Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Rasy - Terran
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
ST_Life zwyci臋zc膮 GSL oraz Nerchio podbija DreamhackST_Life zwyci臋zc膮 GSL oraz Nerchio podbija Dreamhack
Poniedzia艂ek, 22.10.2012, 08:26 :: deimos :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 22.10.2012, 08:26 :: deimos :: komentarze (0)

StarCraftowi 2 przez jaki艣 czas zarzucano brak zr贸偶nicowania, wskazuj膮c na pora偶ki topowych graczy z mniej znanymi konkurentami oraz cz臋ste roszady na pierwszych miejscach w bardziej znanych turniejach. Nie da si臋 jednak ukry膰, 偶e dotychczasowa dominacja MVP w GSL by艂a do艣膰 wyra藕na - zawodnik ten zdobywa艂 tytu艂 4 razy. Tym razem trafi艂 jednak na godnego siebie przeciwnika.

ST_Life nie podda艂 si臋 presji walki z utytu艂owanym rywalem. Wprawdzie fina艂y by艂y bardzo wyr贸wnane - Life ostatecznie zwyci臋偶y艂 4-3, ale potrafi艂 podnie艣膰 si臋 po utraconej przewadze i wyj艣膰 na prowadzenie, co charakteryzuje szczeg贸lnie zdeterminowanych graczy. Nie pomog艂y tutaj blue flame helliony MVP ani pr贸by rozbicia zerga przed wytechowaniem do brood lord贸w. Gratulujemy!

Drug膮, jeszcze lepsz膮 wiadomo艣ci膮 jest wygrana naszego rodaka Nerchio na Dreamhack w Bukareszcie. Nerchio pokona艂 tam swojego koleg臋 z teamu - Bly'a, zgarniaj膮c tym samym 7,8 tysi膮ca euro. Warto te偶 zaznaczy膰, 偶e gdyby MaNa nie uleg艂 teammate'owi Nerchia, mieliby艣my "polski" fina艂 rozgrywek. Serdeczne gratulacje Nerchio!


殴r贸d艂o: liquipedia

HotS News
Zmiany w UI HotSZmiany w UI HotS
Pi膮tek, 19.10.2012, 09:12 :: deimos :: komentarze (0)Pi膮tek, 19.10.2012, 09:12 :: deimos :: komentarze (0)

Poza patchami balansuj膮cymi rozgrywk臋, Blizzard otrzymywa艂 zawsze sporo sygna艂贸w 艣wiadcz膮cych o niezadowoleniu z interfejsu battle.net 2.0. Oczy wielu graczy wpatrzone by艂y w interfejsy League of Legends oraz DotA 2 i trzeba przyzna膰, 偶e "偶膮dania" nie s膮 w tym wypadku bezpodstawne. Wychodz膮c naprzeciw skargom i pro艣bom, Blizzard nareszcie wprowadza pewne zmiany w uk艂adzie graficznym menus贸w. Efekty mo偶ecie sprawdzi膰 poni偶ej:




Jednocze艣nie Blizzard zapowiada du偶y patch w najbli偶szym czasie (za kilka tygodni), kt贸ry te偶 ma przynie艣膰 pewne kosmetyczne zmiany. Ponadto, warto zwr贸ci膰 uwag臋, i偶 podczas ostatniego State of the Game mogli艣my si臋 dowiedzie膰, 偶e tw贸rcy SC2 spotkaj膮 si臋 z grup膮 graczy i "w cztery oczy" wys艂uchaj膮 uwag dotycz膮cych battle.netu oraz samego Heart of the Swarm - to mo偶e by膰 prze艂om!


殴r贸d艂o: battle.net

SC2 News
Team SlayerS zostanie rozwi膮zanyTeam SlayerS zostanie rozwi膮zany
艢roda, 17.10.2012, 18:10 :: deimos :: komentarze (0)艢roda, 17.10.2012, 18:10 :: deimos :: komentarze (0)

Ciemne chmury po raz kolejny zbieraj膮 si臋 nad dru偶ynow膮 sfer膮 StarCrafta 2. Po zako艅czeniu dzia艂alno艣ci w tym roku przez kilka innych team贸w, przyszed艂 niestety czas na SlayerS. Zesp贸艂, kt贸ry przez d艂ugi czas by艂 oczkiem w g艂owie BoXera musia艂 stawi膰 ostatnimi czasy czo艂a wielu problemom:

  • incydent z GanZim (team IM oskar偶a艂 SlayerS o podkradanie zawodnika)
  • nieporozumienia przy bojkocie NASL (pomi臋dzy SlayerS a pozosta艂ymi teamami korea艅skimi)
  • odej艣cie Puzzle, CoCa i Min - przerzucili si臋 oni na League of Legends
Dru偶yna zacz臋艂a jako najbogatszy team w nowym 艣rodowisku - mieli za sob膮 pot臋偶nego sponsora w postaci Intela. Wida膰 jednak, 偶e zaplecze to nie wszystko i nadal najwa偶niejsza jest dyspozycja zawodnik贸w. Prawdopodobnie gwo藕dziem do trumny by艂o odej艣cie Boxera do SKT. Obecne rozgrywki GSTL b臋d膮 ostatnimi z udzia艂em SlayerS. Graczom 偶yczymy szybkiego znalezienia nowych team贸w!


殴r贸d艂o: inven.co.kr

HotS News
Poprawki HotS #6Poprawki HotS #6
Niedziela, 14.10.2012, 20:30 :: deimos :: komentarze (0)Niedziela, 14.10.2012, 20:30 :: deimos :: komentarze (0)

Zbli偶aj膮 si臋 nast臋pne zmiany w balansie, przeczytajcie i oce艅cie je sami:

  • Protoss:
    • Mothership Core:
      • Rzucenie Purify na Nexus daje teraz detekcj臋 o zasi臋gu 13
      • Usuni臋to Energize
    • Oracle:
      • Obni偶ono koszt Entomb ze 100 do 75 i wyd艂u偶ono czas dzia艂ania do 60s
      • Revelation dzia艂a teraz tak偶e na budynki, daj膮c 3 widoku wok贸艂 wszystkiego czego dotknie ta umiej臋tno艣膰. Wyd艂u偶ono czas dzialania z 45 do 60s oraz zwi臋kszono koszt z 50 do 75. Zdolno艣膰 nie daje ju偶 detekcji i nie wp艂ynie na ukryte jednostki, nawet je艣li gracz jest w stanie je zobaczy膰.
      • Zmieniono kolejno艣膰 przycisk贸w umiej臋tno艣ci - Void Siphon jest pierwszy, a Entomb ostatni
    • Sentry:
      • Halucynacja nie wymaga ju偶 ulepszenia
    • Tempest:
      • Jednostka nie wymaga ju偶 Fleet Beacon
      • Obni偶ono koszt z 300/300 na 300/200
      • Obni偶ono koszt supply z 6 na 4
      • Usuni臋to domy艣lny bonus obra偶e艅 przeciw jednostkom massive
      • Dodano ulepszenie we Fleet Beacon daj膮ce +35 obra偶en dla massive, kosztuj膮ce 200/200
  • Zerg:
    • Viper:
      • Zwi臋kszono przyspieszenie z 2.125 do 3 oraz obszar Blinding Cloud z 1.5 do 2
    • Spore Crawler:
      • Ta jednostka nie wymaga ju偶 Evolution Chamber
  • Terran:
    • Widow Mine:
      • Czas uruchomienia zwi臋kszono z 2 do 3s
    • Battle Hellion:
      • Zmienono nazw臋 jednostki na Hellbat


殴r贸d艂o: battle.net

SC2 News
ESL zapowiada nowe turniejeESL zapowiada nowe turnieje
艢roda, 10.10.2012, 20:50 :: deimos :: komentarze (0)艢roda, 10.10.2012, 20:50 :: deimos :: komentarze (0)

Jak zapewne s艂yszeli艣cie, ESL wybiera si臋 do Polski! 18 - 20 stycznia w katowickim Spodku odb臋d膮 si臋 zmagania pod znakiem Intel Extreme Masters. Oczywi艣cie informacje o uczestnikach umie艣cimy, gdy tylko znane b臋d膮 drabinki.

Drug膮 lokacj膮, przez kt贸r膮 przejdzie starcraftowa burza, jest Singapur. 22 - 25 listopada podczas targ贸w SITEX myszki skrzy偶uj膮 gracze SC2 oraz LoL. Pula nagr贸d to 82 000 $ oraz miejsce na mistrzostwach 艣wiata w 2013 podczas CeBIT w Hanowerze.


殴r贸d艂o: IEM Singapur | IEM Polska

HotS News
Zmiany w HotS #5Zmiany w HotS #5
Poniedzia艂ek, 08.10.2012, 07:32 :: deimos :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 08.10.2012, 07:32 :: deimos :: komentarze (0)

Czas na testowanie kolejnych poprawek - Blizzard kontynuuje polityk臋 do艣膰 drastycznych zmian. Dla jednych jest to oznaka zaanga偶owania, dla innych braku pomys艂u na ostateczny kszta艂t rozgrywki. Niezale偶nie jednak od pogl膮d贸w, warto zapozna膰 si臋 z proponowanymi zmianami:

  • Protoss:
    • Mothership Core:
      • Purify - zdolno艣膰 zosta艂a zmieniona: kiedy gracz rzuca Purify na sw贸j Nexus, Mothership Core nie jest ju偶 przywi膮zany do danego Nexusa. Ustala si臋 zasi臋g zdolno艣ci na 13, obra偶enia 20. Purify trwa 60 sekund i kosztuje 100 energii
      • Skal臋 jednostki zmniejszono do 0,8
      • Mothership Core wymaga teraz 2 supply
      • Obni偶ono tarcze i HP do 60/130
    • Oracle:
      • Usuni臋to zdolno艣膰 Phase Shield
      • Dodano zdolno艣膰 Void Siphon: zasi臋g 7, koszt - 50 energii, dzia艂anie - co 1s zadaje 3 obra偶e艅 wybranemu budynkowi i dodaje 3 minera艂贸w, a偶 do anulowania dzia艂ania zdolno艣ci.
  • Terran:
    • Widow Mine:
      • Jednostka zyska艂a zdolno艣膰 Unstable Payload: uruchamia si臋 ona automatycznie, gdy Widow Mine jest zakopana. Zdolno艣膰 strzela pociskiem w zasi臋gu 5, zadaj膮c 160 obra偶e艅 i 40 obszarowych. Pocisk namierza automatycznie jednostki ukryte oraz halucynacje, Infested Terran i Locusty, ponowne uzbrojenie w pocisk zajmuje 40s. Nie ma dodatkowych koszt贸w u偶ywania zdolno艣ci.
      • Wyd艂u偶ono czas produkcji jednostki do 40s

Jak widzicie, zmiany s膮 naprawd臋 odwa偶ne - szczeg贸lnie rzuca si臋 w oczy nowy design Widow Mine, cho膰 i Oracle zosta艂o tak偶e w znacznym stopniu zmienione. Jak zwykle czas poka偶e, czy tym razem pomys艂y by艂y trafione.


殴r贸d艂o: battle.net


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona