Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Dark Templar
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Walentynkowe tapetyWalentynkowe tapety
Sobota, 14.02.2009, 14:35 :: Negro :: komentarze (6)Sobota, 14.02.2009, 14:35 :: Negro :: komentarze (6)

Rok 2009 nie przyniósł (na szczęście) w tym temacie żadnych zmian - 14 luty, mamy Walentynki. Z tej okazji Blizzard sprezentował nam trzy nowe tapety.

Wszystkie trzy tapety można pobrać ze strony www.StarCraft2.com.

tapeta 1

tapeta 2

tapeta 3


Źródło: www.StarCraft2.com

StarCraft News
Patch 1.16.1Patch 1.16.1
Sobota, 24.01.2009, 01:14 :: Negro :: komentarze (2)Sobota, 24.01.2009, 01:14 :: Negro :: komentarze (2)

StarCraft jeszcze na dobre nie ochłoną…ł po poprawkach wprowadzanych przez patch 1.16, a Blizzard już uraczył nas kolejnym uaktualnieniem. Zmiany może nie są… rewolucyjne, ale każdy chyba się zgodzi, że fakt cią…głego wsparcia technicznego jest istotny, warto więc mieć tę odsłonę na uwadze.

A to zmiany, jakie wprowadza nowa Å‚atka:

Usprawnienia

- Opcje prÄ™dkoÅ›ci wewnÄ…Â…trz gry posiadajÄ…Â… teraz opcjÄ™ „WÅ‚Ä…Â…cz przyspieszanie CPU”.
Włą…czenie tej opcji umożliwi mniejsze wykorzystanie procesora. Domyślnie ta funkcja nie jest aktywna.

Poprawki

- Poprawiono bÅ‚Ä…Â…d, powodujÄ…Â…cy wysÅ‚anie każdej wiadomoÅ›ci, zaczynajÄ…Â…cej siÄ™ od „r” jako odpowiedzi.
- Usunięto niepotrzebne opóźnienie przy przetwarzaniu uaktualnień palety.
- Zmniejszono narzucone opóźnienie w funkcji przyspieszania CPU.

Aby pobrać najnowszego patcha kliknij TUTAJ.


Źródło: Forum Battle.net
TÅ‚umaczenie: Deimos0

SC2 News
Klucze do Beta-testów na Vespene LaughsKlucze do Beta-testów na Vespene Laughs
Sobota, 24.01.2009, 00:59 :: Negro :: komentarze (0)Sobota, 24.01.2009, 00:59 :: Negro :: komentarze (0)

Ponieważ wersja beta StarCraft II zbliża siÄ™ chyba wielkimi krokami, pojawia siÄ™ coraz wiÄ™cej okazji do zdobycia klucza do tej wersji gry. Do tej pory byÅ‚o co najmniej kilka możliwoÅ›ci na zaopatrzenie siÄ™ w tÄ™, jakże pożą…danÄ…Â…, „wejÅ›ciówkÄ™” i teraz pojawia siÄ™ jeszcze jedna. Chodzi mianowicie o konkurs komiksowy „Vespene Laughs!”, którego pula nagród zostaÅ‚a wzbogacona wÅ‚aÅ›nie o klucze beta. CytujÄ…Â…c:

Klucze wersji beta należeć będą… do autorów najśmieszniejszych, najbardziej dowcipnych i powodują…cych po prostu spazm śmiechu wśród StarCraftowej braci, komiksów.

Dla waszej informacji - 2 klucze otrzyma zwycięzca konkursu z każdego miesią…ca. Zasady udziału pojawią… się wraz z lutową… listą… przyjęć. Nagrodzimy również zwycięzców poprzednich konkursów (wspomnianymi kluczami oczywiście).

Jest to pierwszy z wielu, różnych konkursów, w których bÄ™dziecie mogli wygrać udziaÅ‚ w programie Beta. Dlatego nie martwcie siÄ™, jeÅ›li uważacie że nie ma w was ani krzty poczucia humoru – bÄ™dzie jeszcze mnóstwo okazji. Wystarczy trzymać rÄ™kÄ™ na pulsie.

Zaznaczamy również, że nie ma oficjalnej daty rozpoczęcia etapu Beta. Klucze zostaną… dane zwycięzcom, gdy ruszy program StarCraft II Beta.

Z powyższej informacji wynika, że nie trzeba mieć talentu do prac plastycznych i szczególnego poczucia humoru, żeby zyskać swojÄ…Â… szansÄ™. Wszystko jest jeszcze możliwe i wobec takiej nagrody, warto chyba zwrócić uwagÄ™ na kolejne konkursy – drugiej takiej szansy może już nie być.


Źródło: StarCraft Legacy
TÅ‚umaczenie: Deimos0

SC2 News
Q & A 48Q & A 48
PiÄ…Â…tek, 23.01.2009, 22:41 :: Negro :: komentarze (0)PiÄ…Â…tek, 23.01.2009, 22:41 :: Negro :: komentarze (0)

Do premiery StarCraft II coraz bliżej – to siÄ™ czuje. Jeszcze bliżej zdaje siÄ™ być data udostÄ™pnienia graczom wersji beta, a kolejne informacje tylko podsycajÄ…Â… oczekiwanie oraz spekulacje na ten temat. W natÅ‚oku informacji tego typu pojawiÅ‚ siÄ™ kolejny Q&A, przynoszÄ…Â…cy jak zawsze porcjÄ™ interesujÄ…Â…cych odpowiedzi. Ale te przeczytajcie sami.

Z rozmowy z twórcami:
Mamy nowy rok, a wraz z nim kolejne zmiany – zarówno natury artystycznej, jak i dotyczÄ…Â…cej bezpoÅ›rednio mechaniki gry. Zespół zajmujÄ…Â…cy siÄ™ graficznÄ…Â… stronÄ…Â… SC2, dodaÅ‚ kilka nowych animacji Å›mierci jednostek, w tym Drony spopielane atakiem Helliona, eksplodujÄ…Â…ce narzÄ…Â…dy Overlordów po ataku Gauss Rifle a nawet Marauderzy, dosÅ‚ownie ciÄ™ci na kawaÅ‚ki przez Dark Templarów. Wszystko to robi spore wrażenie, wiÄ™c graficy majÄ…Â… nadziejÄ™, że te animacje pozwolÄ…Â… lepiej wczuć siÄ™ w epickie starcia w SC2. JeÅ›li zaÅ› chodzi o multiplayer – twórcy testujÄ…Â… różne rozwiÄ…Â…zania dotyczÄ…Â…ce macro – warianty implementowane dla każdej z ras, ale różnie przez nie rozgrywane. Elementy te, majÄ…Â… na celu danie szansy graczom, koncentrujÄ…Â…cym siÄ™ na zbieraniu surowców, na nawiÄ…Â…zanie walki z tymi, którzy majÄ…Â… inne podejÅ›cie do rozgrywki. WiÄ™cej na ten temat w kolejnym zestawie Q&A oraz w nastÄ™pnej odsÅ‚onie Battle Report.

STARCRAFT II Q&A - BATCH 48

Jeden z ostatnich screenshotów ukazuje starcie w nocnej, deszczowej scenerii. Czy noc i inne warunki pogodowe pojawiÄ…Â… siÄ™ wyÅ‚Ä…Â…cznie w kampanii? I czy możliwa bÄ™dzie zmiana pogody w edytorze? – Kain175 (USEast)

Noc i deszcz pojawią… się w kampanii, lecz wą…tpliwa jest ich obecność w rozgrywce wieloosobowej. Oba efekty dostępne będą… w edytorze.

Czy Blizzard planuje umieszczenie opcji uÅ‚atwiajÄ…Â…cych korzystanie z gry osobom, które sÄ…Â… w jakiÅ› sposób niepeÅ‚nosprawne (daltonizm, sÅ‚aby sÅ‚uch)? – Kain175 (USEast)

To dobry pomysÅ‚, gdyż chcemy dotrzeć z naszÄ…Â… grÄ…Â… do jak najwiÄ™kszej liczby odbiorców. Trudno byÅ‚o by umieÅ›cić takie uÅ‚atwienia dla wszystkich, lecz z pewnoÅ›ciÄ…Â… gra bÄ™dzie o wiele bardziej przystÄ™pna dla tych osób niż pierwowzór. Na przykÅ‚ad wyÅ›wietlane jest o wiele wiÄ™cej powiadomieÅ„ – o ataku, ukoÅ„czeniu budowy, etc. Powinno to umożliwić komfortowe korzystanie osobom z wadami sÅ‚uchu.

Czy SC2 bÄ™dzie posiadaÅ‚ wsparcie dla kilku monitorów ? – SCPod

StarCraft 2 będzie obsługiwał monitory typu widescreen, ale nie kilka monitorów na raz. O ile rodzaj szerokoekranowy staje się standardem, o tyle Multi-monitory dawały by zbyt dużą… przewagę nad graczami, korzystają…cymi tylko z jednego monitora.

Jednostki „rzucajÄ…Â…ce zaklÄ™cia” w SC1 nie miaÅ‚y regularnego ataku. Niektóre tego typu w WC3 potrafiÅ‚y atakować – czy w SC2 oddziaÅ‚y tego typu pozostanÄ…Â… bez możliwoÅ›ci „normalnego” ataku? – TheWarCenter

Niektóre, jak High Templar czy Infestor nie zostanÄ…Â… wyposażone w zdolność atakowania, jednakże inne – np. Mothership lub Ghost takÄ…Â… możliwość posiadajÄ…Â….

Gdy wrogie armie zbliżajÄ…Â… siÄ™ do Wieży Obserwacyjnej Xel’Naga, który z graczy zyskuje nad niÄ…Â… kontrolÄ™? Ten z wiÄ™kszÄ…Â… armiÄ…Â…, czy jest to po prostu na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”? – TheWarCenter

W takiej sytuacji obaj gracze tracÄ…Â… możliwość korzystania z tej struktury. Na przykÅ‚ad sytuacja, kiedy trzymasz jednostkÄ™ naziemnÄ…Â… w pobliżu Wieży – pole widzenia jest poszerzone, lecz gdy w to miejsce dodatkowo wejdzie wroga jednostka, obaj tracicie wiÄ™kszy zasiÄ™g obserwacji.

Czy Szarża (Charge) ograniczona jest wyÅ‚Ä…Â…cznie przez odlegÅ‚ość od danego Zealota do celu, jaki atakuje, czy wpÅ‚yw ma także czas potrzebny na dotarcie do tego celu? Np. zakÅ‚adajÄ…Â…c, że każemy Zealotowi na klifie atakować jednostkÄ™ poniżej klifu – czy zacznie wtedy Szarżę na caÅ‚ym dystansie, czy zakoÅ„czy jÄ…Â… po pewnym czasie? – StarCraft 2 Source DE

Szarża zależna jest wyÅ‚Ä…Â…cznie od odlegÅ‚oÅ›ci od celu – wysokość nie ma tu znaczenia. Wspomniany Zealot nie użyje wiÄ™c Szarży, nawet jeÅ›li wizualnie obie jednostki bÄ™dÄ…Â… wyglÄ…Â…daÅ‚y, jak gdyby znajdowaÅ‚y siÄ™ blisko siebie. Zealot musi znajdować siÄ™ w okreÅ›lonej odlegÅ‚oÅ›ci od celu, by aktywować swojÄ…Â… zdolność. Oznacza to, że ten dystans jest wartoÅ›ciÄ…Â… staÅ‚Ä…Â…. Dodatkowo, Zealoci nie bÄ™dÄ…Â… w stanie Szarżować poprzez klify – muszÄ…Â… je obchodzić.

Czy zamierzacie dodać fanowskie mapy do głównego zbioru map? – StarCraft 2 Source DE

W przyszłości twórcy map będą… mogli dodawać je do standardowego zestawu. Plansze te, będą… oczywiście wyselekcjonowane pod względem jakości oraz warunków do rozgrywania gier, jakie będą… dawać.


Źródło: Forum Battle.net
TÅ‚umaczenie: Deimos0

Wywiad
Draco w BVG - wywiadDraco w BVG - wywiad
PiÄ…Â…tek, 16.01.2009, 22:29 :: Negro :: komentarze (1)PiÄ…Â…tek, 16.01.2009, 22:29 :: Negro :: komentarze (1)

O tym, że Krzysztof "Draco" Nalepka wraca na scenę progamingu i dołą…czy do Betsson Voodoo Gaming wiedzieliśmy już grudniu. Jednak dopiero teraz na stronie BVG pojawił się dość obszerny wywiad z Draco. Z rozmowy dowiedzieć się czym Krzysiek kierował się wracają…c na scenę oraz wybierają…c BVG oraz poznać jego plany na najbliższe miesią…ce.

Draco

Nikt z nas nie kryje zadowolenia z faktu dołą…czenia Twojej osoby do organizacji Betsson Voodoo Gaming. Powiedz jednak sam co skłoniło Cie do powrotu na scenę?

Przez dwa lata od powrotu z Korei nie reprezentowałem żadnego zespołu, a co za tym idzie nie czerpałem żadnych profitów z grania. Pomimo braku treningu w przecią…gu tych dwóch lat wzią…łem udział w większości turnieii, które były dostępne. W każdym z nich uplasowałem się w przynajmniej czołowej trójce. Zadałem więc sobie pytanie: czemu nie skorzystać na tym iż nadal potrafię wygrywać i nie nawią…zać współpracy z którymś z multigamingowych teamów?
Tak też mój wybór padÅ‚ na zespół z mojego ojczystego kraju – BVG. Ponadto jest to prawdopodobnie ostatni, lub co najwyżej przedostatni rok zanim w naszych domach pojawi siÄ™ StarCraft 2. Kto wie czy i nie ostatni okres w moim życiu kiedy mogÄ™ być częściÄ…Â… Polskiego i miÄ™dzynarodowego e-sportu.

Cały wywiad przeczytać można TUTAJ. Serdecznie zapraszamy do lektury.


Źródło: Betsson Voodoo Gaming

SC2 News
Finał ESL 2009 - FoxSpirit - wnioski z rozgrywkiFinał ESL 2009 - FoxSpirit - wnioski z rozgrywki
Poniedziałe, 12.01.2009, 23:00 :: Negro :: komentarze (6)Poniedziałe, 12.01.2009, 23:00 :: Negro :: komentarze (6)

Screen Cut 01

Mieliśmy do tej pory okazję czytać i oglą…dać niemal niezliczone relacje na temat wrażeń ze StarCraft II. Dzięki FoxSpiritowi, członkowi ekipy StarCraft Legacy, przybył kolejny artykuł traktują…cy o gameplay nowej pozycji Blizzarda. Tym razem polowanie na SC2 zakończyło się sukcesem podczas finałów ESL (Electronic Sports League) w Wiedniu. Podobno był to build zbliżony lub ten sam, co podczas ostatniego BlizzCon. FoxSpirit dorwał grę, rozegrał parę meczy jako Zerg i zdecydował podzielić się swoimi spostrzeżeniami.
Swoją… drogą…, warto zauważyć, że od dłuższego czasu SC2 dostępne jest do pogrania na co większych imprezach komputerowych, więc niemal na naszych oczach kształtuje się ostateczny obraz gry, a szczęśliwcom, którzy mogą… obserwować to bezpośrednio wypada tylko zazdrościć.

UwagÄ™ zergowych graczy z pewnoÅ›ciÄ…Â… zainteresuje fakt, iż nieograniczone możliwoÅ›ci zaznaczania jednostek sÄ…Â… bardzo przyjemne (szkoda, że przeciwnicy nie mogÄ…Â… powiedzieć tego samego). Kolejnym rozwiÄ…Â…zaniem, sÄ…Â… dwa punkty zbiórki z Hatchery – jeden dla Dronów, drugi dla pozostaÅ‚ych jednostek (daÅ‚o siÄ™ to jednak zauważyć we wczeÅ›niejszych prezentacjach gry). FoxSpirit zauważyÅ‚ również coÅ›, z czym chyba wiele osób siÄ™ nie spotkaÅ‚o, lub umknęło to uwadze graczy – zdolność Queen, okreÅ›lona jako Razor Swarm, czyli ni mniej ni wiÄ™cej – Psionic Storm, tyle że z natrÄ™tnymi robalami w roli głównej.

Fanów innych ras z pewnoÅ›ciÄ…Â… ucieszy, że Warp Ray'e sprawdzajÄ…Â… siÄ™ wrÄ™cz zbyt dobrze w natarciach, gdzie celem sÄ…Â… struktury – krótko mówiÄ…Â…c, budynki niszczone sÄ…Â… w mgnieniu oka. Pod warunkiem oczywiÅ›cie, że pozostajÄ…Â… bez ochrony. Równie niebezpieczne okazaÅ‚y siÄ™ Banshee – Terranie mogÄ…Â… zacierać już rÄ™ce i wyczekiwać momentu, kiedy bÄ™dÄ…Â… mogli wykorzystać nowÄ…Â… zabawkÄ™.

FoxSpirit potwierdziÅ‚ dziaÅ‚anie MBS (czyli 1 klik, jedna jednostka przy zaznaczonych wszystkich larwach). WÄ…Â…tpliwoÅ›ci tych, którzy obawiali siÄ™ wpÅ‚ywu silnika graficznego i ogólnie 3D na rozgrywkÄ™, także powinny zostać przytÅ‚umione, ponieważ gra wydawaÅ‚a siÄ™ czytelna, a pole walki dość czyste – kwestia przyzwyczajenia siÄ™ do nowego Å›rodowiska. Naturalnie nie mogÅ‚o zabrakną…ć wzmianki o dość kontrowersyjnym pomyÅ›le Blizzarda, czyli Gas Mechanic – surowce w gejzerach uzupeÅ‚niajÄ…Â… siÄ™ samoistnie co jakiÅ› czas, wcią…ż też obecne sÄ…Â… dwa gejzery z gazem w mainie. Nie da siÄ™ jednak ukryć, że zastosowanie tego zabiegu (dwóch wyÅ‚Ä…Â…czajÄ…Â…cych siÄ™ gejzerów) pozostaje zagadkÄ…Â…, tym bardziej że caÅ‚a mechanika zostaÅ‚a zautomatyzowana (informacja na ten temat pojawiÅ‚a siÄ™ dÅ‚uższy czas temu). Nieco dziwne również jest to, iż jednostki majÄ…Â… tendencjÄ™ do poruszania siÄ™ w bardzo zwartym szyku i rozciÄ…Â…gania tegoż np. na zakrÄ™tach.

Na koniec słówko o sprzÄ™cie wykorzystanym do grania – StarCraft 2 udostÄ™pniany byÅ‚ na laptopach Asusa o takiej specyfikacji:
- Intel Core 2 Quad QX9300
- 4GB SDRAM (DDR2 800Mhz)
- Nvidia GeForce 9700M GT z 512MB GDDR3 VRAM
Na sprzęcie tym gra chodziła płynnie (co chyba nie powinno dziwić, nawet jeśli mówimy o laptopie), więc wszyscy, którzy zastanawiają… się nad modernizacją… maszyny pod SC2 muszą… nadal żyć w nieświadomości prawdziwych wymagań (przynajmniej tych minimalnych).

Filmik nakręcony kamerą… przez playboy1103 podczas finałów ESL mozna zobaczyć TUTAJ.


Źródło: StarCraft Legacy
TÅ‚umaczenie: Deimos0, Negro


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona