Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Lurker
Zobacz opis
SC2 News
Dustin Browder podsumowuje zmiany w SC2Dustin Browder podsumowuje zmiany w SC2
Pi?tek, 08.05.2009, 20:33 :: Deimos0 :: komentarze (0)Pi?tek, 08.05.2009, 20:33 :: Deimos0 :: komentarze (0)

Dobrych wiadomo艣ci nigdy za ma艂o, wi臋c kolejny z pracownik贸w Blizzarda - znany wszystkim Dustin Browder - da艂 si臋 nam贸wi膰 na ma艂y wywiad. Wydaje si臋, i偶 jest to wywiad jeszcze z WWI 2008, jednak ka偶da porcja informacji bezpo艣rednio ze 藕r贸d艂a jest wa偶na. Pozostaje wi臋c odda膰 g艂os serwisowi GameStar i odpowiadaj膮聟cemu Dustinowi.

Przechodz膮聟c natomiast do samego wywiadu, je艣li kto艣 ma ochot臋, pod TYM adresem znajdzie oryginaln膮聟, niemieck膮聟 tre艣膰.

T艂umaczenie fragmentu wywiadu:

GameStar:
W SC2 znajd膮聟 si臋 znane ju偶 rasy - nie brzmi to jak powa偶na innowacja. Czy mimo to rozgrywka multiplayer b臋dzie si臋 r贸偶ni膰 od pierwowzoru?

Dustin Browder: Ci臋偶ko powiedzie膰. Wszystko zale偶y od ostatecznego zbalansowania. Wiecie jak 艣wietny pod tym wzgl臋dem by艂 pierwszy SC - w sequelu zmienili艣my sporo, chcemy si臋 jednak zorientowa膰 co spodoba si臋 graczom, a co nie - po to pracujemy nad bet膮聟.

GameStar:
Co b臋dzie dzia艂o si臋 podczas beta-test贸w?

Dustin Browder: Zobaczymy kt贸re taktyki oka偶膮聟 si臋 popularne - w ten spos贸b sprawdzimy, kt贸re elementy gry dzia艂aj膮聟 jak nale偶y. P贸藕niej dopracujemy ca艂o艣膰 pod k膮聟tem wi臋kszej grywalno艣ci r贸偶nych sposob贸w prowadzenia meczy. Zdanie graczy zawsze by艂o dla nas bardzo wa偶ne, sp贸jrzcie zreszt膮聟 jak zmieni艂 si臋 StarCraft i Brood War, dlatego mo偶liwe, 偶e SC2 b臋dzie znacznie si臋 r贸偶ni艂 od tego, co pokazujemy teraz.

GameStar:
Co obecnie stanowi najwi臋ksz膮聟 r贸偶nic臋 w por贸wnaniu do pierwszego StarCrafta?

Dustin Browder: B臋dzie to chyba mobilno艣膰 - ze wzgl臋du na nowe 艣rodki transportu rasy s膮聟 bardziej elastyczne w swoich dzia艂aniach.

GameStar:
Swoj膮聟 drog膮聟 - dlaczego zmienili艣cie Nydus Canal? Gdy grali艣my Zergami po raz pierwszy, musieli艣my przedrze膰 si臋 tym ogromnym robalem za lini臋 wroga. Obecnie mamy po prostu struktur臋, przypominaj膮聟c膮聟 Worma wygl膮聟dem. Stara wersja by艂a znacznie fajniejsza!

Dustin Browder: Racja, lecz sprawia艂o nam to wi臋cej problem贸w - zbyt wiele czasu musieli by艣my po艣wi臋ci膰, by gracze mogli kontrolowa膰 Worma tak, jak sobie to wyobra偶ali艣my. Poza tym, nie wp艂ywa艂 on zbyt dobrze na balans rozgrywki, wi臋c nie zobaczycie go w Wings of Liberty. Wci膮聟偶 jednak rozmawiamy na jego temat i by膰 mo偶e pojawi si臋 w przysz艂o艣ci.

GameStar:
Czy sojusznicy mog膮聟 korzysta膰 ze swoich Nydus Canal?

Dustin Browder: Obecnie nie. Dopiero co stworzyli艣my list臋 zdolno艣ci, kt贸re b臋d膮聟 wp艂ywa艂y na graczy sojuszniczych, Nydus nie znalaz艂 si臋 na razie na niej. Co Ty o tym my艣lisz?

GameStar:
By艂a by to co najmniej interesuj膮聟ca zdolno艣膰 w kwestii taktyki i planowania. Dlaczego by nie spr贸bowa膰?

Dustin Browder: Zobaczymy.

Ma艂e podsumowanie:

  • W obecnym buildzie, gra wymaga o wiele wi臋cej micro ni偶 w oryginalnym StarCraft
  • Mobilno艣膰 to najwi臋ksza r贸偶nica mi臋dzy SC2 a SC1
  • Sojusznicy nie mog膮聟 korzysta膰 nawzajem ze swoich Nydus Canal
  • Na najtrudniejszym poziomie, SI oszukuje otrzymuj膮聟c wi臋cej minera艂贸w, lecz nie korzysta ju偶 z maphacka
  • Mothership nie sprawdza si臋 jako superbro艅, lepiej wykorzystywa膰 go jako jednostk臋 wsparcia
  • W rozgrywce multiplayer wyst臋puj膮聟 efekty pogodowe
  • Cykl dnia i nocy nie zostanie dodany w potyczkach, ze wzgl臋du na s艂ab膮聟 widoczno艣膰
  • By膰 mo偶e dodane zostan膮聟 asymetryczne mapy

Nie s膮聟 to mo偶e rewolucyjne wie艣ci, ale jak zawsze unaoczniaj膮聟 drog臋, kt贸r膮聟 SC2 ju偶 przeby艂, a jaka wci膮聟偶 jeszcze przed nim. Mo偶emy wi臋c oczekiwa膰 naprawd臋 du偶ych zmian, tym bardziej gdy programi艣ci wezm膮聟 pod lup臋 ewentualne b艂臋dy podczas trwania bety - wszyscy kt贸rzy posiadaj膮聟 klucze niech wi臋c maj膮聟 oczy szeroko otwarte i uwa偶aj膮聟 na wszelkie potkni臋cia. Ostatecznie, zale偶y nam przecie偶 na tym, by SC2 naprawd臋 okaza艂 si臋 hitem.


殴r贸d艂o: StarCraft Wire
T艂umaczenie: Deimos0

Nick: 
E-mail:  (Nie b臋dzie widoczny na stronie)
Tre艣膰:  (max. 1500 znak贸w)
Antyspam:  [poka偶/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (du偶ymi literami). Pozostaw tylko du偶e litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona