Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Zeratul
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Site News
Nowy dzia艂 - Relacje z ImprezNowy dzia艂 - Relacje z Imprez
Pi膮聟tek, 20.02.2009, 13:38 :: Negro :: komentarze (0)Pi膮聟tek, 20.02.2009, 13:38 :: Negro :: komentarze (0)

Niestety - pocz膮聟tek lutego to okres sesji na uczelniach, co skutkuje bardzo ma艂膮聟 ilo艣ci膮聟 czasu wolnego. Z tego powodu nie byli艣my w stanie opracowa膰 i zamie艣ci膰 kilku tekst贸w wcze艣niej. Okazuje si臋 jednak, 偶e to op贸藕nienie mo偶e wyj艣膰 na dobre - w efekcie strona dorobi艂a si臋 kolejnego dzia艂u w sekcji StarCrafta 2 - Relacje z Imprez.

W dziale tym zamieszcza膰 b臋dziemy kompletne relacje z r贸偶nych imprez, na kt贸rych mo偶na by艂o uzyska膰 wi臋ksz膮聟 ilo艣膰 informacji odno艣nie SC2 - czy to od graczy mog膮聟cych zagra膰 w udost臋pnion膮聟 gr臋, czy to bezpo艣rednio od pracownik贸w Blizzarda.

Na pocz膮聟tek zamieszczamy relacj臋 z imprezy, jaka odby艂a si臋 ostatnio, czyli Fina艂贸w Electronic Sports League w Pary偶u w dniach 07-08.02.2009. Dzi臋ki serwisowi StarCraft Legacy, kt贸ry mia艂 tam swoich przedstawicieli (Hammy oraz Benwa) mo偶emy dowiedzie膰 si臋 sporo na temat zar贸wno rozgrywki jak i konkretnych jednostek. Zapraszamy do lektury:
=> Statystyki oraz Q&A
=> Wra偶enia z rozgrywki

Olbrzymie podzi臋kowania nale偶膮聟 si臋 r贸wnie偶 Deimosowi, kt贸ry teksty te dla nas przet艂umaczy艂.

Blizzard News
BlizzCon 2009BlizzCon 2009
Pi膮聟tek, 20.02.2009, 02:13 :: Negro :: komentarze (0)Pi膮聟tek, 20.02.2009, 02:13 :: Negro :: komentarze (0)

Blizzcon

Siedemnastego lutego 2009 Blizzard Entertainment og艂osi艂 plany swojego czwartego zjazdu BlizzCon, kt贸ry odb臋dzie si臋 w Centrum Zjazd贸w w mie艣cie Anaheim w Kalifornii w pi膮聟tek 21 i sobot臋 i 22 sierpnia. BlizzCon to obchody dla spo艂eczno艣ci graczy z ca艂ego 艣wiata, kt贸re kr臋c膮聟 si臋 wok贸艂 uniwersum WarCrafta, StarCrafta i Diablo - gier Blizzarda. Ze wzgl臋du na rosn膮聟c膮聟 popularno艣膰, tegoroczny zjazd zostanie powi臋kszony z trzech hal kongresu do czterech.

"Byli艣my zdumieni niesamowit膮聟 odpowiedzi膮聟 na wszystkie nasze poprzednie obchody BlizzCon" powiedzia艂 Mike Morhaime, dyrektor generalny i wsp贸艂za艂o偶yciel Blizzard Entertainment. "Jeste艣my zadowoleni z przeniesienia zjazdu spowrotem do Anaheim, i nie mo偶emy si臋 doczeka膰 tej nowej okazji do poznania graczy z ca艂ego 艣wiata."

BlizzCon zaoferuje szeroki zakres atrakcji w ci膮聟gu dwudniowego zjazdu. Opr贸cz roli miejsca, w kt贸rym spo艂eczno艣ci gier Blizzarda b臋d膮聟 mogli si臋 zebra膰, uczestniczy b臋d膮聟 mogli cieszy膰 si臋 z:

- Mo偶liwo艣ci gry w nadchodz膮聟ce produkty Blizzard Entertainment.
- Stoisk dyskusyjnych z projektantami Blizzarda.
- Konkursowych lub dora藕nych turniei dla graczy, kt贸rzy b臋d膮聟 mogli pokaza膰 swoje talenty.
- Konkurs贸w z wspania艂ymi nagrodami.
- Mo偶liwo艣ci nabycia pami膮聟tek z uniwersum gier Blizzarda.
- "Cichej aukcji".
- Innych ekscytuj膮聟cych atrakcji.

Dalsze szczeg贸艂y, w tym dost臋pno艣膰 i cena bilet贸w, zostan膮聟 og艂oszone na oficjalnej stronie BlizzConu - www.blizzcon.com - przed zjazdem.

Aby dotrzyma膰 kroku post臋puj膮聟cego wzrostowi World of WarCraft oraz projektowaniu pozosta艂ych gier Blizzarda, firma oferuje obecnie zatrudnienie na wiele stanowisk. Wi臋cej informacji dotycz膮聟cych mo偶liwo艣ci kariery mo偶na znale藕膰 na http://eu.blizzard.com/en/jobs/.


殴r贸d艂o: O艣wiadczenie Prasowe Blizzarda
T艂umaczenie: Gotrek

SC2 News
Q & A 49Q & A 49
Czwartek, 19.02.2009, 20:45 :: Negro :: komentarze (2)Czwartek, 19.02.2009, 20:45 :: Negro :: komentarze (2)

Napi臋cie ro艣nie – pojawia si臋 coraz wi臋cej spekulacji odno艣nie bety StarCraft II, a d艂u偶sze milczenie tw贸rc贸w w ostatnim czasie podgrzewa艂o atmosfer臋. Zostajemy jednak niemal zalewani kolejnymi informacjami na temat gry, co z pewno艣ci膮聟 jest powodem do zadowolenia. Tym razem bardzo obszerny Q&A. Z jakich wzgl臋d贸w – poczytajcie sami.

Infestor Art

Z rozmowy z tw贸rcami gry dowiadujemy si臋, 偶e graficy dokonywali ostatnio ogromnych uaktualnie艅 w kwestii wygl膮聟du Zerg贸w – nowe animacje, poprawianie tekstur. Jako jednak, 偶e ilustracje znacz膮聟 wi臋cej ni偶 tysi膮聟c s艂贸w zobaczcie sami. Kolejne obrazki przedstawiaj膮聟 jednostki Zerga przed i po zmianach.

Zerg Drone http://www.battle.net/images/misc/09-02/UpdatedDrone.jpg

Zerg Overlord http://www.battle.net/images/misc/09-02/UpdatedOverlord.jpg

Zerg Overseer http://www.battle.net/images/misc/09-02/UpdatedOverseer.jpg

Zerg Hydralisk http://www.battle.net/images/misc/09-02/UpdatedHydralisk.jpg

Zerg Baneling http://www.battle.net/images/misc/09-02/UpdatedBaneling.jpg

W trakcie projektowania, gra przechodzi wiele zmian i wci膮聟偶 jest poprawiana. Nie unikn膮聟艂 tego r贸wnie偶 Infestor, kt贸ry dzi臋ki uaktualnieniu sta艂 si臋 straszniejszy – z pewno艣ci膮聟 nie chcieli by艣cie by膰 zdani na 艂ask臋 tego stwora.
Nowy Zerg Infestor http://www.battle.net/images/misc/09-02/InfesterArt.jpg

Dowiadujemy si臋 te偶, 偶e wraz ze zbli偶aniem si臋 gry do fazy beta testowane s膮聟 r贸wnie偶 nowe rozwi膮聟zania dla poszczeg贸lnych ras – w tym nowe zdolno艣ci oraz bro艅.

Protoss Dark Pylon

Niegdy艣 u偶ywane przez Mrocznych Templariuszy z Shakuras, teraz sta艂y si臋 konieczno艣ci膮聟. Poza zwi臋kszaniem limitu jednostek i zasilaniem pobliskich struktur, Dark Pylon posiada r贸wnie偶 kilka interesuj膮聟cych zdolno艣ci:
Proton Charge - efekt obszarowy, kr贸tkotrwale zwi臋kszaj膮聟cy wydajno艣膰 Probe’贸w.
Null Shield - zdolno艣膰 pozwalaj膮聟ca na kilka chwil uczyni膰 wybran膮聟 jednostk臋 niewidoczn膮聟.
Argus Link - umo偶liwia przesy艂 energii z Dark Pylona do wybranej jednostki, kt贸ra korzysta ze zdolno艣ci zu偶ywaj膮聟cych energi臋.

Screeny - 艁adunek Protonowy (Proton Charge) w akcji:
http://www.battle.net/images/misc/09-02/PROTOSS_DroneTarget.jpg
http://www.battle.net/images/misc/09-02/PROTOSS_DroneTarget.jpg

Terran Orbital Command

Terranie nie polegaj膮聟 wy艂膮聟cznie na si艂ach rzucanych do boju bezpo艣rednio na planecie, ale tak偶e na posi艂kach 艣ci膮聟ganych z przestrzeni. Dow贸dztwo Orbitalne pozwala Terranom skorzysta膰 z wszelkiego mo偶liwego wsparcia – jako ulepszenie Command Center, pozwala produkowa膰 SCV, s艂u偶y jako punkt zbi贸rki surowc贸w oraz posiada kilka interesuj膮聟cych zdolno艣ci:
Calldown Mule – zsy艂a zautomatyzowanego robota, pomagaj膮聟cego przy zbieraniu surowc贸w. Niestety Mule jest wci膮聟偶 w fazie testowej i ma ograniczony czas pracy swoich baterii (czyli po pewnym czasie ginie).
Calldown Extra Supplies – zwi臋ksza uzyskiwany limit we wskazanym Supply Depot. Zazwyczaj u偶ywana w chwilach powa偶nego zagro偶enia, by m贸c wezwa膰 wsparcie.
Scanner Sweep – u偶ywaj膮聟c satelity na orbicie, pozwala to na wykrycie niewidzialnych jednostek oraz ods艂onienie sporej cz臋艣ci terenu.

Screeny - Mule:
http://www.battle.net/images/misc/09-02/TERRAN_Mules.jpg
http://www.battle.net/images/misc/09-02/TERRAN_MuleVariations.jpg

Zerg Queen

Kr贸lowa ewoluowa艂a przez ostatnie miesi膮聟ce – sta艂a si臋 zaciek艂ym obro艅c膮聟 gniazd Roju, cz臋sto wyst臋puje w mniejszych grupach gdy trzeba broni膰 wi臋kszego terenu. Poza atakami s艂u偶膮聟cymi odpieraniu zagro偶e艅 z ziemi i powietrza, Kr贸lowa wyposa偶ona zosta艂a w par臋 unikalnych umiej臋tno艣ci:
Build Creep Tumor – wypluwaj膮聟c organiczne guzy ze swych trzewi, Kr贸lowa umo偶liwia w ten spos贸b generowanie wi臋kszej ilo艣ci Creepu, co w po艂膮聟czeniu z szybszym poruszaniem si臋 Zerg贸w po tak zmodyfikowanym terenie, sta艂o si臋 istotn膮聟 zdolno艣ci膮聟.
Spawn Larva – wstrzykuj膮聟c sw膮聟 esencj臋 do wewn膮聟trz Hatchery, Kr贸lowa wywo艂uje w strukturze zadziwiaj膮聟ce zmiany – Hatchery zaczyna pulsowa膰, a na zboczach pojawiaj膮聟 si臋 zielone kokony. Po chwili na ziemi l膮聟duj膮聟 cztery dodatkowe larwy, obok tych ju偶 istniej膮聟cych. Hatchery nie wytworzy nowych larw, dop贸ki ich liczba nie spadnie poni偶ej 3.
Razor Plague – Kr贸lowa wydycha ze swojego organizmu mn贸stwo drobnych organizm贸w, kt贸re atakuj膮聟 wszystko w obr臋bie tworzonego przez nie roju. Gracz mo偶e kontrolowa膰 t膮聟 chmar臋, do czasu gdy bakterie nie padn膮聟 wyczerpane.

Screeny:
http://www.battle.net/images/misc/09-02/ZERG_TumorLarvae.jpg
http://www.battle.net/images/misc/09-02/ZERG_MutaHatch.jpg
http://www.battle.net/images/misc/09-02/ZERG_Attack.jpg

STARCRAFT II Q&A - BATCH 49

Interesuje mnie jedna rzecz – wcze艣niej SCV, Drony, Probe, Vulture’y, Archoni i Dark Archoni unosili si臋 nad ziemi膮聟, co nie aktywowa艂o min. Czy w StarCraft 2 r贸wnie偶 pojawi膮聟 si臋 takie jednostki? Je艣li tak, to czy b臋d膮聟 mog艂y one przekracza膰 p艂ytkie akweny wodne? – Ancientdefender (Battle.net)

Je艣li miny pozostan膮聟 w grze, to pojawi膮聟 si臋 r贸wnie偶 tego typu jednostki. Co do wody – obecnie jest to tylko efekt graficzny i nie ma wp艂ywu na rozgrywk臋.

Jak dzia艂a atak Mutaliska? Co decyduje o celach rykoszetu jego ataku? Odbywa si臋 to losowo? Je艣li nie, to co decyduje o doborze kolejnego celu? – Kain175 (Battle.net)

Niezale偶nie od strony, z kt贸rej atakuje jednostka, rykoszet zawsze skierowany b臋dzie ku najbli偶szemu celowi.

Czy mo偶liwe b臋dzie wy艂膮聟czenie MBS?

Nie.

Balansowanie gry dru偶ynowej (2v2): Czy kombinacja Roach + Medivac nie jest zbyt silna?

Regeneracja Roacha i leczenie Medivaca nie b臋d膮聟 si臋 na siebie nak艂ada膰.

Co jest dobr膮聟 odpowiedzi膮聟 Zerga na Marines, kt贸rzy zostali wzmocnieni w por贸wnaniu do pierwszego StarCrafta?

Zergowie maj膮聟 co najmniej kilka skutecznych metod walki z Marines. Na otwartej przestrzeni dobrze sprawuj膮聟 si臋 Zerglingi – 艂atwo otaczaj膮聟 grup臋 terra艅skich jednostek. Poza tym, s膮聟 przecie偶 Banelingi, kt贸re dzi臋ki zakopywaniu si臋, stanowi膮聟 idealn膮聟 podstaw臋 do zasadzki – wszelkie problemy wynagrodzi widok grupy Terran rozrywanej na kawa艂ki w eksplozjach wywo艂ywanych przez w艂asne jednostki. Dobrym wyborem s膮聟 tak偶e Roache – mo偶na je zakopa膰, je艣li zostanie im zbyt ma艂o P呕 i u偶y膰 za chwil臋 ponownie, gdy tylko zregeneruj膮聟 si艂y.
W late game skorzysta膰 mo偶na ze zdolno艣ci Fungal Scourge Infestora – powoduje ona utrat臋 punkt贸w 偶ycia i ostatecznie eksplozj臋 jednostki, zadaj膮聟c obra偶enia pobliskim wojskom. S膮聟 te偶 oczywi艣cie Ultraliski, kt贸re zosta艂y wzmocnione o 200 punkt贸w 偶ycia w por贸wnaniu do Brood War oraz posiadaj膮聟 nowy rodzaj ataku, 艣wietnie sprawdzaj膮聟cy si臋 w walce z du偶ymi grupami Marines.

Jak powstrzyma膰 Banelinga od wybuchania na celach, kt贸rych nie mieli艣my zamiaru atakowa膰?

Banelingi posiadaj膮聟 teraz umiej臋tno艣膰 „atakuj budynek”, kt贸ra to umo偶liwia sprawowanie wi臋kszej kontroli nad atakiem grupy jednostek. Gracze nie musz膮聟 si臋 ju偶 martwi膰 o przypadkowe utraty Baneling贸w na budynkach, kt贸rych nie zamierzali atakowa膰.


Jak wida膰, otrzymali艣my naprawd臋 mn贸stwo informacji – dobrze, 偶e Blizzard nie ustaje w ulepszaniu swojego produktu. Przedstawione w tym wydaniu innowacje wymagaj膮聟 jednak czasu i kto wie, czy w przypadku nast臋pnego Q&A nie zostan膮聟 ujawnione jeszcze nowsze pomys艂y na wzbogacenie rozgrywki w StarCraft II.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net
T艂umaczenie: Deimos0

Site News
StarCraft Area YouTube ChannelStarCraft Area YouTube Channel
Poniedzia艂e, 16.02.2009, 19:49 :: Lukin :: komentarze (9)Poniedzia艂e, 16.02.2009, 19:49 :: Lukin :: komentarze (9)

Chcia艂em z rado艣ci膮聟 poinformowa膰 was, drodzy czytelnicy, 偶e SCA posiada sw贸j w艂asny kana艂 na YouTube. Mo偶na si臋 do niego dosta膰 kilkaj膮聟c na link: http://www.youtube.com/StarCraftArea. Polecamy wam jego subskrypcj臋. B臋d膮聟 do niego dodawane filmy, jakie zrobimy, nakr臋cimy lub zdob臋dziemy.

Obecnie mo偶ecie obejrze膰 jeden filmik promuj膮聟cy nasz膮聟 witryn臋 widoczny poni偶ej lub dost臋pny pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=WWyNND8QhlY. Zapraszamy do oceniania, komentowania i wypowiadania si臋 na temat samego filmu, jak i pomys艂u z kana艂em. Osobami zaanga偶owanymi w produkcj臋 filmu s膮聟 Deimos0 i Negro. Mi艂ego ogl膮聟dania ;)


Kana艂 SCA na YouTube
Film promocyjny SCA

SC2 News
Walentynkowe tapetyWalentynkowe tapety
Sobota, 14.02.2009, 14:35 :: Negro :: komentarze (6)Sobota, 14.02.2009, 14:35 :: Negro :: komentarze (6)

Rok 2009 nie przyni贸s艂 (na szcz臋艣cie) w tym temacie 偶adnych zmian - 14 luty, mamy Walentynki. Z tej okazji Blizzard sprezentowa艂 nam trzy nowe tapety.

Wszystkie trzy tapety mo偶na pobra膰 ze strony www.StarCraft2.com.

tapeta 1

tapeta 2

tapeta 3


殴r贸d艂o: www.StarCraft2.com

StarCraft News
Patch 1.16.1Patch 1.16.1
Sobota, 24.01.2009, 01:14 :: Negro :: komentarze (2)Sobota, 24.01.2009, 01:14 :: Negro :: komentarze (2)

StarCraft jeszcze na dobre nie och艂on膮聟艂 po poprawkach wprowadzanych przez patch 1.16, a Blizzard ju偶 uraczy艂 nas kolejnym uaktualnieniem. Zmiany mo偶e nie s膮聟 rewolucyjne, ale ka偶dy chyba si臋 zgodzi, 偶e fakt ci膮聟g艂ego wsparcia technicznego jest istotny, warto wi臋c mie膰 t臋 ods艂on臋 na uwadze.

A to zmiany, jakie wprowadza nowa 艂atka:

Usprawnienia

- Opcje pr臋dko艣ci wewn膮聟trz gry posiadaj膮聟 teraz opcj臋 „W艂膮聟cz przyspieszanie CPU”.
W艂膮聟czenie tej opcji umo偶liwi mniejsze wykorzystanie procesora. Domy艣lnie ta funkcja nie jest aktywna.

Poprawki

- Poprawiono b艂膮聟d, powoduj膮聟cy wys艂anie ka偶dej wiadomo艣ci, zaczynaj膮聟cej si臋 od „r” jako odpowiedzi.
- Usuni臋to niepotrzebne op贸藕nienie przy przetwarzaniu uaktualnie艅 palety.
- Zmniejszono narzucone op贸藕nienie w funkcji przyspieszania CPU.

Aby pobra膰 najnowszego patcha kliknij TUTAJ.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net
T艂umaczenie: Deimos0


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona