Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Zergling
Zobacz opis
BLIZZARD Q&A #1

<= Powr贸t do strony g艂贸wnej Q&A
#1 Nast臋pne Q&A =>


  1. Co to jest (obrazek na dole)? Zdaje si臋 偶e to jaki艣 typ Dropshipa, mo偶ecie skomentowa膰 t膮聟 jednostk臋?

    -

    To co艣 to addon (dobud贸wka), wi臋cej o nim b臋dzie ujawnione w Terra艅skiej sekcji na naszej stronie.

  2. Jaki j臋zyk programowania zosta艂 u偶yty przy produkcji gry? Aspiruj膮聟cy mod- oraz mapmakerzy chcieliby to wiedzie膰.

    J臋zyk, kt贸rego u偶ywaj膮聟 nasi programi艣ci jest w du偶ej mierze oparty o C z pewnymi specjalnymi parametrami dedykowanymi grze. Oczywi艣cie u偶ytkownicy otrzymaj膮聟 o wiele bardziej przyjazny Trigger Editor dzi臋ki kt贸remu pocz膮聟tkuj膮聟cy oraz 艣rednio zaawansowani projektanci map b臋d膮聟 w stanie stworzy膰 zaawansowane mapy bez konieczno艣ci uczenia si臋 j臋zyka skryptowego.Wi臋cej szczeg贸艂贸w na ten temat edytora pojawi si臋 wraz z post臋pem prac nad nim.

  3. Gracze zwracaj膮聟 uwag臋, 偶e laserowy wska藕nik do nakierowywania nuka jest troch臋 za du偶y i bardziej zauwa偶alny ni偶 w SC1. Czy to jest uko艅czona grafika i zamierzacie uczyni膰 atak nuklearny 艂atwiejszy do zauwa偶enia?

    W zapowiedzi video znacznik nadchodz膮聟cego nuka zosta艂 pokazany tak, jak widzi go gracz, kt贸ry przeprowadza atak nuklearny. Dla innych graczy b臋dzie to ci膮聟gle ma艂a kropka, bardzo podobna do tej klasycznej z SC1.

  4. Wydaje si臋, 偶e Time Bomb Mothershipa nie zatrzymuje wszystkich pocisk贸w. Przed czym dok艂adnie on chroni?

    Zdolno艣膰 do spowolnienia czasu radzi sobie z wszystkimi typami atak贸w, chocia偶 w zapowiedzi video w wydatny spos贸b zosta艂o pokazane tylko spowolnienie rakiet Missile Turret贸w.

  5. Balans w grze

    W zapowiedzi video u偶yto kilku trik贸w, aby zaprezentowa膰 mo偶liwo艣ci ka偶dej jednostki. Na przyk艂ad Mothership mia艂 w艂膮聟czon膮聟 niezniszczalno艣膰 przez dobry kawa艂ek czasu, gdy by艂 widoczny na ekranie, jak r贸wnie偶 mia艂 dodatkow膮聟 energi臋, aby mo偶na by艂o pokaza膰 wszystkie jego specjalne umiej臋tno艣ci w kr贸tszym czasie ni偶 normalnie by艂oby to mo偶liwe. Na dodatek wiele zmian zosta艂o wprowadzonych specjalnie na potrzeby tego filmiku, wi臋c gra pokazana na ekranie nie odwzorowuje balansu, kt贸ry b臋dzie podczas normalnej rozgrywki. Zapowied藕 pokazywa艂a gr臋 i jednostki w najlepszy mo偶liwy spos贸b i niepotrzebnie w spos贸b, kt贸ry mo偶e przypomina膰 obecne mecze.

  6. Szybko艣膰 gry

    Jak kilku z was zapewne widzia艂o na panelu Worldwide Invitational po projekcji zapowiedzi StarCrafta II, pokazali艣my, 偶e gra odbywa艂a si臋 na pr臋dko艣ci Normal. Pr臋dko艣膰 zosta艂a zmniejszona, aby艣my mogli pokaza膰 wszystkim detale i nasz膮聟 prac臋 w艂o偶on膮聟 w t膮聟 gr臋. Ci膮聟gle b臋dzie mo偶liwe ustawienie wy偶szej pr臋dko艣ci, takiej do jakiej przywykli gracze graj膮聟c w SC1.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net


Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona