Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Artanis
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Beta StarCraft2 coraz bli偶ejBeta StarCraft2 coraz bli偶ej
Czwartek, 07.05.2009, 20:40 :: Deimos0 :: komentarze (5)Czwartek, 07.05.2009, 20:40 :: Deimos0 :: komentarze (5)

Ilo艣c docieraj膮聟cych do graczy informacji zn贸w wzrasta - odliczania, Q&A, 艣wiadcz膮聟 o tym, 偶e beta jest bli偶ej ni偶 kiedykolwiek.

Napi臋cie z pewno艣ci膮聟 daje si臋 wszystkim we znaki, tym bardziej, 偶e co jaki艣 czas pojawia si臋 drobny news, 艣wiadcz膮聟cy o tym, i偶 Blizzard wkr贸tce skr贸ci m臋ki wszystkich tych, kt贸rzy ju偶 posiadaj膮聟 klucze, lub wci膮聟偶 si臋 o nie staraj膮聟. Nie dziwi wi臋c ukazanie si臋 kolejnego zestawu pyta艅 i odpowiedzi - zdecydowanie warto zapozna膰 si臋 z jego tre艣ci膮聟, gdy偶 tym razem bardzo konkretnie i bezpo艣rednio podj臋to temat bety. Nie przed艂u偶aj膮聟c, zapraszam do czytania. Odpowiedzi udzieli艂 sam Chris Sigaty.

Pytanie:
Zapisy do bety s膮聟 dost臋pne przez Battle.net. Czy oznacza to, 偶e zaraz ujrzymy bet臋?

Chris: Do bety zbli偶amy si臋 z ka偶dym tygodniem. Kilka miesi臋cy temu, testowanie gry rozszerzyli艣my na ca艂a firm臋 i poczynili艣my znacz膮聟ce post臋py. Rozpocz臋li艣my zapisy, poniewa偶 chcemy da膰 szans臋 graczom.

Pytanie:
Jakie elementy gry b臋d膮聟 dost臋pne w tej wersji?

Chris: Jak w przypadku poprzednich strategii, tak i w SC2 sprawdzeniu podlega艂 b臋dzie multiplayer. Gracze b臋d膮聟 mieli do dyspozycji wszystkie trzy rasy i ka偶d膮聟 ich jednostk臋. Dost臋pnych b臋dzie r贸wnie偶 kilka map - niekoniecznie tych, dodawanych do finalnej wersji. Nadal pracujemy nad kampani膮聟 single-player i nie chcieli by艣my ujawnia膰 tej cz臋艣ci gry.

Pytanie:
Czy b臋dziemy mogli korzysta膰 z nowego Battle.netu?

Chris: B臋dziecie pod艂膮聟cza膰 si臋 do i korzysta膰 z nowego Battle.netu, jednak nie wszystkie funkcje b臋d膮聟 jeszcze dost臋pne - beta ma stanowi膰 przedsmak tego, co znajdzie si臋 w pe艂nej wersji.

Pytanie:
Jakich zmian ostatnio dokonali艣cie w samej grze?

Chris: Wci膮聟偶 poprawiamy sam膮聟 rozgrywk臋 oraz jej balans i b臋dziemy robi膰 to przez ca艂y czas trwania bety. Najbardziej zauwa偶alne zmiany dotycz膮聟 Zerg贸w - nasi graficy dopie艣cili wygl膮聟d ich jednostek oraz struktur, dzi臋ki czemu rasa ta wygl膮聟da bardziej na bardziej z艂owrog膮聟 i o艣lizg艂膮聟. Ciekawi jeste艣my r贸wnie偶 odzewu na nowe mechanizmy - Proton Charge Protoss贸w, MULE Terran i Spawn Larvae Zerg贸w. Mamy nadziej臋, 偶e sprowokuj膮聟 one graczy do uwa偶niejszych decyzji w kategoriach zarz膮聟dzania baz膮聟, jak i kontroli jednostek podczas bitwy.

Pytanie:
Kt贸re regiony b臋d膮聟 mog艂y uczestniczy膰 w becie?

Chris: Naszym zamiarem jest umo偶liwi膰 wszystkim uczestnictwo w testowaniu SC2. Bet臋 zaczniemy od Ameryki P贸艂nocnej i Kanady, nast臋pnie Australii i Nowej Zelandii, by ostatecznie umo偶liwi膰 gr臋 fanom z np. Korei, Tajwanu i Europy.

Pytanie:
Dlaczego nie uruchomi膰 gry r贸wnocze艣nie w tych wszystkich krajach?

Chris: Lepiej, z punktu widzenia wydawcy, jest udost臋pnia膰 gr臋 stopniowo - dzi臋ki temu b臋dziemy mogli na bie偶膮聟co usuwa膰 usterki, co pozwoli kolejnym graczom do艂膮聟cza膰 si臋 w miar臋 bezproblemowo. Poza tym samo ustawienie sprz臋tu i sieci nie jest prostym zadaniem. Poza tym, dzi臋ki temu systemowi mo偶liwe b臋dzie szybkie wprowadzanie usprawnie艅 w rozgrywce oraz regularne jej balansowanie. Nie m贸wi膮聟c ju偶 o tym, 偶e udost臋pniaj膮聟c program po kolei, b臋dziemy w stanie sprawdza膰 jak sprawuj膮聟 si臋 zlokalizowane wersje SC2.

Pytanie:
Czy b臋dzie mo偶na pisa膰 o becie, zbiera膰 screenshoty i nagrywa膰 filmiki?

Chris: Oczywi艣cie! Gracze b臋d膮聟 mogli wyra偶a膰 swoje opinie i odczucia na temat gry, wykorzystywa膰 zrzuty ekran贸w i wideo, kt贸re nagraj膮聟 podczas testowania bety. Naprawd臋 oczekujemy ka偶dej recenzji naszej pracy. W艂o偶yli艣my w gr臋 wiele wysi艂ku, wi臋c bardzo chcemy wiedzie膰, co my艣l膮聟 inni.

Teraz ju偶 na pewno nie da si臋 ukry膰, i偶 beta StarCraft 2 jest tu偶 tu偶.

Nie pozostaje nic innego jak uzbroi膰 si臋 w jeszcze troch臋 cierpliwo艣ci. Cierpliwo艣ci, kt贸ra z pewno艣ci膮聟 zostanie nagrodzona, a szczeg贸lnie szcz臋艣liwi b臋d膮聟 Ci, kt贸rym uda艂o si臋 zdoby膰 klucze.


殴r贸d艂o: StarCraft Wire
T艂umaczenie: Deimos0

Blizzard News
Blizzard zatrudni Polak贸wBlizzard zatrudni Polak贸w
Wtorek, 05.05.2009, 23:31 :: Deimos0 :: komentarze (8)Wtorek, 05.05.2009, 23:31 :: Deimos0 :: komentarze (8)

Jak donosi serwis Blizzarda, firma poszukuje pracownik贸w polskoj臋zycznych. Ch臋tni musz膮聟 by膰 przygotowani na przeprowadzk臋 do Irlandii lub Francji - by ostudzi膰 jednak zapa艂, koniecznie nale偶y zwr贸ci膰 uwag臋 na wymagania, jakie stawia firma. Chodzi mi臋dzy innymi o p艂ynn膮聟 znajomo艣膰 j臋zyka polskiego i angielskiego (pozosta艂e j臋zyki b臋d膮聟 dodatkowym atutem), odpowiedzialno艣膰, zaanga偶owanie i przede wszystkim rozleg艂膮聟 wiedz臋 o grach Blizzarda.

Na gotowych do podj臋cia tego wyzwania czeka praca na stanowisku:

Wymogi s膮聟 spore, lecz oferta wydaje si臋 wystarczaj膮聟co atrakcyjna, by pokusi膰 si臋 o aplikacj臋. Ch臋tni mog膮聟 wysy艂a膰 zg艂oszenia na adres email: jobs-eu@blizzard.com.
Warto zaznaczy膰, 偶e jest to pierwszy krok ku powa偶niejszej karierze w strukturach Blizzard Entertainment - przy odrobinie szcz臋艣cia mo偶na pozna膰 dzia艂anie dewelopera od kuchni i sta膰 si臋 cz臋艣ci膮聟 czego艣 naprawd臋 wielkiego.
Wszystkim ch臋tnym 偶yczymy powodzenia!


殴r贸d艂a: Blizzard Entertainment - oferty pracy | StarCraft2.net.pl

SC2 News
Miny Reapera, Changeling oraz Nullifier HarrasMiny Reapera, Changeling oraz Nullifier Harras
Sobota, 02.05.2009, 17:49 :: Deimos0 :: komentarze (0)Sobota, 02.05.2009, 17:49 :: Deimos0 :: komentarze (0)

Ostatni Battle Report wywo艂a艂 lawin臋 pyta艅 i w膮聟tpliwo艣ci w艣r贸d graczy. Poza kwestiami kompozycji armii Terran (szczeg贸lnie nowe "M&M's" - Marines i Marauders) pojawi艂y si臋 w膮聟tpliwo艣ci dotycz膮聟ce 艂adunk贸w wybuchowych u偶ywanych przez Reaper贸w. Jak zapewne niekt贸rzy pami臋taj膮聟, pierwotnie by艂y wzmianki o u偶yciu tej broni przeciw budynkom (z racji op贸藕nienia wybuchu). Battle Report 2 ukaza艂 jednak, i偶 zdolno艣膰 Reaper贸w sprawdza si臋 r贸wnie偶 w walce z ruchomymi celami (tym bardziej, 偶e na filmiku u偶yta zosta艂a przeciwko Zergom). Na szcz臋艣cie w takich chwilach mo偶na liczy膰 na Blizzarda i Karune, kt贸ry pom贸g艂 w wyja艣nieniu tych oraz pozosta艂ych (o tym ni偶ej w pytaniach) w膮聟tpliwo艣ci i sugestii.

Pytanie:
Gdy pokazano Reaper贸w po raz pierwszy, op贸藕nienie wybuchu ich 艂adunk贸w by艂o spore. Zaznaczono te偶, 偶e w zwi膮聟zku z tym, jest to umiej臋tno艣膰 przydatna w niszczeniu wrogich struktur. Czy obecnie zadecydowano jak膮聟 rol臋 maj膮聟 pe艂ni膰 granaty? Przydadz膮聟 si臋 w walce z piechot膮聟, czy nadal b臋d膮聟 s艂u偶y膰 eliminacji nieruchomych cel贸w?

Karune: Miny s膮聟 zdecydowanie wielozadaniowe. 艢wietnie sprawdzaj膮聟 si臋 przeciw zgrupowaniom jednostek, jak r贸wnie偶 w ataku na statyczne elementy obrony lub kluczowe lokacje (zw臋偶enia, Pylony). Cz臋sto, gdy przeciwnik wysunie daleko swoje si艂y, mo偶na wypu艣ci膰 grup臋 Reaper贸w na zwiad, zniszczy膰 elementy obrony jak r贸wnie偶 zaszkodzi膰 gospdarce oponenta, a w艂asne jednostki zawr贸ci膰 bez strat.

Pytanie:
Czy wygl膮聟d Chaneglinga po przej臋ciu wygl膮聟du wrogiej jednostki ju偶 zawsze pozostaje taki sam? Je艣li nie, chyba jednak powinien.

Karune: Gdy tylko Changeling nawi膮聟偶e kontakt z wrogiem, na sta艂e przyjmuje wygl膮聟d jego podstawowej jednostki bojowej (Zerglinga, Zealota lub Marine) i nie ma mo偶liwo艣ci by odzyska艂 sw贸j oryginalny kszta艂t. Mam nadziej臋, 偶e ta odpowied藕 Ci臋 satysfakcjonuje.

Ostatnie pytanie dotyczy Nullifiera - jednostka ta r贸wnie偶 przechodzi艂a wiele zmian, a jej obecny stan umo偶liwia bardzo efektywne wykorzystanie zdolno艣ci (chodzi naturalnie o Pole Si艂owe).

Pytanie:
Oto mo偶liwy scenariusz u偶ycia Force Field:
- Kierujesz 2 Nullifiery do s艂abo bronionej bazy przeciwnika;
- Rzucasz Force Field na ka偶dego z nich, wciskasz Utrzymuj Pozycj臋;
- Mo偶na te偶 u偶y膰 zdolno艣ci na np. Stalkerach i uzyska膰 w ten spos贸b nietykaln膮聟 si艂臋 niszcz膮聟c膮聟 wrogich robotnik贸w.

Karune: W jednym z replay贸w branych pod uwag臋 do Battle Report widzia艂em w艂a艣nie sytuacj臋, gdzie 2-3 Nullifiery u偶ywa艂y Pola na wyj艣ciach z mineral line i zabija艂y wiele Dron贸w, ze wzgl臋du na bonus obra偶e艅 przeciwko jednostkom biologicznym

Jak wida膰, StarCraft 2 jeszcze nie ujrza艂 艣wiat艂a dziennego, a ju偶 powstaj膮聟 taktyki maksymalizuj膮聟ce skuteczno艣膰 nowych zdolno艣ci. Szczeg贸lnie interesuj膮聟cy, z punktu widzenia Protossa oczywi艣cie, wydaje si臋 spos贸b wykorzystania Nullifier贸w - je艣li nic si臋 w tej jednostce nie zmieni, ta taktyka warta chyba b臋dzie zapami臋tania.


殴r贸d艂o: StarCraft Wire
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Fansite Q&A #3 - SC2PodFansite Q&A #3 - SC2Pod
Sobota, 02.05.2009, 03:04 :: Negro :: komentarze (3)Sobota, 02.05.2009, 03:04 :: Negro :: komentarze (3)

monitorW nocy (czasu polskiego) z pierwszego na drugiego maja ukaza艂 si臋 ju偶 trzeci zestaw pyta艅 i odpowiedzi w ramach programu StarCraft II Fansite Q&A. Dzi臋ki czujno艣ci i szybkiej reakcji jako pierwsi w Polsce prezentujemy wam t艂umaczenie tego zestawu.

Napytania, podobnie jak w poprzednich przypadkach odpowiedzia艂 Dustin Bowder. Tym razem dowiemy si臋 troch臋 na temat wsparcia dla monitor贸w panoramicznych, aktualnej postaci niekt贸rych jednostek (Corruptor, Colossus, Infestor, Void Ray), transporter贸w powietrznych czy 艣cie偶ki d藕wi臋kowej, a tak偶e wiele innych rzeczy. Zach臋camy do lektury.

T艂umaczenie ca艂ego zestawu Q&A znajduje si臋 TUTAJ.

Za pomoc w szybkim t艂umaczeniu podzi臋kowania dla InRaina.


殴r贸d艂o: SC2Pod
T艂umaczenie: InRain, Negro

SC2 News
Aktualne zdolno艣ci MothershipaAktualne zdolno艣ci Mothershipa
Pi膮聟tek, 01.05.2009, 02:51 :: Negro :: komentarze (0)Pi膮聟tek, 01.05.2009, 02:51 :: Negro :: komentarze (0)

MothershipOstatnio na Forum Battle.net aktywny jest nie tylko Karune ale r贸wnie偶 i Cydra. Tym razem to w艂a艣nie On odpowiedzia艂 jednemu z u偶ytkownik贸w na zadane przez niego pytanie, kt贸rego przedmiotem by艂 protosski Mothership i jego aktualne umiej臋tno艣ci.


Pytanie (Blazur):
W jednostce Mothership zasz艂o tak wiele zmian odk膮聟d pierwszy raz o niej us艂yszeli艣my, a ostatnio rzadko o niej rozmawiamy. Ch臋tnie bym us艂ysza艂 czy jakie艣 zmiany zasz艂y ostatnio? Czy jest jaka艣 szansa na informacje na ten temat?

Cydra: Umiej臋tno艣ci jednostki Mothership:

  • Cloaking Field (umiej臋tno艣膰 pasywna) - maskuje w pobli偶u wszystkie jednostki naziemne oraz struktury.
  • Vortex - tworzy wir grawitacyjny, kt贸ry obezw艂adnia wszystkie jednostki w pobli偶u wybranego miejsca.
  • Wormhole Transit - pozwala jednostce Mothership na natychmiastow膮聟 teleportacj臋 do wybranego budynku Protoss贸w.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net
T艂umaczenie: Spychi

StarCraft News
StarCraft 2 ModStarCraft 2 Mod
Pi膮聟tek, 01.05.2009, 00:59 :: nAiL :: komentarze (13)Pi膮聟tek, 01.05.2009, 00:59 :: nAiL :: komentarze (13)

SC2ModProtoss

Pami臋tacie jak zaraz po oficjalnym og艂oszeniu prac nad StarCraft 2 wiele os贸b toczy艂o dyskusje na temat mo偶liwo艣ci wydania go jako kolejnego rozszerzenia SC 1? Ta sama oprawa graficzna, ale z nowymi jednostkami, budynkami, a co za tym idzie zupe艂nie nowe strategie gry.

Dobra wiadomo艣膰! Teraz mo偶ecie si臋 przekona膰 na w艂asnej sk贸rze jak takie rozwi膮聟zanie mog艂oby wygl膮聟da膰. Wystarczy 艣ci膮聟gn膮聟膰 TEN ma艂y pliczek z modem i.. zagra膰 :) Mo偶na to te偶 potraktowa膰 jako namiastk臋 nadchodz膮聟cego wielkimi krokami SC 2.

UWAGA! Mod dzia艂a poprawnie z patchem 1.15.1

Alternatywny link


殴r贸d艂o: GosuGamers.net | StarFeeder


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona