Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Dark Templar
Zobacz opis
BLIZZARD Q&A #53

<= Powr贸t do strony g艂贸wnej Q&A
<= Poprzednie Q&A #51 Nast臋pne Q&A =>


Rozmowa z tw贸rcami: Mamy nadziej臋, 偶e informacje z BlizzConu wszystkim si臋 podoba艂y i przynajmniej cz臋艣膰 z Was skorzysta艂a z szansy na klucz beta w konkursie na Twitterze. Tu w biurze, wszystko p艂ynie ju偶 zwyczajnym rytmem. Je艣li do tej pory nie 艣ledzili艣cie nas na Twitterze, czas to nadrobi膰, szczeg贸lnie, 偶e pojawia膰 si臋 tam b臋d膮 naj艣wie偶sze informacje oraz zapowiedzi konkurs贸w w miar臋 zbli偶ania si臋 do wypuszczenia bety. Mo偶ecie znale藕膰 nas TUTAJ.

  1. SI komputerowego przeciwnika - r贸偶ni si臋 czym艣 graj膮c online lub offline?

    Nie, to te same algorytmy.

  2. Czy rozwa偶ali艣cie mo偶liwo艣膰 dodania dost臋pu do lobby po grze? W celu np. om贸wienia gry, obejrzenia powt贸rki lub szybkiego rewan偶u.

    Tak, mamy co艣 takiego w planach, szczeg贸艂y jednak nie s膮 jeszcze dopracowane.

  3. Pojawi艂y si臋 jakie艣 nowe informacje, dotycz膮ce element贸w map, takich jak wie偶e Xel'Naga, ska艂y i wysokie trawy?

    Nie, na razie nie ma 偶adnych wie艣ci na ten temat.

  4. Jak wielu aktor贸w potrzeba do podk艂adania d藕wi臋k贸w w StarCrafcie 2 (w艂膮czaj膮c w to odg艂osy jednostek, bohater贸w w kampaniach)?

    Obecnie jest to 58 os贸b, niekt贸re z nich odgrywaj膮 kilka r贸l. Liczba zaanga偶owanych lektor贸w mo偶e ulec zwi臋kszeniu w miar臋 zbli偶ania si臋 gry do wydania.

  5. Typy teren贸w w SC 2 posiada艂y nazwy w stylu "Bel'Shir (D偶ungla). Czy znaczy to, 偶e "Bel'Shir" jest alternatywn膮 nazw膮 dla d偶ungli i ka偶dy teren nazywany jest w okre艣lony spos贸b ze wzgl臋du na np. charakterystyczn膮 dla niego ro艣lin臋, czy te偶 po prostu b臋d膮 to r贸偶ne zestawy, np. "Aiur (D偶ungla)"?

    Nazwy pochodz膮 od planet. Zestaw贸w jest o wiele wi臋cej ni偶 w SC 1, przy czym dodatkowo dajemy graczom wi臋ksze mo偶liwo艣ci edytowania terenu (dopasowywania tekstur, element贸w mapy i o艣wietlenia). Mog膮 pojawi膰 si臋 inne rodzaje teren贸w opartych o schemat d偶ungli.

  6. Czy jest szansa na dodanie wi臋kszej ilo艣ci opcji, dotycz膮cych zatrzymywania gry?W Brood War ka偶dy gracz m贸g艂 w艂膮czy膰 pauz臋 maksymalnie 3 razy, ale pozostali mogli j膮 samodzielnie wznowi膰. Co powiecie na edytowalny limit, po kt贸rym dopiero mo偶na wznowi膰 gr臋?

    Zale偶y nam na indywidualnych ustaleniach mi臋dzy graczami co do tego, czy i na jak d艂ugo zatrzyma膰 gr臋. My艣limy, 偶e pauza zak艂贸ca rytm rozgrywki i nie by艂o by wygodne czeka膰 wymuszon膮 ilo艣膰 czasu na powr贸t do meczu. Pauza pojawia si臋 wtedy, gdy wszyscy zawodnicy wyra偶膮 na ni膮 zgod臋 i na czas, jaki ma trwa膰.

  7. Wiedzia艂em, 偶e edytor map dost臋pny b臋dzie w wersji beta, ale chcia艂em zapyta膰, czy osoby nie posiadaj膮ce kluczy r贸wnie偶 b臋d膮 mog艂y z niego korzysta膰?

    Nie, edytor dost臋pny b臋dzie wy艂膮cznie dla beta - tester贸w.

  8. Gdy jednostka opuszcza膰 b臋dzie budynek produkcyjny, czy b臋dzie mia艂a dost臋pne 4 "wyj艣cia", jak w WC 3, czy te偶 ich ilo艣膰 b臋dzie "nieograniczona"?

    Nie jest nieograniczona, ale Twoje jednostki b臋d膮 wychodzi膰 z punktu po艂o偶onego najbli偶ej wyznaczonego punktu zbi贸rki.



Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona