Zdolności:
|
|
Cloak (Maskowanie)
Koszt energii: 25
Maskuje jednostkę, nie pozwalając wrogim jednostkom na zobaczenie lub atakowanie jej. Zamaskowana jednostka może być wykryta jedynie przez detektor lub niektóre efekty.
Zużywa 0,9 energii na sekundę.
|
|
Hold Fire (Wstrzymaj ogień)
Koszt energii: Brak
W trybie tym jednostka pozostaje na miejscu i ignoruje wrogów znajdujących się w jej zasięgu. Nie będzie ona ich ani ścigać ani atakować (różnica w stosunku do standardowego Hold Position).
|
|
EMP Round (Pocisk EMP)
Koszt energii: 75
Wytwarza impuls elektromagnetyczny, który zadaje 100 obrażeń tarczom oraz wysysa całą energię z wszystkich jednostek w zasięgu działania. Zamaskowane jednostki porażone impulsem są przez krotką chwilę widoczne.
|
|
Sniper Round (Snajperstwo)
Koszt energii: 25
Dokładny strzał, zadający 45 obrażeń. Ignoruje pancerz.
Użyć można jedynie na jednostkach biologicznych.
|
|
Tactical Nuke (Taktyczny atak jÄ…drowy)
Przywołuje atak jądrowy na wybrane miejsce. Bomba jądrowa leci przez 20 sekund (czas namierzania) ale zadaje d0 300 punktów obrażeń (+200 przeciwko budynkom) wszystkim celom w dużym obszarze.
Do użycia wymaga uzbrojenia silosu Akademii Duchów w pocisk nuklearny.
|