Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Zergling
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Klucze do Beta-test贸w na Vespene LaughsKlucze do Beta-test贸w na Vespene Laughs
Sobota, 24.01.2009, 00:59 :: Negro :: komentarze (0)Sobota, 24.01.2009, 00:59 :: Negro :: komentarze (0)

Poniewa偶 wersja beta StarCraft II zbli偶a si臋 chyba wielkimi krokami, pojawia si臋 coraz wi臋cej okazji do zdobycia klucza do tej wersji gry. Do tej pory by艂o co najmniej kilka mo偶liwo艣ci na zaopatrzenie si臋 w t臋, jak偶e po偶膮聟dan膮聟, „wej艣ci贸wk臋” i teraz pojawia si臋 jeszcze jedna. Chodzi mianowicie o konkurs komiksowy „Vespene Laughs!”, kt贸rego pula nagr贸d zosta艂a wzbogacona w艂a艣nie o klucze beta. Cytuj膮聟c:

Klucze wersji beta nale偶e膰 b臋d膮聟 do autor贸w naj艣mieszniejszych, najbardziej dowcipnych i powoduj膮聟cych po prostu spazm 艣miechu w艣r贸d StarCraftowej braci, komiks贸w.

Dla waszej informacji - 2 klucze otrzyma zwyci臋zca konkursu z ka偶dego miesi膮聟ca. Zasady udzia艂u pojawi膮聟 si臋 wraz z lutow膮聟 list膮聟 przyj臋膰. Nagrodzimy r贸wnie偶 zwyci臋zc贸w poprzednich konkurs贸w (wspomnianymi kluczami oczywi艣cie).

Jest to pierwszy z wielu, r贸偶nych konkurs贸w, w kt贸rych b臋dziecie mogli wygra膰 udzia艂 w programie Beta. Dlatego nie martwcie si臋, je艣li uwa偶acie 偶e nie ma w was ani krzty poczucia humoru – b臋dzie jeszcze mn贸stwo okazji. Wystarczy trzyma膰 r臋k臋 na pulsie.

Zaznaczamy r贸wnie偶, 偶e nie ma oficjalnej daty rozpocz臋cia etapu Beta. Klucze zostan膮聟 dane zwyci臋zcom, gdy ruszy program StarCraft II Beta.

Z powy偶szej informacji wynika, 偶e nie trzeba mie膰 talentu do prac plastycznych i szczeg贸lnego poczucia humoru, 偶eby zyska膰 swoj膮聟 szans臋. Wszystko jest jeszcze mo偶liwe i wobec takiej nagrody, warto chyba zwr贸ci膰 uwag臋 na kolejne konkursy – drugiej takiej szansy mo偶e ju偶 nie by膰.


殴r贸d艂o: StarCraft Legacy
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Q & A 48Q & A 48
Pi膮聟tek, 23.01.2009, 22:41 :: Negro :: komentarze (0)Pi膮聟tek, 23.01.2009, 22:41 :: Negro :: komentarze (0)

Do premiery StarCraft II coraz bli偶ej – to si臋 czuje. Jeszcze bli偶ej zdaje si臋 by膰 data udost臋pnienia graczom wersji beta, a kolejne informacje tylko podsycaj膮聟 oczekiwanie oraz spekulacje na ten temat. W nat艂oku informacji tego typu pojawi艂 si臋 kolejny Q&A, przynosz膮聟cy jak zawsze porcj臋 interesuj膮聟cych odpowiedzi. Ale te przeczytajcie sami.

Z rozmowy z tw贸rcami:
Mamy nowy rok, a wraz z nim kolejne zmiany – zar贸wno natury artystycznej, jak i dotycz膮聟cej bezpo艣rednio mechaniki gry. Zesp贸艂 zajmuj膮聟cy si臋 graficzn膮聟 stron膮聟 SC2, doda艂 kilka nowych animacji 艣mierci jednostek, w tym Drony spopielane atakiem Helliona, eksploduj膮聟ce narz膮聟dy Overlord贸w po ataku Gauss Rifle a nawet Marauderzy, dos艂ownie ci臋ci na kawa艂ki przez Dark Templar贸w. Wszystko to robi spore wra偶enie, wi臋c graficy maj膮聟 nadziej臋, 偶e te animacje pozwol膮聟 lepiej wczu膰 si臋 w epickie starcia w SC2. Je艣li za艣 chodzi o multiplayer – tw贸rcy testuj膮聟 r贸偶ne rozwi膮聟zania dotycz膮聟ce macro – warianty implementowane dla ka偶dej z ras, ale r贸偶nie przez nie rozgrywane. Elementy te, maj膮聟 na celu danie szansy graczom, koncentruj膮聟cym si臋 na zbieraniu surowc贸w, na nawi膮聟zanie walki z tymi, kt贸rzy maj膮聟 inne podej艣cie do rozgrywki. Wi臋cej na ten temat w kolejnym zestawie Q&A oraz w nast臋pnej ods艂onie Battle Report.

STARCRAFT II Q&A - BATCH 48

Jeden z ostatnich screenshot贸w ukazuje starcie w nocnej, deszczowej scenerii. Czy noc i inne warunki pogodowe pojawi膮聟 si臋 wy艂膮聟cznie w kampanii? I czy mo偶liwa b臋dzie zmiana pogody w edytorze? – Kain175 (USEast)

Noc i deszcz pojawi膮聟 si臋 w kampanii, lecz w膮聟tpliwa jest ich obecno艣膰 w rozgrywce wieloosobowej. Oba efekty dost臋pne b臋d膮聟 w edytorze.

Czy Blizzard planuje umieszczenie opcji u艂atwiaj膮聟cych korzystanie z gry osobom, kt贸re s膮聟 w jaki艣 spos贸b niepe艂nosprawne (daltonizm, s艂aby s艂uch)? – Kain175 (USEast)

To dobry pomys艂, gdy偶 chcemy dotrze膰 z nasz膮聟 gr膮聟 do jak najwi臋kszej liczby odbiorc贸w. Trudno by艂o by umie艣ci膰 takie u艂atwienia dla wszystkich, lecz z pewno艣ci膮聟 gra b臋dzie o wiele bardziej przyst臋pna dla tych os贸b ni偶 pierwowz贸r. Na przyk艂ad wy艣wietlane jest o wiele wi臋cej powiadomie艅 – o ataku, uko艅czeniu budowy, etc. Powinno to umo偶liwi膰 komfortowe korzystanie osobom z wadami s艂uchu.

Czy SC2 b臋dzie posiada艂 wsparcie dla kilku monitor贸w ? – SCPod

StarCraft 2 b臋dzie obs艂ugiwa艂 monitory typu widescreen, ale nie kilka monitor贸w na raz. O ile rodzaj szerokoekranowy staje si臋 standardem, o tyle Multi-monitory dawa艂y by zbyt du偶膮聟 przewag臋 nad graczami, korzystaj膮聟cymi tylko z jednego monitora.

Jednostki „rzucaj膮聟ce zakl臋cia” w SC1 nie mia艂y regularnego ataku. Niekt贸re tego typu w WC3 potrafi艂y atakowa膰 – czy w SC2 oddzia艂y tego typu pozostan膮聟 bez mo偶liwo艣ci „normalnego” ataku? – TheWarCenter

Niekt贸re, jak High Templar czy Infestor nie zostan膮聟 wyposa偶one w zdolno艣膰 atakowania, jednak偶e inne – np. Mothership lub Ghost tak膮聟 mo偶liwo艣膰 posiadaj膮聟.

Gdy wrogie armie zbli偶aj膮聟 si臋 do Wie偶y Obserwacyjnej Xel’Naga, kt贸ry z graczy zyskuje nad ni膮聟 kontrol臋? Ten z wi臋ksz膮聟 armi膮聟, czy jest to po prostu na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”? – TheWarCenter

W takiej sytuacji obaj gracze trac膮聟 mo偶liwo艣膰 korzystania z tej struktury. Na przyk艂ad sytuacja, kiedy trzymasz jednostk臋 naziemn膮聟 w pobli偶u Wie偶y – pole widzenia jest poszerzone, lecz gdy w to miejsce dodatkowo wejdzie wroga jednostka, obaj tracicie wi臋kszy zasi臋g obserwacji.

Czy Szar偶a (Charge) ograniczona jest wy艂膮聟cznie przez odleg艂o艣膰 od danego Zealota do celu, jaki atakuje, czy wp艂yw ma tak偶e czas potrzebny na dotarcie do tego celu? Np. zak艂adaj膮聟c, 偶e ka偶emy Zealotowi na klifie atakowa膰 jednostk臋 poni偶ej klifu – czy zacznie wtedy Szar偶臋 na ca艂ym dystansie, czy zako艅czy j膮聟 po pewnym czasie? – StarCraft 2 Source DE

Szar偶a zale偶na jest wy艂膮聟cznie od odleg艂o艣ci od celu – wysoko艣膰 nie ma tu znaczenia. Wspomniany Zealot nie u偶yje wi臋c Szar偶y, nawet je艣li wizualnie obie jednostki b臋d膮聟 wygl膮聟da艂y, jak gdyby znajdowa艂y si臋 blisko siebie. Zealot musi znajdowa膰 si臋 w okre艣lonej odleg艂o艣ci od celu, by aktywowa膰 swoj膮聟 zdolno艣膰. Oznacza to, 偶e ten dystans jest warto艣ci膮聟 sta艂膮聟. Dodatkowo, Zealoci nie b臋d膮聟 w stanie Szar偶owa膰 poprzez klify – musz膮聟 je obchodzi膰.

Czy zamierzacie doda膰 fanowskie mapy do g艂贸wnego zbioru map? – StarCraft 2 Source DE

W przysz艂o艣ci tw贸rcy map b臋d膮聟 mogli dodawa膰 je do standardowego zestawu. Plansze te, b臋d膮聟 oczywi艣cie wyselekcjonowane pod wzgl臋dem jako艣ci oraz warunk贸w do rozgrywania gier, jakie b臋d膮聟 dawa膰.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net
T艂umaczenie: Deimos0

Wywiad
Draco w BVG - wywiadDraco w BVG - wywiad
Pi膮聟tek, 16.01.2009, 22:29 :: Negro :: komentarze (1)Pi膮聟tek, 16.01.2009, 22:29 :: Negro :: komentarze (1)

O tym, 偶e Krzysztof "Draco" Nalepka wraca na scen臋 progamingu i do艂膮聟czy do Betsson Voodoo Gaming wiedzieli艣my ju偶 grudniu. Jednak dopiero teraz na stronie BVG pojawi艂 si臋 do艣膰 obszerny wywiad z Draco. Z rozmowy dowiedzie膰 si臋 czym Krzysiek kierowa艂 si臋 wracaj膮聟c na scen臋 oraz wybieraj膮聟c BVG oraz pozna膰 jego plany na najbli偶sze miesi膮聟ce.

Draco

Nikt z nas nie kryje zadowolenia z faktu do艂膮聟czenia Twojej osoby do organizacji Betsson Voodoo Gaming. Powiedz jednak sam co sk艂oni艂o Cie do powrotu na scen臋?

Przez dwa lata od powrotu z Korei nie reprezentowa艂em 偶adnego zespo艂u, a co za tym idzie nie czerpa艂em 偶adnych profit贸w z grania. Pomimo braku treningu w przeci膮聟gu tych dw贸ch lat wzi膮聟艂em udzia艂 w wi臋kszo艣ci turnieii, kt贸re by艂y dost臋pne. W ka偶dym z nich uplasowa艂em si臋 w przynajmniej czo艂owej tr贸jce. Zada艂em wi臋c sobie pytanie: czemu nie skorzysta膰 na tym i偶 nadal potrafi臋 wygrywa膰 i nie nawi膮聟za膰 wsp贸艂pracy z kt贸rym艣 z multigamingowych team贸w?
Tak te偶 m贸j wyb贸r pad艂 na zesp贸艂 z mojego ojczystego kraju – BVG. Ponadto jest to prawdopodobnie ostatni, lub co najwy偶ej przedostatni rok zanim w naszych domach pojawi si臋 StarCraft 2. Kto wie czy i nie ostatni okres w moim 偶yciu kiedy mog臋 by膰 cz臋艣ci膮聟 Polskiego i mi臋dzynarodowego e-sportu.

Ca艂y wywiad przeczyta膰 mo偶na TUTAJ. Serdecznie zapraszamy do lektury.


殴r贸d艂o: Betsson Voodoo Gaming

SC2 News
Fina艂 ESL 2009 - FoxSpirit - wnioski z rozgrywkiFina艂 ESL 2009 - FoxSpirit - wnioski z rozgrywki
Poniedzia艂e, 12.01.2009, 23:00 :: Negro :: komentarze (6)Poniedzia艂e, 12.01.2009, 23:00 :: Negro :: komentarze (6)

Screen Cut 01

Mieli艣my do tej pory okazj臋 czyta膰 i ogl膮聟da膰 niemal niezliczone relacje na temat wra偶e艅 ze StarCraft II. Dzi臋ki FoxSpiritowi, cz艂onkowi ekipy StarCraft Legacy, przyby艂 kolejny artyku艂 traktuj膮聟cy o gameplay nowej pozycji Blizzarda. Tym razem polowanie na SC2 zako艅czy艂o si臋 sukcesem podczas fina艂贸w ESL (Electronic Sports League) w Wiedniu. Podobno by艂 to build zbli偶ony lub ten sam, co podczas ostatniego BlizzCon. FoxSpirit dorwa艂 gr臋, rozegra艂 par臋 meczy jako Zerg i zdecydowa艂 podzieli膰 si臋 swoimi spostrze偶eniami.
Swoj膮聟 drog膮聟, warto zauwa偶y膰, 偶e od d艂u偶szego czasu SC2 dost臋pne jest do pogrania na co wi臋kszych imprezach komputerowych, wi臋c niemal na naszych oczach kszta艂tuje si臋 ostateczny obraz gry, a szcz臋艣liwcom, kt贸rzy mog膮聟 obserwowa膰 to bezpo艣rednio wypada tylko zazdro艣ci膰.

Uwag臋 zergowych graczy z pewno艣ci膮聟 zainteresuje fakt, i偶 nieograniczone mo偶liwo艣ci zaznaczania jednostek s膮聟 bardzo przyjemne (szkoda, 偶e przeciwnicy nie mog膮聟 powiedzie膰 tego samego). Kolejnym rozwi膮聟zaniem, s膮聟 dwa punkty zbi贸rki z Hatchery – jeden dla Dron贸w, drugi dla pozosta艂ych jednostek (da艂o si臋 to jednak zauwa偶y膰 we wcze艣niejszych prezentacjach gry). FoxSpirit zauwa偶y艂 r贸wnie偶 co艣, z czym chyba wiele os贸b si臋 nie spotka艂o, lub umkn臋艂o to uwadze graczy – zdolno艣膰 Queen, okre艣lona jako Razor Swarm, czyli ni mniej ni wi臋cej – Psionic Storm, tyle 偶e z natr臋tnymi robalami w roli g艂贸wnej.

Fan贸w innych ras z pewno艣ci膮聟 ucieszy, 偶e Warp Ray'e sprawdzaj膮聟 si臋 wr臋cz zbyt dobrze w natarciach, gdzie celem s膮聟 struktury – kr贸tko m贸wi膮聟c, budynki niszczone s膮聟 w mgnieniu oka. Pod warunkiem oczywi艣cie, 偶e pozostaj膮聟 bez ochrony. R贸wnie niebezpieczne okaza艂y si臋 Banshee – Terranie mog膮聟 zaciera膰 ju偶 r臋ce i wyczekiwa膰 momentu, kiedy b臋d膮聟 mogli wykorzysta膰 now膮聟 zabawk臋.

FoxSpirit potwierdzi艂 dzia艂anie MBS (czyli 1 klik, jedna jednostka przy zaznaczonych wszystkich larwach). W膮聟tpliwo艣ci tych, kt贸rzy obawiali si臋 wp艂ywu silnika graficznego i og贸lnie 3D na rozgrywk臋, tak偶e powinny zosta膰 przyt艂umione, poniewa偶 gra wydawa艂a si臋 czytelna, a pole walki do艣膰 czyste – kwestia przyzwyczajenia si臋 do nowego 艣rodowiska. Naturalnie nie mog艂o zabrakn膮聟膰 wzmianki o do艣膰 kontrowersyjnym pomy艣le Blizzarda, czyli Gas Mechanic – surowce w gejzerach uzupe艂niaj膮聟 si臋 samoistnie co jaki艣 czas, wci膮聟偶 te偶 obecne s膮聟 dwa gejzery z gazem w mainie. Nie da si臋 jednak ukry膰, 偶e zastosowanie tego zabiegu (dw贸ch wy艂膮聟czaj膮聟cych si臋 gejzer贸w) pozostaje zagadk膮聟, tym bardziej 偶e ca艂a mechanika zosta艂a zautomatyzowana (informacja na ten temat pojawi艂a si臋 d艂u偶szy czas temu). Nieco dziwne r贸wnie偶 jest to, i偶 jednostki maj膮聟 tendencj臋 do poruszania si臋 w bardzo zwartym szyku i rozci膮聟gania tego偶 np. na zakr臋tach.

Na koniec s艂贸wko o sprz臋cie wykorzystanym do grania – StarCraft 2 udost臋pniany by艂 na laptopach Asusa o takiej specyfikacji:
- Intel Core 2 Quad QX9300
- 4GB SDRAM (DDR2 800Mhz)
- Nvidia GeForce 9700M GT z 512MB GDDR3 VRAM
Na sprz臋cie tym gra chodzi艂a p艂ynnie (co chyba nie powinno dziwi膰, nawet je艣li m贸wimy o laptopie), wi臋c wszyscy, kt贸rzy zastanawiaj膮聟 si臋 nad modernizacj膮聟 maszyny pod SC2 musz膮聟 nadal 偶y膰 w nie艣wiadomo艣ci prawdziwych wymaga艅 (przynajmniej tych minimalnych).

Filmik nakr臋cony kamer膮聟 przez playboy1103 podczas fina艂贸w ESL mozna zobaczy膰 TUTAJ.


殴r贸d艂o: StarCraft Legacy
T艂umaczenie: Deimos0, Negro

Site News
Ogrom nowo艣ciOgrom nowo艣ci
Poniedzia艂e, 12.01.2009, 12:57 :: Lukin :: komentarze (10)Poniedzia艂e, 12.01.2009, 12:57 :: Lukin :: komentarze (10)

Witam was drodzy userzy. Dzisiaj dostajecie troch臋 artyku艂贸w do poczytania. Niekt贸re z nich mia艂em na dysku od ponad roku, a jako艣 nigdy nie zabra艂em si臋 za ich poprawianie i konwertowanie do HTMLa. Dopiero brak internetu przez kilka dni spowodowa艂, 偶e zacz膮聟艂em si臋 nudzi膰. I zamiast si臋 pouczy膰, bo sesja blisko, to zabra艂em si臋 za prac臋 nad artyku艂ami. A oto one:

Jakby to komu艣 nie wystarczy艂o to dzia艂 nasz dzia艂 Mapy zosta艂 zasilony przez:

Chcia艂em jeszcze doda膰, 偶e je艣li posiadacie jakie艣 ciekawe mapy to wy艣lijcie je do mnie. Nie zapomnijcie jednak o do艂膮聟czeniu informacji o nazwie mapy, autorze, rozmiarze, tilesecie, liczbie graczy, itp. Aby uzyska膰 m贸j adres e-mail wystarczy zajrze膰 na forum. Niestety by艂em te偶 zmuszony do usuni臋cia kilku pakiet贸w map, gdy偶 nie dzia艂a艂y do nich linki, a nie zd膮聟偶yli艣my ich za艂adowa膰 na nasz serwer. Je艣li wiecie, gdzie znale藕膰 jakie艣 ciekawe pakiety, wystarczy 偶e wy艣lecie mi linka do nich.


Poni偶ej bonus. Kiko (nasz grafik) kiedy艣 zrobi艂 dla SCA taki projekcik:

Co rysunek przedstawia wiadomo, ale kto zgadnie gdzie (albo na czym) ten rysunek mia艂 si臋 pojawi膰? Wtajemniczeni - cicho.

SC2 News
Lenassa czy Zer'atai?Lenassa czy Zer'atai?
Niedziela, 11.01.2009, 19:12 :: Negro :: komentarze (4)Niedziela, 11.01.2009, 19:12 :: Negro :: komentarze (4)

Lenassa vs Zer'atai

Mroczni templariusze od zawsze darzeni byli szczeg贸ln膮聟 sympati膮聟 zar贸wno przez graczy jak i pozosta艂ych fan贸w StarCrafta. Dark Templar jest r贸wnie偶 jedn膮聟 z najbardziej lubianych jednostek w grze. Ju偶 jaki艣 czas temu Blizzard zaprezentowa艂 dwa r贸偶ne modele Mrocznego Templariusza dla SC2. Teraz jednak decyzja o tym, kt贸ry model ostatecznie znajdzie si臋 w grze (chodzi o multiplayer) oddana zosta艂a w r臋ce fan贸w.

Pierwsz膮聟 opcj膮聟 jest szczep Lenassa, kt贸ry mogli艣my zobaczy膰 w StarCraft: Brood War. Jednostka ta walczy pojedynczym ostrzem warpowym (Warp Blade) oraz nosi na twarzy zas艂on臋 z dzianiny.

Opcj膮聟 drug膮聟 jest szczep Zer'atai. Jego przedstawiciele dzier偶膮聟 kos臋 o podw贸jnym ostrzu i nosz膮聟 str贸j z艂o偶ony z ci臋偶kiego pancerza oraz ko艣ci zabitych Zerg贸w.

Trzeci膮聟, a zarazem ostatni膮聟 opcj膮聟 jest umieszczenie w grze obydwu powy偶szych modeli. W tej sytuacji po ka偶dorazowym wybudowaniu Mrocznego Templariusza jego model oraz portret b臋d膮聟 losowe - dostaniemy przedstawiciela albo Zer'atai albo Lenassa.

Poni偶ej filmik przygotowany przez StarCraft Legacy przedstawiaj膮聟cy obydwa szczepy.

Swoje glosy mo偶na oddawa膰 na forum Battle.netu w TYM TEMACIE (konieczna jest rejestracja).
W chwili pisania tego newsa najwi臋ksze poparcie (ponad 63% wszystkich g艂os贸w) ma opcja trzecia, czyli umieszczenie w grze obydwu modeli.

Zapraszamy r贸wnie偶 do dyskusji na ten temat na naszym forum.


Ponadto wraz z sond膮聟 pojawi艂y si臋 nowe materia艂y na StarCraft2.com. Jest to tekst opisuj膮聟cy Mrocznych Templariuszy, z kt贸rego dowiedzie膰 si臋 mo偶emy o podziale Nerazim, jak m贸wi膮聟 o sobie Mroczni Templariusze na r贸偶ne szczepy. Ca艂y artyku艂 dost臋pny jest TUTAJ.
Artyku艂owi towarzyszy bardzo ciekawy artwork przedstawiaj膮聟cy walcz膮聟cych ze sob膮聟 Lenassa i Zer'atai. Obrazek mo偶na zobaczy膰 TUTAJ.

Na uwag臋 zas艂uguj膮聟 r贸wnie偶 cztery nowe screeny. Mimo, i偶 o wielu zmianach w grze Blizzard nie opowiada, to jednak niemal na ka偶dym nowym screenie mo偶na zauwa偶y膰 co艣 ciekawego.

screen1 screen2
screen3 screen4

Pierwszy screen przedstawia szturm Zerg贸w na protosski posterunek. Po prawej stronie, na klifie mo偶emy zauwa偶y膰 dziwn膮聟 kreatur臋.Zapewne od razu pojawi艂o by si臋 wiele spekulacji na temat tego obiektu, jednak Cydra wszystko wyja艣ni艂 - jest to doodads (element "dekoracyjny") przedstawiaj膮聟cy ko艣ci Zerga.
Na obrazku kolejnym mo偶emy zauwa偶y膰 Battlecruisera otoczonego przez zielonkaw膮聟 sfer臋. Jest to Defensive Matrix, czyli co艣 co znamy ju偶 z pierwszej cz臋艣ci StarCrafta.
Obrazek trzeci pochodzi z kampanii dla jednego gracza. Przedstawia rozgrywk臋 z nocy przy padaj膮聟cym deszczu (kt贸ry zauwa偶y膰 mo偶na te偶 na screenie pierwszym).
Screen ostatni przedstawia atak Terran na baz臋 Protoss贸w. Zauwa偶y膰 tu mo偶na nowy wygl膮聟d dzia艂 na ramionach Thora.


殴r贸d艂a: StarCraft2.com, StarCraft Legacy
T艂umaczenie: Negro


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona