Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Artanis
Zobacz opis
SC2 Source Q&A
  1. Projektujecie jeszcze nowe jednostki, czy obecna ilość jest wystarczająca i skupiacie się bardziej na zbalansowaniu ras?

    Motywem przewodnim naszych działań zawsze było utrzymywanie pewnej ścisłej liczby jednostek, by utrzymać rozgrywkę w dobrym tempie - jesteśmy więc zadowoleni z obecnego stanu. W trakcie bety przyjrzymy się naturalnie każdemu oddziałowi i być może dodamy lub usuniemy niektóre, w zależności od odzewu.

  2. Czy możesz szczegółowo wyjaśnić kwestię poruszania się dużych jednostek, jak np. Ultralisk? Przechodząc przez nieruchome oddziały, te usuwają się z drogi, by nie tarasować przejścia. Jak będzie wyglądało to w przypadku ruchu całego wojska w bitwie?

    Mechanizm ten działa obecnie tak, że inne oddziały muszą pozostawać bez wydanych rozkazów, aby usuwały się z drogi. Gdy kontrolujesz grupę jednostek takie zdarzenia się nie pojawią.

  3. W kampanii StarCrafta 2 istnieje wiele celów pobocznych, dzięki którym gracz może wybrać własną ścieżkę prowadzenia gry. Są jednak użytkownicy pragnący zobaczyć każdy filmik i rozegrać każdą misję. Czy są więc przypadki, gdzie trzeba wybrać własną drogę (jak w SC 1, gdzie do wyboru była broń nuklearna lub Battlecruisery), czy też całość przejść będzie można w sposób liniowy? Czy będzie menu, z którego rozegrać będzie można ponownie dane misje? Jeśli tak, czy będzie można dzięki temu odblokować nowe?

    Będzie kilka przypadków, kiedy wymagany będzie istotny wybór wpływający na fabułę i losy danych postaci. Przypadki te będą wyraźnie zaznaczone,a ci którzy będą chcieli zobaczyć wszystko, rozegrają ponownie daną planszę, dokonując innego wyboru. Misje będzie można rozgrywać ponownie z osobnego menu, z którego gracz będzie miał dostęp do filmików.

  4. W kampanii dla pojedynczego gracza w WarCraft 3, rasy takie jak Naga były tymczasowo grywalne. Czy planujecie coś takiego dla SC 2?

    Wings of liberty skupi się całkowicie na Terranach, ale będę przypadki, gdy do boju prowadzić się będzie Zeratula i inne protosskie wojska.

  5. Czy zasięg umiejętności Blink Stalkera ograniczony jest wyłącznie dystansem między jednostką, a miejscem przeznaczenia? Czy też przeszkody terenowe (klify, drzewa) także brane są pod uwagę, co oznaczało by, że Stalker może teleportować się dalej schodząc z klifu, niż wchodząc na niego?

    Za każdym razem dystans jest ten sam.

  6. Czy gracze będą mogli przesyłać surowce swoim sojusznikom? Jeśli tak, czy ilość przekazywanych surowców będzie ograniczona?

    Tak, gracze będą mogli posyłać sobie minerały i gaz, ale dopiero po paru minutach. Powodem tego jest uniknięcie sytuacji, gdy jeden z zawodników zyskiwałby ogromną przewagę ekonomiczną za sprawą kolegi. Obecnie nie ma limitu ilości wysyłanych surowców.

  7. Niektóre replaye nie były kompatybilne z nowymi patchami SC 1. Czy planujecie poprawić tę kwestię w przypadku łatek do StarCrafta 2?

    Tak, pracujemy nad tym, żeby powtórki współpracowały z aktualnymi poprawkami.



Poprzednia strona Na górę Następna strona