Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Vulture
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Blizzard News
Program startowy Battle.netProgram startowy Battle.net
Czwartek, 15.08.2013, 13:38 :: nAiL :: komentarze (0)Czwartek, 15.08.2013, 13:38 :: nAiL :: komentarze (0)

W najbli偶szych miesi膮cach programy startowe dla World of Warcraft, StarCrafta II i Diablo III zostan膮 automatycznie zaktualizowane i zast膮pione aplikacj膮 Battle.net, kt贸rej zadaniem jest usprawni膰 i upro艣ci膰 dost臋p do gier Blizzarda - je艣li jednak chcecie sprawdzi膰 j膮 ju偶 teraz, to informujemy, 偶e w艂a艣nie rozpocz臋li艣my otwarte beta-testy!

Zapraszamy wszystkich do pobrania i zainstalowania aplikacji w oczekiwaniu na jej oficjalne wprowadzenie. Aby dokona膰 aktualizacji ju偶 teraz, wystarczy klikn膮膰 przycisk poni偶ej.

POBIERZ APLIKACJ臉 BATTLE.NET

Co zyskacie dzi臋ki tej aktualizacji programu startowego? Nowa funkcja pojedynczego logowania umo偶liwia natychmiastowy dost臋p do World of Warcraft, StarCrafta II, Diablo III, jak i nadchodz膮cej gry Hearthstone: Heroes of Warcraft w wersji na komputery PC i Mac oraz pozostawanie zalogowanym przez okres maksymalnie 30 dni.

Gracze mog膮 r贸wnie偶 instalowa膰 gry bezpo艣rednio z poziomu aplikacji i automatycznie je aktualizowa膰 - wystarczy, aby program by艂 uruchomiony w tle. Warto doda膰, 偶e to od was zale偶y, czy chcecie, aby aplikacja dzia艂a艂a w tle. Mo偶na j膮 zamkn膮膰 w dowolnym momencie - uruchomi si臋 ona samoczynnie przy kolejnym uruchomieniu gry, tak jak robi艂y to stosowane do tej pory programy uruchamiaj膮ce.

Wi臋cej informacji znale藕膰 mo偶na w naszym FAQ.

Po zako艅czeniu otwartych beta-test贸w program startowy zostanie automatycznie zaktualizowany po uruchomieniu World of Warcraft, StarCrafta II lub Diablo III. Gracze b臋d膮 otrzymywa膰 dost臋p do aktualizacji po kolei, falami, dlatego data otrzymania aktualizacji mo偶e by膰 inna dla poszczeg贸lnych os贸b.

Dzisiaj dobiegaj膮 r贸wnie偶 ko艅ca zamkni臋te beta-testy aplikacji. Tych, kt贸rzy korzystali z zamkni臋tej bety uspokajamy, 偶e nie musz膮 niczego pobiera膰 ani instalowa膰 ? posiadacie ju偶 wszystkie niezb臋dne pliki. Jeszcze raz dzi臋kujemy za cenne uwagi i komentarze, kt贸re otrzymali艣my podczas test贸w zamkni臋tych i niecierpliwie czekamy na kolejne przemy艣lenia i propozycje dotycz膮ce otwartej bety na forach Battle.net (w j臋zyku angielskim).

Raz jeszcze zach臋camy do zapoznania si臋 z FAQ.

Udost臋pnili艣my tak偶e now膮 umow臋 u偶ytkownika Battle.net.


殴r贸d艂o: Battle.net

Video News
Protoss build order: nexus first forge fast expandProtoss build order: nexus first forge fast expand
艢roda, 14.08.2013, 17:46 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 14.08.2013, 17:46 :: nAiL :: komentarze (0)

Dzisiaj Scythe, prowadz膮cy SctStarcraft, przedstawi Wam build order dla Protossa. Mi艂ego ogl膮dania, GL :)


殴r贸d艂o: SctStarcraft YouTube

SC2 News
Ju偶 wkr贸tce nast膮pi blokada sezonu czwartegoJu偶 wkr贸tce nast膮pi blokada sezonu czwartego
艢roda, 14.08.2013, 17:35 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 14.08.2013, 17:35 :: nAiL :: komentarze (0)

Dobiega ko艅ca czwarty sezon rankingowy roku 2013. Ju偶 nied艂ugo nast膮pi blokada wszystkich ranking贸w. Dla graczy oznacza to, 偶e:

  • Podczas trwania blokady czwartego sezonu 2013 nie b臋dziecie ju偶 mogli awansowa膰 do wy偶szej ligi lub dywizji - ani spa艣膰 ni偶ej. Ponadto przestanie rosn膮膰 pula waszych punkt贸w bonusowych.
  • Chocia偶 nie b臋dziecie mogli wyj艣膰 ze swej ligi / dywizji, do ko艅ca sezonu nadal b臋dziecie mogli zdobywa膰 punkty bonusowe ze swojej puli, a tak偶e konkurowa膰 o jak najwy偶sz膮 pozycj臋 w ramach dywizji.
  • Je艣li zale偶y wam na awansie do wy偶szej ligi, wci膮偶 macie szans臋 na zrealizowanie tego planu. Blokada sezonu czwartego 2013 nast膮pi w poniedzia艂ek 19 sierpnia o godzinie 09:01 czasu polskiego.

Ukryte rankingi, kt贸re s膮 wykorzystywane w przypadku awans贸w i spadk贸w graczy do stosownych lig, nadal b臋d膮 wykorzystywane w meczach i b臋d膮 nieprzerwanie aktualizowane w czasie trwania blokady sezonu czwartego. Je艣li wi臋c podczas trwania blokady b臋dziecie sobie radzi膰 du偶o lepiej (lub gorzej), ni偶 przewiduj膮 to wymogi waszej aktualnej ligi, po starcie sezonu pi膮tego (i rozegraniu pierwszego meczu klasyfikacyjnego) mo偶e si臋 okaza膰, 偶e trafili艣cie do innej ligi. Ka偶dy mecz, kt贸ry rozegracie do ko艅ca sezonu czwartego, si臋 liczy!

Sezon 5 rozpocznie si臋 o godzinie 09:01 czasu polskiego w poniedzia艂ek 26 sierpnia - zaraz po zako艅czeniu fina艂贸w sezonu drugiego WCS 2013 na targach gamescom. W tym czasie przyznane zostan膮 nagrody za poprzedni sezon i nast膮pi zresetowanie puli punkt贸w premiowych. Gra b臋dzie nadal dobiera艂a graczy do mecz贸w i klasyfikowa艂a do lig na podstawie wynik贸w z poprzedniego sezonu.


W sezonie pi膮tym b臋dziemy korzysta膰 ze zaktualizowanej puli map. Z przyjemno艣ci膮 informujemy, 偶e te wykorzystywane do mecz贸w 1 na 1 b臋d膮 tymi samymi mapami, na kt贸rych zmagali si臋 zawodnicy WCS ze wszystkich region贸w w sezonie trzecim. Ju偶 wkr贸tce opublikujemy bardziej szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce zmian wprowadzonych w puli map.

Na pocz膮tku pi膮tego sezonu b臋dziemy tak偶e dodawa膰 opcj臋 darmowej zmiany nazwy postaci w StarCraft II do wszystkich kont, dla kt贸rych funkcja ta nie jest obecnie dost臋pna. Opcje zmiany nazwy postaci nie kumuluj膮 si臋 (co oznacza, 偶e w danym momencie mo偶na mie膰 tylko jedn膮 darmow膮 mo偶liwo艣膰 takiej zmiany) - wi臋c je艣li rozwa偶acie taki krok, macie czas do 26 sierpnia.


Je艣li chcieliby艣cie dowiedzie膰 si臋 wi臋cej o tegorocznym sezonie rankingowym i tematach pokrewnych, zapraszamy do zapoznania si臋 z naszym FAQ dotycz膮cym ranking贸w, lig i sezon贸w.


殴r贸d艂o: Battle.net

SC2 News
SctStarcraft - Mo偶liwe zmiany w balansie HOTSSctStarcraft - Mo偶liwe zmiany w balansie HOTS
Wtorek, 13.08.2013, 17:28 :: nAiL :: komentarze (0)Wtorek, 13.08.2013, 17:28 :: nAiL :: komentarze (0)

W newsie ni偶ej znajdziecie pe艂n膮 rozpisk臋 mo偶liwych zmian w balansie, a powy偶ej filmik na kt贸rym Scythe, prowadz膮cy SctStarcraft , przedstawi Wam wszystkie zmiany jeszcze bli偶ej :) Pozdrowienia dla niego i pami臋tajcie o subskrypcji jego kana艂u je偶eli filmiki przypadn膮 Wam do gustu.


殴r贸d艂o: SctStarcraft YouTube

SC2 News
Potencjalne zmiany na mapie do testowania balansuPotencjalne zmiany na mapie do testowania balansu
Wtorek, 13.08.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)Wtorek, 13.08.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)

Zaczynamy przygotowywa膰 si臋 do sprawdzenia kolejnych zmian na mapie testowej, aby by膰 w gotowo艣ci do wprowadzenia ewentualnych poprawek w przysz艂o艣ci. Prosimy pami臋ta膰, 偶e jak zawsze, mapa do testowania balansu nie zawiera finalnych zmian. Je艣li zdecydujemy si臋 wprowadzi膰 jakiekolwiek poprawki balansu, na pewno damy wam zna膰.

1. Zwi臋kszenie szybko艣ci nadrz膮dc贸w (po ulepszeniu)

Szanse w starciach terran z zergami wydaj膮 si臋 stosunkowo wyr贸wnane, a偶 do p贸藕nego etapu gry, kiedy dochodzi do wielu potyczek i na mapie pojawia si臋 du偶o wdowich min. Chcemy mie膰 pewno艣膰, 偶e rozgrywka pozostanie ekscytuj膮ca i jednocze艣nie znale藕膰 spos贸b, aby pom贸c zergom w trakcie tych bitew. Konieczno艣膰 mikrozarz膮dzania armi膮 w ka偶dym starciu, przekszta艂cania t臋picieli, dowodzenia czterema lub wi臋ksz膮 liczb膮 baz i tworzenia nowych nadrz膮dc贸w mo偶e stanowi膰 zbyt du偶e wyzwanie. Dlatego zamierzamy przetestowa膰 zwi臋kszenie szybko艣ci nadrz膮dcy po opracowaniu ulepszenia szybko艣ci, tak aby pocz膮tkowa i 艣rodkowa faza rozgrywki pozosta艂y bez zmian i aby pom贸c zergom na p贸藕niejszych etapach. Nadrz膮dcy nadal b臋d膮 wolniejsi od, dajmy na to, mutalisk贸w, ale by膰 mo偶e uda si臋 sprawi膰, 偶e na p贸藕nym etapie rozgrywki terran przeciwko zergom, nie b臋d膮 ju偶 zostawa膰 w tyle i gin膮膰 w wi臋kszo艣ci na tym etapie.

2. Po艂膮czenie ulepsze艅 mechanicznych jednostek n aziemnych i powietrznych

Nie uwa偶amy, aby terranie napotykali w grze wi臋ksze trudno艣ci, s膮dzimy jednak, 偶e generalnie armie mechaniczne w HotSie radz膮 sobie s艂abo. W trakcie beta-test贸w testowali艣my t臋 konkretn膮 zmian臋 i wiemy mniej wi臋cej, jak ulepszy ona armie tego typu, ale od tamtej pory sporo si臋 zmieni艂o, dlatego chcemy, aby przetestowali j膮 sami gracze.

Wydaje si臋, 偶e w tej chwili terranie maj膮 problemy jedynie na p贸藕nym etapie rozgrywki w meczach przeciwko protosom, cho膰 i to jest kwesti膮 dyskusyjn膮. Je艣li tak jest istotnie, ta zmiana na to zaradzi, poniewa偶 ulepszenie wiking贸w, kt贸re s膮 kluczow膮 jednostk膮 w potyczkach z protosami, pomo偶e r贸wnie偶 w przej艣ciu na helbaty w p贸藕nej fazach rozgrywki.

3. 呕mije zaczynaj膮 z pe艂n膮 ilo艣ci膮 energii

Rozmawiali艣my o r贸偶nych opcjach dla zerg贸w, zar贸wno wewn臋trznie, jak i z czo艂贸wk膮 graczy i komentator贸w z ca艂ego 艣wiata, i jeste艣my zdania, 偶e zmiana ta stanowi dobry punkt wyj艣cia do test贸w.

Nie wiemy jeszcze, czy chcemy zwi臋kszy膰 tempo korzystania ze swoich zdolno艣ci przez 偶mije, ale pomy艣leli艣my, 偶e fajnie by by艂o, gdyby jednostki te ju偶 od pocz膮tku mia艂y dost臋p do pe艂nej energii i pocz膮tkowo mia艂y wi臋kszy wp艂yw na sytuacj臋 na polu walki. Mo偶liwe, 偶e uda nam si臋 zar贸wno zwi臋kszy膰 si艂臋 zerg贸w na p贸藕nych etapach gry, jak i przywr贸ci膰 ciekaw膮 strategi臋, kt贸ra ostatnio by艂a troch臋 rzadziej wykorzystywana.

Raz jeszcze przypominamy, 偶e zmiany te nie s膮 ostateczne. Nadal uwa偶nie przygl膮damy si臋 danym z ranking贸w i rozgrywkom turniejowym najwy偶szego szczebla. Jak wszyscy dobrze wiemy, to co teraz wydaje si臋 zbyt silne, w艣r贸d czo艂owych graczy mo偶e ulec zmianie w przeci膮gu 1-2 tygodni. Chcemy zebra膰 jak najwi臋cej informacji o tym, jak takie zmiany wp艂ywaj膮 na rozgrywk臋, tak aby艣my w razie potrzeby byli gotowi na ich wprowadzenie.

Dzi臋kujemy!


殴r贸d艂o: Forum Battle.net

SC2 News
StarCraft Universe - zbi贸rka na KickstarterzeStarCraft Universe - zbi贸rka na Kickstarterze
Poniedzia艂ek, 12.08.2013, 21:01 :: nAiL :: komentarze (2)Poniedzia艂ek, 12.08.2013, 21:01 :: nAiL :: komentarze (2)

StarCraft Universe jest modem do Starcrafta 2 kt贸ry sprawia, 偶e nasza ukochana gra przeradza si臋 w MMO! Akcja gry rozgrywa si臋 11 lat po wydarzeniach, kt贸re przedstawia misja "In Utter Darkness" ze StarCraft 2: Wings of Liberty. Dowiemy si臋 jak zdaniem tw贸rc贸w b臋dzie wygl膮da膰 偶ycie po 艣mierci Kerrigan, w 艣wiecie po艂膮czonych ras.

Brzmi ca艂kiem nie藕le, z jednym tylko ale... Ot贸偶 MMO nadal nie zosta艂o uko艅czone. Powodem mo偶e by膰 fakt, 偶e pracuje nad nim ma艂a grupka os贸b, kt贸re przy okazji wykazuj膮 niesamowity pedantyzm w dopieszczaniu produkcji.

Tak czy inaczej pojawi艂o si臋 艣wiate艂ko w tunelu. Mod z b艂ogos艂awie艅stwem Blizzarda wszed艂 w艂a艣nie na Kickstarter'a. Oznacza to, 偶e przy dobrych wiatrach, na pocz膮tku przysz艂ego roku mod b臋dzie w pe艂ni grywalny. Tak偶e do zbi贸rki Pani i Panowie :)


殴r贸d艂o: Kickstarter


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona