|
|
|
| | | | I Tura eliminacji - ważne informacjeI Tura eliminacji - ważne informacje | Czwartek, 16.07.2009, 15:30 :: Negro :: komentarze (2)Czwartek, 16.07.2009, 15:30 :: Negro :: komentarze (2) |
| | | Wszyscy, którzy planują wziąć udział w eliminacjach do WCG 2009 a jeszcze się nie zapisali powinni się pośpieszyć. Już jutro upływa termin zgłaszania udziału w pierwszej turze. Oczywiście w sierpniu każdy ma jeszcze drugą szansę, gdyż wtedy rozegrana zostanie druga tura eliminacyjna. Drugą ważną informacją jest to, że została zmieniona jedna mapa w turze eliminacyjnej - zrezygnowano z Blue Storm, którą zastąpił Python. Organizatorzy tłumaczą to średnio długim czasem gry na BS.
W związku z zakończeniem zapisów znamy już dokładny harmonogram eliminacji:
- Zakończenie zapisów - 17.07 (piątek), 23:59
- I dzień - 18.07 (sobota), od 11:00
- II dzień - 19.07 (niedziela), od 11:00
- III dzień - 20.07 (poniedziałek), TBA
Pierwszego dnia rozegrane zostaną grupy w systemie Bo1 na Pythonie a w przypadku dużej liczby uczestników dodatkowo Single Elimination Bo3 do wyłonienia top8. Drugiego dnia rozegrana zostanie drabinka Double Elimination - Bo3 w Winner Bracket, Bo1 w Loser Bracket - dla najlepszej 8 z dnia pierwszego. W drugim dniu wyłoniona zostanie najlepsza trójka, która zapewni sobie udział w finałach krajowych. Trzeciego i zarazem ostatniego dnia eliminacji zwycięska trójka z dnia poprzedniego rozegra finał w systemie Bo5.
- Serwer - iCCup
- LanLatency - ON
- Anti-hack - ON
- Kanał - #WCG_PL, pierwszego dnia w rozgrywkach grupowych jeszcze: #WPL_A, WPL_B, itd.
- Godzina - 11:00, możliwe jest opóźnienie pierwszego dnia z uwagi na potwierdzanie obecności z kanału.
Ważne: Login ze strony WCG powinien być taki sam, jak nick na iCCup, na którym chcemy grać.
Źródło: World Cyber Games Polska | | | | | |
| | | | Overlord oraz OverseerOverlord oraz Overseer | Czwartek, 16.07.2009, 09:51 :: Negro :: komentarze (1)Czwartek, 16.07.2009, 09:51 :: Negro :: komentarze (1) |
| | | Na forach internetowych znów zaczęły pojawiać się pytania i niejasności dotyczące jednostek w StarCraft II. Tym razem problem dotyczy Overlorda i Overseera. Wiadomo, że Overlord może zrzucać Creep, natomiast Overseer posiada detektor i porusza się szybciej. Wiemy też, że ten drugi ewoluuje z Overlorda. I tu pojawia się pytanie - Czy Overseer może zrzucać Creep oraz czy może przenosić jednostki? Ponadto, czy Overlord lub Overseer może zrzucać Creep w trakcie poruszania się? Na pytania te odpowiedział, jak zwykle niezawodny, Karune.
Karune: Overseer nie może zrzucać Creepu, a Overlordy nie mogą zrzucać Creepu w trakcie poruszania się. Ponadto Overseer nie może przenosić jednostek.
W przypadku, gdyby Overlordy mogły zrzucać Creep w trakcie poruszania się dawało by to pewne zabawne możliwości denerwowania przeciwnika.
Co prawda możliwość zrzucania Creepu w trakcie poruszania się Overlorda skutkowała by zapewne wieloma nowymi strategiami, jednak z drugiej strony zdolność taka mogła by okazać się zbyt silna w rozgrywce wieloosobowej.
Reasumując - osoby grające Zergami będą musiały teraz wybierać pomiędzy jednostkami transportowymi a mobilnym detektorem. Mniejsza ilość detektorów u Zerga na pewno będzie na rękę Terranom i Protossom.
Źródło: BlizzBlues | | | | | |
| | | | Konkurs - Wygraj StarCraft FrontlineKonkurs - Wygraj StarCraft Frontline | Åšroda, 15.07.2009, 11:32 :: Negro :: komentarze (0)Åšroda, 15.07.2009, 11:32 :: Negro :: komentarze (0) |
| | | Serwis StarCraft2.net.pl ogłosił konkurs, w którym do wygrania są 4 egzemplarze polskiego wydania StarCraft Frontline.
Więcej informacji na ten temat oraz regulamin konkursu znajdują się TUTAJ.
UWAGA: Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać konto na StarCraft2.net.pl.
Źródło: StarCraft2.net.pl | | | | | |
| | | | Eliminacje POL-Teamu - VodyEliminacje POL-Teamu - Vody | Wtorek, 14.07.2009, 10:30 :: Negro :: komentarze (0)Wtorek, 14.07.2009, 10:30 :: Negro :: komentarze (0) |
| | | Terran.pl pojawiło się dużo vodów prezentujących wspomniane potyczki. Co prawda nie ma wszystkich nagrań z pierwszej i drugiej rundy (z łącznie 10 rozegranych gier jest tylko 6 vodów) ale spotkania półfinałowe i finałowe są już wszystkie. Zachęcamy do obejrzenia.
Drabinka pucharowa eliminacji POL-Teamu
Obecnie z 8 miejsc na finały zajęte są już dwa - jedno przez zwycięzcę powyższych eliminacji, Sawyera, drugie natomiast przez zwycięzcę poprzedniej edycji WCG - Draco. Obecnie nie pozostaje nam nic jak czekać na 6 pozostałych finalistów, którzy wyłonieni zostaną w wyniku dwóch tur eliminacyjnych.
Źródło: Terran.pl | | | | | |
| | | | Eliminacje do WCG 2009Eliminacje do WCG 2009 | Poniedziałek, 13.07.2009, 11:42 :: Negro :: komentarze (2)Poniedziałek, 13.07.2009, 11:42 :: Negro :: komentarze (2) |
| | | Wczoraj zakończyły się preeliminacje do WCG 2009 dla POL-Teamu. Po 6 godzinach zaciętych walk wyłoniony został zwycięzca, który zagwarantował sobie miejsce w polskich finałach WCG, które odbędą się 19-20 września w Warszawie. Wygrana Sawyera jest nie lada zaskoczeniem, gdyż faworytami byli tutaj Mana oraz Dreiven. Ten pierwszy uległ Sawyerowi w półfinale, natomiast Dreiven został wyeliminowany podczas finałowej walki o pierwsze miejsce.
Więcej informacji dotyczących przebiegu eliminacji oraz mini-wywiad z Mana znajdują się w Strefie Gier: StarCraft.
Dodatkowo, tych którzy jeszcze nie wiedzą informujemy, że trwają zapisy do pierwszej tury otwartych eliminacji do polskich finałów WCG.
W tym roku podczas eliminacji obowiązującymi mapami są Blue Storm, Python, Tau Cross. Do finałów awansuje najlepsza trójka graczy z pierwszej rundy eliminacji. Dla tych, którym się nie uda pozostaje tura druga, która wystartuje w sierpniu.
Szczegółowy regulamin eliminacji dostępny jest TUTAJ.
Źródła: WCG Polska | WCG Polska - Regulamin eliminacji | | | | | |
| | | | Nowe artykuły - progamingNowe artykuły - progaming | Sobota, 04.07.2009, 02:01 :: Negro :: komentarze (3)Sobota, 04.07.2009, 02:01 :: Negro :: komentarze (3) |
| | | Mimo ostatnich problemów z normalnym działaniem strony nie próżnowaliśmy. Dowodem tego są chociażby artykuły, jakie wam dziś prezentujemy. Dwa pierwsze, autorstwa Daniela Lee przedstawiają rozwój koreańskiego progamingu "od kuchni" - są to pierwsze z serii artykułów na ten temat, jakie Daniel Lee publikuje na Starfeeder. Trzeci artykuł natomiast, pochodzący z StarCraft Wire opisuje rozwój blizzardowskich edytorów map.
Duże podziękowania dla Trydium, Deimos0 oraz Pojotra za pomoc przy tłumaczeniach. Mamy nadzieję, że teksty się wam spodobają. Planujemy w niedalekiej przyszłości opublikować więcej tego typu artykułów. | | | | | |
| |