Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Mutalisk
Zobacz opis
Blizzard Press Tour - Lipiec 2009 - Wywiad z Sigatym/Browderem - SC Legacy

SC Legacy Logo
殴r贸d艂o oryginalne: StarCraft Legacy
T艂umaczenie: Negro


Wywiad z Chrisem Sigatym oraz Dustinem Browderem, kt贸ry serwis StarCraft Legacy przeprowadzi艂 w trakcie konferencji prasowej w siedzibie Blizzarda w lipcu 2009.


  • Czy mo偶liwe jest naprawianie podniesionych budynk贸w Terran gdy s膮 one w powietrzu?

    Tak. By艂o by wielkim b贸lem dla graczy, gdyby艣my musieli l膮dowa膰 budynkiem by go naprawi膰 - trzeba by by艂o odsuwa膰 jednostki na bok, mie膰 obok SCV, etc. Stwierdzili艣my, 偶e skoro mo偶emy naprawia膰 Banshee to czemu nie mieli by艣my naprawia膰 unosz膮cych si臋 budynk贸w

  • Zauwa偶y艂em, 偶e przenie艣li艣cie protosskiego Immortala do Robotics Ficility. Jak to si臋 sprawdza?

    Nie jeste艣my pewni czy to tak zostanie. Jeszcze nie testowali艣my tego wewn臋trznie. Bardzo 艂atwo jest gra膰 z ukierunkowaniem na tech Twilight Council, Dark Templar, High Templar podczas gdy ca艂y czas mamy Immortala. Zdobycie ich (Templar贸w - dop. Negro) to jak spacerek po parku. Ludzie wybior膮 t膮 艣cie偶k臋 rozwoju tak czy inaczej, wi臋c skoro gracz terra艅ski p贸jdzie w Siege Tanki to gracz protosski b臋dzie musia艂 techowa膰 do Immortali. Przy posiadaniu Warp-In by艂o zbyt 艂atwo by艂o zala膰 wroga tymi jednostkami i podejmowa膰 decyzje. Ca艂a ga艂膮藕 rozwoju by艂a zbyt prosta. Robotics Facility jest tu troch臋 nie po drodze, gracz nie mo偶e ju偶 ich warpowa膰 oraz musi budowa膰 wiele Robotics Facility.

  • Czy macie jakie艣 plany dotycz膮ce uczynienia protosski Observer trudniejszym do utraty? Cz臋sto traci on swoje miejsce w armii.

    Zgadzam si臋, mia艂em takie samo odczucie. Zdecydowanie b臋dziemy pracowa膰 nad takimi drobnymi sprawami jak ta i upewnia膰 si臋, 偶e wszystko "wstrzela si臋" w grafik臋.

  • Nie by艂o ulepszenia Silnych Tarcz (Hardened Shields) dla Immortala w tym buildzie. Czy to oznacza, 偶e zosta艂o usuni臋te?

    Sprawdzamy kilka r贸偶nych rozwi膮za艅. Mieli艣my to jako ulepszenie. nic to nie dawa艂o, gdy偶 mo偶na by艂o ulepszy膰 to bardzo szybko co nie robi艂o wi臋kszej r贸偶nicy. Dlatego aktualnie jest to od razu dost臋pne.

  • Wi臋c kiedy klikniemy na Immortala nie b臋dzie tam pasywnej ikonki?

    Nie. Prawdopodobnie sta艂o si臋 tak, 偶e gdy dokonali艣my zmian, usun臋li艣my pasywn膮 ikonk臋 a gdy przywr贸cili艣my ulepszenie zapomnieli艣my o przywr贸ceniu pasywnej ikonki.



Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona