Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Zeratul
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Battle News
HotS Showdown - GoOdy vs Bly & MorroW vs WhiteRaHotS Showdown - GoOdy vs Bly & MorroW vs WhiteRa
Poniedzia艂ek, 06.05.2013, 17:57 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 06.05.2013, 17:57 :: nAiL :: komentarze (0)

Ju偶 za kilka minut, o 18:00, startuje showmatch w formule Bo9. Na polu walki stan膮 na przeciw siebie GoOdy vs Bly. Dodatkowo o 21:00 odb臋dzie si臋 kolejna walka, tym razem MorroW vs White-Ra. HF!

Video News
CarbotAnimations StarCrafts Season 2 Episode 2CarbotAnimations StarCrafts Season 2 Episode 2
Sobota, 04.05.2013, 19:36 :: nAiL :: komentarze (2)Sobota, 04.05.2013, 19:36 :: nAiL :: komentarze (2)

Kilka dni temu pojawi艂 si臋 pierwszy odcinek drugiej serii, a ju偶 dzisiaj mamy kolejny! Oby tak dalej, bo na animacje od CarbotAnimations czeka chyba ka偶dy :)


殴r贸d艂o: CarbotAnimations YouTube

SC2 News
Wezwanie do akcji: testowanie balansuWezwanie do akcji: testowanie balansu
Sobota, 04.05.2013, 19:30 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 04.05.2013, 19:30 :: nAiL :: komentarze (0)

W艂a艣nie udost臋pnili艣my dowoln膮 wersj臋 mapy Akilo艅skie Pustkowia, o nazwie "Akilon Wastes (2.0.7 Balance v1.0)", na kt贸rej testujemy niewielkie zmiany w balansie StarCraft II: Heart of the Swarm. Planujemy najpierw rozwa偶y膰 obecnie wprowadzone zmiany, a ewentualne dalsze zmiany testowa膰 w dalszej kolejno艣ci. Oto jak wygl膮da sytuacja:

  • Zwi臋kszenie obra偶e艅 pe艂zaczy zarodnikowych z 15 +15 przeciwko biologicznym do 15 +30 przeciwko biologicznym
  • Koszt opracowania ulepszenia "Zagrzebanie" zmniejszony ze 100/100 do 50/50
  • Zwi臋kszenie szybko艣ci ruchu wyroczni z 3,375 do 4
  • Zwi臋kszenie przy艣pieszenia wyroczni z 2 do 3

Ze wszystkich zmian zaproponowanych przez nas w zesz艂ym tygodniu zmiana zaproponowana dla wyroczni zdaje si臋 budzi膰 najwi臋cej emocji i r贸偶norodnych opinii. Chcieliby艣my skorzysta膰 z tej okazji i rozwia膰 niekt贸re z w膮tpliwo艣ci, jakimi dziel膮 si臋 z nami gracze o najwy偶szym poziomie umiej臋tno艣ci:

Ju偶 widzimy otwieraj膮ce strategie opieraj膮ce si臋 na budowaniu wcze艣nie gwiezdnych wr贸t w pobli偶u bazy wroga (proxy), a po tej zmianie strategia ta b臋dzie wykorzystywana cz臋艣ciej.

  • Og贸lnie rzecz bior膮c to nie widzimy, 偶eby wyrocznie produkowane z ukrytych blisko bazy wroga gwiezdnych wr贸t (proxy) ko艅czy艂y gry albo dawa艂y protoskim graczom znaczn膮 przewag臋. S膮dzimy, 偶e strategie tego typu proxy albo wykorzystuj膮ce ukryte budynki technologiczne fajnie si臋 ogl膮da i nie s膮dzimy, 偶e maj膮 one negatywny wp艂yw na gr臋 - nawet je艣li gracze b臋d膮 musieli prowadzi膰 nieco uwa偶niej zwiad w celu wykrycia tworzonych w pobli偶u ich bazy gwiezdnych wr贸t.

Strategie typu all-in z wykorzystaniem wyroczni s膮 naprawd臋 silne, a zwi臋kszenie mobilno艣ci wyroczni jeszcze bardziej je wzmocni.

  • Strategie typu all-in z wykorzystaniem wyroczni zazwyczaj s膮 wykonywane przy wsparciu innych jednostek. Je艣li zwi臋kszyliby艣my wytrzyma艂o艣膰 lub obra偶enia wyroczni, strategie all-in sta艂yby si臋 silniejsze, ale zwi臋kszenie pr臋dko艣ci ruchu nie wzmacnia pojedynczego ataku typu all-in.

Wyrocznie b臋d膮 praktycznie nie do skontrowania jednostkami naziemnymi, je艣li protoski gracz b臋dzie perfekcyjnie mikrowa艂.

  • Tak w艂a艣ciwie to brzmi ca艂kiem fajnie i pomaga wyroczni wyr贸偶ni膰 si臋 na tle innych jednostek s艂u偶膮cych do n臋kania przeciwnika, kt贸re s膮 obecne w grze.
  • Wyrocznie mog膮 te偶 by膰 jednymi z naj艂atwiejszych jednostek n臋kaj膮cych do skontrowania, w zale偶no艣ci od tego, jak postanowicie sobie z nimi poradzi膰. W艂a艣ciwie to wszystko czego potrzebujecie, to umie艣ci膰 budowle obronne w 艣rodku swej linii minera艂贸w, by wyrocznie nie mog艂y zada膰 tam du偶ych strat i powa偶nie zaszkodzi膰 ekonomii.
  • S膮dzimy te偶, 偶e wyrocznia staje si臋 coraz bardziej interesuj膮c膮 jednostk膮 w sytuacjach, kiedy stwarza nieustanne zagro偶enie dla ma艂ych grupek robotnik贸w, przeprowadza rekonesans wrogich baz lub 艣ledzi ruchy wojsk przy u偶yciu Wizji. Trzeba jednak pami臋ta膰, 偶e wiking lub kilka mutaliski wystarczy, by wyeliminowa膰 wyrocznie w takich sytuacjach.

W og贸lnym rozrachunku uwa偶amy, 偶e zmiany te pomog膮 wyroczni sta膰 si臋 wa偶niejszym elementem gry i da膰 graczom o wiele wi臋cej do przeanalizowania w przypadku mecz贸w, w kt贸rych protosi u偶yj膮 tych statk贸w. Mamy nadziej臋, 偶e wyrocznia stanie si臋 jednostk膮, kt贸ra wspaniale wynagradza graczy potrafi膮cych naprawd臋 dobrze mikrowa膰.

Czytaj dalej...


殴r贸d艂o: Battle.net

SC2 News
Gra Globalna i dzie艅 wprowadzania aktualizacjiGra Globalna i dzie艅 wprowadzania aktualizacji
Sobota, 04.05.2013, 19:19 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 04.05.2013, 19:19 :: nAiL :: komentarze (0)

Od czasu, kiedy uruchomili艣my funkcj臋 Gry Globalnej, wprowadzon膮 w aktualizacji 2.0.4 do StarCrafta II, gracze z ca艂ego 艣wiata 艂膮czyli si臋 z r贸偶nymi regionami i grali na nowe sposoby. Zauwa偶yli艣my tak偶e ,偶e wielu graczy ma w膮tpliwo艣ci co do tego, co oznacza Gra Globalna, kiedy akurat wprowadzamy aktualizacj臋 do gry. Aktualizacja 2.0.8 zostanie udost臋pniona ju偶 wkr贸tce i uwa偶amy, 偶e jest doskona艂y moment, by porozmawia膰 o r贸偶nych sytuacjach, jakie mog膮 was spotka膰, kiedy jedno ze 艣rodowisk gry jest niedost臋pne ze wzgl臋du na przeprowadzane w艂a艣nie prace administracyjne.

Dzi艣 le偶y, jutro 艣miga

Aktualnie, je偶eli 艣rodowisko gry jest niedost臋pne z powodu trwaj膮cych prac administracyjnych, mo偶na wybra膰 inny region gry - region, kt贸ry jest dost臋pny, bo akurat nie s膮 prowadzone w nim prace administracyjne. Prace administracyjne przeprowadzamy z r贸偶nych powod贸w, jednak najcz臋stszym powodem wy艂膮czenia 艣rodowiska gry w danym regionie jest wprowadzanie nowej aktualizacji.

Standardowo prace administracyjne trwaj膮 oko艂o o艣miu godzin, a ich harmonogram wygl膮da mniej wi臋cej tak:

  • Poniedzia艂ek, 13:00 PT: Azja P艂d.-Wsch. + Australia + Nowa Zelandia
  • Wtorek, 5:00 AM PT: Ameryka P贸艂nocna + Ameryka 艁aci艅ska
  • 艢roda, 18:00 PM PT: Europa + Rosja
  • 艢roda, po艂udnie PT: Korea + Tajwan

Proces wprowadzania aktualizacji mo偶e mie膰 kompleksowy charakter i dlatego staramy si臋 przeprowadza膰 go stopniowo i wprowadza膰 aktualizacje na przestrzeni kilku dni. Zazwyczaj nie planujemy wprowadzenia aktualizacji w wi臋cej ni偶 dw贸ch regionach jednego dnia i staramy si臋 to robi膰 poza godzinami najwi臋kszej aktywno艣ci. Czasami zdarzy si臋 ma艂a aktualizacja, kt贸r膮 wydajemy we wszystkich regionach tego samego dnia. Przyk艂adowo, aktualizacje 2.0.6 i 2.0.7 zosta艂y udost臋pnione we wszystkich regionach w przeci膮gu kilku godzin.

Czytaj dalej...


殴r贸d艂o: Battle.net

Battle News
ESET UK Masters Showdown - START 20:00ESET UK Masters Showdown - START 20:00
Pi膮tek, 03.05.2013, 16:01 :: nAiL :: komentarze (0)Pi膮tek, 03.05.2013, 16:01 :: nAiL :: komentarze (0)


殴r贸d艂o: ESETUKMasters.com

Blizzard News
W ciemno艣ci - opowiadanieW ciemno艣ci - opowiadanie
Pi膮tek, 03.05.2013, 15:16 :: nAiL :: komentarze (0)Pi膮tek, 03.05.2013, 15:16 :: nAiL :: komentarze (0)

Ciep艂a, kr膮偶膮ca po niezbyt oddalonej od 偶贸艂tego s艂o艅ca orbicie. Wok贸艂 trzy ma艂e ksi臋偶yce, ale dostatecznie du偶e, aby generowa膰 p艂ywy morskie i stabilizowa膰 o艣 planety. 90,09% grawitacji standardowej. 73% powierzchni pokryte wod膮. 31% tlenu w atmosferze. 艢rednia temperatura - 24 stopnie Celsjusza. Sezonowo wyst臋powa艂y co prawda super-burze, ale tak dzia艂o si臋 na niemal ka偶dej planecie posiadaj膮cej atmosfer臋. Jeden kontynent, d艂ugi i nieregularny, rozci膮ga艂 si臋 od rejon贸w arktycznych na p贸艂nocy po stref臋 umiarkowan膮 daleko na po艂udniu. Kilka archipelag贸w du偶ych wysp, z nielicznymi wyj膮tkami wi臋kszo艣膰 po艂o偶ona blisko wybrze偶a. Ro艣linno艣膰 widoczna z orbity w kolorach od bursztynowego po indygo niekiedy wpadaj膮ca w pomara艅cz i r贸偶. Ilo艣膰 dwutlenku w臋gla i metanu w atmosferze wskazuj膮ca na obecno艣膰 ro艣lino偶erc贸w oraz prawdopodobnie zale偶nych od nich drapie偶c贸w. Nieznaczna aktywno艣膰 wulkaniczna, ale nic, co grozi艂oby kataklizmem.

Wcze艣niejsze opowiadania znajdziecie w dziale Opowiadania.


殴r贸d艂o: Battle.net
Opowiadanie: Wersja WWW | Wersja PDF


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona