|
|
| | | | Poprawki HotS #6Poprawki HotS #6 | Niedziela, 14.10.2012, 20:30 :: deimos :: komentarze (0)Niedziela, 14.10.2012, 20:30 :: deimos :: komentarze (0) |
| | | Zbliżają się następne zmiany w balansie, przeczytajcie i oceńcie je sami:
- Protoss:
- Mothership Core:
- Rzucenie Purify na Nexus daje teraz detekcję o zasięgu 13
- Usunięto Energize
- Oracle:
- Obniżono koszt Entomb ze 100 do 75 i wydłużono czas działania do 60s
- Revelation działa teraz także na budynki, dając 3 widoku wokół wszystkiego czego dotknie ta umiejętność. Wydłużono czas dzialania z 45 do 60s oraz zwiększono koszt z 50 do 75. Zdolność nie daje już detekcji i nie wpłynie na ukryte jednostki, nawet jeśli gracz jest w stanie je zobaczyć.
- Zmieniono kolejność przycisków umiejętności - Void Siphon jest pierwszy, a Entomb ostatni
- Sentry:
- Halucynacja nie wymaga już ulepszenia
- Tempest:
- Jednostka nie wymaga już Fleet Beacon
- Obniżono koszt z 300/300 na 300/200
- Obniżono koszt supply z 6 na 4
- Usunięto domyślny bonus obrażeń przeciw jednostkom massive
- Dodano ulepszenie we Fleet Beacon dające +35 obrażen dla massive, kosztujące 200/200
- Zerg:
- Viper:
- Zwiększono przyspieszenie z 2.125 do 3 oraz obszar Blinding Cloud z 1.5 do 2
- Spore Crawler:
- Ta jednostka nie wymaga już Evolution Chamber
- Terran:
- Widow Mine:
- Czas uruchomienia zwiększono z 2 do 3s
- Battle Hellion:
- Zmienono nazwÄ™ jednostki na Hellbat
Źródło: battle.net | | | | | |
| |
|
|
|
|
|
|