Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Aldaris
Zobacz opis
Struktury - Podstawowe Struktury Terran
Command Center
Command CenterCommand Center
Command Center
Koszt: 400
Czas budowy: 120 sek.
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Build Command Center
Wytrzymałość: 1500
Rozmiar: bardzo duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolności: Build Comsat Station
Build Nuclear Silo
Liftoff / Land
+10
Jednostki: SCV
Struktury: Barracks
Engineering Bay
Badania: brak

Command Center jest najważniejszą… Terrańską… strukturą… - w niej buduje się robotników - SCVy. Służy również do składowania surowców takich jak minerały czy gaz. Do tego budynku można dobudować później Comsat Station lub Nuclear Silo.

Supply Depot
Supply DepotSupply Depot
Supply Depot
Koszt: 100
Czas budowy: 40 sek.
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Build Supply Depot
Wytrzymałość: 500
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 8
Specjalne zdolności: + 8
Jednostki: brak
Struktury: brak
Badania: brak

W Supply Depot składowane są… materiały potrzebne do utrzymania jednostek. Wraz z rozwojem bazy będziesz zmuszony do stawiania tych budynków.

Refinery
RefineryRefinery
Refinery
Koszt: 100
Czas budowy: 40 sek.
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Build Refinery
Wytrzymałość: 750
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 8
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: brak
Struktury: brak
Badania: brak

Refinery daje możliwość wydobywania gazu przez SCVy. Im wcześniej zbudujemy ten budynek, tym wcześniej będziemy mogli przystą…pić do produkcji innych jednostek niż Marinsów a także przejść w średnią… fazę gry. Do Refinery należy posłać kilka SCVów, tak, żeby cały czas jeden czekał przed w kolejce, ale nie więcej.

Barracks
BarracksBarracks
Barracks
Koszt: 150
Czas budowy: 80 sek.
Potrzebne struktury: Command Center
Klawisz budowy: Build Barracks
Wytrzymałość: 1000
Rozmiar: bardzo duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 8
Specjalne zdolności: Liftoff / Land
Jednostki: Marine
Firebat
Ghost
Medic

(Academy)
(Academy + Covert Ops)
(Academy)
Struktury: Academy
Bunker
Factory
Badania: brak

Barracks to podstawowy budynek służą…cy do trenowania piechoty. Umożliwia rówież przejście w dalsze fazy gry.

Enineering Bay
Enineering BayEnineering Bay
Engineering Bay
Koszt: 125
Czas budowy: 60 sek.
Potrzebne struktury: Command Center
Klawisz budowy: Build Engineering Bay
Wytrzymałość: 850
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 8
Specjalne zdolności: Liftoff / Land
Jednostki: brak
Struktury: Missile Turret
Badania: Infantry Weapons
Infantry Armor
(2-3 Science Facility)
(2-3 Science Facility)

Engineering Bay jest ważny z dwóch powodów: umożliwia ulepszanie piechoty oraz daje dostęp do stacjonarnego detektora.

Academy
AcademyAcademy
Academy
Koszt: 150
Czas budowy: 80 sek.
Potrzebne struktury: Barracks
Klawisz budowy: Build Academy
Wytrzymałość: 600
Rozmiar: duży
Pancerz: 1
Pole widzenia: 8
Specjalne zdolności: brak
Jednostki: (Firebat)
(Ghost (Covert Ops))
(Medic)
Struktury: Comsat Station
Badania: U-238 Shells
Stim Pack Tech
RestorationBW
Optical FlareBW
Caduceus ReactorBW

Academy ma wiele zastosowań. Począ…wszy od możliwości budowania Firebatów i Mediców w Barracks, przez wiele badań, aż do trenowania Ghostów w późnych fazach gry.


Poprzednia strona Na górę Następna strona