Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Gerard DuGalle
Zobacz opis
BLIZZARD Q&A #54

<= Powr贸t do strony g艂贸wnej Q&A
<= Poprzednie Q&A #54 Nast臋pne Q&A =>


  1. [SC2 Forum] Czy stosunek w pojedynkach Zerglingi vs Zealoci nadal wynosi 4:1, czy te偶 uleg艂 zmianie?

    Jeden Zealot pokonuje zwykle dwa lub trzy Zerglingi. Wiele zale偶y jednak od kontroli jednostek. W miar臋 zwi臋kszania ilo艣ci Zealot贸w, potrzeba jeszcze wi臋cej Zergling贸w, gdy偶 protosskie jednostki mog膮 przeformowa膰 szyk i zaw臋zi膰 pol臋 bitwy. Wykorzystanie terenu (zw臋偶e艅 lub kraw臋dzi klif贸w) tak偶e dzia艂a na korzy艣膰 Protoss贸w. Zerglingi musz膮 otoczy膰 wrogie jednostki, by wyr贸wna膰 szanse.

  2. [SC Legacy] W World of Warcraft, przy pvp gracze uwa偶ali za "wysoce niesatysfakcjonuj膮cy" fakt, i偶 utrata kontroli nad kierowan膮 postaci膮 ogranicza艂a mo偶liwo艣膰 odgrywania wybranej roli w rozgrywce. W StarCrafcie 2 ilo艣膰 zdolno艣ci obezw艂adniaj膮cych znacznie si臋 zwi臋kszy艂a w por贸wnaniu do pierwowzoru. Czy uwa偶asz, 偶e taki stan rzeczy zwi臋kszy dynamizm gry, czy te偶 wywo艂uje to pewne obawy?

    Po pierwsze - w StarCrafcie 1 by艂o par臋 umiej臋tno艣ci wywo艂uj膮cych utrat臋 kontroli nad w艂asnymi jednostkami - Lockdown, Disruption Web i Mind Control. Przedwczesne jest m贸wienie o "znacz膮cym zwi臋kszeniu" ilo艣ci umiej臋tno艣ci unieruchamiaj膮cych jednostki. Odnosz膮c si臋 do samego por贸wnania - w World of Warcraft kierujesz jedn膮 postaci膮, w RTS-ie wieloma. Dlatego r贸偶nic膮 jest to, 偶e w WoW trzeba przeczeka膰 omawian膮 sytuacj臋. W StarCrafcie wci膮偶 mo偶esz wydawa膰 rozkazy pozosta艂ym oddzia艂om, trenowa膰 nowe i zarz膮dza膰 baz膮. Istnieje wi臋c wiele mo偶liwo艣ci i jeste艣my zadowoleni ze zr贸偶nicowania rozgrywki na tym etapie.

  3. Jaki jest obecny stan Mothershipa? Jak膮 luk臋 wype艂nia i je艣li jednostka ta mia艂a by zosta膰 usuni臋ta, co mog艂o by j膮 zast膮pi膰? Chyba, 偶e Protossi obeszli by si臋 bez tego oddzia艂u.

    Obecnie Mothership wyposa偶ony jest w pasywne pole maskuj膮ce, Wormhole Transit, Temporal Rift i Vortex. Jeste艣my zadowoleni z Mothershipa, czekamy jednak na odzew ze strony graczy, gdy rozpocznie si臋 beta.

  4. Co jest waszym celem przy projektowaniu Infestora? Jednostka ta uleg艂a ju偶 wielu zmianom, jej zadaniem b臋dzie wi臋c wspieranie, dywersja, harassment, czy te偶 b臋dzie s艂u偶y艂a jako uniwersalny oddzia艂, wyposa偶ony w bardzo r贸偶ne umiej臋tno艣ci?

    Skupia膰 si臋 b臋dzie na wprowadzaniu chaosu w szeregach przeciwnika oraz u艂atwia膰 harassment. Infestor b臋dzie zakopywa艂 si臋 i wysuwaj膮c na czo艂o Roju, "zmi臋kcza艂" nadchodz膮cego wroga.

  5. Czy da si臋 zrobi膰 unik przed pociskiem EMP? Czy istnieje jaki艣 sygna艂, 偶e zdolno艣膰 ta zostanie u偶yta i czy umiej臋tno艣膰 nie powoduje konflikt贸w z Immortalami?

    Mo偶na unikn膮膰 EMP, jest to jednak bardzo trudne. Mo偶na przewidywa膰 w kt贸rym miejscu zostanie wykorzystana, albo wypatrywa膰 艣lad贸w Ghosta. Inn膮 opcj膮 jest skorzystanie ze zdolno艣ci Blink Stalker贸w.

  6. [Vile Gaming] Czy wprowadzone wsparcie dla tw贸rc贸w mod贸w i map, by ich wytwory 艂膮czy艂y si臋 z okre艣lonymi stronami? Na przyk艂ad dana osoba chcia艂a by, aby mod/mapa wysy艂a艂a wyniki gry na okre艣lony serwis, lub na odwr贸t - wyniki pobierane by艂y by z www i wy艣wietlane w grze.

    Mo偶na b臋dzie tworzy膰 indywidualne ekrany wynik贸w, ale nie ma sprecyzowanych plan贸w odno艣nie 艂膮czenia si臋 w ten spos贸b z w艂asnymi stronami poprzez Battle.net.

  7. Czy mapy i mody b臋d膮 mog艂y by膰 uruchamiane poprzez zewn臋trzn膮 aplikacj臋, posiadaj膮c w艂asne ekrany 艂adowania po autoryzacji przez Battle.net (W rodzaju weryfikacji na Twitterze i Facebook'u)?

    Nie jest planowanie wprowadzenie takich rozwi膮za艅. Mo偶na jednak zaprojektowa膰 w艂asny ekran 艂adowania.



Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona