Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Medic
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Battle News
StarCraft - rozpiska walk na poniedzia艂ekStarCraft - rozpiska walk na poniedzia艂ek
Poniedzia艂ek, 13.05.2013, 17:50 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 13.05.2013, 17:50 :: nAiL :: komentarze (0)

Poniedzia艂ek jest dniem, kt贸ry zdecydowanie nale偶y sobie jako艣 umili膰. Na szcz臋艣cie jest czym, poniewa偶 przed nami kilka bardzo ciekawych stream贸w. Poni偶ej znajdziecie pe艂n膮 rozpisk臋 tego co nas czeka. HF!


Go4SC2 April 2013 Finals

Start o godzinie 18:00. Stream: wersja polska | wersja angielska


Yegalisk Master League Grand Final - Kas vs Happy

Start o godzinie 18:00. Stream: wersja polska | wersja angielska


EU Go4SC2 Monday ?75

Start o godzinie 19:00. Stream: angielska


HotS Showdown - GoOdy vs Slivko

Start o godzinie 21:00. Stream: angielska

Battle News
WCS Europa 2013 Season 1 Challenger Qualifier #4WCS Europa 2013 Season 1 Challenger Qualifier #4
Niedziela, 12.05.2013, 15:08 :: nAiL :: komentarze (0)Niedziela, 12.05.2013, 15:08 :: nAiL :: komentarze (0)

Od godziny trwaj膮 walki w ostatnich otwartych kwalifikacjach do World Championship 2013. Tytle tytu艂em wst臋pu. Wi臋cej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie. HF!


殴r贸d艂o: Battle.net

Battle News
Zapisy do BSG Cup #2!Zapisy do BSG Cup #2!
Niedziela, 12.05.2013, 14:59 :: nAiL :: komentarze (0)Niedziela, 12.05.2013, 14:59 :: nAiL :: komentarze (0)

W nadchodz膮cy poniedzia艂ek, czyli 13/05, odb臋dzie si臋 kolejna, druga ju偶, edycja turnieju dla zawodnik贸w z lig Bronze, Silver i Gold. Je艣li grasz w StarCrafta II, lecz Tw贸j skill nie osi膮gn膮艂 jeszcze poziomu (Grand) Mastera, nic straconego, gdy偶 mamy turniej w sam raz dla Ciebie. Co zrobi膰 by zmierzy膰 si臋 z zawodnikami ze starcraftow膮 pasj膮, nie b臋d膮cymi z najwy偶szej p贸艂ki?

Je艣li jeste艣 graczem z tych trzech lig i masz wolny poniedzia艂ek, to ju偶 po艂owa sukcesu. Teraz wystarczy zapisa膰 si臋 zapisa膰 - w komentarzu do tego newsa wpisa膰 sw贸j nich oraz ID z BattleNetu i o godzinie 19:00 CET stawi膰 si臋 na grupie SSC Cups w StarCraftcie. Stamt膮d ju偶 z g贸rki, b臋dziesz m贸g艂 pokaza膰 innym swoj膮 dominacj臋 i wy偶szo艣膰 nad innymi!

Pe艂n膮 informacj臋 znajdziecie na oficjalnej stronie. GL!


殴r贸d艂o: StrefaSC.pl

SC2 News
Aktualizacja zmieniaj膮ca balansAktualizacja zmieniaj膮ca balans
Sobota, 11.05.2013, 20:31 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 11.05.2013, 20:31 :: nAiL :: komentarze (0)

Dzi臋kujemy wszystkim za granie na naszej mapie testowej i przekazanie nam swoich opinii i sugestii o niej.

Chcieli艣my podzieli膰 si臋 z wami naszymi przemy艣leniami po intensywnym testowaniu mapy ze zmianami w balansie oraz po zebraniu waszych opinii, opinii graczy zawodowych, analizie statystyk z ranking贸w oraz r贸偶nych gier turniejowych w HotS z ca艂ego 艣wiata.

1. Balans gry na poziomie zawodowym wygl膮da znakomicie we wszystkich trzech regionach.

2. Dane z ranking贸w nie wskazuj膮 na 偶adne braki w balansie na jakimkolwiek poziomie umiej臋tno艣ci.

3. Uwa偶amy, 偶e jest za wcze艣nie na wprowadzanie zmian promuj膮cych r贸偶ne style rozgrywki. Nawet na poziomie zawodowym - dajmy na to ZvP zmieni艂o si臋 znacznie w ci膮gu kilku ostatnich tygodni, co sprawia, 偶e s膮dzimy, 偶e graczom potrzeba troch臋 wi臋cej czasu na zapoznanie si臋 z gr膮.

4. Tak jak to komentowali艣cie, zmiany zaproponowane dla wyroczni/zagrzebania mog艂yby by膰 problematyczne, a nie chcemy ryzykowa膰 ingerowania w gr臋, kt贸ra wygl膮da naprawd臋 solidnie. Bior膮c dodatkowo pod uwag臋 fakt, 偶e gra wci膮偶 cz臋sto si臋 zmienia bez aktualizacji wprowadzaj膮cych zmiany w balansie po prostu nie uwa偶amy, 偶e ju偶 pora, by kombinowa膰 z nowymi opcjami.

5. Wygl膮da na to, 偶e zmiana dla ZvZ jest wci膮偶 konieczna.

Bardziej konkretnie - je偶eli chodzi o ZvZ to zaczynamy my艣le膰 tak:

  • Obrona przed wczesnymi atakami n臋kaj膮cymi przy u偶yciu mutalisk贸w jest o wiele 艂atwiejsza po wprowadzeniu zmiany dla pe艂zaczy zarodnikowych.
  • W najlepszym wypadku mo偶liwe stanie si臋 rozwijanie technologii w kierunku innych opcji, ni偶 tylko mutaliski.
  • W najgorszym wypadku, nawet je艣li kombinacja mutaliski/zerglingi/t臋piciele nadal b臋dzie pozostawa膰 najlepszym sposobem na rozgrywanie mecz贸w zerg kontra zerg, b臋dzie 艂atwiej wmiesza膰 do armii infektory, gdy偶 mutaliski w ofensywie b臋d膮 s艂absze, a obrona przed nimi silniejsza. To z kolei oznacza, 偶e gry w kt贸rych zobaczymy mutaliski + infektory b臋d膮 cz臋stsze w stosunku do gier, gdzie stosowane s膮 tylko mutaliski. Od tego momentu istnieje potencja艂, 偶e strategie mog膮 ewoluowa膰 i by膰 rozwijane o inne jednostki.
  • O wiele lepiej czujemy si臋 wprowadzaj膮c mniejsze zmiany, ni偶 du偶e, kt贸re tak drastycznie na co艣 wp艂yn膮, 偶e mog艂oby to zaowocowa膰 problemami w meczach mi臋dzy innymi rasami.

Z tych powod贸w aktualnie rozwa偶amy wprowadzenie wy艂膮cznie zmiany dla pe艂zaczy zarodnikowych - najwcze艣niej w przysz艂ym tygodniu.

Chcieliby艣my raz jeszcze podkre艣li膰, 偶e jedn膮 z g艂贸wnych przyczyn, dlaczego SC2 wygl膮da teraz lepiej ni偶 kiedykolwiek jest fakt, 偶e uda艂o nam si臋 w艂膮czy膰 nasz膮 spo艂eczno艣膰 w proces tworzenia gry. Sama gra zdecydowanie nie jest idealna i zawsze mo偶na w niej co艣 poprawi膰. Dlatego te偶 b臋dziemy dalej stara膰 si臋 informowa膰 wszystkich o naszych przemy艣leniach oraz o przysz艂ych zmianach. Raz jeszcze dzi臋kujemy wszystkim za pomoc!


呕r贸d艂o: Forum Battle.net

Battle News
ESET UK Masters Showdown - START 20:00ESET UK Masters Showdown - START 20:00
Pi膮tek, 10.05.2013, 17:46 :: nAiL :: komentarze (0)Pi膮tek, 10.05.2013, 17:46 :: nAiL :: komentarze (0)


殴r贸d艂o: EsetUkMasters Facebook

Blizzard News
Lotniskowiec - opowiadanieLotniskowiec - opowiadanie
Pi膮tek, 10.05.2013, 17:20 :: nAiL :: komentarze (1)Pi膮tek, 10.05.2013, 17:20 :: nAiL :: komentarze (1)

"Koramund" - protosi nazwali lotniskowiec "wielkim cudem" w tej klasie okr臋t贸w. Dla Iaalu, trzeciego in偶yniera pok艂adowego, nie istnia艂a lepsza nazwa. Krzywizny statku robi艂y niezaprzeczalnie eleganckie wra偶enie, op艂ywowe p艂yty kad艂uba zosta艂y wykute przez khalaickich rzemie艣lnik贸w i zdaniem Iaalu przywo艂ywa艂y na my艣l wzg贸rza Shreka na p贸艂nocy Aiur. Do tego dochodzi艂a wyj膮tkowa iskra w 艂膮czach zasilaj膮cych, kt贸ra wbrew wszelkim racjonalnym wyja艣nieniom podnosi艂a wydajno艣膰 g艂贸wnych system贸w, szczeg贸lnie, gdy trzeba by艂o stawia膰 czo艂a niezwyk艂ym wyzwaniom. Iaalu szczyci艂 si臋 tym, 偶e hangary i hale fabryczne, kt贸re nadzorowa艂, wytwarza艂y najlepiej przystosowane do walki automatyczne my艣liwce przechwytuj膮ce we flocie protos贸w, kt贸re regularnie eliminowa艂y dwa do trzech razy wi臋cej wrog贸w ni偶 przechwytywacze z innych lotniskowc贸w.

Wcze艣niejsze opowiadania znajdziecie w dziale Opowiadania.


殴r贸d艂o: Battle.net
Opowiadanie: Wersja WWW | Wersja PDF


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona