Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Rasy - Protoss
Zobacz opis
BLIZZARD Q&A #54

<= Powrót do strony głównej Q&A
<= Poprzednie Q&A #54 Następne Q&A =>


  1. [SC2 Forum] Czy stosunek w pojedynkach Zerglingi vs Zealoci nadal wynosi 4:1, czy też uległ zmianie?

    Jeden Zealot pokonuje zwykle dwa lub trzy Zerglingi. Wiele zależy jednak od kontroli jednostek. W miarę zwiększania ilości Zealotów, potrzeba jeszcze więcej Zerglingów, gdyż protosskie jednostki mogą przeformować szyk i zawęzić polę bitwy. Wykorzystanie terenu (zwężeń lub krawędzi klifów) także działa na korzyść Protossów. Zerglingi muszą otoczyć wrogie jednostki, by wyrównać szanse.

  2. [SC Legacy] W World of Warcraft, przy pvp gracze uważali za "wysoce niesatysfakcjonujący" fakt, iż utrata kontroli nad kierowaną postacią ograniczała możliwość odgrywania wybranej roli w rozgrywce. W StarCrafcie 2 ilość zdolności obezwładniających znacznie się zwiększyła w porównaniu do pierwowzoru. Czy uważasz, że taki stan rzeczy zwiększy dynamizm gry, czy też wywołuje to pewne obawy?

    Po pierwsze - w StarCrafcie 1 było parę umiejętności wywołujących utratę kontroli nad własnymi jednostkami - Lockdown, Disruption Web i Mind Control. Przedwczesne jest mówienie o "znaczącym zwiększeniu" ilości umiejętności unieruchamiających jednostki. Odnosząc się do samego porównania - w World of Warcraft kierujesz jedną postacią, w RTS-ie wieloma. Dlatego różnicą jest to, że w WoW trzeba przeczekać omawianą sytuację. W StarCrafcie wciąż możesz wydawać rozkazy pozostałym oddziałom, trenować nowe i zarządzać bazą. Istnieje więc wiele możliwości i jesteśmy zadowoleni ze zróżnicowania rozgrywki na tym etapie.

  3. Jaki jest obecny stan Mothershipa? Jaką lukę wypełnia i jeśli jednostka ta miała by zostać usunięta, co mogło by ją zastąpić? Chyba, że Protossi obeszli by się bez tego oddziału.

    Obecnie Mothership wyposażony jest w pasywne pole maskujące, Wormhole Transit, Temporal Rift i Vortex. Jesteśmy zadowoleni z Mothershipa, czekamy jednak na odzew ze strony graczy, gdy rozpocznie się beta.

  4. Co jest waszym celem przy projektowaniu Infestora? Jednostka ta uległa już wielu zmianom, jej zadaniem będzie więc wspieranie, dywersja, harassment, czy też będzie służyła jako uniwersalny oddział, wyposażony w bardzo różne umiejętności?

    Skupiać się będzie na wprowadzaniu chaosu w szeregach przeciwnika oraz ułatwiać harassment. Infestor będzie zakopywał się i wysuwając na czoło Roju, "zmiękczał" nadchodzącego wroga.

  5. Czy da się zrobić unik przed pociskiem EMP? Czy istnieje jakiś sygnał, że zdolność ta zostanie użyta i czy umiejętność nie powoduje konfliktów z Immortalami?

    Można uniknąć EMP, jest to jednak bardzo trudne. Można przewidywać w którym miejscu zostanie wykorzystana, albo wypatrywać śladów Ghosta. Inną opcją jest skorzystanie ze zdolności Blink Stalkerów.

  6. [Vile Gaming] Czy wprowadzone wsparcie dla twórców modów i map, by ich wytwory łączyły się z określonymi stronami? Na przykład dana osoba chciała by, aby mod/mapa wysyłała wyniki gry na określony serwis, lub na odwrót - wyniki pobierane były by z www i wyświetlane w grze.

    Można będzie tworzyć indywidualne ekrany wyników, ale nie ma sprecyzowanych planów odnośnie łączenia się w ten sposób z własnymi stronami poprzez Battle.net.

  7. Czy mapy i mody będą mogły być uruchamiane poprzez zewnętrzną aplikację, posiadając własne ekrany ładowania po autoryzacji przez Battle.net (W rodzaju weryfikacji na Twitterze i Facebook'u)?

    Nie jest planowanie wprowadzenie takich rozwiązań. Można jednak zaprojektować własny ekran ładowania.



Poprzednia strona Na górę Następna strona