Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Dragoon
Zobacz opis
StarCraft 2 Beta - Jednostki - Ghost
Ghost / Duch

Biologiczna - Psioniczna

Koszt: 100 200 2
Budowany w: Barracks (Koszary)
Czas budowy: 40
Wymagania: Ghost Academy,
Tech Lab

Punkty życia: 100
Energia: 200
Pancerz: 0 (+3)
Szybkość: 2.25

Broń: C-10 Canister Rifle
Obrażenia: 10 (+3)
Bonus: +10 (+3) przeciwko lekkim
Zasięg: 6
Szybkość ataku: 1.5
Cele: Naziemne i powietrzne


Możliwe ulepszenia:

Infantry Weapons (Uzbrojenie piechoty)
Ulepszane w Engineering Bay (Stacji inżynieryjnej).
Koszt - poziom 1: 100 100 160
Koszt - poziom 2: 175 175 190
Koszt - poziom 3: 250 250 220
Każdy poziom ulepszenia zwiększa zadawane obrażenia o jeden.

Infantry Armor (Opancerzenie piechoty)
Ulepszane w Engineering Bay (Stacji inżynieryjnej).
Koszt - poziom 1: 100 100 160
Koszt - poziom 2: 175 175 190
Koszt - poziom 3: 250 250 220
Każdy poziom ulepszenia zwiększa pancerz o jeden.

Personal Cloacking (Maskowanie osobiste)
Ulepszane w Ghost Academy (Akademii duchów).
Koszt: 150 150 120
Pozwala Duchom na używanie zdolności Cloak.

Moebius Reactor (Reaktor Moebius)
Ulepszane w Ghost Academy (Akademii duchów).
Koszt: 100 150 80
Zwiększa początkową energię Duchów o 25.

Zdolności:

Cloak (Maskowanie)
Koszt energii: 25
Maskuje jednostkę, nie pozwalając wrogim jednostkom na zobaczenie lub atakowanie jej. Zamaskowana jednostka może być wykryta jedynie przez detektor lub niektóre efekty.
Zużywa 0,9 energii na sekundę.

Hold Fire (Wstrzymaj ogień)
Koszt energii: Brak
W trybie tym jednostka pozostaje na miejscu i ignoruje wrogów znajdujących się w jej zasięgu. Nie będzie ona ich ani ścigać ani atakować (różnica w stosunku do standardowego Hold Position).

EMP Round (Pocisk EMP)
Koszt energii: 75
Wytwarza impuls elektromagnetyczny, który zadaje 100 obrażeń tarczom oraz wysysa całą energię z wszystkich jednostek w zasięgu działania. Zamaskowane jednostki porażone impulsem są przez krotką chwilę widoczne.

Sniper Round (Snajperstwo)
Koszt energii: 25
Dokładny strzał, zadający 45 obrażeń. Ignoruje pancerz.
Użyć można jedynie na jednostkach biologicznych.

Tactical Nuke (Taktyczny atak jÄ…drowy)
Przywołuje atak jądrowy na wybrane miejsce. Bomba jądrowa leci przez 20 sekund (czas namierzania) ale zadaje d0 300 punktów obrażeń (+200 przeciwko budynkom) wszystkim celom w dużym obszarze.
Do użycia wymaga uzbrojenia silosu Akademii Duchów w pocisk nuklearny.


Historia zmian:

Patch 3 - 05.03.2010
  • Infantry Armor (Opancerzenie piechoty): Czas potrzebny na każde ulepszenie zostaÅ‚ zmniejszony o 30 sekund, zmniejszajÄ…c czas poszczególnych poziomów z 190/220/250 sekund do 160/190/220 sekund.
  • Uzbrojenie piechoty: Czas potrzebny na każde ulepszenie zostaÅ‚ zmniejszony o 30 sekund, zmniejszajÄ…c czas poszczególnych poziomów z 190/220/250 sekund do 160/190/220 sekund.
Wykorzystane grafiki są własnością
Blizzard Entertainment.

Poprzednia strona Na górę Następna strona