Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Mutalisk
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Strategia Terran oraz zmiany ColossusaStrategia Terran oraz zmiany Colossusa
艢roda, 29.04.2009, 03:18 :: Negro :: komentarze (0)艢roda, 29.04.2009, 03:18 :: Negro :: komentarze (0)

Po raz kolejny Karune wyja艣nia sporne kwestie dotycz膮聟ce StarCrafta 2, kt贸re przewijaj膮聟 si臋 przez liczne fora. Po raz kolejny te偶 jego wypowiedzi s膮聟 藕r贸d艂em nowych wiadomo艣ci dotycz膮聟cych aktualnego wygl膮聟du SC2. Tym razem s膮聟 to g艂贸wnie tematy zainspirowane niedawnym Battle Reportem 2.
Na pocz膮聟tek kwestia "emenems贸w", czyli popularnego kombo Terran: M&M - Marine+Marauder (w SC:BW - Marine+Medic). Jako, 偶e w BR2 zestaw ten widzieli艣my niemal偶e przez ca艂膮聟 gr臋 i by艂y to g艂贸wne si艂y Terrana wzbudzi艂o to obawy, 偶e gra Terranem mo偶e by膰 nudna i schematyczna. Natomiast z dalszych wypowiedzi Karune dowiadujemy si臋 w jaki spos贸b zmieni艂 si臋 Colossus (zn贸w!) oraz troch臋 odno艣nie balansu gry

Pytanie 1:
Wnioskuj膮聟c po Battle Report 2 Terranie wydaj膮聟 si臋 by膰 troch臋 nudni ze swoim combo Marine+Marauder... czy nie czyni to tej rasy zbyt nudn膮聟?

Karune: By艂o ju偶 o tym wspominane, jednak M&Msy s膮聟 bardzo podatne na wszelkie ataki i zdolno艣ci o dzia艂aniu obszarowym. Na przyk艂ad bardzo szybko padaj膮聟 oni w starciu z Banelingami (je偶eli znajd膮聟 si臋 one wystarczaj膮聟co blisko, w szczeg贸lno艣ci je偶eli u偶ywaj膮聟 Burrow), Colossusami, Siege Tankami, Burz膮聟 Psioniczn膮聟 czy tez Disease (zadaje 100 pkt. obra偶e艅 ka偶dej jednostce w pewnym obszarze , jednak nie zabija ich (bardzo podobne do Plague z SC:BW - przyp. SCA) - zdolno艣膰 ta zast膮聟pi艂a Fungal Infestation).

Pytanie 2:
Czy w aktualnym buildze Colossus si臋 zmieni艂?

Karune: Tak, jego obra偶enia zosta艂y zredukowane do 40 na ka偶d膮聟 fal臋 ataku. Jest to wystarczaj膮聟ce by jednym strza艂em zabi膰 Marine, wi臋c uzyskujemy w ten spos贸b lekka dominacj臋 nad kombo Marine+Medivac. Maj膮聟c 2 lub 3 Colossusy mo偶emy zdziesi膮聟tkowa膰 grupy Marines, Zergling贸w, Hydralisk贸w. Niemniej jednak skoncentrowany ostrza艂 przez jednostki z atakiem zadaj膮聟cym dodatkowe obra偶enia jednostkom opancerzonym dosy膰 szybko eliminuje Colossusy.

Pytanie 3:
Karune, czy zdolno艣膰 Infestora "Spawn 5 Infested Terrans" (tworzenie 5 zainfekowanych Terran) b臋dzie jeszcze raz rozwa偶ona?

Karune: Nadal wszystko jest mo偶liwe i s膮聟dz臋, 偶e b臋d膮聟 jeszcze drobne zmiany w balansie przed bet膮聟 oraz ju偶 w trakcie samych beta-test贸w. Dopuszczanie mo偶liwo艣ci kolejnych zmian jest bardzo wa偶ne w balansowaniu tej gry i jest to dok艂adnie to, czym zajmuje si臋 zesp贸艂 deweloperski.

Jak wi臋c widzimy mimo teoretycznie bardzo dobrego wygl膮聟du gry i bliskiego terminu beta-test贸w gra jest ca艂y czas szlifowana i balansowana. Inn膮聟 kwesti膮聟 pozostaje fakt, 偶e Blizzard niemal na pewno nie m贸wi wszystkiego, a informacje jakie dostajemy mog膮聟 by膰 zaledwie czubkiem g贸ry lodowej. Nie pozostaje nam wi臋c nic innego, jak czeka膰 na rozpocz臋cie beta-test贸w i zaufa膰 Blizzardowi, 偶e to co robi wyjdzie grze na lepsze.


殴r贸d艂o: StarCraft Wire
T艂umaczenie: Negro

SC2 News
Beta SC2 w Chinach ju偶 w maju?Beta SC2 w Chinach ju偶 w maju?
Wtorek, 28.04.2009, 19:58 :: Negro :: komentarze (1)Wtorek, 28.04.2009, 19:58 :: Negro :: komentarze (1)

Oczekiwanie na bet臋 staje si臋 coraz trudniejsze do zniesienia. Nic wi臋c dziwnego, 偶e nawet najdrobniejsze wzmianki o terminie uruchomienia programu wywo艂uj膮聟 niema艂e emocje. W tym wzgl臋dzie szczeg贸lnie wysoko ci艣nienie wszystkim graczom podnios艂y ci艣nienie chi艅skie serwisy, stwierdzaj膮聟c pocz膮聟tek beta test贸w w kraju na maj. W celu wyja艣nienia tej kwestii, Kuangtu ze StarCraftWire wzi膮聟艂 na spytki CoNia - osob臋 odpowiedzialn膮聟 za newsy w chi艅skim sc2p.com (strona ta jest cz臋艣ci膮聟 wi臋kszego serwisu Sgamer.com)

Kuangtu: Angloj臋zyczni fani s膮聟 zaniepokojeni informacjami nap艂ywaj膮聟cymi z Chin. Wygl膮聟da na to, 偶e otrzymujecie wiadomo艣ci wcze艣niej ni偶 pozosta艂e kraje – mo偶esz zdradzi膰 kto z Blizzarda daje wam cynk?

CoNia: Nie mog臋 teraz udzieli膰 odpowiedzi, poniewa偶 w艂a艣nie otrzymujemy gar艣膰 news贸w „z g贸ry” – wr贸cimy do tematu niebawem.

Dobrze, poczekam.

By艂 to menager Blizzarda ds. spo艂eczno艣ci. Nie znam jednak jego imienia.

Czyli kto艣 z biura Blizzarda w Chinach poinformowa艂 Sgamer?

Tak, og艂osili艣my plany dotycz膮聟ce bety po oficjalnym ich potwierdzeniu.

Czy posiadacie okre艣lony zestaw beta-kluczy? Inicjatywa wyp艂yn臋艂a wprost od Blizzarda, czy te偶 jest to indywidualne dzia艂anie Sgamer.com?

Blizzard wci膮聟偶 czeka na nasz projekt – dopiero wtedy b臋dziemy mogli rozpocz膮聟膰 i zwyci臋zcom w danych kategoriach rozda膰 klucze – to komu i jak zostan膮聟 one udost臋pnione zale偶e膰 b臋dzie od nas.

Tak wi臋c najpierw potrzebna jest odg贸rna zgoda ze strony Blizzarda?

Tak, ca艂o艣膰 musi by膰 przez nich zatwierdzona. Ostateczne plany przed艂o偶yli艣my w pi膮聟tek.

Blizzard informuje was pisemnie, czy s膮聟 to wy艂膮聟cznie ustne zapowiedzi?

Nie jestem pewien, lecz nie s膮聟dz臋 by wymaga艂o to odpowiedzi na pi艣mie. Poniewa偶 beta jest ju偶 tak blisko, serwisy internetowe chc膮聟 jakichkolwiek wie艣ci, a nawet drobne informacje dodaj膮聟 grze rozg艂osu.

Ostatnie pytanie - czy Blizzard cho膰 zasugerowa艂 kiedy beta wystartuje?

Gdybym powiedzia艂, 偶e nie powiedzieli nic na ten temat, zwyczajnie bym k艂ama艂. Nie mog臋 jednak poda膰 wi臋cej szczeg贸艂贸w – z moich informacji wynika, i偶 maj膮聟 to by膰 okolice maja, cho膰 mog臋 si臋 myli膰.

Rozumiem, 偶e dochowanie tajemnicy jest bardzo wa偶ne, jednak taki termin nie jest bardzo odleg艂y.

Dlatego te偶 panuje taki po艣piech – nie byli艣my o niczym uprzedzeni, zacz臋li艣my my艣le膰 nad konkursem dopiero gdy dostali艣my zielone 艣wiat艂o.


W chwili obecnej pi臋膰 chi艅skich serwis贸w prowadzi konkursy, w kt贸rych nagrodami s膮聟 beta-klucze SC2 – 偶adna z nich nie otrzyma艂a jeszcze pakietu kluczy. Dobr膮聟 informacj膮聟 jest natomiast to, 偶e Blizzard sam zasugerowa艂 rozpocz臋cie tych zawod贸w. Wszystko wskazuje na to, 偶e testowa wersja gry naprawd臋 ma szanse pojawi膰 si臋 do艣膰 szybko, co stanowi 艣wietn膮聟 perspektyw臋 wobec tak d艂ugiego oczekiwania – nawet je艣li niekt贸re kraje dostan膮聟 SC2 wcze艣niej ni偶 pozosta艂e.


OpisPrzy okazji taka ma艂a ciekawostka. Ot贸偶 serwis nasz zawi膮聟za艂 drobn膮聟 wsp贸艂prac臋 z serwisem StarCraft Wire w efekcie czego dostali艣my zezwolenie na t艂umaczenie i publikacj臋 zamieszczonych na SCWire artyku艂贸w. Fakt ten zosta艂 r贸wnie偶 odnotowany na wspomnianej stronie, co jednocze艣nie jest jak膮聟艣 reklam膮聟 naszego serwisu na zachodzie. Szczeg贸艂y: TUTAJ. W zwi膮聟zku z tym co jaki艣 czas na stronie zamieszczane b臋d膮聟 r贸偶ne ciekawe artyku艂y, do kt贸rych lektury ju偶 teraz zach臋camy.


殴r贸d艂a: StarCraft Wire 1 | StarCraft Wire 2
T艂umaczenie: Deimos0

Wywiad
Ksi膮聟偶ka - StarCraft: Heaven’s DevilsKsi膮聟偶ka - StarCraft: Heaven’s Devils
Niedziela, 26.04.2009, 21:43 :: Negro :: komentarze (0)Niedziela, 26.04.2009, 21:43 :: Negro :: komentarze (0)

Wiceprezes Pocket Books, Anthony Ziccardi og艂osi艂 wydanie nowej ksi膮聟偶ki powi膮聟zanej ze 艣wiatem StarCrafta. Wydawnictwo og艂osi艂o, i偶 za ksi膮聟偶k臋 odpowiedzialny b臋dzie autor bestseller贸w – Wiliam C. Dietz. StarCraft: Heaven’s Devils w twardej oprawie trafi do sprzeda偶y 1 grudnia 2009 roku.

Ksi膮聟偶ka uka偶e kulisy przyja藕ni Jima Raynora i Tychusa Findlaya na tle mi臋dzyplanetarnej wojny. Czytelnicy b臋d膮聟 mieli szans臋 zaobserwowa膰 zdarzenia, k艂ad膮聟ce podwaliny uniwersum StarCraft, jakie znamy obecnie.

Autor ksi膮聟偶ki ma na koncie ponad trzydzie艣ci powie艣ci. Wiliam C. Dietz jest r贸wnie偶 uwielbiany przez swoich fan贸w za prawdziwo艣膰 opis贸w – wszystko dzi臋ki militarnej przesz艂o艣ci.

StarCraft: Heaven’s Devils
Autor: Wiliam C. Dietz
W sprzeda偶y: 01.12.2009 r.
Cena: 25 $
ISBN – 1-4165-5084-4


殴r贸d艂o: StarCraft Wire
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Nowo艣ci ci膮聟g dalszyNowo艣ci ci膮聟g dalszy
Niedziela, 26.04.2009, 21:37 :: Negro :: komentarze (0)Niedziela, 26.04.2009, 21:37 :: Negro :: komentarze (0)

Nie da si臋 ukry膰, i偶 jeste艣my wr臋cz rozpieszczani informacjami na temat r贸偶nych szczeg贸艂贸w SC2 – Q&A, Battle Report 2 czy nawet zwyk艂e wypowiedzi na forum daj膮聟 coraz dok艂adniejszy obraz gry. Tym razem r贸wnie偶 w膮聟tpliwo艣ci fan贸w nie pozosta艂y niezauwa偶one – Karune i Cydra wypowiedzieli si臋 w najbardziej nurtuj膮聟cych graczy, w danej chwili tematach:

Czy wci膮聟偶 jest zbyt wcze艣nie, by poda膰 jakiekolwiek dodatkowe informacje na temat dopuszczenia gry do sprzeda偶y?

Tak, szczeg贸lnie, 偶e nie uruchomili艣my jeszcze nawet programu Beta. Damy zna膰, gdy nadejdzie czas.

Pojawi艂o si臋 r贸wnie偶 kilka mniejszych uzupe艂nie艅, dotycz膮聟cych jednostek, co szczeg贸lnie powinno zadowoli膰 zagorza艂ych zwolennik贸w klasycznego StarCrafta.

Firebat i Reaver pojawi膮聟 si臋 w kampanii, b臋d膮聟 r贸wnie偶 dost臋pne w edytorze map. Z Lurkera natomiast, b臋dzie mo偶na skorzysta膰 r贸wnie偶 w rozgrywce wieloosobowej.

I gar艣膰 kolejnych informacji:

Nowy model Infestora zosta艂 ju偶 zaimplementowany – obejrzycie go po wypuszczeniu najnowszych screen贸w.

Na koniec wzmianka o u偶ywaniu MULE-贸w i Planetarnej Twierdzy:

Tak daleko, jak si臋ga linia wzroku, tam mo偶na b臋dzie desantowa膰 MULE-y – na wra偶e czo艂gi, na ramp臋, itd. Jednostki te nie potrafi膮聟 jednak atakowa膰, ani naprawia膰.

Skoro Twierdzy nie mo偶na unie艣膰 w powietrze, mo偶liwe jest jej przej臋cie (tak jak np. Tech Lab przy Koszarach)?

Gdy ulepszysz Command Center do Dow贸dztwa Orbitalnego lub Planetarnej Twierdzy, nie mo偶esz cofn膮聟膰 tych zmian, nie mo偶na r贸wnie偶 przej膮聟膰 tych ulepsze艅.


殴r贸d艂a: StarCraft Wire 1 | StarCraft Wire 2
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Zbi贸r nowo艣ciZbi贸r nowo艣ci
Czwartek, 23.04.2009, 19:38 :: Negro :: komentarze (2)Czwartek, 23.04.2009, 19:38 :: Negro :: komentarze (2)

KerriganZacznijmy od informacji, kt贸ra jest najmniej zwi膮聟zana z SC2. Wczoraj Blizzard zaktualizowa艂 swoj膮聟 galeri臋 fanart贸w. O ile zazwyczaj pojawia艂y si臋 tam grafiki zwi膮聟zane z WarCraftem, a w艂a艣ciwie WoW to tym razem otrzymali艣my 4 bardzo dobre prace inspirowane StarCraftem - s膮聟 to Zealot, Dark templar, Kerrigan (widoczna po prawej) oraz zdj臋cie genialnego modelu Banshee zbudowany z klock贸w Lego. Aby obejrze膰 wszystkie prace zapraszamy do Galerii Blizzarda.


W ci膮聟gu dw贸ch ostatnich dni pracownicy Blizzarda przekazali nam spor膮聟 ilo艣膰 informacji na temat kilku jednostek z SC2 jak i samej gry.

Poziom trudno艣ci ras

Jako, 偶e wszystkie trzy rasy znacz膮聟co zmieni艂y si臋 w stosunku do oryginalnego StarCrafta gracze zacz臋li zastanawia膰 si臋, kt贸ra rasa w StarCraft 2 b臋dzie naj艂atwiejsza dla pocz膮聟tkuj膮聟cych graczy. Na temat ten wypowiedzia艂 si臋 Dustin Bowder:

Terran jest naj艂atwiejsz膮聟 ras膮聟 do zrozumienia, gdy偶 wi臋kszo艣膰 jego jednostek wygl膮聟da i dzia艂a bardzo podobnie do rzeczywistych broni. Protossem gra si臋 naj艂atwiej (podobnie by艂o w przypadku SC1 - przy. SCA) poniewa偶 jego jednostki wymagaj膮聟 ma艂ej ilo艣ci micro oraz wybaczaj膮聟 du偶膮聟 ilo艣膰 b艂臋d贸w i pomy艂ek.
Zerg jest najtrudniejszy. Ma trudn膮聟 ekonomi臋 a wiele jego jednostek, mimo i偶 s膮聟 pot臋偶ne nie toleruj膮聟 b艂臋d贸w (z powodu ma艂ej ilo艣ci HP - przy. SCA).
Ale to tylko moje zdanie.

Hydralisk

Kilka os贸b zauwa偶y艂o, 偶e na Battle Report 2 Hydraliski u偶ywaj膮聟 ataku typu melee. Jest to widoczne w chwili 20:22, gdy schodz膮聟ce z rampy Hydraliski atakuj膮聟 Auto Turreta. Fakt ten potwierdzi艂 Cydra:

Dok艂adnie. Jest to animacja ataku typu melee. Jednak zadawane w ten spos贸b obra偶enia s膮聟 identyczne z tymi zadawanymi z odleg艂o艣ci.

Jest wi臋c to tylko dodatkowa animacja, kt贸ra nie ma 偶adnego wp艂ywu na sam膮聟 rozgrywk臋. Niby ma艂a rzecz, a cieszy. Miejmy nadziej臋, 偶e w SC2 b臋dzie wi臋cej tego typu "smaczk贸w".

Baneling

Kilka innych os贸b zwr贸ci艂o uwag臋 na to, 偶e w ostatnim Battle Reporcie Banelingi nie tocz膮聟 si臋 ju偶 tak jak w przypadku poprzednich prezentacji. Thebigone (fan) wywnioskowa艂, 偶e jest to kwestia ulepszenia szybko艣ci tej jednostki. Po raz kolejny fakt ten potwierdzi艂 Cydra:

Tak. W aktualnym buildzie ju偶 si臋 nie tocz膮聟, jednak po ulepszeniu ich szybko艣ci uzyskuj膮聟 one animacj臋 toczenia si臋.

Planetary Fortress

Terra艅skie Command Center od zawsze s艂u偶y艂o nie tylko produkcji robotnik贸w – ju偶 ComSat station i silos nuklearny dodawa艂y u偶yteczno艣ci tej strukturze. StarCraft 2 idzie jeszcze dalej, umo偶liwiaj膮聟c uczynienie z Centrum Dowodzenia pot臋偶ny budynek obronny – Planetarn膮聟 Twierdz臋 (Planetary Fortress). Jak w przypadku w艂a艣ciwie ka偶dej zdolno艣ci, ta r贸wnie偶 wzbudzi艂a zainteresowanie fan贸w, co zaowocowa艂o wieloma pytaniami – b膮聟d藕 co b膮聟d藕, to do艣膰 rewolucyjne rozwi膮聟zanie w obronno艣ci Terran – nareszcie bazy b臋d膮聟 mia艂y mo偶liwo艣膰 obrony, w oczekiwaniu na nadchodz膮聟ce posi艂ki. Cz臋艣膰 w膮聟tpliwo艣ci powinny rozwia膰 odpowiedzi, jakich udzieli艂 Karune:

Obecnie Planetary Fortress jest powa偶nie wzmocnione – obra偶enia zwi臋kszono do 40 i zasi臋g do 6, posiada tak偶e splash damage. Wa偶ne jest r贸wnie偶 to, i偶 wybieraj膮聟c to ulepszenie (Twierdz臋), Command Center zyskuje +2 do pancerza – czyni to t臋 struktur臋 pot臋偶n膮聟 broni膮聟, szczeg贸lnie przy 20 SCV zajmuj膮聟cych si臋 jej napraw膮聟. Widzia艂em wiele gier, gdzie Twierdza tylko w asy艣cie SCV pozwala艂a odeprze膰 dzia艂ania zaczepne, a tak偶e ca艂e atakuj膮聟ce si艂y. Wprawdzie zamienianie g艂贸wnego Centrum Dowodzenia w Planetary Fortress nie jest najlepszym pomys艂em, zrobienie tego z bazami o strategicznym po艂o偶eniu ju偶 jak najbardziej jest – tym bardziej, je艣li s膮聟 one oddalone od g艂贸wnych si艂.

Ulepszenie kosztuje 150 minera艂贸w i 150 gazu, a budynkiem wymaganym jest Engineering Bay. Dla por贸wnania, Orbital Command (Dow贸dztwo Orbitalne) kosztuje 150 minera艂贸w i wymaga Koszar.

Twierdza atakuje pojedyncze cele, czy posiada atak obszarowy?

Splash damage, taki jak w przypadku Siege Tanka.

Karune, czy splash damage b臋dzie rani艂 sojusznicze jednostki?

Nie, ogie艅 z Planetary Fortress nie zrani w艂asnych jednostek, jednak atak Czo艂g贸w - tak.

Czy gdyby艣 chcia艂 by膰 naprawd臋 z艂o艣liwy i zablokowa膰 przeciwnika wewn膮聟trz jego bazy, postawi艂by艣 Twierdz臋 przed wej艣ciem do jego maina?

To ca艂kiem zabawne rozwi膮聟zanie, pami臋taj jednak, 偶e jest to du偶y wydatek – 550 minera艂贸w i 150 gazu. Wybudowanie i ulepszenie wymaga r贸wnie偶 czasu, lecz je艣li uda Ci si臋 to zrobi膰 we wczesnej fazie gry, zapuszkujesz przeciwnika do oko艂o Tier 2 lub 3. Atak na Planetarn膮聟 Twierdz臋 wymaga sporej liczby jednostek – lepiej wi臋c j膮聟 omija膰 ni偶 pr贸bowa膰 zniszczy膰.

Ca艂e to zagranie to jednak bardziej trick ni偶 strategia, kt贸ra mo偶e by膰 sukcesywnie stosowana ;)

Z powy偶szych informacji wynika, 偶e Terranie mog膮聟 spa膰 spokojnie – ich linia obrony otrzyma艂a powa偶ne wzmocnienie, co jeszcze bardziej utrudni przedarcie si臋 przez fortyfikacje. Nie zapominajmy jednak o podstawowej nowo艣ci wszystkich stron konfliktu w SC2 – mobilno艣ci, kt贸ra mo偶e okaza膰 si臋 kluczowa w radzeniu sobie z tego rodzaju defensyw膮聟.

Nighthawk

Ostatni BattleReport dostarczy艂 wielu temat贸w do analiz - w kr臋gu zainteresowania do艣膰 nieoczekiwanie znalaz艂 si臋 r贸wnie偶 Nighthawk - jednostka "po przej艣ciach", ci膮聟gle ulepszana i wci膮聟偶 zmieniaj膮聟ca si臋. Kr贸tkie przypomnienie - Terranie utracili Science Vessel, losy nowego Ghosta wci膮聟偶 nie s膮聟 do ko艅ca znane (balansowanie jednostki, zdolno艣ci), a utrata mobilnego detektora by艂a by bardzo bolesna. Tu pojawi艂 si臋 Nighthawk - spostrzegawczy widzowie z pewno艣ci膮聟 dojrzeli wspomnian膮聟 zdolno艣膰 u tej jednostki.

I st膮聟d zapytanie, na kt贸re ostatecznej odpowiedzi udzieli艂 Cydra:

Oko艂o 16:20 min zauwa偶y艂em Banshee strzelaj膮聟ce do zakopanych si艂 Zerga, kt贸rych wcze艣niej terra艅skie jednostki nie dostrzega艂y. Terran jednak nie posiada艂 ComSat Station. Czy wywo艂a艂a to auto-wie偶yczka Nighthawka (zauwa偶y艂em ikonk臋 oka)? Czy te偶 skanowanie terenu, kt贸re przeoczy艂em? I: czy Wie偶a Obserwacyjna Xel'Naga mo偶e znale藕膰 si臋 pod kontrol膮聟 jednostek takich jak Infested Marine lub Auto Turret?

To Nighthawk posiada zdolno艣膰 wykrywania jednostek. Wie偶a Xel'Naga mo偶e by膰 aktywowana wy艂膮聟cznie przez jednostki naziemne i Infested Marine mo偶e pos艂u偶y膰 do jej przej臋cia, wie偶yczka jednak ju偶 nie.

Jak wida膰, jest to kolejna informacja, kt贸ra z pewno艣ci膮聟 ucieszy Terran - dzi臋ki Nighthawkowi powr贸ci艂a mo偶liwo艣膰 dok艂adnej obserwacji pola walki, przez co starcia z terra艅skim przeciwnikiem zn贸w nie b臋d膮聟 艂atwe, wymaga膰 natomiast b臋d膮聟 dobrej kontroli w艂asnych jednostek specjalnych.


殴r贸d艂a: Blizzard Fanart Gallery | StarCraft Wire
T艂umaczenie: Negro, Deimos0

SC2 News
Exclusive Fansite Q&A - StarfeederExclusive Fansite Q&A - Starfeeder
Czwartek, 23.04.2009, 19:01 :: Negro :: komentarze (0)Czwartek, 23.04.2009, 19:01 :: Negro :: komentarze (0)

W dniu wczorajszym Starfeeder opublikowa艂 list臋 odpowiedzi Blizzarda na swoje 15 pyta艅 w ramach programu Exclusive Fansite Q&A. Podobnie jak w przypadku pyta艅 zadanych przez Team Liquid r贸znie偶 tym razem cz臋艣膰 pyta艅 zosta艂a odrzucona. Tak czy inaczej - po raz kolejny dostajemy spor膮聟 porcj臋 ciekawych informacji na temat gry.

T艂umaczenie wszystkich pyta艅 i odpowiedzi znajduje si臋 TUTAJ.


殴r贸d艂o: Starfeeder


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona