Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Ultralisk
Zobacz opis
Zmiany w trybie rozgrywki

to lista wszystkich (na chwil臋 obecn膮聟) nowo艣ci jakie pojawi膮聟 si臋 w sequelu, a kt贸rych nie znajdziecie w oryginalnej wersji StarCraft'a.

Auto-Casting

Auto-Casting pozwala niekt贸rym jednostkom na automatyczne rzucanie czar贸w (tj. specjalnych zdolno艣ci), bez potrzeby wydawania odpowiednich komend. Aspekt ten ma na celu u艂atwienie prowadzenia przez graczy swych armii, poprzez redukcj臋 liczby wydawanych komend.


Destructable Doodads

Destructable Doodads stanowi膮聟 przeszkody, kt贸re mog膮聟 pojawi膰 si臋 na niekt贸rych mapach. W przeciwie艅stwie do zwyk艂ych barier, te mog膮聟 zosta膰 zniszczone przez jakiegokolwiek gracza, poprzez wydanie odpowiednim jednostkom rozkazu ataku.


High-Concentrated Minerals

High-Concentrated Minerals pozwalaj膮聟 uzyska膰 wi臋ksz膮聟 ilo艣膰 minera艂贸w. Podczas gdy zwyk艂e niebieskie z艂o偶a daj膮聟 8 jednostek minera艂贸w na cykl, tak 偶贸艂te ju偶 12, dzi臋ki czemu gracz uzyskuje mo偶liwo艣膰 szybszej ekonomi. Rozwi膮聟zanie to oferuje ciekawe strategiczne mo偶liwo艣ci. Pojawia si臋 dylemat czy ryzykowa膰 niebezpieczn膮聟 ekspansj臋 w celu uzyskania wi臋kszych dochod贸w, czy mo偶e pozosta膰 przy bezpiecznej kopalni z mniejszym zyskiem?


Xel'Naga Observatory Tower

Xel'Naga Observatory Tower jest neutraln膮聟 budowl膮聟, kt贸ra mo偶e wyst膮聟pi膰 na niekt贸rych mapach. Wie偶a ta odkrywa znaczny promie艅 terenu, kiedy zostanie przej臋ta przez kt贸rego艣 z graczy. By zaj膮聟膰 jedn膮聟 z takich wie偶, wystarczy skierowa膰 na ni膮聟 kt贸r膮聟艣 z jednostek, w贸wczas otaczaj膮聟ca wie偶臋 mg艂a wojny zniknie. Wie偶e Obserwatorium dodaj膮聟 nowy aspekt strategiczny, gdy偶 zwiad jest istotnym elementem gry, przybli偶aj膮聟cym do zwyci臋stwa.


Build Queuing

Build Queuing umo偶liwia graczom konstruowanie budynk贸w kolejno po sobie, u偶ywaj膮聟c mniejszej ilo艣ci komend. Poprzez przytrzymanie klawisza "SHIFT" oraz nakazuj膮聟c swojemu SCV/Probe wybudowanie wi臋kszej ilo艣ci budynk贸w, jednostka postawi pierwszy obiekt po czym uda si臋 w miejsce gdzie ma wybudowa膰 nast臋pny. Czynno艣膰 jest powtarzana do momentu zako艅czenia kolejki, czyli wybudowania wszystkich struktur.


Auto-Gather

Oryginalny StarCraft zmusza艂 gracza do ci膮聟g艂ej kontroli robotnik贸w poprzez nakazywanie jednostkom wydobycia surowc贸w. Wraz z wprowadzeniem opcji Auto-Gather, jednostki zbieraj膮聟ce surowce b臋d膮聟 automatycznie rozpoczyna艂y wydobycie, jak tylko "rally point" zostanie ustawiony na minera艂ach b膮聟d藕 te偶 gazie.


Double Rally Point

Ca艂kowite novum - Zergowie posiadaj膮 teraz mo偶liwo艣膰 ustawienia dw贸ch punkt贸w zbi贸rki z Hatchery - jeden dla robotnik贸w, drugi dla pozosta艂ych jednostek. Znacznie usprawnia to zarz膮dzanie baz膮.


T艂umaczenie: Rohdegar
殴r贸d艂o: StarCraftZone.com


Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona