Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Queen
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Terminarz TSL4Terminarz TSL4
Czwartek, 26.07.2012, 07:45 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 26.07.2012, 07:45 :: deimos :: komentarze (0)

Po ujawnieniu drabinki i par zawodnik贸w, czas nareszcie na terminarz zmaga艅 nowego TSL. Opr贸cz tego, 偶e mecze odb臋d膮 si臋 w weekend, o dogodnej dla nas porze - 20.00, wiadomo ju偶, 偶e w sobot臋 komentowa膰 b臋d膮: Day9 oraz Husky. W niedziel臋 natomiast: Apollo i Chill.

Ro32 rozgrywane jest w systemie Best of 5, a kolejno艣膰 meczy to:

Major vs TSL_Hyun
ST_Curious vs Mil.LaLuSh
K3.Vortix vs FXO.BabyKnight

W niedziel臋 za艣 zmierz膮 si臋:

Quantic.NaNiwa vs infs.JohnnyREcco
EmpireKas vs Rox.KIS.Fraer
MVPKeen vs EC.Welmu
ST_Life vs ROGelfi

Przypominam r贸wnie偶 (o czym jeszcze przypomnimy) i zach臋cam do kibicowania naszym zawodnikom - MaNie i Nerchio, kt贸rzy swoje mecze rozgrywaj膮 dopiero za tydzie艅.


殴r贸d艂o: TL.net | Opracowanie: Deimos

SC2 News
Ciekawe odkrycie dotycz膮ce High Templar贸wCiekawe odkrycie dotycz膮ce High Templar贸w
艢roda, 25.07.2012, 23:20 :: deimos :: komentarze (0)艢roda, 25.07.2012, 23:20 :: deimos :: komentarze (0)

Je艣li 艣ledzicie Yegalisk show, to ju偶 zapewne wiecie o tym odkryciu. Je艣li za艣 nie - obejrzyjcie, bo podejrzewam, 偶e nie wiedzieli艣cie, 偶e podczas starcia dw贸ch HT, zawsze wygrywa ten, kt贸ry wytrenowany by艂 p贸藕niej ni偶 przeciwnik. W skr贸cie - starsza jednostka ulega m艂odszej (w pojedynku na Feedbacki). Trwaj膮 testy, czy zale偶no艣膰 ta dotyczy tak偶e innych jednostek - je艣li to si臋 potwierdzi, w niekt贸rych sytuacjach mo偶na to b臋dzie wykorzysta膰 dla w艂asnej przewagi. Zach臋camy do ogl膮dania!


殴r贸d艂o: Kana艂 yegalisk show

SC2 News
Fina艂y GSTL w sobot臋!Fina艂y GSTL w sobot臋!
艢roda, 25.07.2012, 12:55 :: deimos :: komentarze (0)艢roda, 25.07.2012, 12:55 :: deimos :: komentarze (0)

Ju偶 w sobot臋, o godzinie 12.15 w finale GSTL zmierz膮 si臋 dru偶yny FXOpen oraz SlayerS. Wiele wskazuje na przewag臋 Slayers w tym pojedynku, ale nie zapominajmy, 偶e mecze dru偶ynowe potrafi膮 zaskoczy膰.

Statystyki wskazuj膮 na przewag臋 SlayerS w pojedynkach z Terranem i Zergiem, nieco s艂abiej sz艂o w starciach z Protossem. FXOpen odwrotnie - dobrze czuje si臋 podczas star膰 z Protossem oraz Zergiem. Ci臋偶ko wi臋c wskaza膰 jednoznacznego faworyta. Zach臋camy do 艣ledzenia fina艂u!


殴r贸d艂o: GomTV.net | Opracowanie: Deimos

SC2 News
Fina艂 GSL Code S ju偶 w pi膮tek!Fina艂 GSL Code S ju偶 w pi膮tek!
艢roda, 25.07.2012, 11:08 :: deimos :: komentarze (0)艢roda, 25.07.2012, 11:08 :: deimos :: komentarze (0)

Ju偶 w ten pi膮tek o godz. 12.10 rozegrany zostanie fina艂 GSL Code S pomi臋dzy LG-IM Seed oraz znanym ka偶demu SK_MC. Matchup tym razem to PvP, a mapy na jakich zawodnicy si臋 zmierz膮 to (w kolejno艣ci):


Crux Metropolis


Crux Daybreak


Crux Whirlwind


Entombed Valley

Dodatkowo je艣li sytuacja b臋dzie tego wymaga膰, dodatkowe partie rozegrane zostan膮 na ESV Cloud Kingdom, Antiga Shipyard oraz Atlantis Spaceship. Gor膮co zach臋camy do kibicowania i ogl膮dania!


殴r贸d艂o: GomTV.net

SC2 News
Bracket TSL4 ujawniony!Bracket TSL4 ujawniony!
Wtorek, 24.07.2012, 22:45 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 24.07.2012, 22:45 :: deimos :: komentarze (0)

Zgodnie z zapowiedziami, nareszcie mamy pe艂ny obraz drabinki nowego TSL. Jak zauwa偶yli艣cie - Nerchio mia艂 szcz臋艣cie i trafi艂 na zerga, wi臋c je艣li nadal prezentuje taki poziom jak zwykle, mo偶emy by膰 spokojni o wynik. Je艣li chodzi o reszt臋 zawodnik贸w - niech ka偶dy kibicuje swojemu idolowi. Czekamy wi臋c na transmisje z meczy!


殴r贸d艂o: TL.net

SC2 News
Zbli偶a si臋 Arcade Patch 1.5!Zbli偶a si臋 Arcade Patch 1.5!
Wtorek, 24.07.2012, 18:59 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 24.07.2012, 18:59 :: deimos :: komentarze (0)

Niekt贸rzy z was zapewne wypr贸bowali nowe rozwi膮zania Blizzarda w zakresie funkcjonalno艣ci Battlenetu, testuj膮c Arcade Beta. Teraz okazuje si臋, 偶e ju偶 na dniach powinno zacz膮膰 si臋 udost臋pnianie pe艂nej, funkcjonalnej wersji tego modu艂u!

Lista zmian jest olbrzymia, a pewnych b艂臋d贸w wi臋kszo艣膰 z nas raczej nigdy nie do艣wiadczy艂a lub nie zauwa偶y艂a. Nie ma si臋 co spodziewa膰 rewolucji w balansie, gdy偶 poprawek w tym zakresie nie ma. Jest za to multum innych niuans贸w, do zapoznania si臋 z kt贸rymi zapraszamy do nas, gdzie chyba jako pierwsi przet艂umaczyli艣my wi臋kszo艣膰 poprawek. Wykaz zmian znajdziecie TUTAJ. Mi艂ej lektury!


殴r贸d艂o: US battlenet | T艂umaczenie: Deimos


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona