Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Devourer
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Blizzard News
Informacje na temat zmiany organizatora WCS AmericaInformacje na temat zmiany organizatora WCS America
艢roda, 19.06.2013, 17:45 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 19.06.2013, 17:45 :: nAiL :: komentarze (0)

Po dokonaniu wnikliwej oceny sytuacji Major League Gaming, wsp贸艂organizator pierwszego sezonu WCS America, postanowi艂 opu艣ci膰 grono organizator贸w tych rozgrywek i powr贸ci膰 do produkcji w艂asnych zawod贸w e-sportowych. Kolejn膮 du偶膮 imprez膮 organizowan膮 przez MLG b臋dzie Spring Championship, kt贸ry odb臋dzie si臋 w dniach 28-30 czerwca w Anaheim. Turniej w StarCraft II zalicza膰 si臋 b臋dzie do pierwszej kategorii zawod贸w premiowanych w ramach rozgrywek WCS, a pula nagr贸d wyniesie 25 000 USD. 128 graczy zmierzy si臋 w otwartej drabince, co pozwoli lokalnym, ameryka艅skim talentom sprawdzi膰 swe umiej臋tno艣ci w walce z zaprawionymi w bojach, 艣wiatowej klasy graczami zawodowymi w StarCrafta II.

MLG b臋dzie odpowiedzialne za produkcj臋 pierwszego sezonu rozgrywek WCS America a偶 do zako艅czenia rozgrywek w Challenger League i mecz贸w decyduj膮cych o awansie albo spadku, czyli do 21 czerwca.

Organizacja drugiego sezonu WCS America zosta艂a powierzona North American Star League. Aby pom贸c NASL w okresie przej艣ciowym, do艣wiadczeni pracownicy Blizzarda, w tym wielu weteran贸w IGN Pro League, zajm膮 si臋 rozgrywan膮 online cz臋艣ci膮 zawod贸w drugiego sezonu WCS America - kwalifikacjami, rywalizacj膮 w ramach Challenger League oraz meczami 1/16 fina艂贸w Premier League. NASL zajmie si臋 imprezami rozgrywanymi offline, w tym 1/8 fina艂贸w oraz fina艂ami drugiego sezonu WCS America. Pocz膮wszy od trzeciego sezonu WCS America, NASL przejmie pe艂n膮 organizacj臋 rozgrywek a偶 do ko艅ca 2014 roku. Je艣li chodzi o terminarz, to zar贸wno gracze, jak i widzowie nie odczuj膮 skutk贸w zmiany organizatora, a mecze b臋d膮 nadawane na tych samych kana艂ach WCS w serwisie Twitch.

Czytaj dalej...


殴r贸d艂o: Battle.net

Battle News
Harmonogram rozgrywek 2. sezonu WCS 2013Harmonogram rozgrywek 2. sezonu WCS 2013
艢roda, 19.06.2013, 17:41 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 19.06.2013, 17:41 :: nAiL :: komentarze (0)

Drugi sezon rozgrywek World Championship Series (WCS) rozkr臋ca si臋 na dobre i wkr贸tce gracze w StarCrafta II z Europy, Korei i Ameryki b臋d膮 walczy膰 o czo艂owe miejsca w Premier League i Challenger League. Chcemy, aby ka偶dy mia艂 szans臋 obejrze膰 starcia ulubionych zawodnik贸w lub m贸g艂 podj膮膰 wyzwanie i samemu wzi膮膰 udzia艂 w rywalizacji.

Poni偶ej znajduj膮 si臋 szczeg贸艂owe informacje na ten temat, podzielone wed艂ug region贸w WCS. Kana艂y transmisji na 偶ywo oraz aktualne informacje o czasach emisji znajdziecie na www.starcraft2.com/wcs.


WCS America

Premier League - Nadal trwa pierwszy sezon rozgrywek WCS America, wi臋c nie mamy jeszcze informacji na temat grup. Przygotujemy specjalny odcinek WCS Today, w kt贸rym og艂osimy grupy 1/16 fina艂贸w sezonu drugiego, wi臋c dokonajcie subskrypcji kana艂u WCS StarCraft na YouTube.

Kwalifikacje oraz Challenger League - w drugim sezonie znacznie wzros艂a liczba mecz贸w w ramach rozgrywek kwalifikacyjnych do WCS America. Odb臋d膮 si臋 a偶 cztery turnieje z udzia艂em 512 graczy, rozgrywane w systemie pucharowym, z komentarzem na 偶ywo z siedziby g艂贸wnej Blizzarda w Irvine, w Kalifornii. Kwalifikacje zostan膮 zorganizowane przez Blizzard Entertainment we wsp贸艂pracy z organizacj膮 Electronic Sports League oraz na jej platformie.

Harmonogram transmisji:

  • 2 lipca, 21:00 czasu polskiego - Kwalifikacje nr 1, Ro512-Ro16
  • 4 lipca, 0:00 czasu polskiego - Kwalifikacje nr 1, Ro8-Ro4
  • 6 lipca, 21:00 czasu polskiego - Kwalifikacje nr 2, Ro512-Ro16
  • 8 lipca, 0:00 czasu polskiego - Kwalifikacje nr 2, Ro8-Ro4
  • 8 lipca, 21:00 czasu polskiego - Kwalifikacje nr 3, Ro512-Ro16
  • 10 lipca, 00:00 czasu polskiego - Kwalifikacje nr 3, Ro8-Ro4
  • 10 lipca, 21:00 czasu polskiego - Kwalifikacje nr 4, Ro512-Ro16
  • 12 lipca, 0:00 czasu polskiego - Kwalifikacje nr 4, Ro8-Ro4
  • 16 lipca, 00:00 czasu polskiego - Rozpocz臋cie 1/16 fina艂贸w Premier League

WCS Europe

Premier League - Electronic Sports League og艂osi艂a ju偶 grupy 1/16 fina艂贸w i harmonogram transmisji - rozgrywki zaczynaj膮 si臋 w przysz艂ym tygodniu. Zajrzyjcie na stron臋 portalu WCS po艣wi臋con膮 drabince europejskiej.

Challenger League i kwalifikacje - Nie dysponujemy jeszcze dok艂adnymi terminami, ale sprawdzajcie www.starcraft2.com/wcs, aby zapozna膰 si臋 z aktualnymi informacjami o WCS Europe.


WCS Korea

Premier League - Dzi艣 rano wystartowa艂y rozgrywki grup A i B. Aby nie przegapi膰 偶adnej akcji z 1/16 fina艂贸w, ogl膮dajcie transmisj臋 OnGameNet na portalu WCS w ka偶dy wtorek i czwartek o godzinie 12:00 czasu polskiego. Je艣li szukacie terminarza ca艂ego sezonu Premier League, zajrzyjcie na stron臋 portalu WCS po艣wi臋con膮 drabince korea艅skiej.

Challenger League i kwalifikacje - Kwalifikacje Challenger League w ramach rozgrywek WCS Korea odbywaj膮 si臋 przez ca艂y obecny tydzie艅 i nadawane s膮 na GomTV. Wi臋cej szczeg贸艂贸w znajdziecie tutaj.

Je偶eli jeste艣cie ciekawi, w jakim formacie rozgrywane s膮 zawody drugiego sezonu WCS, zajrzyjcie na stron臋 po艣wi臋con膮 formatowi, nagrodom i punktacji rozgrywek w 2013 r.


殴r贸d艂o: Battle.net

Battle News
StarDust zwyci臋zc膮 DreamHack Summer 2013StarDust zwyci臋zc膮 DreamHack Summer 2013
Wtorek, 18.06.2013, 17:55 :: nAiL :: komentarze (0)Wtorek, 18.06.2013, 17:55 :: nAiL :: komentarze (0)

Trzy dni przepe艂nione niesamowitymi meczami za nami - DreamHack Summer 2013 dobieg艂 ko艅ca. Niestety kolejny raz Polacy nie znale藕li si臋 na podium :( Zapewne wi臋kszo艣膰 z Was i tak wie kto stan膮艂 na szczycie podium, ale nie zaszkodzi uwieczni膰 tej informacji w postaci tego skromnego newsa...

Zwyci臋zc膮 DreamHack Summer 2013 zosta艂 nie kto inny jak Son "StarDust" Seok Hee!

Na t膮 chwil臋 niestety nie ma dost臋pnych powt贸rek, ale dla ch臋tnych polecam zbi贸r VOD'贸w. Pierwszy film na li艣cie trwa ponad 9 godzin, wi臋c jak kto艣 ma du偶o wolnego czasu, a nie mia艂 okazji ogl膮da膰 meczy, to zdecydowanie polecam :) Je偶eli jednak interesuje Was tylko pojedynek fina艂owy, to wystarczy w艂膮czy膰 poni偶szy filmik :) HF!


殴r贸d艂o: GosuGamers.net

Battle News
DreamHack 2013 Summer - FINA艁Y!DreamHack 2013 Summer - FINA艁Y!
Poniedzia艂ek, 17.06.2013, 17:40 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 17.06.2013, 17:40 :: nAiL :: komentarze (0)

Mam nadziej臋, 偶e 艣ledzicie uwa偶nie aktualn膮 ods艂on臋 DreamHack 2013 Summer - walki s膮 na naprawd臋 wysokim poziomie. Tak czy inaczej dzisiaj p贸藕nym wieczorem rozpoczynaj膮 si臋 fina艂y, tak偶e polecam. Poni偶ej znajdziecie pe艂n膮 rozpisk臋 godzinow膮. Z g贸ry przepraszam, 偶e informuj臋 tak p贸藕no, ale po pierwsze praca, a po drugie pe艂en harmonogram umieszcza艂em w newsie wcze艣niej :) Tak偶e czuj臋 si臋 rozgrzeszony :)

  • The Final 8 show - 16:00 - 16:30
  • Quarter Finals 1 - 16:30 - 17:30
  • Quarter Finals 2 - 17:30 - 18:30
  • Quarter Finals 3 - 18:30 - 19:30
  • Quarter Finals 4 - 19:30 - 20:30
  • Semi Finals 1 - 20:30 - 21:30
  • Semi Finals 2 - 21:30 - 22:30
  • Grand Final - 23:15 - 01:00

W tym miejscu znajdziecie aktualn膮 drabink臋. HF!


殴r贸d艂o: Battle.net

SC2 News
Wezwanie do akcji: Testowanie balansu (14 czerwca)Wezwanie do akcji: Testowanie balansu (14 czerwca)
Sobota, 15.06.2013, 14:03 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 15.06.2013, 14:03 :: nAiL :: komentarze (0)

W艂a艣nie opublikowali艣my now膮, niestandardow膮 wersj臋 mapy Porzucony Obserwator - "Porzucony Obserwator ET 2.0.8 balans v1.1". Zamierzamy na niej testowa膰 drobne zmiany w balansie rozgrywki w StarCraft II: Heart of the Swarm. W niniejszej wersji mapy znajdziemy pryzmat nadprzestrzenny o statystykach nieco zredukowanych w stosunku do tych z poprzedniej wersji, opublikowanej 30 maja. Wprowadzili艣my r贸wnie偶 kilka nowych modyfikacji banshee i helbata, kt贸re chcieliby艣my wypr贸bowa膰. Pragniemy dzi艣 podzieli膰 si臋 z wami informacjami o wspomnianych zmianach oraz opiniami zespo艂u odpowiedzialnego za balans w StarCraft II na temat ka偶dej z nich.

Protosi

Pryzmat nadprzestrzenny

  • Szybko艣膰 ruchu zosta艂a zwi臋kszona z 2,5 do 2,953 (poprzednio z 2,5 do 3,375).
  • Przyspieszenie zosta艂o zwi臋kszone z 2,125 do 2,625 (poprzednio 2,125 do 3,25).
  • Ulepszenie "nap臋d grawitacyjny" powr贸ci艂o do stacji robotyki. Po opracowaniu zwi臋kszy szybko艣膰 ruchu jednostki do 3,375 a przyspieszenie do warto艣ci 3,25.

Dzi臋kujemy za gr臋 na poprzedniej wersji mapy testowej. Zebrali艣my wasze opinie i ca艂kowicie zgadzamy si臋 z g艂osami graczy, kt贸rzy uwa偶aj膮, 偶e zupe艂na eliminacja nap臋du grawitacyjnego jako ulepszenia by艂aby zbyt drastyczn膮 zmian膮. Gracze zawodowi, kt贸rych poprosili艣my o udzia艂 w dodatkowych testach balansu, byli zgodni co do tego, 偶e modyfikacja ta znacz膮co wp艂ywa na efektywno艣膰 pryzmatu nadprzestrzennego jako jednostki n臋kaj膮cej na du偶o wcze艣niejszym etapie rozgrywki w por贸wnaniu do wersji standardowej. W zwi膮zku z powy偶szym, chcieliby艣my na opublikowanej dzi艣 mapie wypr贸bowa膰 nieco mniej radykalne zmiany. Nadal obserwujemy uwa偶nie protos贸w, by upewni膰 si臋, czy rzeczywi艣cie s膮 oni odrobin臋 s艂absi od dw贸ch pozosta艂ych ras w przypadku gry na najwy偶szym poziomie umiej臋tno艣ci.

Terranie

Helbat

  • Zadawane obra偶enia zosta艂y zmniejszone z 18 (+12 przeciwko jednostkom lekkim) do 18.
  • Ulepszenie "piekielny zap艂on" zwi臋ksza zadawane obra偶enia z 18 do 18 (+12 przeciwko jednostkom lekkim).

Jeszcze nie podj臋li艣my decyzji, czy ataki desantowe z u偶yciem helbat贸w stanowi膮 problem. Potencjalnie istnieje taka mo偶liwo艣膰, wi臋c chcemy na obecnej mapie wypr贸bowa膰 t臋 jednostk臋 w wersji os艂abionej.

Banshee

  • Koszt opracowania pola maskuj膮cego zosta艂 zmniejszony z 200/200 do 100/100.
  • Czas opracowywania pola maskuj膮cego zosta艂 skr贸cony ze 110 do 90 sekund.

Nie uwa偶amy, 偶eby og贸lnie poj臋ta si艂a terran by艂a na obecnym etapie problemem. Terranie zdecydowanie nie s膮 te偶 zbyt mocni i nie wybijaj膮 si臋 pod tym wzgl臋dem na tle dw贸ch pozosta艂ych ras. Tak czy inaczej, chcieliby艣my zrekompensowa膰 os艂abienie helbata wprowadzeniem wzmocnienia dla innej jednostki. Co prawda ch臋tnie zobaczymy mniej atak贸w helbatami, ale z drugiej strony nie chcemy, by nowe modyfikacje szkodzi艂y terranom. Uwa偶amy r贸wnie偶, 偶e 艣wietnym krokiem by艂oby danie im wi臋kszych mo偶liwo艣ci n臋kania. Ka偶dy mecz, w kt贸rym byli艣my dotychczas 艣wiadkami genialnego zastosowania banshee, by艂 niesamowicie ekscytuj膮cy i widowiskowy - wierzymy, 偶e zmniejszenie koszt贸w opracowania technologii zwi膮zanych z t膮 jednostk膮 u艂atwi graczom terra艅skim ich wykorzystanie.

Nowa wersja mapy testowej znajdzie si臋 co prawda na samym szczycie listy gier dowolnych, ale przypominamy, 偶e jej nazwa brzmi "Porzucony Obserwator ET 2.0.8 balans v1.1". Przed rozpocz臋ciem gry prosimy sprawdzi膰, czy na pewno zosta艂a wybrana w艂a艣ciwa mapa - chcemy mie膰 pewno艣膰, 偶e testujecie najnowsze zmiany, wprowadzone w wersji 1.1.

Po raz kolejny pragniemy podkre艣li膰, 偶e opisane tu zmiany nie s膮 ostateczne. Czekamy na wasze opinie, kt贸re b臋d膮 oparte na grze.

Dzi臋kujemy wam bardzo za pomoc!


殴r贸d艂o: Battle.net

Battle News
DreamHack 2013 Summer - transmisja rozpocz臋ta!DreamHack 2013 Summer - transmisja rozpocz臋ta!
Sobota, 15.06.2013, 10:14 :: nAiL :: komentarze (1)Sobota, 15.06.2013, 10:14 :: nAiL :: komentarze (1)

Imprez臋 czas zacz膮膰! Stream powy偶ej, a w razie jaki艣 problem贸w z dzia艂aniem polecam t膮 list臋. Dodatkowo w oczekiwaniu na start warto zapozna膰 si臋 z poni偶sz膮 lektur膮 :) HF!

Pierwszy sezon World Championship Series 2013 w StarCrafta II przeszed艂 ju偶 do historii, lecz zanim damy si臋 porwa膰 wirowi wydarze艅 sezonu drugiego, czeka nas jeszcze turniej pierwszej kategorii. W szwedzkim mie艣cie J枚nk枚ping odb臋dzie si臋 impreza DreamHack Summer Open.

W turnieju we藕mie 128 graczy ze 艣wiatowej czo艂贸wki, w tym wielu czo艂owych zawodnik贸w ze Skandynawii: ThorZaIN, NaNiwa, Elfi oraz Bischu, a tak偶e reprezentanci Ameryki: Suppy, Xenocider i HuK. Stan膮 w szranki z rewelacyjnymi graczami korea艅skimi, w艣r贸d kt贸rych znajd膮 si臋 m.in. Jaedong, Squirtle, czy GuMiho. Zobaczymy r贸wnie偶 innych 艣wiatowej klasy zawodnik贸w, kt贸rzy przyb臋d膮 z r贸偶nych zak膮tk贸w globu.

Gracze zmierz膮 si臋 ze sob膮 w trzech rozgrywanych kolejno fazach grupowych. P贸藕niej gracze walczy膰 b臋d膮 w drabince do jednej przegranej - w fazie tej udzia艂 we藕mie szesnastu zawodnik贸w. Na najlepszych z nich czekaj膮 nagrody o 艂膮cznej warto艣ci 176 000 koron szwedzkich (r贸wnowarto艣膰 26 000 dolar贸w ameryka艅skich) oraz 3600 punkt贸w WCS. Podobnie jak w przypadku poprzednich turniej贸w DreamHack Open, najlepsza szesnastka otrzyma cenne punkty w klasyfikacji WCS. Z pewno艣ci膮 przydadz膮 si臋 one w drodze do fina艂贸w globalnych WCS 2013, kt贸re odb臋d膮 si臋 w listopadzie podczas tegorocznego BlizzConu. Do udzia艂u w tej ostatniej, najwa偶niejszej bitwie zakwalifikuje si臋 szesnastu zawodnik贸w ze 艣wiatowej czo艂贸wki o najwy偶szej liczbie punkt贸w. Aktualna klasyfikacja punktowa WCS dost臋pna jest na oficjalnym portalu WCS na Battle.net.

Relacj臋 z turnieju zapewni rewelacyjna, znana na ca艂ym 艣wiecie ekipa produkcyjna DreamHacka oraz komentatorzy - Shaun "Apollo" Clark oraz Nathan "Nathanias" Fabrikant - dzi臋ki kt贸rym nie przegapicie ani sekundy z tej niezwykle emocjonuj膮cej imprezy e-sportowej. Gospodarzami wydarzenia b臋d膮 Geoff "iNcontroL" Robinson i Dennis "TaKe" Gehlen.

Transmisja rozpocznie si臋 w sobot臋 15 czerwca o godzinie 10:00. Drugi dzie艅 imprezy (16 czerwca) wystartuje o 13:30, a trzeci i ostatni (17 czerwca), o godzinie 11:00. Stream z rozgrywek b臋dzie dost臋pny na Twitch.tv.

Wi臋cej informacji na temat turnieju znale藕膰 mo偶na na oficjalnej stronie internetowej DreamHacka.


殴r贸d艂o: Battle.net


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona