Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Shuttle
Zobacz opis
Jednostki - Terran Wraith
Wraith - my艣liwiec zwiadowczy
My艣liwiec podczas lotu I am the invincible, that's right.
I'm just curious...why am I so good?
Vector locked-in.

Szybkie, lekkie i niezawodne my艣liwce pilotowane przez wyspecjalizowan膮聟 eskadr臋 to podstawa zaczepnej armii powietrznej ludzi. Do czasu wprowadzenia do s艂u偶by Walkirii Wraithy stanowi艂y trzon si艂 powietrznych Terran. Doskonale sprawdza艂y si臋 jako ochrona flot Kr膮聟偶ownik贸w i jako zwiadowcy. Sw膮聟 skuteczno艣膰 Wraithy zawdzi臋czaj膮聟 solidnej, lekkiej konstrukcji, dzi臋ki kt贸rej s膮聟 szybkie i zwrotne. Posiadaj膮聟 one r贸wnie偶 generator pola maskuj膮聟cego na pok艂adzie. Dzi臋ki niemu Wraithy potrafi膮聟 sta膰 si臋 niewidzialne dla wrog贸w, przez co mog膮聟 informowa膰 dow贸dztwo o posuni臋ciach wroga. Niestety ten lekki my艣liwiec nie zosta艂 wyposa偶ony w zbyt dobry pancerz w celu zmniejszenia ca艂kowitej masy statku. Jednak ze wzgl臋du na bezawaryjno艣膰 i tanie koszty produkcji my艣liwce s膮聟 masowo wykorzystywane do patrolowania r贸偶nych sektor贸w.

Statystyki
Koszt: 150 100 2
Czas budowy: 60 sek.
Budowany w: Starport
Potrzebne struktury: brak
Klawisz budowy:

Build Wraith

Wytrzyma艂o艣膰: 120
Rozmiar: du偶y
Rodzaj: lataj膮聟cy
mechaniczny
Pancerz: 0 + 1 x 3 (Terran Ship Plating)
Bro艅 naziemna: 8 + 1 x 3 (Terran Ship Weapons): Burst Lasers
Bro艅 przeciw-powietrzna: 20 + 2 x 3 (Terran Ship Weapons): Gemini Missiles (e)
Zasi臋g: 5
Op贸藕nienie ataku: 30 Ground / 22 Air
Energia: 200 - 250 (Apollo Reactor)
Pole widzenia: 7
Szybko艣膰: 3,2 t/s
Specjalne zdolno艣ci: Cloak (Cloaking Field)
Opis

Wraith jest my艣liwcem zwiadowczym, co chyba w pe艂ni m贸wi o jego zastosowaniu. Wraith jest niezwykle s艂aby – ma tylko 120 pkt. wytrzyma艂o艣ci i nie posiada standardowo 偶adnego pancerza, jest za to bardzo szybki, bo osi膮聟ga pr臋dko艣膰 3,2 t/s. Niestety wiele jednostek ma tak膮聟 szybko艣膰 (Scourge, Corsair, Mutalisk, Valkyrie). Rakiety Wraitha zadaj膮聟 spore obra偶enia celom powietrznym - 20 punkt贸w obra偶e艅 typu explosive, a jego laser zadaje 8 obra偶e艅 celom naziemnym. My艣liwiec ma rozmiar du偶y, o czym gracze bardzo cz臋sto zapominaj膮聟, bo wi臋kszo艣ci wydaje si臋, 偶e jest on 艣redni. To sprawia, 偶e ci臋偶ko nam b臋dzie przetrwa膰 wrogi ostrza艂, bo bronie przeciw powietrzne cz臋sto s膮聟 typu explosive. W normalnym stanie Wraith nie jest zbyt silnym przeciwnikiem. Mo偶e sytuacja si臋 troszeczk臋 poprawia po ulepszeniu broni i pancerza, ale to i tak nie jest zbyt pomocne.

Wraithy vs Mutaliski... kto wygra?

3 Wraithy (450 min. 300 gazu) kosztuj膮聟 mniej wi臋cej tyle, co 2 Valkyrie (500 min. 250 gazu). W walce Wraithy wygraj膮聟 (cho膰 dwa polegn膮聟). Jednak wystarczy pomno偶y膰 obie strony przez 4 i 12 Wraith贸w zostanie zmasakrowanych przez 8 Valkyrii ze wzgl臋du na splash damage. Battlecruiser zostanie pokonany przez trzy Wraithy (kt贸re kosztuj膮聟 50 minera艂贸w wi臋cej), ale ilo艣膰 ta wzrasta do czterech, gdy Kr膮聟偶ownik dysponuje Yamato Gun i energi膮聟 do jego u偶ycia. Dalej przechodz膮聟c do Zerg贸w: za 100 gazu mo偶emy mie膰 spokojnie dwa Scourge (i tylko 25 minera艂贸w), a Wraith nie zd膮聟偶y rozwali膰 nawet jednego (potrzebuje trzy ataki) i dostanie 220 obra偶e艅. W zasadzie to wystarczy 1 Scourge i dwa ataki Mutala. W艂a艣nie… Mutalisk. Zadaje on 9 pkt. obra偶e艅 (cooldown 30), a nasza Zjawa 2 x (10 / 2) = 10 (Mutal jest ma艂y, a Wraith ma atak explosive), cho膰 z op贸藕nieniem 22. Teoretycznie Mutal zabierze tylko 2/3 HP przeciwnikowi, ale w wi臋kszej grupie Mutale maj膮聟 przecie偶 Bounce, regeneruj膮聟 si臋 i s膮聟 50 minera艂贸w ta艅sze. Devki w wi臋kszej liczbie s膮聟 gro藕ne, a nawet pojedynczy mo偶e nas pokona膰. S膮聟 co prawda o wiele dro偶sze, ale wystarczy, 偶e b臋dzie ko艂o nich oddzia艂 Mutalisk贸w, a mo偶emy si臋 po偶egna膰 z naszymi samolocikami. Z kolei u Protoss贸w Scouty nas po prostu wyt臋pi膮聟, nawet tr贸jka Wraith贸w, nie pokona dw贸ch Scout贸w, lecz zaledwie jednego. Stracisz 450 minera艂贸w i 300 gazu, a wr贸g tylko 275 minera艂贸w i 125 gazu. Carrier te偶 nas pokona. Corsair o ma艂y w艂os uniknie 艣mierci, a kosztuje tyle samo (i jeszcze splash damage). Jedynie Science Vessel, Observer, Overlord, Arbiter, Dropship i Shuttle przegraj膮聟 walk臋 z Wraithem. Czy偶by wi臋c Wraith nie nadawa艂 si臋 do niczego innego ni偶 zwiad? Ot贸偶 nie, jest on w stanie pokona膰 ka偶d膮聟 jednostk臋 lataj膮聟c膮聟 dzi臋ki specjalnej umiej臋tno艣ci - Cloaking Field. W ko艅cu g艂贸wn膮聟 cech膮聟 ka偶dej zjawy, ducha i upiora jest niewidzialno艣膰.

Aby cieszy膰 si臋 tym cudem techniki trzeba wynale藕膰 go w Control Tower. Prawd臋 m贸wi膮聟c w przypadku jednego Starportu plan wygl膮聟da tak:
- budujemy Starport SCV'em,
- przy艂膮聟czamy Control Tower (Starport pracuje),
- wynajdujemy Cloaking Field buduj膮聟c Wraithy,
- wynajdujemy Apollo Reactor buduj膮聟c Wraithy.
W ten spos贸b zar贸wno Starport jak i Control Tower s膮聟 ca艂y czas u偶ywane i mo偶na szybko stworzy膰 6 niewidzialnych jednostek (cho膰 flota terra艅ska jest i tak do艣膰 droga i powoli si臋 buduje). Wystarczy jednak drugi Starport (nawet bez Wie偶y Kontrolnej) i nasze wojsko tworzy si臋 znacznie szybciej.

Niewidzialny Wraith patroluje miejsce ewentualnych exp贸w wroga

W艂膮聟czenie niewidzialno艣ci kosztuje nas 25 pkt. energii i poch艂ania 1 pkt. energii na sekund臋. Mo偶emy j膮聟 w ka偶dej chwili wy艂膮聟czy膰 i energia zacznie si臋 regenerowa膰, ale do ponownego w艂膮聟czenia znowu potrzeba 25 punkt贸w energii. Czy wr贸g zn贸w zapomnia艂 detektora, gdy idzie na atak? We藕 Wraithy i zaatakuj takie wojsko. Wr贸g albo b臋dzie kontynuowa艂 nieco os艂abiony szar偶臋 na baz臋, albo ucieknie trac膮聟c kilka jednostek.

Wraith nie jest jednostk膮聟 szturmow膮聟: nie nadaje si臋 do atakowania cel贸w naziemnych i budynk贸w, a t臋pienie Overs贸w te偶 jest do艣膰 trudne. Wraith natomiast spisuje si臋 dobrze w zwiadzie i obronie przestrzeni powietrznej. Wystarczy do standardowej obrony terra艅skiej dobudowa膰 dwa Turrety (nawet tylko dla detekcji), dwa Goliathy, jedn膮聟 Valkyri臋, kt贸ra b臋dzie poch艂ania艂a obra偶enia i oddzia艂 Wraith贸w. Mo偶na go u偶y膰 i do zwiadu, i do obrony ze wzgl臋du na szybko艣膰. Wraith nie jest obro艅c膮聟, ale ca艂kiem nie藕le odpiera ataki Zergling贸w, Firebat贸w, a nawet Vultur贸w. Powinni艣my te偶 uwzgl臋dni膰 to, 偶e Wraith jest pierwsz膮聟 jednostk膮聟 lataj膮聟c膮聟 Terran. Wr贸g mo偶e nie by膰 przygotowany na atak z powietrza, je艣li p贸jdziemy we Wraithy. I to w艂a艣nie nale偶y jak najlepiej wykorzysta膰. G艂贸wnym zastosowaniem Wraitha b臋dzie atak robotnik贸w. 艢wietnie nadaje si臋 on do niszczenia ekspansji wroga, kt贸re s膮聟 dopiero we wczesnym stadium zabudowy, czyli nie maj膮聟 wie偶yczek przeciw-powietrznych. Nawet je艣li expa broni mocna armia mo偶emy wykorzysta膰 nasz膮聟 niewidzialno艣膰. Mimo tych cech wielu graczy decyduje si臋 raczej na Valkyrie i Batki (lub Goliathy) w po艂膮聟czeniu z Tankami i w p贸藕nych fazach gry rezygnuje z Wraith贸w.

Taktyki
HARRASMENT

Robotnicy nie s膮聟 w zbyt dogodnej sytuacji Najcz臋艣ciej stosowan膮聟 taktyk膮聟 jest u偶ywanie Wraith贸w do niszczenia wrogich robotnik贸w, czyli do tak zwanego harrasmentu. Przygotowuj膮聟c taki atak musimy pami臋ta膰 o wielu rzeczach. Najwa偶niejsze jest to, czy nie zostaniemy spacyfikowani przez jakie艣 dzia艂ka. Dlatego te偶 taki atak staramy si臋 przeprowadzi膰 jak najszybciej. Je艣li jednak jest ju偶 za p贸藕no, Wraithy zawsze mog膮聟 zosta膰 wykorzystane do zniszczenia nowo za艂o偶onej bazy wroga. Drug膮聟 rzecz膮聟, o kt贸rej musimy pami臋ta膰 jest zaskoczenie. Je艣li wr贸g odkryje nasze Starporty, a na dodatek zauwa偶y pracuj膮聟ce Control Tower to mo偶emy by膰 pewni, 偶e ju偶 nie uda nam si臋 艂atwo wlecie膰 do jego bazy. Dlatego zawsze staraj si臋 ukry膰 Starporty. Jak przeprowadza膰 harrasmenty? Wystarczy zebra膰 kilka Wraith贸w, kt贸rymi b臋dziemy atakowa膰 (6 powinno wystarczy膰, 12 je艣li dobrze p贸jdzie rozwali wszystkich robotnik贸w). Je艣li jeste艣my pewni, 偶e nie napotkamy przy robotnikach 偶adnych wie偶yczek wlatujemy ca艂膮聟 gromad膮聟 Wraith贸w i rozkazujemy im atakowa膰 robotnik贸w. Je艣li jednak nie wiemy jaka b臋dzie sytuacja u wroga w bazie, to mo偶emy wzi膮聟艣膰 jednego Wraitha na zwiad, a po ocenie sytuacji zaatakowa膰 lub nie. Je艣li przychodzi jaka艣 armia, aby obroni膰 robotnik贸w w艂膮聟czamy Cloak. Je艣li jednak wr贸g ma detektor to albo si臋 wycofujemy, albo atakujemy jednostki, je偶eli wiemy, 偶e wygramy, albo atakujemy dalej robotnik贸w. Aha, je偶eli naszym przeciwnikiem jest Zerg to od razu m贸wi臋, 偶e nie warto w艂膮聟cza膰 niewidzialno艣ci. No chyba 偶e nie ma w pobli偶u Oversa. Jeszcze s艂owo o samym atakowaniu robotnik贸w. Lepiej nie u偶ywa膰 komendy attack-move. Polecam atakowanie ka偶dego peona po kolei. W przeciwnym wypadku ka偶dy atakuj膮聟cy wybierze sobie inny cel, przez co robotnicy mog膮聟 uciec. Zauwa偶 jeszcze, 偶e taki atak Wraithami skutecznie b臋dzie m贸g艂by膰 przeprowadzony tylko jeden raz (chyba 偶e tw贸j wr贸g nie gra zbyt dobrze). Zazwyczaj ka偶dy po takiej niespodziance wystawi dobr膮聟 obron臋 przeciw-powietrzn膮聟. Przeprowadzaj膮聟c Harrasment na Terrana miej na uwadze wrogie SCV'y. Gdy buduj膮聟 one Turrety strzelaj do nich (SCV'贸w, nie Turret贸w). Czemu nie do Turret贸w? Bo one maj膮聟 200 HP, wi臋c szybko ich nie zniszczysz. Najpierw we藕 na cel SCV'a, potem niszcz wie偶yczki.

RUSH 1

Mo偶na powiedzie膰, 偶e istniej膮聟 2 warianty rushy Wraithami. Jeden polega na jak najszybszym u偶yciu lotnictwa w celu zaskoczenia wroga, a drugi polega na wykorzystaniu niewidzialno艣ci Wraith贸w te偶 w celu zaskoczenia wroga :). Oto wariant pierwszy:

  1. Zbuduj 5-tego SCV, reszta do minera艂贸w
  2. 7-my SCV buduje Depot
  3. 8-my SCV buduje Barracks
  4. Budujemy dalej SCV a偶 do 10
  5. Potem kilka Marines do obrony
  6. W mi臋dzyczasie Refinery
  7. Dobuduj 4 SCV - 3 do gazu, 1 do minera艂贸w
  8. Gdy b臋dziesz mia艂 surowce - Factory
  9. A teraz Starport
  10. I produkuj Wraithy

Na atak mo偶esz i艣膰 w dowolnej chwili. Je艣li przeciwnikiem jest Zerg lub Protoss mo偶esz nawet wys艂a膰 1 Wraitha. Graj膮聟c na Terrana poczekaj lepiej na wi臋ksz膮聟 liczb臋 Wraith贸w albo zastosuj nast臋pny rush. Radz臋 te偶 szybko zbudowa膰 drugi Starport.

RUSH 2
  1. Zacznij tak samo jak powy偶ej
  2. Gdy masz Starport do艂膮聟cz Control Tower
  3. Po do艂膮聟czeniu zbuduj 1 Wraitha
  4. Gdy masz surowce odkryj Cloaking Field
  5. Zbuduj jeszcze kilka Wraith贸w
  6. I atak!

Ta taktyka jest dobra na Terrana. Terran najcz臋艣ciej nie inwestuje na pocz膮聟tku w obron臋 przeciw-powietrzn膮聟, r贸wnie偶 do艣膰 p贸藕no ma Comsat Station. Polecam r贸wnie偶 na Protoss贸w. Na Zerg贸w raczej si臋 nie op艂aca, chyba 偶e w celu zmniejszenia populacji Overlord贸w. Musisz te偶 pami臋ta膰, 偶e Wraith po zbudowaniu ma tylko 50 energii. Gdy we藕miesz go od razu na atak, musisz wiedzie膰, 偶e tej enegii nie starczy mu na d艂ugo.

OV HUNTING

Wraitha mo偶na te偶 zastosowa膰 do t臋pienia Overlord贸w. Ale rzadko s膮聟 one do tego u偶ywane. Hydraliski zbyt 艂atwo je niszcz膮聟, Mutaliski r贸wnie偶. Atakowa膰 mo偶na pojedyncze Oversy lataj膮聟ce gdzie艣 na obrze偶ach bazy lub robi膮聟ce zwiad. Co prawda lepiej si臋 do tego wszysktiego nadaj膮聟 Valkyrie, ale je艣li masz Wraithy i nie wiesz co z nimi zrobi膰 to spokojnie mo偶esz si臋 pobawi膰 w polowanie.

RECONING

Zwiad - Wraith jest 艣wietnym, cho膰 troch臋 drogim zwiadowc膮聟. Dzi臋ki zdolno艣ci maskowania umiej臋tnie mo偶e patrolowa膰 potencjalne ekspansje lub zagl膮聟da膰 do bazy przeciwnika. Wada jest taka, 偶e nasza Zjawa ma energi臋 do niewidzialno艣ci i dlatego warto zmienia膰 "zu偶yte" Wraithy na nowe - ale to zale偶y, czy masz na to kas臋. Niewidzialne Wraithy mo偶na zostawi膰 np. przy wej艣ciu do bazy przeciwnika, je艣li jest ona zbyt dobrze chroniona. Wr贸g ci臋 nie zauwa偶y, ale ty jego owszem :).

COMSAT + WRAITH VS PROTOSS

Taktyka jest teoretycznie bardzo prosta. Zazwyczaj Protossi wykrywaj膮聟 niewidzialne Wraithy Observerami. I zazwyczaj podlatuj膮聟 do Ciebie jednym Observerem. Rzadko mo偶na spotka膰 kilka Obs贸w b臋d膮聟cych blisko siebie. Je艣li wi臋c rozp臋ta si臋 walka flot powietrznych Terran i Protoss贸w, a Protoss pomimo zacloakowania si臋 Wraith贸w dalej w nie 艂aduje, to mo偶esz by膰 pewny, 偶e ma Observera (je艣li nie jeste艣 w pobli偶u Cannona of course). U偶yj wi臋c Comsata i zniszcz jak najszybciej Obsa Wraithami. Teraz mo偶esz bawi膰 si臋 z Protossem dop贸ki ten nie ucieknie. Raczej wiele tym nie zdzia艂asz, bo albo pode艣le on nowego Observera, albo zawr贸ci w kierunku bazy, gdzie wykryj膮聟 Ci臋 Photon Cannony.

Zapobieganie

Terranie

Je艣li wr贸g idzie we Wraithy to zawczasu zainwestuj w obron臋 przeciw-powietrzn膮聟 i w detektory. Nie daj si臋 zaskoczy膰 szybkim atakiem Wraith贸w. Szybko zbuduj Engineering Bay i postaw kilka Turret贸w, szczeg贸lnie przy robotnikach. Mo偶esz te偶 zbudowa膰 bunkier przy SCV'ach i obsadzi膰 go Marinesami (oczywi艣cie wymagane te偶 s膮聟 przynajmniej 2 Turrety do detekcji). Gdy Wraithy atakuj膮聟 kawa艂ek bazy, kt贸ry nie jest broniony trzymaj gdzie艣 grup臋 Marines ze Stim Packiem. Nie zapomnij r贸wnie偶 o Comsacie. Bardzo skuteczne na Wraithy s膮聟 Valkyrie i Batki (w odpowiednich ilo艣ciach). Do tego oczywi艣cie Scanner Sweep lub Science Vessel. Widz膮聟c tak膮聟 obron臋 u Terrana raczej nie op艂aca si臋 szturmowa膰 Wraithami. Aha i nawet nie pr贸buj atakowa膰 Wraithami Goliath贸w. Uwa偶aj te偶 na Lockdown Ghost贸w, chocia偶 nie powinny one zamyka膰 zwyk艂ego Wraitha, bo szkoda na niego energii.

Zergowie

Aby wykry膰 Wraithy nie potrzebny jest wcale Overlord. Do艣膰 dobrze sprawdzaj膮聟 si臋 wszelkiego rodzaju gluty: Plague, Acid Spore (wystarczy pu艣ci膰 seri臋 na jeszcze nie ukryte Wraithy), ale najlepsze jest chyba Parasite + Ensnare combo. Widok, odkrycie i spowolnienie, czego chcie膰 wi臋cej? Na odkryte Wraithy dobre s膮聟 Mutale z asyst膮聟 Scourge / Devourer. Bardzo skuteczne s膮聟 oczywi艣cie Hydraliski z uwagi na atak explosive. A na same Overlody bym uwa偶a艂. Zawsze posy艂aj je razem z Mutaliskami lub czym艣 innym co je obroni przed Zjawami. Oversy s膮聟 zbyt wolne 偶eby im uciec. Spore Colonies powinny skutecznie odstraszy膰 Wraithy od niszczenia robotnik贸w. Ich 400 punkt贸w 偶ycia nie zleci szybko przy 8-punktowym ataku Wraitha. Je艣li chodzi jeszcze o specjale to zastan贸w si臋 nad u偶yciem Dark Swarm. Schowane pod nim Hydraliski nie zostan膮聟 w 偶aden spos贸b zranione przez lotnictwo. Najcz臋stszymi celami atak贸w Wraith贸w b臋d膮聟 ekspansje, kt贸re zapewne nie s膮聟 tak dobrze chronione jak baza g艂贸wna.

Protossi

Cannony robi膮聟 swoje. Wraithy s膮聟 wykryte i zostan膮聟 os艂abione

Protossi cz臋sto zapominaj膮聟 o obronie przeciw-powietrznej teleportuj膮聟c ci膮聟gle ogromne ilo艣ci Zealot贸w. Do odkrycia Wraith贸w wystarczy Observer – jest ma艂y, wi臋c trudno go zobaczy膰 i jest przede wszystkim niewidzialny. A obroni膮聟 nas Corsairy, Scouty (je艣li Wraithy nie maj膮聟 przewagi wi臋kszej ni偶 3:2) lub Carriery (1 ich oddzia艂 mo偶e rozwali膰 3 oddzia艂y Zjaw, je艣li zaatakuj膮聟 8 Interceptorami). Na niewidzialne Wraithy warto u偶y膰 Psionic Storm, kt贸ry skutecznie je os艂abi. Z ziemi u偶ywaj Dragoon贸w z Singularity Charge + Shield Batteries - to czyni je dobrymi, wytrzyma艂ymi i silnymi. Problem jest tylko w tym, 偶e ich mobilno艣膰 pozostawia troch臋 do 偶yczenia (nie jest z艂a, ale spr贸buj wymanewrowa膰 oddzia艂em Dragoon贸w w ciasnym przej艣ciu). Pomy艣l te偶 o Archonach. Ich 350-cio punktowa os艂ona szybko nie zostanie zdj臋ta przez laser Wraitha. Uwa偶aj jednak na EMP Shockwave, bo wtedy Wraithowi wystarcz膮聟 2 strza艂y.

Upgrady i specjale

APOLLO REACTOR
Koszt: 200 200
Czas: 166 sek.
Miejsce: Control Tower
Wymagania: brak
Klawisz ulepszenia: Research Apollo Reactor
Efekt: + 50 Wraitha

Nie jest to zbyt wa偶ny upgrade. Pozwoli on jedynie Wraithowi na bycie niewidzialnym d艂u偶ej o 50 sekund. Ma to niewielkie zastosowanie, gdy偶 zazwyczaj nie przeprowadza si臋 d艂ugich atak贸w niewidzialnymi jednostkami. Ale je艣li zamierzasz ostro gra膰 Wraithami to odkryj. Pami臋taj jednak 偶e wa偶niejsze b臋dzie samo odkrycie Cloaking Field.

CLOAKING FIELD
Koszt: 150 150
Czas: 100 sek.
Miejsce: Control Tower
Wymagania: brak
Klawisz ulepszenia:

Research Cloaking Field

Koszt u偶ycia: 25 + 1 /sek.
Dzia艂anie: Jednostka staje si臋 niewidzialna

Upgrade bardzo przydatny. To czy go odkryjemy czy nie zale偶y od naszej taktyki. U偶ywaj膮聟c go mo偶emy w pe艂ni wykorzysta膰 Wraithy.

TERRAN SHIP WEAPONS
Koszt: 100 100 + 75 + 75
Czas: 266 sek. + 32 sek.
Miejsce: Armory
Wymagania: 1)brak, 2-3) Science Facility
Klawisz ulepszenia: Upgrade Ship Weapons
Efekt: + 1 do naziemnych i + 2 do
przeciw-powietrznych obra偶e艅 Wraitha
TERRAN SHIP PLATING
Koszt: 150 150 + 50 + 50
Czas: 266 sek. + 32 sek.
Miejsce: Armory
Wymagania: 1)brak, 2-3) Science Facility
Klawisz ulepszenia: Upgrade Ship Plating
Efekt: + 1 do pancerza Wraitha

Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona