Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Shuttle
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
HotS News
Zbli偶a si臋 kolejny patch!Zbli偶a si臋 kolejny patch!
Pi膮tek, 21.09.2012, 08:19 :: deimos :: komentarze (0)Pi膮tek, 21.09.2012, 08:19 :: deimos :: komentarze (0)

Po kontrowersyjnej poprawce usuwaj膮cej Warhounda, ale przywracaj膮cej Carriera, Blizzard wychodzi z nowymi pomys艂ami:

  • Protoss:
    • Koszt Purify wzrasta do 100, a obra偶enia z 25 do 45, czas dzia艂ania obni偶ono do 25 sekund
    • Czas dzia艂ania Entomb wyd艂u偶ono do 30 sekund, a HP os艂on na minera艂y ze 100 do 130. Czas trwania Revelation wyd艂u偶ono do 45s. Oracle jest te偶 ju偶 prawid艂owo klasyfikowana jako jednostka psioniczna
  • Terran:
    • Battle Hellion klasyfikowany jest jako jednostka biologiczna
    • Obra偶enia obszarowe Widow Mine zwi臋kszone z 35 do 60
  • Zerg:
    • Viper jest ju偶 prawid艂owo klasyfikowany jako jednostka psioniczna

Jak widzicie Blizzard nadal stara si臋 poprawi膰 nieco los Protoss贸w i Terran, kt贸rzy zdaniem graczy, otrzymali najmniej atrakcyjne zmiany. Wygl膮da te偶 na to, 偶e Warhound znikn膮艂 na dobre, szkoda natomiast, 偶e nie pojawi艂y si臋 jeszcze plany co do polepszenia dzia艂ania Carriera.


殴r贸d艂o: battle.net

StarCraft News
Not the end... filmikNot the end... filmik
Czwartek, 20.09.2012, 11:10 :: deimos :: komentarze (2)Czwartek, 20.09.2012, 11:10 :: deimos :: komentarze (2)

Je艣li nie macie sprz臋tu pod StarCraft 2 lub po prostu uwa偶acie, 偶e Brood War by艂/jest dla was gr膮 lepsz膮, nie tra膰cie nadziei! Wbrew powszechnej opinii scena BW nie umar艂a. Wiele os贸b z nadziej膮 patrzy w kierunku Chin, sk膮d dochodz膮 sygna艂y o niez艂ej formie pierwszego StarCrafta. Poza Azj膮 tak偶e mo偶na znale藕膰 co艣 dla siebie, nawet je艣li ci臋偶ko wam trafi膰 na przeciwnika podczas przeczesywania iccup'u. Poni偶szy filmik powinien zmobilizowa膰 wszystkich, kt贸rzy wci膮偶 jeszcze chc膮 gra膰 doskona艂膮 gr臋 Blizzarda:

Jak widzicie sporo jest turniej贸w tak dla amator贸w, jak i bardziej do艣wiadczonych graczy - trzeba tylko chcie膰 znale藕膰 co艣 dla siebie. Nie da si臋 bowiem ukry膰, 偶e to SC2 zdominowa艂o obecnie media i wielu informacji trzeba szuka膰 na w艂asn膮 r臋k臋. Dlatego ka偶dy z was, kto chcia艂by spr贸bowa膰 swoich si艂 w BW powinien 艣ledzi膰 np. dzia艂 BroodWar na teamliquid, gdzie z pewno艣ci膮 pojawia膰 si臋 b臋d膮 kolejne namiary na rozgrywki.


殴r贸d艂o: tl.net

SC2 News
Carrier Micro i zmiany w WoLCarrier Micro i zmiany w WoL
艢roda, 19.09.2012, 07:28 :: deimos :: komentarze (0)艢roda, 19.09.2012, 07:28 :: deimos :: komentarze (0)

Wielu z was zapewne od pocz膮tku wydania gry wyczu艂o r贸偶nic臋 w korzystaniu z Carriera w SC2 i w Brood War. Decyzje Blizzarda wydawa艂y si臋 uniemo偶liwia膰 efektywne korzystanie z tej jednostki w takim stopniu, jaki zapewnia艂 nam pierwszy StarCraft. Dlatego te偶, troch臋 przy okazji przywr贸cenia Carriera w Heart of the Swarm, a troch臋 w zwi膮zku z zarzutami firmy, i偶 sami gracze nie s膮 w stanie wymy艣li膰 poprawek, umo偶liwiaj膮cych szersze korzystanie z tej charakterystycznej jednostki, NoNy nagra艂 ten filmik:

Jest to g艂贸wnie por贸wnanie r贸偶nic w microwaniu Carrierem w obu grach, ale daje tak偶e sporo do my艣lenia je艣li chodzi o usprawnienia w kolejnych patchach. W Brood War Carrier dawa艂 spor膮 przewag臋, je艣li tylko gracz opanowa艂 w dostatecznym stopniu kontrol臋 tej jednostki - troch臋 bardziej przydatn膮 w PvT, ni偶 PvZ, ale jednak Carrier zawsze by艂 gdzie艣 obecny, podczas gdy w SC2 na pocz膮tku jednostka ta nie wykorzystywana by艂a prawie w og贸le, p贸藕niej pojawiaj膮c si臋 jako obstawa Mothershipa - nadal nie udawa艂o si臋 jednak "wycisn膮膰" z niej tyle, ile w poprzedniej ods艂onie gry. Dlatego te偶 miejmy nadziej臋, i偶 Blizzard przyjrzy si臋 uwagom NoNy'ego i spr贸buje przywr贸ci膰 nam Carriera w starym kszta艂cie.

Drug膮 informacj膮, przewijaj膮c膮 si臋 przez fora battle.net, jest wiadomo艣膰 od developer贸w, 偶e nie planuje si臋 w najbli偶szym czasie powa偶niejszych poprawek w balansie Wings of Liberty - priorytetem pozostaje balansowanie bety i kontrola nowych jednostek. Dobrze jednak wiedzie膰, 偶e Blizzard nie zapomina o podstawowej wersji SC2 i wci膮偶 mo偶emy liczy膰 na nowe patche.


殴r贸d艂o: Carrier Micro

SC2 News
WoL Patch 1.5.3WoL Patch 1.5.3
Wtorek, 18.09.2012, 10:09 :: deimos :: komentarze (0)Wtorek, 18.09.2012, 10:09 :: deimos :: komentarze (0)

Mimo trwaj膮cej bety, Blizzard nie zapomina o poprawianiu Wings of Liberty, w najnowszym patchu znajdziecie wi臋c kilka drobnych poprawek:

  • Og贸lne:
    • Dodano skr贸ty osi膮gni臋膰 obecnego sezonu do podsumowania profilu
    • Ponownie opublikowano map臋 Burning Tide, dost臋pn膮 z poziomu custom games
  • Poprawki bug'贸w:
    • Og贸lne
      • Poprawiono 艂adowanie element贸w sk艂adowych gry
      • Naprawiono r贸偶ne b艂臋dy zwi膮zane z do艂膮czaniem gier w Arcade
      • Odblokowano lini臋 AlternateLowTextures w pliku variable.txt
      • R臋czne przypisanie skr贸t贸w klawiszowych prawid艂owo nadpisuje skr贸ty w trybie grid
      • Ujemne warto艣ci BonusCombatAttributes dzia艂aj膮 poprawnie
      • Efekty przyspieszenia lub spowolnienia pr臋dko艣ci broni wy艣wietlaj膮 si臋 w prawid艂owych kolorach tekstowych
      • Triggery zmieniaj膮ce w艂a艣cicieli protosskich budynk贸w nie powoduj膮 ju偶 odcinania zasilania od struktur
      • Bogate z艂o偶a Vespenu daj膮 teraz 6 jednostek gazu zamiast 8
      • Naprawiono b艂膮d podczas wy艣wietlania menu 艂adowania zapisanej gry
      • Wy艣wietlane FPS s膮 teraz bardziej stabilne
      • Naprawiono problem z: wy艣wietlaniem cienia Hyperiona w g艂贸wnym menu, zwi臋kszaniem lub zmniejszaniem ilo艣ci sk艂adowanych przedmiot贸w, wy艣wietlaniem bonus贸w do obra偶e艅 tarcz, je艣li czas trwania efektu wynosi艂 zero.
  • Battle.net
    • BattleTagi zape艂niaj膮 teraz miejsce sekcji real name w przypadku znajomych szukanych po BattleTag
    • Wiadomo艣ci wysy艂ane do za艂o偶onej dru偶yny (party), wysy艂ane s膮 jako whisper do graczy, kt贸rzy s膮 aktualnie w trakcie rozgrywki
    • Ilo艣膰 wolnych i wykorzystanych zak艂adek Arcade jest ju偶 poprawnie wy艣wietlana
    • Ponowne publikowanie mapy jako Arcade, bez zmiany nazwy, nie powoduje ju偶 wgrania mapy w z艂ej sekcji
    • Format daty wy艣wietlany jest prawid艂owo, w zale偶no艣ci od regionu
    • Wy艣rodkowano ikon臋 ligi, w kt贸rej znajduje si臋 gracz
    • Naprawiono problem z: przyciskiem "poka偶 wi臋cej" przy prze艂膮czaniu si臋 mi臋dzy zak艂adkami utworzenia i do艂膮czenia do gry, z zawieszaniem si臋 klienta przy logowaniu z edycji startowej
  • Rasy:
    • Zerg:
      • Jednostki morfuj膮ce si臋, nie mog膮 ju偶 utkn膮膰 w kokonie, je艣li znajduj膮 si臋 pod Hatchery
  • Mac:
    • Tekstury zestawu Mar Sara wy艣wietlaj膮 si臋 ju偶 prawid艂owo
    • Zoptymalizowano zu偶ycie CPU przy strumieniowaniu danych
    • Naprawiono b艂膮d z wy艣wietlaniem znak贸w specjalnych w niekt贸rych wersjach j臋zykowych klienta


殴r贸d艂o: battle.net

HotS News
Nowy patch do HotS?Nowy patch do HotS?
Pi膮tek, 14.09.2012, 21:53 :: deimos :: komentarze (0)Pi膮tek, 14.09.2012, 21:53 :: deimos :: komentarze (0)

Na profilu facebookowym, oraz na teamliquid pojawi艂a si臋 dzi艣 wzmianka o mo偶liwym nowym patchu do Heart of the Swarm. O ile topic na forum battle.net zosta艂 usuni臋ty, o tyle tl.net nadal posiada przeklejone wpisy, a w艣r贸d nich naprawd臋 powa偶ne zmiany:

  • Carrier powraca
  • Usuni臋to Warhounda
  • Oracle tarci zdolno艣膰 Preordain, a zyskuje Phase Shield, kt贸ra chroni jednostki przed efektami zdolno艣ci - Fungal, Neural Parasite, EMP (ale tylko przed odkrycie cloakowanych jednostek, damage tarcz pozostaje), Concussive Shells, itp.
  • Tempest zyskuje bonus obra偶e艅 do massive i zasi臋g na sta艂e ustalony jest na 15 zamiast 22
  • Zasi臋g Locust贸w Swarm Hosta zmniejszony z 3 na 2

Jak widzicie, zmiany mog艂yby by膰 drastyczne. Pytanie tylko czemu Blizzard usun膮艂 wpis ze swojego forum? Miejmy nadziej臋, 偶e wkr贸tce wszystko zostanie wyja艣nione, poniewa偶 patch tego typu nie przejdzie bez echa w艣r贸d graczy.


殴r贸d艂o: tl.net

SC2 News
Ministry of Win - o艣wiadczenieMinistry of Win - o艣wiadczenie
Czwartek, 13.09.2012, 21:46 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 13.09.2012, 21:46 :: deimos :: komentarze (0)

Po burzy, jaka przetoczy艂a si臋 przez fora w zwi膮zku z uwagami, podniesionymi przez by艂ego ju偶 gracza MoW, Fuzera, doczekali艣my si臋 jednolitego i sk艂adnego o艣wiadczenia, wydanego przez MoW. Ca艂膮 tre艣膰 znajdziecie TUTAJ. W telegraficznym skr贸cie:

  • Ministry of Win przyznaje si臋 do wielu b艂臋d贸w
  • Fuzer mia艂 mo偶liwo艣膰 zmiany warunk贸w kontraktu, ale zacz膮艂 przed艂u偶a膰 ca艂y proces
  • Gracze nie s膮 zobligowani do 150h miesi臋cznie streamowania, ka偶dy przypadek jest negocjowany oddzielnie
  • Ministry of Win nie zabrania swoim podopiecznym przy艂膮czania si臋 do innych dru偶yn lub dom贸w treningowych

Takie postawienie sprawy nareszcie rzuca wi臋cej 艣wiat艂a na zamieszanie i szkoda tylko, 偶e o艣wiadczenie pojawi艂o si臋 tak p贸藕no - szybsze zredagowanie tego typu tekstu na pewno zmniejszy艂oby szkody wizerunkowe, kt贸rych niew膮tpliwie MoW dzi艣 dozna艂. Oby obie strony wyci膮gn臋艂y wnioski z tego konfliktu i nie powtarza艂y starych b艂臋d贸w.


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona