W Robotics Facility produkuje się roboty. Jest to ważny budynek w średniej fazie gry i prawie konieczny - w późnej.
StargateStargate
Koszt:
150 150
Czas teleportacji:
70 sek.
Potrzebne struktury:
Cybernetics Core
Klawisz budowy:
Warp in Stargate
Wytrzymałość:
600
Osłony:
600
Rozmiar:
bardzo duży
Pancerz:
1
Pole widzenia:
10
Specjalne zdolności:
brak
Jednostki:
Scout CorrsairBW Carrier Arbiter
(Fleet Beacon) (Arbiter Tribunal)
Struktury:
Fleet Beacon Arbiter Tribunal
+ Templar Archives
Rozwinięcia:
brak
Stargate - tutaj teleportuje się Protosska flota. Nie sposób wygrać późnej fazy gry bez tego budynku - choćby dla zmyłki, jeżeli szykujesz ciężki atak lą…dowy.
Citadel of AdunCitadel of Adun
Koszt:
150 100
Czas teleportacji:
60 sek.
Potrzebne struktury:
Cybernetics Core
Klawisz budowy:
Warp in Citadel of Adun
Wytrzymałość:
450
Osłony:
450
Rozmiar:
duży
Pancerz:
1
Pole widzenia:
10
Specjalne zdolności:
brak
Jednostki:
brak
Struktury:
Templar Archives
Rozwinięcia:
Leg Enhancements
Citadel of Adun jest ważny, kiedy chcemy przejść na ciężki atak naziemny - dzięki tej strukturze możemy przeteleportować Templar Archives.
Robotics Support BayRobotics Support Bay
Koszt:
150 100
Czas teleportacji:
30 sek.
Potrzebne struktury:
Robotics Facility
Klawisz budowy:
Warp in Robotics Support Bay
Wytrzymałość:
450
Osłony:
450
Rozmiar:
duży
Pancerz:
1
Pole widzenia:
10
Specjalne zdolności:
brak
Jednostki:
(Reaver)
Struktury:
brak
Rozwinięcia:
Scarab Damage Reaver Capacity Gravitic Drive
Robotics Support Bay jest to budynek niezbędny do produkcji ulepszeń robotów.
Fleet BeaconFleet Beacon
Koszt:
300 200
Czas teleportacji:
60 sek.
Potrzebne struktury:
Stargate
Klawisz budowy:
Warp in Fleet Beacon
Wytrzymałość:
500
Osłony:
500
Rozmiar:
duży
Pancerz:
1
Pole widzenia:
10
Specjalne zdolności:
brak
Jednostki:
(Carrier)
Struktury:
brak
Rozwinięcia:
Apial Sensors Gravitic Thrusters Carrier Capacity Disruption Web Argus Jewel
Fleet Beacon jest to struktura konieczna, jeżeli chcemy atakować z powietrza.
Templar ArchivesTemplar Archives
Koszt:
150 200
Czas teleportacji:
60 sek.
Potrzebne struktury:
Citadel of Adun
Klawisz budowy:
Warp in Templar Archives
Wytrzymałość:
500
Osłony:
500
Rozmiar:
duży
Pancerz:
1
Pole widzenia:
10
Specjalne zdolności:
brak
Jednostki:
(High Templar) (Dark Templar)
Struktury:
Arbiter Tribunal + Stargate
Rozwinięcia:
Psionic Strom Hallucination Khaydarin Amulet Mind Control Maelstrom Argus Talisman
Templar Archives jest niezbędny, kiedy planujemy ciężki atak naziemny lub też bronimy się tymi jednostkami.
ObservatoryObservatory
Koszt:
50 100
Czas teleportacji:
30 sek.
Potrzebne struktury:
Robotics Facility
Klawisz budowy:
Warp in Observatory
Wytrzymałość:
250
Osłony:
250
Rozmiar:
duży
Pancerz:
1
Pole widzenia:
10
Specjalne zdolności:
brak
Jednostki:
(Observer)
Struktury:
brak
Rozwinięcia:
Sensor Array Gravitic Boosters
Observatory jest budynkiem koniecznym w późniejszych fazach gry. Dzięki tej strukturze można szpiegować wroga i ochraniać własną… armię przed cichym atakiem.
Arbiter TribunalArbiter Tribunal
Koszt:
200 150
Czas teleportacji:
60 sek.
Potrzebne struktury:
Stargate + Templar Archives
Klawisz budowy:
Warp in Arbiter Tribunal
Wytrzymałość:
500
Osłony:
500
Rozmiar:
duży
Pancerz:
1
Pole widzenia:
10
Specjalne zdolności:
brak
Jednostki:
(Arbiter)
Struktury:
brak
Rozwinięcia:
Recall Statis Field Khaydarin Core
Arbiter Tribunal jest ważny, kiedy w późnej fazie gry szykujemy atak flotą….