Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Larva
Zobacz opis
Struktury - Podstawowe Struktury Zerg贸w
Hatchery
HatcheryHatchery
Hatchery
Koszt: 300 艂膮聟cznie: 350
Czas mutacji: 120 sek.艂膮聟cznie: 140 sek.
Mutowany z: brak
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Mutate into Hatchery
Wytrzyma艂o艣膰: 1250
Rozmiar: bardzo du偶y
Pancerz: 1
Pole widzenia: 9
Specjalne zdolno艣ci: +1
Mutate into Lair
Jednostki: Drone
Overlord
Struktury: Spawning Pool
Evolution Chamber
Ewolucje: Burrow

Hatchery to podstawowa struktura Zergowska. Z niej wyl臋gaj膮聟 si臋 larwy, kt贸re mo偶na potem mutowa膰 w wojownik贸w. Jest wielce przydatne mie膰 kilka wyl臋garni, jako 偶e wtedy mo偶na mutowa膰 wi臋cej jednostek w tym samym czasie, dzi臋ki wi臋kszej ilo艣ci larw. W jednej chwili w Hatchery mog膮聟 by膰 maksymalnie trzy larwy. Jest tak偶e struktur膮聟, kt贸ra rozsiewa wok贸艂 siebie Creep, pozwalaj膮聟c stawia膰 na nim kolejne struktury.

Lair
LairLair
Lair
Koszt: 150 100 艂膮聟cznie: 500 100
Czas mutacji: 100 sek.艂膮聟cznie: 240 sek.
Mutowany z: Hatchery
Potrzebne struktury: Spawning Pool
Klawisz budowy: Mutate into Lair
Wytrzyma艂o艣膰: 1800
Rozmiar: bardzo du偶y
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolno艣ci: +1
Mutate into Hive
Jednostki: brak
Struktury: Spire
Queen's Nest
Ewolucje: Burrow
Ventral Sacs
Antennae
Pneumatized Carapace

Lair to drugi stopie艅 technologiczny Zerg贸w. Pozwala na budow臋 bardziej zaawansowanych struktur oraz na odkrycie niezwykle wa偶nych dla Zerg贸w upgrad贸w Overlorda.

Hive
HiveHive
Hive
Koszt: 200 150 艂膮聟cznie: 700 250
Czas mutacji: 120 sek.艂膮聟cznie: 360 sek.
Mutowany z: Lair
Potrzebne struktury: Queen's Nest
Klawisz budowy: Mutate into Hatchery
Wytrzyma艂o艣膰: 2500
Rozmiar: bardzo du偶y
Pancerz: 1
Pole widzenia: 11
Specjalne zdolno艣ci: +1
Jednostki: brak
Struktury: Ultralisk Cavern
Defiler Mound
Nydus Canal
Ewolucje: Burrow
Ventral Sacs
Antennae
Pneumatized Carapace

Hive to struktura oznaczaj膮聟ca osi膮聟gni臋cie najwy偶szego stopnia rozwoju technologicznego. Jest niezwykle wytrzyma艂a, pozwala te偶 na budow臋 najbardziej zaawansowanych struktur.

Creep Colony
Creep ColonyCreep Colony
Creep Colony
Koszt: 75 艂膮聟cznie: 125
Czas mutacji: 20 sek.艂膮聟cznie: 40 sek.
Mutowany z: Drone
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Mutate into Creep Colony
Wytrzyma艂o艣膰: 400
Rozmiar: du偶y
Pancerz: 0
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolno艣ci: Mutate into Sunken Colony
Mutate into Spore Colony
Jednostki: brak
Struktury: brak
Ewolucje: brak

Creep Colony rozsiewa Creep, powi臋kszaj膮聟c w ten spos贸b teren twojej bazy. Mo偶e si臋 tak偶e mutowa膰 w Zergowskie struktury obronne, takie jak Sunken Colony i Spore Colony.

Extractor
ExtractorExtractor
Extractor
Koszt: 50 艂膮聟cznie: 100
Czas mutacji: 40 sek.艂膮聟cznie: 60 sek.
Mutowany z: Drone
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy: Mutate into Extractor
Wytrzyma艂o艣膰: 750
Rozmiar: du偶y
Pancerz: 1
Pole widzenia: 7
Specjalne zdolno艣ci: brak
Jednostki: brak
Struktury: brak
Ewolucje: brak

Extractor to struktura, kt贸ra umo偶liwia Zergom wydobywanie gazu Vespa艅skiego. Musisz sam zadecydowa膰, kiedy j膮聟 utworzy膰 - wszystko zale偶y od tego, czy taktyka, kt贸r膮聟 przyjmiesz, b臋dzie potrzebowa艂a gazu. Na przyk艂ad, je艣li zamierzasz atakowa膰 Zerglingami, to Extractor zmutuj p贸藕niej, a je艣li chcesz zrobi膰 Lurker Rush - Extractor zmutuj wcze艣niej.

Spawning Pool
Spawning PoolSpawning Pool
Spawning Pool
Koszt: 200 艂膮聟cznie: 250
Czas mutacji: 80 sek.艂膮聟cznie: 100 sek.
Mutowany z: Drone
Potrzebne struktury: Hatchery
Klawisz budowy: Mutate into Spawning Pool
Wytrzyma艂o艣膰: 750
Rozmiar: du偶y
Pancerz: 1
Pole widzenia: 8
Specjalne zdolno艣ci: brak
Jednostki: Zergling
Struktury: Sunken Colony
Hydralisk Den
Lair
Ewolucje: Metabolic Boost
Adrenal Glands

(Hive)

Spawning Pool jest najpotrzebniejsz膮聟 struktur膮聟 Zerg贸w. Bez niej nie ma mo偶liwo艣ci wspi臋cia si臋 na wy偶szy poziom technologii. Pozwala na mutacj臋 i upgrade Zergling贸w, oraz na mutacj臋 Hydralisk Den, Sunken Colony i co najwa偶niejsze - Lair.

Evolution Chamber
Evolution ChamberEvolution Chamber
Evolution Chamber
Koszt: 75 艂膮聟cznie: 125
Czas mutacji: 40 sek.艂膮聟cznie: 60 sek.
Mutowany z: Drone
Potrzebne struktury: Spawning Pool
Klawisz budowy: Mutate into Evolution Chamber
Wytrzyma艂o艣膰: 750
Rozmiar: du偶y
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolno艣ci: brak
Jednostki: brak
Struktury: Spore Colony
Ewolucje: Melee Attacks
Missile Attacks
Carapace
(2 - Lair, 3 - Hive)
(2 - Lair, 3 - Hive)
(2 - Lair, 3 - Hive)

Komora Ewolucyjna to struktura wa偶na, cho膰 nie ma potrzeby wczesnej jej budowy. Dopiero w 艣redniej fazie gry, po pierwszych rushach, radz臋 na zbudowanie trzech takich struktur (mo偶esz i jedn膮聟, ale im wi臋cej tym lepiej). Jak tylko b臋dziesz mia艂 kas臋, zacznij upgradeowa膰 pancerz naziemnych jednostek Zerg贸w, oraz ich si艂臋 ataku - ca艂a kasa wydana na upgrady zwr贸ci ci si臋 w walce. Evolution Chamber pozwala tak偶e na mutacj臋 Spore Colony - jedynej przeciwlotniczej wie偶yczki Zerg贸w i jednocze艣nie stacjonarnego detektora.

Hydralisk Den
Hydralisk DenHydralisk Den
Hydralisk Den
Koszt: 100 50 艂膮聟cznie: 150 50
Czas mutacji: 40 sek.艂膮聟cznie: 60 sek.
Mutowany z: Drone
Potrzebne struktury: Spawning Pool
Klawisz budowy: Mutate into Hydralisk Den
Wytrzyma艂o艣膰: 850
Rozmiar: du偶y
Pancerz: 1
Pole widzenia: 10
Specjalne zdolno艣ci: brak
Jednostki: Hydralisk, Lurker
Struktury: brak
Ewolucje: Muscular Augments
Grooved Spines
Lurker Aspect


(Lair)

Ta struktura pozwala na mutacj臋 larw w 艣wietne jednostki - Hydraliski. Powiniene艣 j膮聟 mie膰 zawsze (w 艣rednich fazach gry, oczywi艣cie), nawet je艣li zamierzasz atakowa膰 z powietrza. Pow贸d jest prosty - je艣li wr贸g zobaczy t臋 struktur臋 u ciebie, to nie b臋dzie wiedzia艂 czego si臋 spodziewa膰. Je艣li zobaczy np. samo Spire - wtedy b臋dzie wiedzia艂 na 100%, 偶e zamierzasz atakowa膰 Mutaliskami. Upgrady Hydraliska s膮聟 niezwykle wa偶ne. Umiej臋tno艣膰 Lurker Aspect pozwala Hydraliskom zmienia膰 si臋 w Lurkery - nawet po zniszczeniu Hydralisk Den, Hydraliski nadal b臋d膮聟 mia艂y t臋 umiej臋tno艣膰.


Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona