Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Defiler
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Blizzard News
BlizzCon® 2013 - Bilety w sprzedaży 25 i 27 kwietniaBlizzCon® 2013 - Bilety w sprzedaży 25 i 27 kwietnia
Czwartek, 04.04.2013, 17:35 :: nAiL :: komentarze (0)Czwartek, 04.04.2013, 17:35 :: nAiL :: komentarze (0)

Nad poÅ‚udniowÄ… KaliforniÄ™ nadciÄ…ga Zamieć - zaznaczcie daty w kalendarzu już dziÅ›! Bilety na konwent BlizzCon® 2013 trafia do sprzedaży w dwóch partiach, odpowiednio w czwartek 25 kwietnia o godz. 4:00 rano czasu polskiego i w sobotÄ™ 27 kwietnia o godz. 19:00 czasu polskiego. BÄ™dzie je można nabyć na oficjalnej stronie imprezy. Ponadto w czwartek 2 maja o godz. 4:00 rano czasu polskiego bÄ™dzie można kupić ograniczonÄ… liczbÄ™ biletów na specjalna kolacje charytatywnÄ…, która bÄ™dzie miaÅ‚a miejsce siÄ™ przed rozpoczÄ™ciem BlizzConu.

Konwent BlizzCon 2013 odbędzie się w dniach 8-9 listopada w obiekcie Anaheim Convention Center w mieście Anaheim, w Kalifornii. Bilety na to dwudniowe wydarzenie będą dostępne w cenie 175 USD za sztukę. Bilety na kolację charytatywną, które również zapewniją wstęp na BlizzCon, będzie można kupić w cenie 500 USD za sztukę, a wpływy z ich sprzedaży zostaną przekazane szpitalowi dziecięcemu Children?s Hospital of Orange County. Pamiętajcie o zsynchronizowaniu waszych klepsydr, ponieważ bilety na poprzednie edycje BlizzConu wyprzedano w ciągu zaledwie kilku minut.

Paladyni, duchy i łowcy demonów, którzy nie będą mogli osobiście pojawić się na konwencie, po raz kolejny zyskają możliwość uczestniczenia w BlizzConie bez konieczności opuszczania własnego domu. Wystarczy, ze zamówią wirtualny bilet (BlizzCon Virtual Ticket), dający dostęp do pełnej, podzielonej na kilka kanałów transmisji z imprezy, która będzie dostępna na żywo w Internecie. Więcej szczegółów na temat wirtualnego biletu, w tym informacje o cenie, dostępności regionalnej i programie transmisji, zostanie podanych w późniejszym terminie.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznajcie się z pełną treścią komunikatu prasowego lub odwiedźcie stronę sprzedaży biletów na BlizzCon. Jeżeli chcecie mieć szanse na zakupienie biletów na konwent, pamiętajcie, aby udać się na oficjalną stronę wydarzenia w podanych wyżej terminach. Mamy nadzieję, że spotkamy się w Anaheim!

A mnie osobiście zastanawia ile będzie kosztować owy wirtualny bilet... :)


Źródło: Battle.net

Battle News
MLG 2v2 Pro King of the HillMLG 2v2 Pro King of the Hill
Åšroda, 03.04.2013, 22:19 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 03.04.2013, 22:19 :: nAiL :: komentarze (0)

Dopiero co przed chwilą w Yegalisk.tv HotS Weekly Nerchio wygrał z White-Ra miażdżąc go 5:1, a już za około 40 minut kilku graczy zmierzy się w MLG 2v2 Pro King of the Hill.

Pierwszy mecz:
qxc i Sasquatch vs ViBE i TT1

Pierwszy pretendent:
Minigun i Destiny

Stream znajdziecie powyżej - HF!


Źródło: MajorLeagueGaming.com

SC2 News
Zarobki najlepszych graczy StarCarft IIZarobki najlepszych graczy StarCarft II
Åšroda, 03.04.2013, 20:58 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 03.04.2013, 20:58 :: nAiL :: komentarze (0)

Zastanawialiście się kiedyś ile można zarobić grając w StarCraft II? Czy można się z tego utrzymać? Czy można traktować to jako pracę? W sieci istnieje pewne miejsce, które zdradzi Wam ile zarabiają gracze. Dla zaostrzenia apetytu przytoczę ile zarobiło dwóch z naszych czołowych graczy od 2010 roku:

  • Grzegorz "MaNa" Komincz - 94,705 USD
  • Artur "Nerchio" Bloch - 91,935 USD

Swoją drogą MaNa i Nerchio należą do europejskiej czołówki jeżeli chodzi o zarobki. Robi wrażenie? Więcej danych znajdziecie na sc2earnings.com.


Źródło: sc2earnings.com

SC2 News
World Championship Series w StarCraft II - sezon 2013World Championship Series w StarCraft II - sezon 2013
Åšroda, 03.04.2013, 20:23 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 03.04.2013, 20:23 :: nAiL :: komentarze (0)

Rok 2013 był przebogaty w wydarzenia związane ze StarCraftem II, choć od jego rozpoczęcia minęły zaledwie trzy miesiące. Na całym świecie ukazał się dodatek Heart of the Swarm, transmisje z imprezy "Global Invasion" oraz z e-sportowego turnieju MLG Dallas przyciągnęły rekordowe rzesze widzów, a ponadto uczciliśmy 15. urodziny uniwersum StarCrafta? A to zaledwie namiastka tego, co nas czeka.

Mamy przyjemność poinformować, że we współpracy z jednymi z najbardziej uznanymi markami w świecie e-sportu zamierzamy wznieść zawodową rywalizację w StarCraft II na wyższy poziom. Razem z Korean eSports Association (KeSPA), OnGameNet, GomTV, Major League Gaming (MLG), Turtle Entertainment (znaną z rozgrywek Inter Extreme Masters) oraz Twitch inaugurujemy rozgrywki StarCraft II World Championship Series 2013!

Rozpoznanie pola bitwy

Po zakończeniu zeszłorocznych rozgrywek World Championship Series, których kulminacją były niesamowite światowe finały Battle.net World Championship w Szanghaju, postanowiliśmy dać sobie trochę czasu, aby uważniej przyjrzeć się rywalizacji w StarCrafta II. Bardzo się cieszymy, że w ciągu ostatnich kilku lat powstało tak wiele inicjatyw, które przyczyniają się do rozwoju fantastycznej społeczności StarCrafta czego dowodem jest prawdziwa eksplozja popularności różnorakich lig, turniejów i imprez na całym świecie. Choć entuzjazm ten doprowadził do wzrostu fantastycznego i dynamicznego środowiska e-sportowego, to doszliśmy do wniosku, że może stać się ono jeszcze lepsze.

Z jednej strony, liczne turnieje przełożyły się na bardzo intensywną rywalizację, ale jednocześnie sprawiły, że gracze i drużyny mieli trudności z uniknięciem konfliktu terminów. O wiele bardziej znaczący był jednak fakt, że z perspektywy widza brakowało elementu, który łączyłby poszczególne rozgrywki, przez co wraz z upływem czasu trudno się było zorientować, którzy gracze byli najlepsi.

Nowa jakość w e-sporcie StarCraft II

Tegoroczne rozgrywki World Championship Series (WCS) są znakomitą okazją, aby rywalizacja e-sportowa w StarCrafta II stała się jeszcze lepsza dla fanów, graczy zawodowych i organizatorów. Po licznych rozmowach z naszymi partnerami opracowaliśmy nowy system, który łączy największe turnieje StarCraft II. Wyróżnia się on zwartą strukturą i ujednoliconym systemem rankingowym dla całego świata, dzięki czemu fani będą mogli przez cały rok śledzić emocjonujące sezony rozgrywek WCS w różnych zakątkach globu. Poniżej opisujemy w skrócie, jak ten system będzie działał.

Tegoroczna rywalizacja w World Championship Series będzie się odbywać równolegle w trzech równorzędnych ligach w trzech regionach świata. Rozgrywki zostaną podzielone na trzy sezony, z których pierwszy rozpocznie się 4 kwietnia. Zwieńczeniem zawodów będą światowe finały podczas konwentu BlizzCon 2013, który odbędzie się w weekend 8-9 listopada. (Warto nadmienić, że w 2014 roku rozgrywki WCS rozpoczną się wcześniej, a zakres rywalizacji będzie większy i podzielony na cztery sezony). Poniżej zamieszczamy bardziej szczegółowe informacje na temat przebiegu każdego z sezonów.

Podczas każdego sezonu w trzech ligach przez kilka tygodni będą organizowane regionalne rozgrywki w StarCrafta II. Gdy dobiegną one końca, najwyżej sklasyfikowani gracze zmierzą się w spektakularnych finałach sezonu (Season Finals), które odbędą się w danym regionie podczas specjalnej imprezy. Weźmie w nich udział szesnastu graczy: sześciu pochodzących z regionu organizującego wydarzenie oraz po pięciu z dwóch pozostałych regionów.

Z sezonu na sezon gracze będą zdobywać punkty w zależności od osiąganych wyników. Szesnastu graczy, którzy po zakończeniu ostatniego z finałów sezonu będą zajmować najwyższe miejsca w klasyfikacji ogólnej, otrzyma zaproszenie do rywalizacji w światowych finałach (Global Finals) na BlizzConie w Anaheim, w Kalifornii. Stoczą oni bój o tytuł Mistrza Świata w StarCrafta II w 2013 r.

Kompletowanie drużyny

Pierwszy etap WCS wystartuje 4 kwietnia, kiedy rozpoczną się rozgrywki WCS Korea GSL, których gospodarzem będzie GomTV. Organizatorem kolejnego sezonu - WCS Korea Starleague - będzie OnGameNet. Następnie obie firmy na zmianę zajmą się prowadzeniem sezonów w regionie WCS Korea, w których wezmą dział zawodnicy z KeSPA i eSF. Obaj organizatorzy rozgrywek w Korei nadal będą korzystać ze swoich marek i infrastruktury oraz nawiążą współpracę w zakresie transmitowania na cały świat wszystkich zawodów w regionie WCS Korea. Firma Major League Gaming zajmie się organizacją ligi amerykańskiej, natomiast Turtle Entertainment - ligi europejskiej.

Ponadto z radością informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z firmą Twitch, dzięki czemu rozgrywki World Championship Series będą transmitowane na cały świat na wspólnym dla wszystkich organizatorów kanale StarCrafta II. Pozwoli to widzom na oglądanie zawodów w jednym miejscu, w przystępnych i możliwych do przewidzenia godzinach. Co więcej, fani będą mogli emocjonować się każdym pojedynczym zagraniem w niemających sobie równych zawodach WCS dzięki darmowej, sporadycznie przerywanej reklamami transmisji w jakości HD (720p). Z czasem podamy więcej informacji na ten temat.

Świetlana przyszłość dla e-sportu

Wspólny system rankingowy, w którym będą uwzględniane wyniki osiągane przez graczy w ramach kolejnych sezonów, pozwoli łatwiej wskazać najlepszych graczy w StarCrafta II na świecie, dzięki czemu każdy fan będzie mógł na bieżąco śledzić poczynania swoich ulubionych zawodników, mecze będą bardziej emocjonujące, a ich wyniki bardziej miarodajne.

W najbliższej przyszłości przekażemy bardziej szczegółowe informacje wszystkim zainteresowanym. Tymczasem mamy nadzieję, że jesteście równie podekscytowani jak my zapowiedzią tegorocznych rozgrywek World Championship Series. Z niecierpliwością oczekujemy ich rozpoczęcia w kwietniu i jesteśmy bardzo ciekawi, jak zmienią one oblicze zawodowej sceny StarCrafta II w ciągu roku. Życzymy powodzenia wszystkim graczom, partnerom i organizatorom turniejów. Mamy nadzieję, że tegoroczne rozgrywki WCS przypadną do gustu fanom na całym świecie.

FAQ

P: Jak wielu graczy zakwalifikuje siÄ™ w tym roku do pierwszego sezonu WCS?

O: Początkowo gracze zostaną przydzieleni do dywizji w zależności od miejsc zajmowanych w rankingach poszczególnych partnerów oraz rozstawienia w turniejach. Rozgrywki WCS będą zorganizowane analogicznie do zawodów Global StarCraft League (GSL). Dywizje będą podzielone na "Premier", "Challenger" i "Qualifier", które można porównać odpowiednio do "Code S", "Code A" i "Code B" w ramach GSL. Wkrótce podamy więcej informacji na temat przydziału graczy do dywizji.

P: Co z pozostałymi turniejami? Czy to oznacza, że nie będzie już więcej rozgrywek ligowych poza WCS?

O: Ależ skąd! Pozostałe turnieje nadal będą mogły się odbywać, pod warunkiem, że ich czas transmisji nie będzie się pokrywał z relacjami z imprez w ramach WCS. Zależy nam na tym, aby zachować jak najwięcej elementów obecnej sceny, a wydarzenia tego rodzaju sprzyjają spektakularnemu rozwojowi e-sportu, jakim jest StarCraft II. Co więcej, wybrane turnieje i ligi będą wpływać na pozycję rankingową graczy w rozgrywkach WCS, nawet jeśli nie są one częścią tych rozgrywek. Powinno to zapewnić tym turniejom swoistą niszę w systemie i zachęcić graczy, aby nadal w nich rywalizowali. Naszym celem było stworzenie struktury, która będzie możliwie jak najbardziej otwarta na pozostałe turnieje, a tym samym zapewni graczom i widzom szeroki wybór imprez...

P: Czy rozgrywki regionalne WCS będą ograniczone z punktu widzenia miejsca zamieszkania i narodowości graczy? Czy mogą w nich brać udział gracze żyjący poza granicami Korei, Stanów Zjednoczonych i Europy?

O: Gracze mogą dołączyć do dowolnej ligi regionalnej - wystarczy, że zadeklarują swój wybór na początku roku. Innymi słowy, istnieje możliwość, że gracze z Korei mieszkający w innych regionach dołączą do regionu WCS Ameryka lub WCS Europa. Mamy nadzieję, że zawodnicy z innych regionów wezmą udział w rozgrywkach WCS.

P: Gdzie znajdę więcej informacji na temat tegorocznych rozgrywek WCS?

O: Zdajemy sobie sprawę, że oczekujecie większej porcji informacji na temat rozgrywek WCS, dlatego podzielimy się z wami szczegółami, gdy tylko będzie to możliwe. Planujemy również zapewnić wam kilka okazji do zasypania nas pytaniami, w tym sesję "Zapytaj mnie o cokolwiek" (ang. "Ask Me Anything") w serwisie Reddit. Wypatrujcie informacji na ten temat!


Źródło: Battle.net

SC2 News
Heart of the Swarm - Informacje o aktualizacji 2.0.7Heart of the Swarm - Informacje o aktualizacji 2.0.7
Åšroda, 03.04.2013, 20:05 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 03.04.2013, 20:05 :: nAiL :: komentarze (0)

Ogólne

  • Naprawiono kwestiÄ™, która mogÅ‚a powodować ciÄ…gÅ‚e pobieranie aktualizacji podczas doÅ‚Ä…czania do regionu innego niż ojczysty. (Uwaga: Problem ten może wciąż wystÄ…pić podczas aktualizowania do wersji 2.0.7, ale zniknie w przyszÅ‚ych wersjach.)
  • OsiÄ…gniÄ™cie Moc Kerrigan: 70 jest teraz przyznawane po ponownym wejÅ›ciu do trybu fabularnego z poziomu Archiwów Głównych przez graczy, którzy uprzednio osiÄ…gnÄ™li 70 poziom doÅ›wiadczenia. (W kolejnej aktualizacji dodamy jeszcze jeden komponent do tej poprawki, który sprawi, że osiÄ…gniÄ™cie bÄ™dzie przyznawane natychmiast po speÅ‚nieniu odpowiednich wymagaÅ„.)
  • Naprawiono usterkÄ™, która powodowaÅ‚a brak odpowiedniego zapisu różnorakich ustawieÅ„ rozgrywki w profilach Battle.net.
  • Naprawiono bÅ‚Ä…d, który mógÅ‚ powodować zawieszenie pobierania strumieniowego, jeÅ›li gra zostaÅ‚a anulowana na ekranie wczytywania.
  • Naprawiono problem z wydajnoÅ›ciÄ…, który mógÅ‚ siÄ™ pojawić po wejÅ›ciu do menu gry z dużą liczbÄ… plików zapisanych w folderze z powtórkami.
  • Naprawiono usterkÄ™, która okazjonalnie powodowaÅ‚a wyÅ›wietlenie pustego ekranu podczas wczytywania misji w kampanii.
  • Naprawiono usterkÄ™ interfejsu spowodowanÄ… poprzez wczytywanie i anulowanie plików zapisu z kampanii Swarm oraz Liberty.
  • Naprawiono usterkÄ™, która mogÅ‚a spowodować znikniÄ™cie lub uszkodzenie pliku Product.SC2Archive po odinstalowaniu i ponownej instalacji StarCrafta II.

Rozgrywka

  • RdzeÅ„ statku-matki jest teraz prawidÅ‚owo doÅ‚Ä…czany do grup jednostek wybranych za pomocÄ… klawisza skrótu "Zaznacz caÅ‚Ä… armiÄ™" (F2).
  • Aby zniszczyć skaÅ‚y, trzeba teraz wydać rozkaz ataku. Nie sÄ… już automatycznie atakowane po klikniÄ™ciu na nich prawym przyciskiem.
  • Poprawiono uÅ‚ożenie skaÅ‚ na mapach do walki w zwarciu: Neo Planeta S ER oraz Wir ER.

Edytor

  • Mapy mogÄ… teraz aktualizować zależnoÅ›ci od Battle.netu, nawet jeÅ›li obiekty tych zależnoÅ›ci sÄ… obecnie w użyciu.

Źródło: Battle.net

Battle News
HotS Weekly - Nerchio vs White-RaHotS Weekly - Nerchio vs White-Ra
Åšroda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)

Już za około 20 minut zacznie się pojedynek z serii Yegalisk.tv HotS Weekly! Pula nagród to 125 USD - 100 dla wygranego i 25 dla przegranego. Na polu walki staną naprawdę dobrzy gracze! Nasz polski Zerg Artur "Nerchio" Bloch zmierzy się z ukraińskim Protossem Aleksey'em "White-Ra" Krupnyk'iem. Start o 21:00 naszego czasu. Stream znajdziecie powyżej! HF!


Źródło: TeamLiquid.net


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona