Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Lurker
Zobacz opis
BLIZZARD Q&A #55

<= Powrót do strony głównej Q&A
<= Poprzednie Q&A #55 Następne Q&A =>


  1. Nie wszyscy potencjalni nabywcy SC 2 grali w pierwowzór, mogą więc mieć problem ze zrozumieniem fabuły . Czy możliwe jest więc granie kampanii bez znajomości wcześniejszych wydarzeń? Czy przypomnicie pewne wydarzenia, aby nowi gracze mogli uzyskać wystarczająco dużo informacji?

    Planujemy włączyć elementy, przedstawiające w skrócie najważniejsze wydarzenia i przygotować graczy w ten sposób na historię, opowiedzianą w StarCrafcie 2. Podczas procesu instalacji wyświetlać się będzie też podsumowanie fabuły. Myślę jednak, że bez względu na znajomość poprzedniej części, gracze będą zadowoleni z SC 2.

  2. Zapowiedzieliście, że będziecie przechowywać różne dane podczas gry w SC 2 na Battle.net 2.0. Jak szczegółowe będą to statystyki? Czy będzie można zobaczyć, jaką ilość jednostek danego typu gracz wyprodukował lub zabił?

    Będzie to naprawdę ogromna ilość danych, wciąż jednak dyskutujemy nad ich zakresem. Ten zaś określimy na podstawie tego, co naszym zdaniem pomoże graczom lepiej poznać samą grę.

  3. Ogłosiliście, że SC 2 obsługiwać będzie DirectX 10, co w takim razie z DirectX 11?

    Nie ma obecnie planów wsparcia dla nowych funkcji DirectX 11, ale gra będzie z nim kompatybilna.

  4. Jak wiele statusów będzie mógł posiadać bohater w SC 2? Czy będzie to trzy, jak w WarCrafcie 3, czy też przeznaczony jest na to inny limit?

    Jeśli stworzysz bohatera samodzielnie, możesz wyposażyć go w takie cechy, jakie chcesz. Wyświetlane jednak będą tylko trzy, ze względu na ograniczenia przestrzeni interfejsu.

  5. Według fabuły, Protossi przywoływali swoje budynki i jednostki z odległej planety. Czy powstanie zdolność, działająca jak "odesłanie", umożliwiająca np. sprzedaż budynku?

    Nie mamy niczego takiego w planach. Rozmawialiśmy o tym, ale tego typu umiejętność za bardzo przypominała terrańskie możliwości w kwestii struktur.

  6. Czy powstanie konwerter, umożliwiający zmianę map używanych w Brood War, na format kompatybilny z SC 2? Nie chciałbym stracić swoich ulubionych plansz, gdy zacznę grać w StarCrafta 2.

    Taki program nie powstanie. Twórcy map będą musieli ręcznie przerabiać wybrane pola bitew za pomocą edytora SC 2.

  7. Zakładam, że w SC 2 dostępny będzie swego rodzaju tryb okienkowy. Zastanawia mnie jednak, czy będzie on wyglądał tak, jak ten z World of WarCraft? Chodzi o możliwość rozszerzenia okna, przy jednoczesnym łatwym dostępie do pulpitu.

    Tryb pełnoekranowy i okienkowy dostępne będą w opcjach głównego menu.



Poprzednia strona Na górę Następna strona