Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Larva
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Warp Prism - buff ProtossaWarp Prism - buff Protossa
艢roda, 29.05.2013, 14:54 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 29.05.2013, 14:54 :: nAiL :: komentarze (0)

Na pewno wy te偶 to zauwa偶yli艣cie - wygl膮da na to, 偶e ostatnimi czasy protosi radz膮 sobie nieco gorzej w rozgrywkach na najwy偶szym poziomie, zw艂aszcza w Korei i Europie. Zebrali艣my mn贸stwo opinii i sugestii od was na ten temat. Zdania w kwestii s艂abo艣ci protos贸w s膮 podzielone.

Jednak偶e - na wypadek, gdyby protosi w istocie byli os艂abieni i jako 偶e troch臋 gorzej wypadaj膮, postanowili艣my opublikowa膰 map臋 do testowania balansu, aby w razie potrzeby m贸c przygotowa膰 zmiany i wprowadzi膰 je w przysz艂o艣ci podczas kolejnych aktualizacji. Nie planujemy 偶adnych aktualizacji tego typu w najbli偶szym czasie, ale chcemy wypr贸bowa膰 pewne zmiany, aby sprawdzi膰, jak wp艂yn膮 one na gr臋 protos贸w.

Jak ju偶 wielokrotnie wcze艣niej wspominali艣my - naszym celem jest wci膮偶 jak najwi臋ksze urozmaicenie rozgrywki i uczynienie jej mo偶liwie najbardziej dynamiczn膮. Uwa偶amy, 偶e jedn膮 z g艂贸wnych zalet takiego posuni臋cia jest fakt, 偶e ogl膮danie wielu star膰 tych samych ras jest o wiele bardziej emocjonuj膮ce, poniewa偶 nigdy nie wiadomo, co si臋 wydarzy. Je艣li podczas meczu nieustannie co艣 si臋 dzieje, mamy do czynienia z mniej lub bardziej trafnymi decyzjami graczy i skutkami tych偶e decyzji - za ka偶dym razem efekt ko艅cowy jest zupe艂nie inny. Por贸wnajmy t臋 sytuacj臋 z dominuj膮cym w zesz艂ym roku trendem w starciach protos贸w z terranami, gdzie gracze maksymalnie rozbudowywali ekonomi臋, osi膮gali limit zaopatrzenia, po czym 艣cierali si臋 raz lub dwa w centrum mapy. Dlatego w艂a艣nie chcieliby艣my wprowadzi膰 dla protos贸w jakie艣 wzmocnienie, kt贸re pozwoli艂oby tej rasie na bardziej agresywn膮 gr臋 - nie za艣 os艂abia膰 silne jednostki n臋kaj膮ce, jak na przyk艂ad promy medyczne.

Wzmocnieniem, kt贸re chcieliby艣my wypr贸bowa膰 najpierw, s膮 pryzmaty nadprzestrzenne tworzone od razu z ulepszon膮 pr臋dko艣ci膮 (ulepszenie to nie wymaga ju偶 opracowywania). To zach臋ci protos贸w do bardziej agresywnej rozgrywki od znacznie wcze艣niejszego etapu gry. Chcemy zobaczy膰, jakie b臋d膮 konsekwencje takiej zmiany - a przede wszystkim, czy nie dadz膮 zbytniej przewagi we wczesnych atakach typu all-in. Je艣li po testach takie wzmocnienie oka偶e si臋 krokiem we w艂a艣ciwym kierunku, lecz daj膮cym zbyt du偶膮 przewag臋, mo偶emy podj膮膰 decyzj臋 o wprowadzeniu jego nieco os艂abionej wersji, czyli np. mo偶emy jedynie lekko zwi臋kszy膰 szybko艣膰 ruchu pryzmat贸w i utrzyma膰 dotychczasow膮 warto艣膰 pr臋dko艣ci po ulepszeniu.

Zapraszamy was do dzielenia si臋 z nami opiniami i sugestiami. Postaramy si臋 opublikowa膰 map臋 do testowania balansu jak najwcze艣niej - mo偶e jeszcze w tym tygodniu.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net

SC2 News
Nadchodzi blokada trzeciego sezonu rankingowego 2013Nadchodzi blokada trzeciego sezonu rankingowego 2013
艢roda, 29.05.2013, 14:27 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 29.05.2013, 14:27 :: nAiL :: komentarze (0)

Trzeci sezon rankingowy roku 2013 zbli偶a si臋 ku ko艅cowi i wkr贸tce zamkni臋te zostan膮 wszystkie ligi i dywizje.

Co to oznacza dla graczy:

  • Po zamkni臋ciu sezonu 3. roku 2013 nie mo偶na b臋dzie awansowa膰 ani spa艣膰 z aktualnej ligi czy dywizji, a pula punkt贸w bonusowych przestanie rosn膮膰.
  • Po zablokowaniu lig i dywizji, wci膮偶 mo偶na jeszcze wykorzysta膰 pozosta艂e punkty bonusowe i uczestniczy膰 w zmaganiach o pozycj臋 w obr臋bie swojej dywizji, a偶 do zako艅czenia sezonu.
  • Je偶eli walczysz o awans do wy偶szej ligi, jeszcze masz szans臋 si臋 za艂apa膰. Sezon 3. 2013 zostanie zamkni臋ty w poniedzia艂ek, 3 czerwca, o godzinie 9:00 rano czasu polskiego.

Prosimy pami臋ta膰, 偶e ukryte wska藕niki wykorzystywane do ustalania awans贸w i spadk贸w wci膮偶 b臋d膮 aktualizowane po zamkni臋ciu sezonu 3. 2013 oraz wykorzystywane do wyszukiwania przeciwnik贸w. Je偶eli b臋dziesz gra膰 znacznie lepiej lub gorzej ni偶 艣redni poziom twojej ligi w czasie blokady, po rozegraniu pierwszego meczu sezonu 4. 2013 twoja liga mo偶e si臋 zmieni膰. Je偶eli w tym okresie b臋dziesz odnosi膰 spore sukcesy, z chwil膮 rozpocz臋cia nowego sezonu mo偶esz otrzyma膰 awans. Analogicznie, je偶eli b臋dziesz przegrywa膰 wi臋cej ni偶 zazwyczaj, mo偶e si臋 to zako艅czy膰 spadkiem. Wyniki po zamkni臋ciu sezonu wci膮偶 si臋 licz膮.

Zamkni臋cie sezonu 3. 2013 oznacza oczywi艣cie, 偶e sezon 4. 2013 jest tu偶 za rogiem. O 9:00 w poniedzia艂ek, 10 czerwca, rozpocznie si臋 4. sezon 2013. Nagrody za osi膮gni臋cia z sezonu zostan膮 zablokowane, a pule bonusowe zresetowane. Ukryte wska藕niki umiej臋tno艣ci, wykorzystywane w meczach oraz przy ustalaniu pozycji w lidze, zostan膮 zachowane.


殴r贸d艂o: Battle.net

Video News
StarCraft w wersji anime?StarCraft w wersji anime?
Poniedzia艂ek, 27.05.2013, 21:00 :: Negro :: komentarze (3)Poniedzia艂ek, 27.05.2013, 21:00 :: Negro :: komentarze (3)

StarCraft na jednej p贸艂ce z Appleseed oraz Ghost in the Shell? Czemu nie!

Lubicie StarCrafta? Bez w膮tpienia. Lubicie anime? Na pewno... przynajmniej niekt贸rzy. Zastanawiali艣cie si臋 kiedy艣, jak gra mog艂a by wygl膮da膰 gdyby zrobiona zosta艂a w Kraju Kwitn膮cej Wi艣ni? Teraz macie okazj臋 si臋 o tym przekona膰. Jeden z fan贸w StarCrafta -Xenaltw - zaprezentowa艂 jak intro tej gry mog艂o by wygl膮da膰 w wersji anime. I trzeba przyzna膰 - wysz艂o mu to.


殴r贸d艂o: YouTube

Battle News
Challenger League Ro32 - Vortix, TaiLs, Socke i NonameChallenger League Ro32 - Vortix, TaiLs, Socke i Noname
Poniedzia艂ek, 27.05.2013, 17:57 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 27.05.2013, 17:57 :: nAiL :: komentarze (0)

Co prawda wczoraj MVP wygra艂 WCS Europe Premier League, ale nie oznacza to, 偶e rozgrywki WCS Europe dobieg艂y ko艅ca!

Ka偶dego dnia, zaczynaj膮c od dzi艣 do 5go czerwca, b臋dzie mogli 艣ledzi膰 zmagania graczy w Challenger League's Round of 32. Ruszamy o godzinie 18:00. Przed nami pi臋膰 walk, kt贸re prezentuj膮 si臋 w nast臋puj膮cy spos贸b:

  • Vortix vs. Noname
  • Socke vs. TAiLS
  • Pojedynek wygranych
  • Pojedynek przegranych
  • Przegrany z walki #3 vs. wygrany z walki #4

Mi艂ego ogl膮dania :)


殴r贸d艂o: WCS.ESL.eu

Battle News
WCS Europe 2013 Sezon #1 - MVP zwyci臋zc膮WCS Europe 2013 Sezon #1 - MVP zwyci臋zc膮
Poniedzia艂ek, 27.05.2013, 17:41 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 27.05.2013, 17:41 :: nAiL :: komentarze (0)

Je偶eli kto艣 w dniu wczorajszym przegapi艂 fina艂y, to informuj臋, 偶e zwyci臋zc膮 zosta艂 Jung "Mvp" Jong Hyun. Pokona艂 on 4:1 dobrze znanego i lubianego francuza Stephano. Je偶eli chcecie zobaczy膰 jak korea艅czyk zostaje mistrzem Europy, to po prostu kliknijcie tutaj :)


殴r贸d艂o: WCS.ESL.eu

Battle News
UPDATE: Fina艂y regionalne WCS Europe 26 maja 2013UPDATE: Fina艂y regionalne WCS Europe 26 maja 2013
Sobota, 25.05.2013, 13:16 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 25.05.2013, 13:16 :: nAiL :: komentarze (0)

Dzisiaj ostatni dzie艅 fina艂贸w WCS Region Europa Sezon #1! Impreza trwa od godziny 12:00 do p贸藕nych godzin wieczornych. Start samego fina艂u przewidziany jest na 21:15. Drabink臋 znajdziecie poni偶ej, b膮d藕 alternatywnie tutaj. HF!


殴r贸d艂o: Battle.net
Stream US: Twitch.TV


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona