Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Drone
Zobacz opis
SC2 News
Potencjalne zmiany na mapie do testowania balansuPotencjalne zmiany na mapie do testowania balansu
Wtorek, 13.08.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)Wtorek, 13.08.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)

Zaczynamy przygotowywa膰 si臋 do sprawdzenia kolejnych zmian na mapie testowej, aby by膰 w gotowo艣ci do wprowadzenia ewentualnych poprawek w przysz艂o艣ci. Prosimy pami臋ta膰, 偶e jak zawsze, mapa do testowania balansu nie zawiera finalnych zmian. Je艣li zdecydujemy si臋 wprowadzi膰 jakiekolwiek poprawki balansu, na pewno damy wam zna膰.

1. Zwi臋kszenie szybko艣ci nadrz膮dc贸w (po ulepszeniu)

Szanse w starciach terran z zergami wydaj膮 si臋 stosunkowo wyr贸wnane, a偶 do p贸藕nego etapu gry, kiedy dochodzi do wielu potyczek i na mapie pojawia si臋 du偶o wdowich min. Chcemy mie膰 pewno艣膰, 偶e rozgrywka pozostanie ekscytuj膮ca i jednocze艣nie znale藕膰 spos贸b, aby pom贸c zergom w trakcie tych bitew. Konieczno艣膰 mikrozarz膮dzania armi膮 w ka偶dym starciu, przekszta艂cania t臋picieli, dowodzenia czterema lub wi臋ksz膮 liczb膮 baz i tworzenia nowych nadrz膮dc贸w mo偶e stanowi膰 zbyt du偶e wyzwanie. Dlatego zamierzamy przetestowa膰 zwi臋kszenie szybko艣ci nadrz膮dcy po opracowaniu ulepszenia szybko艣ci, tak aby pocz膮tkowa i 艣rodkowa faza rozgrywki pozosta艂y bez zmian i aby pom贸c zergom na p贸藕niejszych etapach. Nadrz膮dcy nadal b臋d膮 wolniejsi od, dajmy na to, mutalisk贸w, ale by膰 mo偶e uda si臋 sprawi膰, 偶e na p贸藕nym etapie rozgrywki terran przeciwko zergom, nie b臋d膮 ju偶 zostawa膰 w tyle i gin膮膰 w wi臋kszo艣ci na tym etapie.

2. Po艂膮czenie ulepsze艅 mechanicznych jednostek n aziemnych i powietrznych

Nie uwa偶amy, aby terranie napotykali w grze wi臋ksze trudno艣ci, s膮dzimy jednak, 偶e generalnie armie mechaniczne w HotSie radz膮 sobie s艂abo. W trakcie beta-test贸w testowali艣my t臋 konkretn膮 zmian臋 i wiemy mniej wi臋cej, jak ulepszy ona armie tego typu, ale od tamtej pory sporo si臋 zmieni艂o, dlatego chcemy, aby przetestowali j膮 sami gracze.

Wydaje si臋, 偶e w tej chwili terranie maj膮 problemy jedynie na p贸藕nym etapie rozgrywki w meczach przeciwko protosom, cho膰 i to jest kwesti膮 dyskusyjn膮. Je艣li tak jest istotnie, ta zmiana na to zaradzi, poniewa偶 ulepszenie wiking贸w, kt贸re s膮 kluczow膮 jednostk膮 w potyczkach z protosami, pomo偶e r贸wnie偶 w przej艣ciu na helbaty w p贸藕nej fazach rozgrywki.

3. 呕mije zaczynaj膮 z pe艂n膮 ilo艣ci膮 energii

Rozmawiali艣my o r贸偶nych opcjach dla zerg贸w, zar贸wno wewn臋trznie, jak i z czo艂贸wk膮 graczy i komentator贸w z ca艂ego 艣wiata, i jeste艣my zdania, 偶e zmiana ta stanowi dobry punkt wyj艣cia do test贸w.

Nie wiemy jeszcze, czy chcemy zwi臋kszy膰 tempo korzystania ze swoich zdolno艣ci przez 偶mije, ale pomy艣leli艣my, 偶e fajnie by by艂o, gdyby jednostki te ju偶 od pocz膮tku mia艂y dost臋p do pe艂nej energii i pocz膮tkowo mia艂y wi臋kszy wp艂yw na sytuacj臋 na polu walki. Mo偶liwe, 偶e uda nam si臋 zar贸wno zwi臋kszy膰 si艂臋 zerg贸w na p贸藕nych etapach gry, jak i przywr贸ci膰 ciekaw膮 strategi臋, kt贸ra ostatnio by艂a troch臋 rzadziej wykorzystywana.

Raz jeszcze przypominamy, 偶e zmiany te nie s膮 ostateczne. Nadal uwa偶nie przygl膮damy si臋 danym z ranking贸w i rozgrywkom turniejowym najwy偶szego szczebla. Jak wszyscy dobrze wiemy, to co teraz wydaje si臋 zbyt silne, w艣r贸d czo艂owych graczy mo偶e ulec zmianie w przeci膮gu 1-2 tygodni. Chcemy zebra膰 jak najwi臋cej informacji o tym, jak takie zmiany wp艂ywaj膮 na rozgrywk臋, tak aby艣my w razie potrzeby byli gotowi na ich wprowadzenie.

Dzi臋kujemy!


殴r贸d艂o: Forum Battle.net

Nick: 
E-mail:  (Nie b臋dzie widoczny na stronie)
Tre艣膰:  (max. 1500 znak贸w)
Antyspam:  [poka偶/ukryj info]
Wpisz akronim nazwy tego serwisu (du偶ymi literami). Pozostaw tylko du偶e litery w "StarCraft Area".

Type a shorter form of the name of this website. Leave only uppercase letters in "StarCraft Area".

Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona