Po ujawnieniu drabinki i par zawodników, czas nareszcie na terminarz zmagań nowego TSL. Oprócz tego, że mecze odbędą się w weekend, o dogodnej dla nas porze - 20.00, wiadomo już, że w sobotę komentować będą: Day9 oraz Husky. W niedzielę natomiast: Apollo i Chill.
Ro32 rozgrywane jest w systemie Best of 5, a kolejność meczy to:
Major vs TSL_Hyun ST_Curious vs Mil.LaLuSh K3.Vortix vs FXO.BabyKnight
W niedzielÄ™ zaÅ› zmierzÄ… siÄ™:
Quantic.NaNiwa vs infs.JohnnyREcco EmpireKas vs Rox.KIS.Fraer MVPKeen vs EC.Welmu ST_Life vs ROGelfi
Przypominam również (o czym jeszcze przypomnimy) i zachęcam do kibicowania naszym zawodnikom - MaNie i Nerchio, którzy swoje mecze rozgrywają dopiero za tydzień.
Jeśli śledzicie Yegalisk show, to już zapewne wiecie o tym odkryciu. Jeśli zaś nie - obejrzyjcie, bo podejrzewam, że nie wiedzieliście, że podczas starcia dwóch HT, zawsze wygrywa ten, który wytrenowany był później niż przeciwnik. W skrócie - starsza jednostka ulega młodszej (w pojedynku na Feedbacki). Trwają testy, czy zależność ta dotyczy także innych jednostek - jeśli to się potwierdzi, w niektórych sytuacjach można to będzie wykorzystać dla własnej przewagi. Zachęcamy do oglądania!
Już w sobotę, o godzinie 12.15 w finale GSTL zmierzą się drużyny FXOpen oraz SlayerS. Wiele wskazuje na przewagę Slayers w tym pojedynku, ale nie zapominajmy, że mecze drużynowe potrafią zaskoczyć.
Statystyki wskazują na przewagę SlayerS w pojedynkach z Terranem i Zergiem, nieco słabiej szło w starciach z Protossem. FXOpen odwrotnie - dobrze czuje się podczas starć z Protossem oraz Zergiem. Ciężko więc wskazać jednoznacznego faworyta. Zachęcamy do śledzenia finału!
Już w ten piątek o godz. 12.10 rozegrany zostanie finał GSL Code S pomiędzy LG-IM Seed oraz znanym każdemu SK_MC. Matchup tym razem to PvP, a mapy na jakich zawodnicy się zmierzą to (w kolejności):
Zgodnie z zapowiedziami, nareszcie mamy pełny obraz drabinki nowego TSL. Jak zauważyliście - Nerchio miał szczęście i trafił na zerga, więc jeśli nadal prezentuje taki poziom jak zwykle, możemy być spokojni o wynik. Jeśli chodzi o resztę zawodników - niech każdy kibicuje swojemu idolowi. Czekamy więc na transmisje z meczy!
Niektórzy z was zapewne wypróbowali nowe rozwiązania Blizzarda w zakresie funkcjonalności Battlenetu, testując Arcade Beta. Teraz okazuje się, że już na dniach powinno zacząć się udostępnianie pełnej, funkcjonalnej wersji tego modułu!
Lista zmian jest olbrzymia, a pewnych błędów większość z nas raczej nigdy nie doświadczyła lub nie zauważyła. Nie ma się co spodziewać rewolucji w balansie, gdyż poprawek w tym zakresie nie ma. Jest za to multum innych niuansów, do zapoznania się z którymi zapraszamy do nas, gdzie chyba jako pierwsi przetłumaczyliśmy większość poprawek. Wykaz zmian znajdziecie TUTAJ. Miłej lektury!