Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Ultralisk
Zobacz opis
StarCraft 2 Beta - Jednostki - High Templar
High Templar / Wielki Templariusz

Biologiczna - Psioniczna

Koszt: 100 2
Budowany w: Gateway (Brama) /
Warp Gate (Wrota przesyłowe)

Czas budowy: 33
Wymagania: Templar Archives

Punkty życia: 40
Osłony: 40
Energia: 200
Pancerz osłon: 0 (+3)
Pancerz: 0 (+3)
Szybkość: Normalna


Możliwe ulepszenia:

Ground Armor (Opancerzenie naziemne)
Ulepszane w Forge (Kuźnia).
Koszt - poziom 1: 100 100 160
Koszt - poziom 2: 175 175 190
Koszt - poziom 3: 250 250 220
Każdy poziom ulepszenia zwiększa pancerz o jeden.

Shields (Osłony)
Ulepszane w Forge (Kuźnia).
Koszt - poziom 1: 200 200 160
Koszt - poziom 2: 300 300 190
Koszt - poziom 3: 400 400 220
Każdy poziom ulepszenia zwiększa pancerz osłon o jeden.

Psionic Storm (Burza psioniczna)
Ulepszane w Templar Archives (Archiwa templariuszy).
Koszt: 200 200 110
Pozwala Wilekim Templariuszom na tworzenie burz psionicznych - umiejętność Psionic Storm.

Khaydarin Amulet (Amulet kaydarinowy)
Ulepszane w Templar Archives (Archiwa templariuszy).
Koszt: 150 150 110
Zwiększa początkową energię Duchów o 25.

Zdolności:

Feedback (Sprzężenie)
Koszt energii: 50
Usuwa całą energię z wybranego celu zadając mu 1 obrażenie za każdy punkt wykasowanej energii.

Psionic Storm (Burza psioniczna)
Koszt energii: 75
Tworzy trwającą 4 sekundy burzę psionicznej energii, która zadaje do 80 obrażeń wszystkim celom w swoim zasięgu.
Opóźnienie 3 sekundy.

Archon Warp (Przyzwanie Archonta)
Koszt energii: Brak
Poświęca dwóch templariuszy (dowolnych - mogą być to Wielcy lub Mroczni Templariusze) aby stworzyć Archona. Czas tworzenia wynosi 17 sekund.

Historia zmian:

Patch 1 - 25.02.2010
  • Feedback: Nowa zdolność. Wysysa caÅ‚Ä… energiÄ™ z docelowej jednostki oraz zadaje obrażenia równe wyssanej iloÅ›ci energii.
  • Phase Shift: Zdolność ta zostaÅ‚a usuniÄ™ta z gry.

Zdolności usunięte z gry:

Phase Shift
Koszt energii: 50
Przesuwa wybrana jednostkę w fazie na 8 sekund. Przefazowane w ten sposób jednostki są odporne na obrażenia i większość zdolności, ale same nie mogą atakować i używać zdolności.
Wykorzystane grafiki są własnością
Blizzard Entertainment.

Poprzednia strona Na górę Następna strona