIAWCG 2010 Polska - PODSUMOWANIE I ZDJ臉CIA
Czwartek, 26.08.2010, 04:29 :: Negro :: komentarze (0)Czwartek, 26.08.2010, 04:29 :: Negro :: komentarze (0)

W niedziel臋 22 sierpnia zako艅czy艂y si臋 polskie fina艂y World Cyber Games 2010. Jako, 偶e by艂a to ju偶 10 edycja imprezy (w Polsce 9) organizatorzy postawili sobie za cel przygotowanie imprezy i艣cie jubileuszowej. Czy to si臋 uda艂o? Pora na kilka s艂贸w podsumowania.

Zdj臋cia na ko艅cu newsa.

wcg2010

Zacznijmy od logistyki. Zlokalizowanie imprezy w Multikinie okaza艂o si臋 bardzo dobrym pomys艂em. Zaadoptowanie olbrzymiej przestrzeni na najni偶szym poziomie kina na otwart膮 stref臋 kibica umo偶liwi艂o obserwowanie gier wielu osobom jednocze艣nie. W pomieszczeniu zmie艣ci艂y si臋 tak偶e stoiska sponsor贸w a tak偶e ca艂kiem spora scena, na kt贸rej prowadzona by艂a impreza. Dzi臋ki temu ca艂a impreza skupiona by艂a w jednym miejscu - nie by艂o konieczno艣ci wybierania pomi臋dzy uczestniczeniem w konkursach a obserwowaniem gier. W por贸wnaniu z rokiem poprzednim jest to zdecydowanie lepsze rozwi膮zanie.
Dwa kolejne poziomy kina (kluby Velvet oraz 35mm) zaadoptowane zosta艂y na zamkni臋te strefy dla graczy. R贸wnie偶 na tej p艂aszczy藕nie wida膰 znaczn膮 popraw臋 w stosunku do roku poprzedniego. Gracze mieli dla siebie wi臋cej miejsca, wi臋kszy spok贸j. Jednocze艣nie przedstawiciele medi贸w mia艂y 艂atwiejszy dost臋p do wszystkich zawodnik贸w co u艂atwia艂o prac臋 fotografom czy kamerzystom.
Du偶膮 zalet膮 okaza艂o si臋 r贸wnie偶 s膮siadowanie Multikina ze stref膮 gastronomiczn膮 centrum handlowego. Wystarczy艂o zaledwie kilka-kilkana艣cie minut aby zaopatrzy膰 si臋 w co艣 do jedzenia. Jako, 偶e centrum handlowe Z艂ote Tarasy po艂o偶one jest w samym centrum Warszawy nikt nie m贸g艂 narzeka膰 te偶 na dojazd. "Pod r臋k膮" s膮 tu nie tylko linie autobusowe i tramwajowe ale tak偶e stacje metra oraz linii kolejowych (tak podmiejskich jak i Intercity).
W zasadzie jedyn膮 rzecz膮, na jak膮 mo偶na by narzeka膰 by艂 niemal ca艂kowity brak miejsca dla przedstawicieli medi贸w. W zesz艂ym roku dla medi贸w udost臋pniony by艂 obszerny press room z dost臋pem do szybkiego internetu i podgl膮dem tocz膮cych si臋 gier. W tym roku natomiast by艂y to zaledwie 3-4 ma艂e stoliki pod 艣cian膮 a w dodatku niewygodne. Ma艂a ilo艣膰 miejsca, niemal zerowy dost臋p do informacji oraz szwankuj膮cy internet - wszystko to bardzo utrudnia艂o jak膮kolwiek prac臋. Miejmy nadziej臋, 偶e w przysz艂ym roku zostanie to w jaki艣 spos贸b poprawione.

Prowadzenie imprezy. Tutaj te偶 by艂o lepiej ni偶 rok temu. umiejscowienie g艂贸wnej sceny w strefie kibica, o czym ju偶 wspomina艂em, u艂atwi艂o kibicom r贸wnoczesne 艣ledzenie zar贸wno tego co dzia艂o si臋 na tej scenie, jak i przebiegu rozgrywek. Marcin Prokop sprosta艂 postawionemu przed nim zadaniu - prowadzenie by艂o ciekawe, humorystyczne, nie monotonne. Pod scen膮 niemal ca艂y czas t艂oczy艂o si臋 kilkadziesi膮t os贸b. R贸wnie偶 konkursy cieszy艂y si臋 du偶ym zainteresowaniem, zar贸wno te prowadzone na g艂贸wnej scenie jak i rywalizacje na innych stoiskach.

Na koniec kilka s艂贸w o rozgrywkach. Poziom reprezentowany przez graczy by艂 ewidentnie lepszy ni偶 rok temu. Potwierdzali to zar贸wno kibice, s臋dziowie jak i sami gracze. Jedynie ParanOid na koniec przyzna艂 si臋, 偶e nie powinien dosta膰 nagrody, gdy偶 nie zaprezentowa艂 偶adnych umiej臋tno艣ci (s艂owami tymi dos艂ownie zamurowa艂 prowadz膮cego). Og贸lnie jednak zdecydowanie wi臋cej ni偶 w roku poprzednim jest gier ciekawych i zaskakuj膮cych, mimo i偶 rozegrano du偶o mniej meczy. Paczka z replayami ze wszystkich gier (brakuje jednego, gdy偶 nikt go nie zapisa艂) do 艣ci膮gni臋cia poni偶ej:

WCG 2010 Polska - Replaye

Dla przypomnienia: w turnieju zwyci臋偶y艂 Yayba w finale po raz drugi pokonuj膮c MaN臋 (wcze艣niej spotkali si臋 w pierwszej rundzie), i to on reprezentowa艂 b臋dzie Polsk臋 w Los Angeles. ParanOid, zesz艂oroczny zwyci臋zca odpad艂 jako pierwszy wyeliminowany prze Pike'a. Wyniki wszystkich meczy podane s膮 w poprzednim newsie.

Rok ten by艂 najprawdopodobniej ostatnim, w kt贸rym na World Cyber Games zobaczyli艣my StarCraft: Brood War. Od przysz艂ego roku zast膮piony zostanie StarCraftem II. Kr贸l odchodzi w pi臋knym stylu. Brood War jest jedyn膮 konkurencj膮 WCG, kt贸ra rozgrywana by艂a na wszystkich jej edycjach, od samego pocz膮tku. Po 10 latach nadszed艂 czas zmian.

Na koniec tego newsa zamieszczamy linki do galerii ze zdj臋ciami z tegorocznych polskich fina艂贸w WCG. Mia艂y si臋 one pojawi膰 na stronie wcze艣niej, jednak przejrzenie, posortowanie i obrobienie ponad 500 zdj臋膰 zaj臋艂o wi臋cej czasu ni偶 planowali艣my. W ramach rekompensaty dostajecie ponad 180 najlepszych i najciekawszych zdj臋膰 z WCG 2010.

Wszystkie zdj臋cia wykonane zosta艂y przez Lukina oraz InRaina.

WCG News
WCG 2010 - POLSKIE FINA艁YWCG 2010 - POLSKIE FINA艁Y
Niedziela, 22.08.2010, 10:09 :: Negro :: komentarze (7)Niedziela, 22.08.2010, 10:09 :: Negro :: komentarze (7)

wcg2010

W dniu dzisiejszym rozegrane zostan膮 Polskie Finaly World Cyber Games 2010. Nasza redakcja jest ju偶 na miejscu, czyli w centrum handlowym Z艂ote Tarasy w Warszawie. Mimo pewnych utrudnie艅 dla prasy wzgl臋dem zesz艂ego roku postaramy si臋 przeprowadzi膰 dla was mo偶liwie najlepsza relacj臋 z tej imprezy.

Dla wygody zar贸wno waszej, jak i naszej aktualne informacje przekazywa膰 wam b臋dziemy przez Twittera, pod poni偶szym adresem:

Polskie Fina艂y WCG 2010 - Relacja na 偶ywo

O wszelkich pozosta艂ych materia艂ach informowa膰 was b臋dziemy w tym newsie.

ZAPRASZAMY


AKTUALNE WYNIKI

Winners Bracket - Runda I
ParanOid 1-2 Yayba
MaNa 2-0 Pike

Winners Bracket - Runda II
Yayba 2-0 MaNa

Losers Bracket - Runda I
ParanOid 1-2 Pike

Losers Bracket - Runda II
MaNa 2-1 Pike

FINA艁
Yayba 3-2 MaNa

PACZKA Z REPLAYAMI

SC2 News
StarCraft II - Patch 1.0.3StarCraft II - Patch 1.0.3
艢roda, 18.08.2010, 15:04 :: Negro :: komentarze (0)艢roda, 18.08.2010, 15:04 :: Negro :: komentarze (0)

W dniu dzisiejszym wypuszczony zosta艂 kolejny patch do StarCrafta II: Wings of Liberty. ilo艣膰 zmian nie powala - konkretniej poprawiono tylko jedne b艂膮d.

StarCraft II: Wings of Liberty - Patch 1.0.3

Poprawione b艂臋dy:

  • Poprawiono b艂膮d, w kt贸rym niekt贸rzy u偶ytkownicy nie mieli dost臋pu do gry offline z ekranu logowania.

Ponadto warto odnotowa膰 fakt przygotowania powa偶niejszego patcha, dotycz膮cego balansu rozgrywki. Ju偶 od jakiego艣 czasu zergowi gracze zwracali uwag臋 na trudno艣ci w grach ZvT, swoje w膮tpliwo艣ci wyrazili tak偶e czo艂owi gracze (np. IdrA). Problem zosta艂 zauwa偶ony i doczeka艂 si臋 odpowiedzi Bashioka:

Nie jest naszym zamiarem wypuszczanie niezbalansowanej gry, by sprzeda膰 potem do niej dodatek. To powinno by膰 oczywiste, szkoda jednak, 偶e nie jest. Nie chcemy te偶 wypuszcza膰 poprawek bez ich merytorycznego przygotowania, szczeg贸lnie gdy taktyki wci膮偶 si臋 rozwijaj膮.
Zauwa偶amy te偶 spore r贸偶nice mi臋dzy regionami, dlatego zmiany musz膮 by膰 ostro偶ne - np. to, co pomo偶e graczom w Ameryce P贸艂nocnej mo偶e zepsu膰 balans w Korei (tam 10 z 20 najlepszych graczy to zergowie). Mimo to, zmiany w balansie nadchodz膮. (...)

Wie艣膰 niesie, i偶 patch wyjdzie dopiero po GamesCom, by nie zmienia膰 charakteru rozgrywki przed samym turniejem. Zergowie musz膮 wi臋c uzbroi膰 si臋 w cierpliwo艣膰.


殴r贸d艂o: GG.net


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona