Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Rasy - Terran
Zobacz opis
SC2 News
Raport sytuacyjny: ogarRaport sytuacyjny: ogar
Poniedzia艂ek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)Poniedzia艂ek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)

Jak zapewne wiecie ogar (ang. Warhound) zosta艂 usuni臋ty na wczesnym etapie publicznych beta-test贸w Heart of the Swarm, poniewa偶 uznali艣my, 偶e jego rola na polu bitwy troch臋 za bardzo pokrywa艂a si臋 z maruderem. Pod wzgl臋dem mechaniki by艂y to praktycznie dwie identyczne jednostki - r贸偶ni艂y si臋 jedynie miejscem produkcji. Decyzja o usuni臋ciu jednostki nigdy nie jest 艂atwa, a w tym przypadku okaza艂a si臋 wyj膮tkowo trudna, poniewa偶 wszyscy w Blizzardzie uwielbiali wygl膮d ogara.

Po obejrzeniu rozgrywek MLG Winter Championship zauwa偶yli艣my, 偶e Life troch臋 zbyt 艂atwo poradzi艂 sobie z Flashem w fina艂ach. Gdyby Flash mia艂 mo偶liwo艣膰 zbudowania ogar贸w, nasza ulubiona rasa (terranie) mog艂aby wygra膰 turniej. Jak to zwykle bywa, podj臋li艣my spontaniczn膮 decyzj臋 pod wp艂ywem tego meczu i natychmiast zabrali艣my si臋 za wprowadzanie zmian w balansie gry.

Z tego wzgl臋du ponownie wprowadzili艣my t臋 jednostk臋 do wewn臋trznej wersji gry, kt贸r膮 wykorzystujemy do test贸w w naszej firmie. Po dodaniu ogara gra terranami sta艂a si臋 niesamowicie satysfakcjonuj膮ca. Jednak za ka偶dym razem, gdy musieli艣my stawia膰 im czo艂a, kieruj膮c nasz膮 ulubion膮 ras膮 (zergami), co艣 by艂o wyra藕nie nie tak. Taka sytuacja by艂a oczywi艣cie nie do pomy艣lenia, wi臋c uznali艣my, 偶e musimy da膰 ogary tak偶e zergom.

Kiedy jednak d艂u偶ej zastanowili艣my si臋 nad t膮 decyzj膮, zdali艣my sobie spraw臋, 偶e nasza ulubiona rasa (protosi) zacz臋艂a mie膰 pod g贸rk臋, poniewa偶 jako jedyna nie dysponowa艂a ogarami. Wtedy nas ol艣ni艂o: tak偶e protosi powinni je otrzyma膰, poniewa偶 jednym z naszych g艂贸wnych cel贸w przy projektowaniu StarCrafta II by艂o stworzenie jak najbardziej podobnych do siebie trzech ras.

Po rozwa偶eniu wszystkich za i przeciw, koniec ko艅c贸w, oto, co postanowili艣my zmieni膰 w grze:

  • Ogar zosta艂 dodany dla rasy terran, bo roboty s膮 fajne, a wygl膮d ogara jest niesamowity.
  • Ogar zosta艂 dodany dla rasy zerg贸w, 偶eby dalej mia艂y szans臋 w starciu z terranami.
  • Ogar zosta艂 dodany dla rasy protos贸w, 偶eby protoscy gracze nie j臋czeli nam o nim na forum.

Wprawdzie zdajemy sobie spraw臋, 偶e wymienione powy偶ej zmiany s膮 drastyczne, ale zach臋camy wszystkich do zalogowania si臋 i sprawdzeniu ich samemu w grze zamiast wyci膮ga膰 pochopne wnioski. Mo偶ecie jak najbardziej podzieli膰 si臋 z nami waszymi przemy艣leniami, ale tym razem nie b臋dziemy bra膰 pod uwag臋 偶adnych opinii i sugestii.

Wi臋cej informacji o sekretach ogar贸w znajdziecie w naszym artykule pt. "Ogar: Pytania i odpowiedzi". Histori臋 ich powstania przedstawia opublikowane w艂a艣nie w naszej sekcji wiedzy o uniwersum StarCrafta opowiadanie pt. "Film na zam贸wienie".

GL HF!


殴r贸d艂o: Battle.net

avatar 1Zardon2013-04-01 14:04:28
Ja s艂ysza艂em lepsz膮 nowink臋: Blizzard zamierza od nast臋pnego roku pracowa膰 nad zremasterowanym Warcraftem 1. Celem projektu jest przeniesienie pierwszej cz臋艣ci gry na nowoczesny silnik 3D a tak偶e zachowanie tego co w tej grze by艂o najlepsze. Fani mog膮 tak偶e liczy膰 na rozbudowany edytor 艣wiata dzi臋ki kt贸remu ka偶dy gracz mo偶e z 艂atwo艣ci膮 stworzy膰 nowe kampanie, jednostki czy nawet ras臋 i nast臋pnie z r贸wn膮 艂atwo艣ci膮 pochwali膰 si臋 swoim dzie艂em na Battle.necie.
Nick: 
E-mail:  (Nie b臋dzie widoczny na stronie)
Tre艣膰:  (max. 1500 znak贸w)
Antyspam:  [poka偶/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (du偶ymi literami). Pozostaw tylko du偶e litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona