Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Lurker
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Terminarz TSL4Terminarz TSL4
Czwartek, 26.07.2012, 07:45 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 26.07.2012, 07:45 :: deimos :: komentarze (0)

Po ujawnieniu drabinki i par zawodników, czas nareszcie na terminarz zmagań nowego TSL. Oprócz tego, że mecze odbędą się w weekend, o dogodnej dla nas porze - 20.00, wiadomo już, że w sobotę komentować będą: Day9 oraz Husky. W niedzielę natomiast: Apollo i Chill.

Ro32 rozgrywane jest w systemie Best of 5, a kolejność meczy to:

Major vs TSL_Hyun
ST_Curious vs Mil.LaLuSh
K3.Vortix vs FXO.BabyKnight

W niedzielÄ™ zaÅ› zmierzÄ… siÄ™:

Quantic.NaNiwa vs infs.JohnnyREcco
EmpireKas vs Rox.KIS.Fraer
MVPKeen vs EC.Welmu
ST_Life vs ROGelfi

Przypominam również (o czym jeszcze przypomnimy) i zachęcam do kibicowania naszym zawodnikom - MaNie i Nerchio, którzy swoje mecze rozgrywają dopiero za tydzień.


Źródło: TL.net | Opracowanie: Deimos

SC2 News
Ciekawe odkrycie dotyczące High TemplarówCiekawe odkrycie dotyczące High Templarów
Åšroda, 25.07.2012, 23:20 :: deimos :: komentarze (0)Åšroda, 25.07.2012, 23:20 :: deimos :: komentarze (0)

Jeśli śledzicie Yegalisk show, to już zapewne wiecie o tym odkryciu. Jeśli zaś nie - obejrzyjcie, bo podejrzewam, że nie wiedzieliście, że podczas starcia dwóch HT, zawsze wygrywa ten, który wytrenowany był później niż przeciwnik. W skrócie - starsza jednostka ulega młodszej (w pojedynku na Feedbacki). Trwają testy, czy zależność ta dotyczy także innych jednostek - jeśli to się potwierdzi, w niektórych sytuacjach można to będzie wykorzystać dla własnej przewagi. Zachęcamy do oglądania!


Źródło: Kanał yegalisk show

SC2 News
Finały GSTL w sobotę!Finały GSTL w sobotę!
Åšroda, 25.07.2012, 12:55 :: deimos :: komentarze (0)Åšroda, 25.07.2012, 12:55 :: deimos :: komentarze (0)

Już w sobotę, o godzinie 12.15 w finale GSTL zmierzą się drużyny FXOpen oraz SlayerS. Wiele wskazuje na przewagę Slayers w tym pojedynku, ale nie zapominajmy, że mecze drużynowe potrafią zaskoczyć.

Statystyki wskazują na przewagę SlayerS w pojedynkach z Terranem i Zergiem, nieco słabiej szło w starciach z Protossem. FXOpen odwrotnie - dobrze czuje się podczas starć z Protossem oraz Zergiem. Ciężko więc wskazać jednoznacznego faworyta. Zachęcamy do śledzenia finału!


Źródło: GomTV.net | Opracowanie: Deimos

SC2 News
Finał GSL Code S już w piątek!Finał GSL Code S już w piątek!
Åšroda, 25.07.2012, 11:08 :: deimos :: komentarze (0)Åšroda, 25.07.2012, 11:08 :: deimos :: komentarze (0)

Już w ten piątek o godz. 12.10 rozegrany zostanie finał GSL Code S pomiędzy LG-IM Seed oraz znanym każdemu SK_MC. Matchup tym razem to PvP, a mapy na jakich zawodnicy się zmierzą to (w kolejności):


Crux Metropolis


Crux Daybreak


Crux Whirlwind


Entombed Valley

Dodatkowo jeśli sytuacja będzie tego wymagać, dodatkowe partie rozegrane zostaną na ESV Cloud Kingdom, Antiga Shipyard oraz Atlantis Spaceship. Gorąco zachęcamy do kibicowania i oglądania!


Źródło: GomTV.net

SC2 News
Bracket TSL4 ujawniony!Bracket TSL4 ujawniony!
Wtorek, 24.07.2012, 22:45 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 24.07.2012, 22:45 :: deimos :: komentarze (0)

Zgodnie z zapowiedziami, nareszcie mamy pełny obraz drabinki nowego TSL. Jak zauważyliście - Nerchio miał szczęście i trafił na zerga, więc jeśli nadal prezentuje taki poziom jak zwykle, możemy być spokojni o wynik. Jeśli chodzi o resztę zawodników - niech każdy kibicuje swojemu idolowi. Czekamy więc na transmisje z meczy!


Źródło: TL.net

SC2 News
Zbliża się Arcade Patch 1.5!Zbliża się Arcade Patch 1.5!
Wtorek, 24.07.2012, 18:59 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 24.07.2012, 18:59 :: deimos :: komentarze (0)

Niektórzy z was zapewne wypróbowali nowe rozwiązania Blizzarda w zakresie funkcjonalności Battlenetu, testując Arcade Beta. Teraz okazuje się, że już na dniach powinno zacząć się udostępnianie pełnej, funkcjonalnej wersji tego modułu!

Lista zmian jest olbrzymia, a pewnych błędów większość z nas raczej nigdy nie doświadczyła lub nie zauważyła. Nie ma się co spodziewać rewolucji w balansie, gdyż poprawek w tym zakresie nie ma. Jest za to multum innych niuansów, do zapoznania się z którymi zapraszamy do nas, gdzie chyba jako pierwsi przetłumaczyliśmy większość poprawek. Wykaz zmian znajdziecie TUTAJ. Miłej lektury!


Źródło: US battlenet | Tłumaczenie: Deimos


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona