Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Dark Archon
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Aktualizacja zmieniaj膮ca balansAktualizacja zmieniaj膮ca balans
Sobota, 11.05.2013, 20:31 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 11.05.2013, 20:31 :: nAiL :: komentarze (0)

Dzi臋kujemy wszystkim za granie na naszej mapie testowej i przekazanie nam swoich opinii i sugestii o niej.

Chcieli艣my podzieli膰 si臋 z wami naszymi przemy艣leniami po intensywnym testowaniu mapy ze zmianami w balansie oraz po zebraniu waszych opinii, opinii graczy zawodowych, analizie statystyk z ranking贸w oraz r贸偶nych gier turniejowych w HotS z ca艂ego 艣wiata.

1. Balans gry na poziomie zawodowym wygl膮da znakomicie we wszystkich trzech regionach.

2. Dane z ranking贸w nie wskazuj膮 na 偶adne braki w balansie na jakimkolwiek poziomie umiej臋tno艣ci.

3. Uwa偶amy, 偶e jest za wcze艣nie na wprowadzanie zmian promuj膮cych r贸偶ne style rozgrywki. Nawet na poziomie zawodowym - dajmy na to ZvP zmieni艂o si臋 znacznie w ci膮gu kilku ostatnich tygodni, co sprawia, 偶e s膮dzimy, 偶e graczom potrzeba troch臋 wi臋cej czasu na zapoznanie si臋 z gr膮.

4. Tak jak to komentowali艣cie, zmiany zaproponowane dla wyroczni/zagrzebania mog艂yby by膰 problematyczne, a nie chcemy ryzykowa膰 ingerowania w gr臋, kt贸ra wygl膮da naprawd臋 solidnie. Bior膮c dodatkowo pod uwag臋 fakt, 偶e gra wci膮偶 cz臋sto si臋 zmienia bez aktualizacji wprowadzaj膮cych zmiany w balansie po prostu nie uwa偶amy, 偶e ju偶 pora, by kombinowa膰 z nowymi opcjami.

5. Wygl膮da na to, 偶e zmiana dla ZvZ jest wci膮偶 konieczna.

Bardziej konkretnie - je偶eli chodzi o ZvZ to zaczynamy my艣le膰 tak:

  • Obrona przed wczesnymi atakami n臋kaj膮cymi przy u偶yciu mutalisk贸w jest o wiele 艂atwiejsza po wprowadzeniu zmiany dla pe艂zaczy zarodnikowych.
  • W najlepszym wypadku mo偶liwe stanie si臋 rozwijanie technologii w kierunku innych opcji, ni偶 tylko mutaliski.
  • W najgorszym wypadku, nawet je艣li kombinacja mutaliski/zerglingi/t臋piciele nadal b臋dzie pozostawa膰 najlepszym sposobem na rozgrywanie mecz贸w zerg kontra zerg, b臋dzie 艂atwiej wmiesza膰 do armii infektory, gdy偶 mutaliski w ofensywie b臋d膮 s艂absze, a obrona przed nimi silniejsza. To z kolei oznacza, 偶e gry w kt贸rych zobaczymy mutaliski + infektory b臋d膮 cz臋stsze w stosunku do gier, gdzie stosowane s膮 tylko mutaliski. Od tego momentu istnieje potencja艂, 偶e strategie mog膮 ewoluowa膰 i by膰 rozwijane o inne jednostki.
  • O wiele lepiej czujemy si臋 wprowadzaj膮c mniejsze zmiany, ni偶 du偶e, kt贸re tak drastycznie na co艣 wp艂yn膮, 偶e mog艂oby to zaowocowa膰 problemami w meczach mi臋dzy innymi rasami.

Z tych powod贸w aktualnie rozwa偶amy wprowadzenie wy艂膮cznie zmiany dla pe艂zaczy zarodnikowych - najwcze艣niej w przysz艂ym tygodniu.

Chcieliby艣my raz jeszcze podkre艣li膰, 偶e jedn膮 z g艂贸wnych przyczyn, dlaczego SC2 wygl膮da teraz lepiej ni偶 kiedykolwiek jest fakt, 偶e uda艂o nam si臋 w艂膮czy膰 nasz膮 spo艂eczno艣膰 w proces tworzenia gry. Sama gra zdecydowanie nie jest idealna i zawsze mo偶na w niej co艣 poprawi膰. Dlatego te偶 b臋dziemy dalej stara膰 si臋 informowa膰 wszystkich o naszych przemy艣leniach oraz o przysz艂ych zmianach. Raz jeszcze dzi臋kujemy wszystkim za pomoc!


呕r贸d艂o: Forum Battle.net

Battle News
ESET UK Masters Showdown - START 20:00ESET UK Masters Showdown - START 20:00
Pi膮tek, 10.05.2013, 17:46 :: nAiL :: komentarze (0)Pi膮tek, 10.05.2013, 17:46 :: nAiL :: komentarze (0)


殴r贸d艂o: EsetUkMasters Facebook

Blizzard News
Lotniskowiec - opowiadanieLotniskowiec - opowiadanie
Pi膮tek, 10.05.2013, 17:20 :: nAiL :: komentarze (1)Pi膮tek, 10.05.2013, 17:20 :: nAiL :: komentarze (1)

"Koramund" - protosi nazwali lotniskowiec "wielkim cudem" w tej klasie okr臋t贸w. Dla Iaalu, trzeciego in偶yniera pok艂adowego, nie istnia艂a lepsza nazwa. Krzywizny statku robi艂y niezaprzeczalnie eleganckie wra偶enie, op艂ywowe p艂yty kad艂uba zosta艂y wykute przez khalaickich rzemie艣lnik贸w i zdaniem Iaalu przywo艂ywa艂y na my艣l wzg贸rza Shreka na p贸艂nocy Aiur. Do tego dochodzi艂a wyj膮tkowa iskra w 艂膮czach zasilaj膮cych, kt贸ra wbrew wszelkim racjonalnym wyja艣nieniom podnosi艂a wydajno艣膰 g艂贸wnych system贸w, szczeg贸lnie, gdy trzeba by艂o stawia膰 czo艂a niezwyk艂ym wyzwaniom. Iaalu szczyci艂 si臋 tym, 偶e hangary i hale fabryczne, kt贸re nadzorowa艂, wytwarza艂y najlepiej przystosowane do walki automatyczne my艣liwce przechwytuj膮ce we flocie protos贸w, kt贸re regularnie eliminowa艂y dwa do trzech razy wi臋cej wrog贸w ni偶 przechwytywacze z innych lotniskowc贸w.

Wcze艣niejsze opowiadania znajdziecie w dziale Opowiadania.


殴r贸d艂o: Battle.net
Opowiadanie: Wersja WWW | Wersja PDF

Battle News
WCS Europa RO32 - Grupa H - 9 majaWCS Europa RO32 - Grupa H - 9 maja
Czwartek, 09.05.2013, 17:22 :: nAiL :: komentarze (0)Czwartek, 09.05.2013, 17:22 :: nAiL :: komentarze (0)

Dla wszystkich, kt贸rzy zapomnieli przypominam, 偶e dzisiaj o 18:00 rywalizacja w grupie H World Championship 2013 Europa! W drugiej walce wieczoru MaNA zmierzy si臋 ze szwedzkim graczem SortOf. Pierwsza walka to MMA vs Feast. HF i trzymajmy kciuki za Grze艣ka!


殴r贸d艂o: Battle.net

SC2 News
Aktualizacja 2.0.8 - ulepszenia w plikach powt贸rekAktualizacja 2.0.8 - ulepszenia w plikach powt贸rek
Czwartek, 09.05.2013, 17:14 :: nAiL :: komentarze (0)Czwartek, 09.05.2013, 17:14 :: nAiL :: komentarze (0)

Bez wzgl臋du na to, czy gracie w StarCrafta II w domu, czy na scenie w obecno艣ci tysi臋cy ludzi, powt贸rki mog膮 by膰 pot臋偶nym narz臋dziem umo偶liwiaj膮cym stopniow膮 popraw臋 stylu gry. Analiza rozegranych mecz贸w stanowi nieod艂膮czny element rywalizacji w StarCraft II. Nic wi臋c dziwnego, 偶e narz臋dzia u艂atwiaj膮ce ten proces, jak chocia偶by SC2Gears czy GGTracker, sta艂y si臋 niezwykle popularne w spo艂eczno艣ci graczy. Programy te s膮 bardzo pomocne, gdy chodzi o mierzenie szeregu statystyk i wykorzystywanie uzyskanych w ten spos贸b informacji do pog艂臋bienia znajomo艣ci gry. W艂a艣nie dlatego do艂o偶yli艣my stara艅, aby zoptymalizowa膰 ilo艣膰 i rodzaj danych zawartych w plikach powt贸rek StarCrafta II, pozwalaj膮c wam jeszcze dog艂臋bniej analizowa膰 rozegrane mecze.

Wraz z aktualizacj膮 2.0.8 pliki powt贸rek b臋d膮 zawiera膰 o wiele wi臋cej informacji. Poniewa偶 ju偶 dzi艣 chcieliby艣my podzieli膰 si臋 z wami pewnymi szczeg贸艂ami na ten temat, razem z tw贸rcami programu GGTracker przygotowali艣my prezentacj臋 zaledwie kilku z wielu wspania艂ych statystyk oraz miernik贸w wydajno艣ci opracowanych na podstawie danych z ulepszonych plik贸w powt贸rek.

Czytaj dalej...


殴r贸d艂o: Battle.net

Battle News
WCS Europa RO32 - Grupa G - 8 majaWCS Europa RO32 - Grupa G - 8 maja
艢roda, 08.05.2013, 17:36 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 08.05.2013, 17:36 :: nAiL :: komentarze (0)

Ju偶 za nieca艂e p贸艂 godziny rywalizacja w grupie G World Championship 2013 Europa! Na polu walki stan膮 tacy zawodnicy jak Stephano, KrasS, BabyKnight oraz Grubby

Stream standardowo powy偶ej. Opis wszystkich grup wraz z datami najbli偶szych rozgrywek znajdziecie tutaj. Jutro przypominam o pojedynkach w grupie H, czyli zobaczymy co potrafi MaNA.


殴r贸d艂o: Battle.net


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona