|
|
|
| | | | ST_Life zwycięzcą GSL oraz Nerchio podbija DreamhackST_Life zwycięzcą GSL oraz Nerchio podbija Dreamhack | Poniedziałek, 22.10.2012, 08:26 :: deimos :: komentarze (0)Poniedziałek, 22.10.2012, 08:26 :: deimos :: komentarze (0) |
| | | StarCraftowi 2 przez jakiś czas zarzucano brak zróżnicowania, wskazując na porażki topowych graczy z mniej znanymi konkurentami oraz częste roszady na pierwszych miejscach w bardziej znanych turniejach. Nie da się jednak ukryć, że dotychczasowa dominacja MVP w GSL była dość wyraźna - zawodnik ten zdobywał tytuł 4 razy. Tym razem trafił jednak na godnego siebie przeciwnika.
ST_Life nie poddał się presji walki z utytułowanym rywalem. Wprawdzie finały były bardzo wyrównane - Life ostatecznie zwyciężył 4-3, ale potrafił podnieść się po utraconej przewadze i wyjść na prowadzenie, co charakteryzuje szczególnie zdeterminowanych graczy. Nie pomogły tutaj blue flame helliony MVP ani próby rozbicia zerga przed wytechowaniem do brood lordów. Gratulujemy!
Drugą, jeszcze lepszą wiadomością jest wygrana naszego rodaka Nerchio na Dreamhack w Bukareszcie. Nerchio pokonał tam swojego kolegę z teamu - Bly'a, zgarniając tym samym 7,8 tysiąca euro. Warto też zaznaczyć, że gdyby MaNa nie uległ teammate'owi Nerchia, mielibyśmy "polski" finał rozgrywek. Serdeczne gratulacje Nerchio!
Źródło: liquipedia | | | | | |
| | | | Zmiany w UI HotSZmiany w UI HotS | PiÄ…tek, 19.10.2012, 09:12 :: deimos :: komentarze (0)PiÄ…tek, 19.10.2012, 09:12 :: deimos :: komentarze (0) |
| | | Poza patchami balansującymi rozgrywkę, Blizzard otrzymywał zawsze sporo sygnałów świadczących o niezadowoleniu z interfejsu battle.net 2.0. Oczy wielu graczy wpatrzone były w interfejsy League of Legends oraz DotA 2 i trzeba przyznać, że "żądania" nie są w tym wypadku bezpodstawne. Wychodząc naprzeciw skargom i prośbom, Blizzard nareszcie wprowadza pewne zmiany w układzie graficznym menusów. Efekty możecie sprawdzić poniżej:
Jednocześnie Blizzard zapowiada duży patch w najbliższym czasie (za kilka tygodni), który też ma przynieść pewne kosmetyczne zmiany. Ponadto, warto zwrócić uwagę, iż podczas ostatniego State of the Game mogliśmy się dowiedzieć, że twórcy SC2 spotkają się z grupą graczy i "w cztery oczy" wysłuchają uwag dotyczących battle.netu oraz samego Heart of the Swarm - to może być przełom!
Źródło: battle.net | | | | | |
| | | | Team SlayerS zostanie rozwiÄ…zanyTeam SlayerS zostanie rozwiÄ…zany | Åšroda, 17.10.2012, 18:10 :: deimos :: komentarze (0)Åšroda, 17.10.2012, 18:10 :: deimos :: komentarze (0) |
| | |
Ciemne chmury po raz kolejny zbierają się nad drużynową sferą StarCrafta 2. Po zakończeniu działalności w tym roku przez kilka innych teamów, przyszedł niestety czas na SlayerS. Zespół, który przez długi czas był oczkiem w głowie BoXera musiał stawić ostatnimi czasy czoła wielu problemom:
- incydent z GanZim (team IM oskarżał SlayerS o podkradanie zawodnika)
- nieporozumienia przy bojkocie NASL (pomiędzy SlayerS a pozostałymi teamami koreańskimi)
- odejście Puzzle, CoCa i Min - przerzucili się oni na League of Legends
Drużyna zaczęła jako najbogatszy team w nowym środowisku - mieli za sobą potężnego sponsora w postaci Intela. Widać jednak, że zaplecze to nie wszystko i nadal najważniejsza jest dyspozycja zawodników. Prawdopodobnie gwoździem do trumny było odejście Boxera do SKT. Obecne rozgrywki GSTL będą ostatnimi z udziałem SlayerS. Graczom życzymy szybkiego znalezienia nowych teamów!
Źródło: inven.co.kr | | | | | |
| | | | Poprawki HotS #6Poprawki HotS #6 | Niedziela, 14.10.2012, 20:30 :: deimos :: komentarze (0)Niedziela, 14.10.2012, 20:30 :: deimos :: komentarze (0) |
| | | Zbliżają się następne zmiany w balansie, przeczytajcie i oceńcie je sami:
- Protoss:
- Mothership Core:
- Rzucenie Purify na Nexus daje teraz detekcję o zasięgu 13
- Usunięto Energize
- Oracle:
- Obniżono koszt Entomb ze 100 do 75 i wydłużono czas działania do 60s
- Revelation działa teraz także na budynki, dając 3 widoku wokół wszystkiego czego dotknie ta umiejętność. Wydłużono czas dzialania z 45 do 60s oraz zwiększono koszt z 50 do 75. Zdolność nie daje już detekcji i nie wpłynie na ukryte jednostki, nawet jeśli gracz jest w stanie je zobaczyć.
- Zmieniono kolejność przycisków umiejętności - Void Siphon jest pierwszy, a Entomb ostatni
- Sentry:
- Halucynacja nie wymaga już ulepszenia
- Tempest:
- Jednostka nie wymaga już Fleet Beacon
- Obniżono koszt z 300/300 na 300/200
- Obniżono koszt supply z 6 na 4
- Usunięto domyślny bonus obrażeń przeciw jednostkom massive
- Dodano ulepszenie we Fleet Beacon dające +35 obrażen dla massive, kosztujące 200/200
- Zerg:
- Viper:
- Zwiększono przyspieszenie z 2.125 do 3 oraz obszar Blinding Cloud z 1.5 do 2
- Spore Crawler:
- Ta jednostka nie wymaga już Evolution Chamber
- Terran:
- Widow Mine:
- Czas uruchomienia zwiększono z 2 do 3s
- Battle Hellion:
- Zmienono nazwÄ™ jednostki na Hellbat
Źródło: battle.net | | | | | |
| | | | ESL zapowiada nowe turniejeESL zapowiada nowe turnieje | Åšroda, 10.10.2012, 20:50 :: deimos :: komentarze (0)Åšroda, 10.10.2012, 20:50 :: deimos :: komentarze (0) |
| | |
Jak zapewne słyszeliście, ESL wybiera się do Polski! 18 - 20 stycznia w katowickim Spodku odbędą się zmagania pod znakiem Intel Extreme Masters. Oczywiście informacje o uczestnikach umieścimy, gdy tylko znane będą drabinki.
Drugą lokacją, przez którą przejdzie starcraftowa burza, jest Singapur. 22 - 25 listopada podczas targów SITEX myszki skrzyżują gracze SC2 oraz LoL. Pula nagród to 82 000 $ oraz miejsce na mistrzostwach świata w 2013 podczas CeBIT w Hanowerze.
Źródło: IEM Singapur | IEM Polska | | | | | |
| | | | Zmiany w HotS #5Zmiany w HotS #5 | Poniedziałek, 08.10.2012, 07:32 :: deimos :: komentarze (0)Poniedziałek, 08.10.2012, 07:32 :: deimos :: komentarze (0) |
| | | Czas na testowanie kolejnych poprawek - Blizzard kontynuuje politykę dość drastycznych zmian. Dla jednych jest to oznaka zaangażowania, dla innych braku pomysłu na ostateczny kształt rozgrywki. Niezależnie jednak od poglądów, warto zapoznać się z proponowanymi zmianami:
- Protoss:
- Mothership Core:
- Purify - zdolność została zmieniona: kiedy gracz rzuca Purify na swój Nexus, Mothership Core nie jest już przywiązany do danego Nexusa. Ustala się zasięg zdolności na 13, obrażenia 20. Purify trwa 60 sekund i kosztuje 100 energii
- SkalÄ™ jednostki zmniejszono do 0,8
- Mothership Core wymaga teraz 2 supply
- Obniżono tarcze i HP do 60/130
- Oracle:
- Usunięto zdolność Phase Shield
- Dodano zdolność Void Siphon: zasięg 7, koszt - 50 energii, działanie - co 1s zadaje 3 obrażeń wybranemu budynkowi i dodaje 3 minerałów, aż do anulowania działania zdolności.
- Terran:
- Widow Mine:
- Jednostka zyskała zdolność Unstable Payload: uruchamia się ona automatycznie, gdy Widow Mine jest zakopana. Zdolność strzela pociskiem w zasięgu 5, zadając 160 obrażeń i 40 obszarowych. Pocisk namierza automatycznie jednostki ukryte oraz halucynacje, Infested Terran i Locusty, ponowne uzbrojenie w pocisk zajmuje 40s. Nie ma dodatkowych kosztów używania zdolności.
- Wydłużono czas produkcji jednostki do 40s
Jak widzicie, zmiany są naprawdę odważne - szczególnie rzuca się w oczy nowy design Widow Mine, choć i Oracle zostało także w znacznym stopniu zmienione. Jak zwykle czas pokaże, czy tym razem pomysły były trafione.
Źródło: battle.net | | | | | |
| |